Het bestaat inderdaad nog, al is het inmiddels wel heel erg veranderd. Ik denk niet dat je het nog zou herkennen.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:40 schreef Nixx- het volgende:
Bestaat dit spel nog? Ik ben er in 2002 mee gestopt :p
Ik heb een tijdje niet gespeeld, nu wel weer. Fletching heb ik tot 94 getraind, ik vind het de prijs niet echt waard op dit moment. Ik ben nu bezig met het bereiken van op z'n minst level 80 in elke skill, dat gaat in ieder geval nog wel even duren.quote:
Is inderdaad wel zo'n skill waar je verder geen reet aan hebtquote:Op zaterdag 19 juli 2014 23:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet gespeeld, nu wel weer. Fletching heb ik tot 94 getraind, ik vind het de prijs niet echt waard op dit moment. Ik ben nu bezig met het bereiken van op z'n minst level 80 in elke skill, dat gaat in ieder geval nog wel even duren.
Had je ook van die partyhats en zo? Die zijn nu meer waard.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:40 schreef Nixx- het volgende:
Ook nice allemaal, dan ben je al goed op weg naar een max cape (als dat een doel van je is).quote:Op zondag 20 juli 2014 15:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is inderdaad wel zo'n skill waar je verder geen reet aan hebtalles 80+ is wel nice, ben er ook bijna.
Laatste tijd meer dungeoneering gedaan, denk mijn volgende 99. En 2400+ gehaald.
Nog niet, volgens mij komt Invention later dit jaar uit.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef ToT het volgende:
Is er inmiddels al weer een nieuwe skill uit na diviniation?
Invention? Klinkt interessant!quote:Op maandag 21 juli 2014 12:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nog niet, volgens mij komt Invention later dit jaar uit.
Volgens mij bestaat het uit wapens aan elkaar vastmaken.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Invention? Klinkt interessant!
Aan de andere kant; met diviniation vind je al van alles uit.
Wapens aan elkaar vastmaken? WTF?quote:Op maandag 21 juli 2014 12:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat het uit wapens aan elkaar vastmaken.
Als het goed is, heeft het iets met Divination te maken, een beetje als Mining en Smithing dus.
Volgens mij kun je er inderdaad wapens mee combineren.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Wapens aan elkaar vastmaken? WTF?
Ja het zou idd iets met diviniation te maken hebben, werd toentertijd al gezegd.
Zijn er nog veel nieuwe quests en/of monsters bij gekomen?
Over 2 jaar ongeveer denk ik ... hoop ik. Je houdt altijd van die skills die je maar niet ziet zitten. Met name na 2500 zal het aanpoten worden.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:34 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ook nice allemaal, dan ben je al goed op weg naar een max cape (als dat een doel van je is).
Nieuwe bandosquest is wel lachen. Binnenkort een nieuwe boss die t90 2h weapons dropt ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:43 schreef ToT het volgende:
Zijn er nog veel nieuwe quests en/of monsters bij gekomen?
Bedoel je OSRS?quote:Op vrijdag 25 juli 2014 00:29 schreef PSYCHEV het volgende:
Twijfel om weer te beginnen, is het sinds de F2P wat drukker?
Ach ja, vroeger solo'de Woox16 Corp met Red Flowers. RS is weinig veranderd.quote:Op zondag 3 augustus 2014 01:46 schreef GhpH het volgende:
Araxxor kan gedaan worden met lv 65 gear en 80 crossbow. Damn jagex.
Welke hoek zoek je die tips eigenlijk?quote:Op donderdag 21 augustus 2014 21:31 schreef Enix het volgende:
Ben vanmiddag gehackt op OSRSiets van 10-12m verdwenen ofzo. Gelukkig heeft die persoon niet m'n fire cape/torso gedropt. Alsnog heb ik maar weer RS3 opgepakt (wat overigens best leuk blijkt te zijn). Ik ben alleen niet zo thuis met alle nieuwe mogelijkheden, dus als iemand wat algemene tips heeft zijn ze zeer welkom!!
Helaas wel het is echt een kutspel.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:40 schreef Nixx- het volgende:
Voor geld staan hier veel handige tips: http://runescape.wikia.com/wiki/Money_making_guidequote:Op maandag 25 augustus 2014 23:30 schreef Enix het volgende:
Beetje money maken, tips voor combat trainen. Eigenlijk zijn alle tips zeer welkom
En wat houdt Elf City precies in?
Mhmquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef hmmmmmmm het volgende:
[..]
Helaas wel het is echt een kutspel.
Kan er niet veel anders van makenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Voor geld staan hier veel handige tips: http://runescape.wikia.com/wiki/Money_making_guide
Combat doe ik gewoon overal en nergens, maar met slayer zou je wel uit de voeten moet kunnen.
Elf City gaat de nieuwe high level hub worden met fancy features.
[..]
Mhm
Mag ik ook in de OP? RSN: IkeaScapequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:06 schreef Bitterlemon het volgende:
FOK!ers die Runescape spelen
Actief:
• Scuidward - Scuidward
• Azorius - Etoy
• rubensanti - rubensanti
Non-actief:
[spoiler]
• Aambei1 - xobbix.NL & i pker r3x i
• Wuuht - korok pk
• Koekii - Miss Jen
• Kwork - qwerth2
• Smight - thgims & joen100
• T3l3tubbie - jeroen ajax3
• Porsche1 - FistNL
• Oceanview - Beachview
• Twizu - Tha Dunmer
• Flodder450 - Flodder450
• pasopikbijt - viefjepiefje
• Kai-Itza - Kai-ltza
• SharQueDo - Lithariel
• Dagoduck - Soyzki
• SuperKaasNacho - Maginneke
• DrukstickNL - Noble Duncan
• Bwuh - Bwuh
Volgens mij heb ik jou laatst zien lopen in w10, moest lachen om je naamquote:Op woensdag 3 september 2014 12:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP? RSN: IkeaScape
Kan idd zijn. Ben meestal in worlds 123, 10, 119, en 19.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:13 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik jou laatst zien lopen in w10, moest lachen om je naam
Volgens mij zag ik je een keer in Burthorpe.quote:Op woensdag 3 september 2014 12:16 schreef GhpH het volgende:
[..]
Mag ik ook in de OP? RSN: IkeaScape
Okay. Normaal ben ik alleen in burth voor daily challenge en rafflequote:Op zaterdag 6 september 2014 22:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik je een keer in Burthorpe.
Ik kan de OP niet meer aanpassen, ik maak wel even een TR.
Oh, misschien bij frosts dan?quote:Op zondag 7 september 2014 00:00 schreef GhpH het volgende:
[..]
Okay. Normaal ben ik alleen in burth voor daily challenge en raffle
Ja klopt. Ik heb eigenlijk niet echt inkopen gedaan... denk dat ik Summoning/Agility/Thieving een beetje ga trainen. Misschien wat Runecraftingquote:Op donderdag 18 september 2014 18:50 schreef rubensanti het volgende:
Goed bezig!
Er komt een dubbel xp weekend aan!
Had je 1 stack van 4B gp? Wel zuur ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef Gutanoth het volgende:
Runescape is volgens mij veel te veel veranderdVond het al veel te veel veranderd en twijfelde om te stoppen. Toen ik gehacked ben en mijn 4 bill kwijtraakte (+ nog zo'n 3 bill aan bankstuff) ben ik er helemaal mee gekapt
Oh nee, ik bedoelde eigenlijk 400M en 300M, zat een 0-etje abuis. Nu lijkt het vergeleken met die 7B die ik zei niet zo veel haha, maar alsnog flink kutquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Had je 1 stack van 4B gp? Wel zuur ja.
Vind het zelf positief veranderd, veel meer variatie. Maar het lijkt ook niet meer op het oude.
Ja, daar zou ik wel 2 maanden non-stop voor moeten werkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:56 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoelde eigenlijk 400M en 300M, zat een 0-etje abuis. Nu lijkt het vergeleken met die 7B die ik zei niet zo veel haha, maar alsnog flink kut
Hmm goeie vraag, nog voor dat nieuwe combat gebeurenquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, daar zou ik wel 2 maanden non-stop voor moeten werken![]()
Wanneer heb je het voor het laatst geprobeerd?
Ja, zit nu op 84.quote:
Op EoC of op '07?quote:
EoC. Ik had hem al berserker. Maar had hem 60 def getraind met eoc. Nu met def reset en weer wat questen gedaan. Ben weer 45quote:Op donderdag 16 oktober 2014 02:13 schreef Azorius het volgende:
[..]
