Ja hoe dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, nog niet veranderd dus. Ik kon daar zo goed op inspelen.
Dat is dan weer het andere uiterstequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef Germano het volgende:
[..]
Liever iemand die zijn levensverhaal op tafel gooit, ja.
Deal with it: meeste jongens mensen zijn saai en proberen vooral te doen wat ze mensen om hen heen zien doen. Waarom denk je dat ik CY leuk vind?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja hoe dan?Ik zou me echt snel vervelen en denken weg ermee. 9 van de 10x is het altijd dat zelfde standaard riedeltje. 'Hoi, alles goed? Wat studeer je? Heb je nog hobbies? blabla'
Soms werkt een grappige oneliner wel goed, alleen blijken ze dan toch weer saai te zijn
Haha jezusquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vader is zeker zo'n vieze Egyptische neger.
Je kunt beter niks zeggen en iemand face-to-face aanspreken.quote:
Charlie = slang voor sos zei diequote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Herkenbaar verhaal, nog niet veranderd dus. Ik kon daar zo goed op inspelen.
Omdat iedereen om je heen haar deed?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Deal with it: meeste jongens mensen zijn saai en proberen vooral te doen wat ze mensen om hen heen zien doen. Waarom denk je dat ik CY leuk vind?
Ik snapte het de eerste keer niet, dus ik zo 'wat?', hij zo 'kopen?'. Ik lachen, 'wat kopen', hij kijkt om zich heen, 'coke'.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Charlie = slang voor sos zei die.
haha kkquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Omdat iedereen om je heen haar deed?
Gvdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Losjes vs stijfjesquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
Gasten zoals die Germano en dWc kan ik dan wel weer waarderen, die leggen gewoon de vinger waar hij hoort. Maar om anti-Panzer-minded mensen als 2NutZ en Modus kan ik niet eens meer lachen.
Om Modus kan niemand lachenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
Gasten zoals die Germano en dWc kan ik dan wel weer waarderen, die leggen gewoon de vinger waar hij hoort. Maar om anti-Panzer-minded mensen als 2NutZ en Modus kan ik niet eens meer lachen.
Ik miste laatst je proza-skills m.b.t. Vas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:29 schreef Chloroform het volgende:
Ja, maar echt ook. Eindelijk de weg naar huis gevonden nadat ze vier dagen geleden wakker werd in een greppel in Vinkeveen.
quote:Op zondag 5 januari 2014 21:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hier zou Panzer z'n lul-proza eindelijk van pas komen om dit te beschrijven.
Ra ra ra hoe zal ze hierop reageren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
Anyway ntm, ik wed je voor 5 ton beschuit dat ik je op een Tinder-date had gekregen.
Lompe opmerkingen uitdelen en incasseren hoort erbij, mits het in een ingeving is en er niet hard over is nagedacht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:16 schreef Panzermaus het volgende:
Ja jij zei ook een keer dat als je wilde mij binnen een week op m'n rug kreeg, dit was mijn reactie:quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef Panzermaus het volgende:
Anyway ntm, ik wed je voor 5 ton beschuit dat ik je op een Tinder-date had gekregen.
Zal dat het zijn?quote:
gvdquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik miste laatst je proza-skills m.b.t. Vas.
[..]
[..]
Ontkennend natuurlijk, het is natuurlijk volstrekt ondenkbaar om dusdanig geïnteresseerd te raken in de eerste daadwerkelijk intrigerende klapchaoot die je op die tent tegenkomt.quote:
Dat is mij een raadsel. Wat ik me afvraag. Die panzer is kennelijk een kneus geweest tot zijn 18e 19e. Wat zal het zijn. Hoe heeft hij die omkeer gemaakt?quote:
Yeah, en daar slaan velen de plank mis. Ik soms ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Lompe opmerkingen uitdelen en incasseren hoort erbij, mits het in een ingeving is en er niet hard over is nagedacht.
druksquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is mij een raadsel. Wat ik me afvraag. Die panzer is kennelijk een kneus geweest tot zijn 18e 19e. Wat zal het zijn. Hoe heeft hij die omkeer gemaakt?
Yeah, daar is het nooit meer van gekomen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja jij zei ook een keer dat als je wilde mij binnen een week op m'n rug kreeg, dit was mijn reactie:
[ afbeelding ]
Zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is mij een raadsel. Wat ik me afvraag. Die panzer is kennelijk een kneus geweest tot zijn 18e 19e. Wat zal het zijn. Hoe heeft hij die omkeer gemaakt?
Ja echt ongelofelijk knap van die kerel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Samson & Gert-koekjes.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Is menselijk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yeah, en daar slaan velen de plank mis. Ik soms ook.
Goh