Op EoC of op '07?
Speel nu naast mijn main ook op een '07 account waar ik waarschijnlijk een zerker van maak. Denk dat er op EoC wel een legacy rune pure van te maken is.
Ah chillquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:06 schreef GhpH het volgende:
[..]
EoC. Ik had hem al berserker. Maar had hem 60 def getraind met eoc. Nu met def reset en weer wat questen gedaan. Ben weer 45
Ik deed een noob typekillen (ik provoceerde hem waardoor hij lange teksten ging typen) en hij raget nu al 3 dagen lang in mijn PM om zijn stuff terug te krijgenquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:52 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ah chill. Ga je er ook veel mee pk'en? Ik heb mijn noob gisteren gereset en ben nu aan het questen. Gisteren o.a. Dragon Slayer gedaan, maar door een bug heb ik geen xp rewards gekregen (dus geen 18.5k def xp). Beetje apart, maar het komt me eigenlijk wel goed uit.
Escape -> Game settings -> Legacy mode toggelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:00 schreef Ypmaha het volgende:
ik ben net weer begonnen met spelen na een pauze van 5 jaar. Nu snap ik echt geen fuck meer van die interface, maar het schijnt dat je ook weer naar de oldschool interface kan. Hoe moet dit?
en is er niet een fok rs chat oid?
Ik vind 'm zelf te kort, na 5 minuten had ik het wel gezien als ik eerlijk ben. Maar dat zal wel aan mij liggen want als ik zo op 't forum kijk vinden veel mensen 'm wel (heel) leuk.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:39 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nee, wel een Hardcore Ironman op RS3.
[..]
Nog niet gedaan... geen succes?
Ja, omdat je 5 large lamps per dag kan claimenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:03 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Ik vind 'm zelf te kort, na 5 minuten had ik het wel gezien als ik eerlijk ben. Maar dat zal wel aan mij liggen want als ik zo op 't forum kijk vinden veel mensen 'm wel (heel) leuk.
Double nats maakt wel goed geld, denk ik. Ondanks ik amper RS3 speel, kun je vgm het best PVM'en als je geld wil maken.quote:Op zondag 26 oktober 2014 09:34 schreef Ypmaha het volgende:
Wat is voor iemand die na 5 jaar weer is gaan spelen een goeie manier om geld te verdienen? Runecrafting 99 maken verdient wel goed toch?
wat is dat?quote:Op maandag 27 oktober 2014 22:55 schreef Enix het volgende:
[..]
Double nats maakt wel goed geld, denk ik. Ondanks ik amper RS3 speel, kun je vgm het best PVM'en als je geld wil maken.
Player vs. Monster. Godwars, barrows of Corporal Beast bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 11:15 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
wat is dat?![]()
En ben nog maar 74 runecrafting
Is een nieuwe modus waar je volgens een hele set regels moet spelen. Het draait er eigenlijk om dat je alles zelf moet doen en niet mag traden met spelers of bij de GE. De hardcore variant is een stapje extra en betekent dat je bij doodgaan je account klaar is.quote:
75 Crafting en Summoning voor mij, zodat ik binnenkort toegang kan krijgen tot Prifddinas.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef Azorius het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het aankomende bonus-xp weekend?
[ afbeelding ]
Ik heb even gerekend met de charms die ik momenteel heb en ik kan mijn Summoning naar 93 trainen. Daarna waarschijnlijk door naar Agility en eventueel wat Runecrafting/Farming/Divination (want die zijn wat laag).
quote:
Nah, da's zonde. Haal ik wel tijdens het Slayen. Of ik afk een paar uur bij de Hellhounds met een bonecrusher + demon horn necklace.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 01:13 schreef Bitterlemon het volgende:
En misschien inderdaad nog even 99 Strength halen?
Niks. Weet niet of F2P ook meedoet? Log af en toe in op m'n ironman account.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 18:26 schreef Azorius het volgende:
Wat zijn jullie plannen voor het aankomende bonus-xp weekend?
[ afbeelding ]
Ik heb even gerekend met de charms die ik momenteel heb en ik kan mijn Summoning naar 93 trainen. Daarna waarschijnlijk door naar Agility en eventueel wat Runecrafting/Farming/Divination (want die zijn wat laag).
F2P krijgt een 1.2x multiplier. Hardcore of gewoonquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
Niks. Weet niet of F2P ook meedoet? Log af en toe in op m'n ironman account.
Hardcore ja, 313 total nu zo uit het hoofd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef Azorius het volgende:
[..]
F2P krijgt een 1.2x multiplier. Hardcore of gewoon?
Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hardcore ja, 313 total nu zo uit het hoofd.
Maar één concreet doel en dat is niet doodgaanquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 14:34 schreef Azorius het volgende:
[..]
Nice. Heb zelf ook een een Hardcore, maar ik ben nu best druk met mijn main. Wat zijn je goals op dat account?
Damn, dat is wel zuur. Je had hoger ingezet?quote:Op maandag 3 november 2014 19:16 schreef rubensanti het volgende:
Hoe is jullie xp weekend verlopen? Die van mij echt dramatischKon zaterdag en zondag niet spelen vanwege werk en voetbal. Toen ik zondagavond naar mijn kamer was afgereisd, bleek het internet eruit te liggen. Uiteindelijk nog twee uur dubbel xp kunnen meepakken toen het gefixt was en alleen 88 summoning gehaald.
Je moet natuurlijk niks. Zelf vind ik het een prima spel, maar misschien mis je toch iets?quote:Op donderdag 6 november 2014 15:14 schreef Gutanoth het volgende:
Ik twijfel zo verschrikkelijk of ik het weer moet gaan spelenHeb het gespeeld van 2002 tot 2008 ofzo en toen van 2011 tot 2013
Nja het rotte is dat ik toen natuurlijk een hele zwik aan kennissen/vrienden had waarmee ik het speelde. Die spelen geen van allen meerquote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Damn, dat is wel zuur. Je had hoger ingezet?
Zelf viel het ook wel mee. Zaterdag eind van de middag en avond 99 crafting weggewerkt. Zondag wat studie gedaan en zo rond 18:00 weer verder gegaan en een mining en smithing level gehaald, en die avond een paar dungeons gedaan. Nu ben ik bezig met dungeoneering (wil 113) en thieving (91+). Mining is ook bijna 99, zal nog een paar dagen duren. Waren wel een hoop mensen met extreme xp's. Zag een overzicht, 174m summ xp, 21m slay xp
[..]
Je moet natuurlijk niks. Zelf vind ik het een prima spel, maar misschien mis je toch iets?
Dan is het misschien wat minder ja ... je zou altijd bij een clan kunnen gaan. Zit zelf al 2 jaar bij dezelfde, ook wat Nederlanders (Scorpion Skillers). Reddit heeft ook twee grote clans, friendschats, noem het allemaal maar op. Maar minder persoonlijk is het wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nja het rotte is dat ik toen natuurlijk een hele zwik aan kennissen/vrienden had waarmee ik het speelde. Die spelen geen van allen meer
Ja, ik had 96 in gedachten.Maar ben met 88 ook blij, kan nu tenminste een unicorn gebruiken. 96 komt ooit nog wel.quote:Op donderdag 6 november 2014 19:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Damn, dat is wel zuur. Je had hoger ingezet?
Gebruik hem zelf niet zoveel omdat ik ook soulsplit heb, maar hij is wel erg handig ja.quote:Op donderdag 6 november 2014 21:23 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ja, ik had 96 in gedachten.Maar ben met 88 ook blij, kan nu tenminste een unicorn gebruiken. 96 komt ooit nog wel.
Mooi op tijdquote:Op vrijdag 7 november 2014 00:43 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Gisteren mezelf maar weer eens member gemaakt
Haquote:
Als je het over Oldschool Runescape hebt: ja, je moet opnieuw beginnen. En bedoel je 'grote wijzigingen' op gebied van RS3? En vanaf welk jaargetal? Persoonlijk ben ik niet zo fan van RS3, maar de grootste verandering van de afgelopen maanden is volgens mij Elf City geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 09:36 schreef Thrilled het volgende:
Aloha, korte vraag: zijn de oude accounts overgezet of moet je opnieuw beginnen? Heb het een tijdje gespeeld en vond t altijd wel een leuk tijdverdrijf.
Zijn er verder nog grote wijzigingen? (Los van de dingen uit de OP)
Nja ik heb hem maar gedownload en een account aangemaakt. Ben er inmiddels achter dat het 'gewoon' een remake is van het oude runescape maar dan mooier/nieuwer. Ben er wel over te spreken, krijg toch een beetje het oude gevoel terug met de voordelen van deze tijd zeg maar.quote:Op zondag 9 november 2014 20:53 schreef Enix het volgende:
[..]
Als je het over Oldschool Runescape hebt: ja, je moet opnieuw beginnen. En bedoel je 'grote wijzigingen' op gebied van RS3? En vanaf welk jaargetal? Persoonlijk ben ik niet zo fan van RS3, maar de grootste verandering van de afgelopen maanden is volgens mij Elf City geweest.
Er zijn wel een aantal leuke toevoegingen ten opzichte van 2007. Zo heb je bijvoorbeeld Nightmare Zone, Rooftop agility en Motherlode mining. Daarnaast komen er twee grote updates aan: Zeah (nieuw continent) en Achievement diaries. Als je nog vragen hebt of behoefte hebt aan contact, kun je me ook toevoegen (Iron Suppose). Ik heb mn private chat op 'on' staan en ben redelijk vaak online, haha.quote:Op zondag 9 november 2014 22:06 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Nja ik heb hem maar gedownload en een account aangemaakt. Ben er inmiddels achter dat het 'gewoon' een remake is van het oude runescape maar dan mooier/nieuwer. Ben er wel over te spreken, krijg toch een beetje het oude gevoel terug met de voordelen van deze tijd zeg maar.
Ik doelde op inhoudelijke / gameplay wijzigingen ten opzichte van vroeger, en had gehoopt dat ik mijn oude character (inderdaad van old runescape) nog kon gebruiken hierbij..
Toegevoegd, ik heet Carpeauxquote:Op maandag 10 november 2014 21:40 schreef Enix het volgende:
[..]
Er zijn wel een aantal leuke toevoegingen ten opzichte van 2007. Zo heb je bijvoorbeeld Nightmare Zone, Rooftop agility en Motherlode mining. Daarnaast komen er twee grote updates aan: Zeah (nieuw continent) en Achievement diaries. Als je nog vragen hebt of behoefte hebt aan contact, kun je me ook toevoegen (Iron Suppose). Ik heb mn private chat op 'on' staan en ben redelijk vaak online, haha.
Tot slot kan ik je nog wel aanraden om RSBuddy te downloaden. Dat is een programmatje die je xp bijhoudt en nog wat andere handigheden heeft.
Die zijn al een tijd geleden uit het spel gehaald. De bots waren zo geavanceerd dat ze de puzzels met het grootste gemak konden oplossen. Jagex heeft toen botwatch gemaak. Daarmee kunnen ze bots in het spel detecteren ofzo iets.quote:Op maandag 10 november 2014 22:02 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Toegevoegd, ik heet Carpeaux
Tevens valt het mij op dat er geen anti-bot middelen meer zijn? Kan me herinneren dat er af en toe een wizard bij je langs kwam of wat anders om je een spelletje te laten spelen tegen het botten.. Is de beveiliging verbeterd of vonden ze het dweilen met de kraan open?
Tutorial kan je gewoon skippen bij ESC > Skip tutorial.quote:Op dinsdag 11 november 2014 19:59 schreef Thrilled het volgende:
Jongens, ik ben gestart met een nieuwe char en wilde hem pure mage houden.. Nu krijg ik vanuit de tutorial steeds het verzoek om de eerste quest af te maken, maar daarbij moet ik blijkbaar vechten met een zwaardik zie nergens hoe ik een quest moet cancellen o.i.d.
tevens meen ik mij te herinneren dat je exp kon blokken? Ik krijg nu experience op defense en krijg steeds level ups terwijl ik dat niet wil.. Is dat nog een optie?
Ook in de nieuwe runescape? Zit me rot te zoeken..quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij combat settings kan je instellen om alleen magic exp te krijgen
quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:29 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ook in de nieuwe runescape? Zit me rot te zoeken..
Dit ja.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rechts dus. verder gebruik ik zelf revolution
Je wilt toch geen def xp meer als je magic gebruikt? Dan moet je onder magic van 'balanced' naar 'magic' gaan.quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:17 schreef Thrilled het volgende:
Daar zie ik alleen staan dat ik van melee mijn experience balanced wil verdelen, of alles naar alleen attack, defence of strenght.. Niet dat ik het uit kan zetten? Dit geldt voor elke spec....?
Of is het gewoon zooi?quote:Dragon longsword
Dragon boots
Verac's flail
Verac's plateskirt
Verac's helm
Verac's brassard
Green d'hide chaps
Green d'hide body
Wut?quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Thrilled het volgende:
Zie dat de yew longbows uit het spel gehaald, even zoeken hoe ik nu mijn geld moet gaan verdienen
longbows zijn shieldbows geworden volgens mij.quote:Op donderdag 13 november 2014 23:49 schreef Thrilled het volgende:
Hm ok
Zie dat de yew longbows uit het spel gehaald, even zoeken hoe ik nu mijn geld moet gaan verdienen
Ook een leuke aanpak ja. Begin wel gevolgd hoe anderen het deden, was leuk om die paden te zien.quote:Op vrijdag 28 november 2014 20:34 schreef Inaithnir het volgende:
Paar dagen terug het spel weer eens opgepakt na een paar jaar afwezigheid. Maar een nieuw account gemaakt, Ironman style. Ik ben nooit zo van traden en groepswerk en zo, dus dit leek me wel wat. Of ik weer member wordt weet ik nog niet, zien we dan wel weer!
Ik vind het wel grappig, hoewel je er de eerste zoveel levels natuurlijk weinig van merktquote:Op vrijdag 28 november 2014 21:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ook een leuke aanpak ja. Begin wel gevolgd hoe anderen het deden, was leuk om die paden te zien.
Dat vind ik zelf ook wel demotiverend werken. Ik heb nu iets van 16 99's en uiteindelijk is het wel mijn doel, maar bepaalde skills zijn of traag of saai dus het kan nog wel een goed jaar duren voor ik zover ben. Gelukkig is er altijd wel genoeg te doen aan afwisseling. Dat vind ik wel een sterk punt, dat er veel quests en minigames zijn en items etc. die je graag wilt dat je zelf de variatie kan aanbrengen.quote:Op vrijdag 28 november 2014 21:13 schreef Inaithnir het volgende:
Elk uurtje dat ik speelde van de week zag ik wel een aantal berichtjes "Persoon x has reach 99 in all skills!".
Da's waar. Moet even kijken wat er de afgelopen jaren allemaal bijgekomen is!quote:Op zaterdag 29 november 2014 16:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook wel demotiverend werken. Ik heb nu iets van 16 99's en uiteindelijk is het wel mijn doel, maar bepaalde skills zijn of traag of saai dus het kan nog wel een goed jaar duren voor ik zover ben. Gelukkig is er altijd wel genoeg te doen aan afwisseling. Dat vind ik wel een sterk punt, dat er veel quests en minigames zijn en items etc. die je graag wilt dat je zelf de variatie kan aanbrengen.
Ik weet nog dat de originele Fight Caves uitkwamen, met big bad TzTok-Jad en de niet-te-evenaren Fire Capequote:Ben zelf erg blij dat ik na jaren uitstellen eindelijk de 3 kiln capes heb gehaald, ben beter in combat dan ik dacht.
Keuze gemaakt ondertussen?quote:Op maandag 1 december 2014 16:41 schreef Inaithnir het volgende:
Zit nu alleen te twijfelen of ik een maandje members moet kopen voor mn ouwe main of voor mn nieuwe ironman.
Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doenquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Keuze gemaakt ondertussen?
Verder, even een reminder. Dit weekend is het dungeoneering weekend dus dubbele tokens!
Ironman vind ik inderdaad een van de beste updates van dit jaar. Zelf heb ik geen zin om mijn tijd over 2 accounts te verdelen maar ik had al wel een soort van droom gehad om dan extreem veel slayer te doen en zo een beetje dragon items te verzamelen etc. en eigenhandig 99 farming te krijgen enzo.quote:Op zondag 21 december 2014 11:29 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Toch maar voor mn ironman gekozen, is wel leuk om al die quests weer eens te doen. Probleem is alleen goud, zonder de GE is dat nog best tricky. Heel veel Slayer doen
Oeh, jammer dat ik dit weekend niet zoveel speeltijd heb, dubbele tokens klinkt yummy!
Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?quote:Op dinsdag 30 december 2014 14:04 schreef Robbdie het volgende:
Oldschool. Vorige week aan begonnen, geweldige nostalgie. Ook gelijk maar member geworden gister want het begon weer te kriebelen. Op zich vind ik het ook leuk om weer vanaf 0 te beginnen op het gebied van skills. Qua gold kon ik het toch niet laten om wat gold van RS3 naar old school te swappen, dus heb een mooi startbedrag van 2 miljoen ofzo, niet overdreven dus. Meer mensen die dit nog actief doen?
Ah schaars dus. Ik weet eigenlijk alles nog wel uit de jaren van vroeger, soms alleen even op zybez oid zoeken en dan komt het wel weer naar boven. Bedankt!quote:Op dinsdag 30 december 2014 21:44 schreef Enix het volgende:
[..]
Yup. Ik geloof dat ik de enige ben die Oldschool speelt op dit forum, haha. Wel Ironman mode overigens. Nog vragen/tips nodig?
Best wel relaxe statsquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:07 schreef Enix het volgende:
Even een kleine impressie van mijn account:
Stats
[ afbeelding ]
Quest points
[ afbeelding ]
(o.a. Monkey Madness, Lunar Diplomacy, Roving Elves en Royal Trouble)
Items
[ afbeelding ]
(exclusief full rangers void, fighter torso, drie glory's, full graceful en nog wat seeds/andere herbs.
Heb het een paar uur gespeeld, even toen het net nieuw was en een jaartje later toen de economie al werkte.quote:
Zeker nu het net uitgekomen is zijn de drops enorm overpriced. Over een aantal weken zullen de items hun oorspronkelijke prijs wel bereiken. Het is geen makkelijke boss iig, maar als je goed bent met prayer switching en een goed ranged level hebt, is het zeker lucratief. Persoonlijk zou ik eerder voor DKS of GWD kiezen.quote:Op woensdag 14 januari 2015 18:41 schreef Kriebelhoest het volgende:
Ik ben uit verveling ook maar weer met mijn OSRS account begonnen (cmb 122). Er is zo'n nieuwe snakeboss die blijkbaar veel geld maakt?
Het is wel zo dat het langzamer gaat dan als P2P, maar er zijn er wel een paar.quote:Op woensdag 14 januari 2015 19:20 schreef Azerdion het volgende:
Een keer in de zoveel tijd begin ik weer wat interesse te krijgen in RS. Alleen is het zo moeilijk om geld te verdienen in F2P. Tenminste, dat was altijd zo. Is het nu makkelijker geworden of hebben jullie tips om makkelijk geld te verdienen?
Zeer netjes ookquote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef rubensanti het volgende:
Tijd niet meer gespeeld, maar vandaag toch maar een 99 gehaald die ik al een tijd wou hebben. En 2300 total
[ afbeelding ]
Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten veranderquote:Op woensdag 14 januari 2015 21:05 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeer netjes ook![]()
Neem aan dat je nu ook alle wapens hebt die je wilt hebben? Ik begon voor long swords maar uiteindelijk de andere ook gehaald net als de imp en de necklaces dat je vanzelf 99 hebt![]()
Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.quote:Op donderdag 15 januari 2015 00:27 schreef rubensanti het volgende:
[..]
Ik heb alleen de imp, chaotic rapiers en de maul. De rest heb ik eigenlijk niet nodig, maar heb nog rond de 450k tokens te spenderen wanneer ik van gedachten verander.
Spijt zekerquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:35 schreef Inspireme het volgende:
Lol het is echt veranderd..
Ik had mijn account aan een klasgenoot verkocht. En het is alweer lang geleden 4/5 jaar geleden dus ik kan het ook niet terug hacken, nee ga ik ook niet doen
Had combatlevel 82, firemaking 99, woodcutting, 99, fishing 76, en een vermogen van 3MIL
Lol alweer? Ik hoorde vorig jaar van iemand dat er nooit meer een double xp weekenden zouden komen en nu lijkt het om de paar maanden feest te zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:29 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Staff is ook wel relax vind ik zelf. Mijn maul heb ik weer omgewisseld voor tokens, toch te traag naar mijn smaak.
Heb ook een Frostymaar het is inderdaad verstandig om ze te bewaren.
Daarnaast krijgen we weer een double xp weekend ... ja, alweerop RS3.
Snel gedaan danquote:Op zaterdag 24 januari 2015 00:13 schreef Enix het volgende:
En de Quest cape is binnen!
Daarnaast ook nog ff een Gilded altar gemaakt, dus een lekker weekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |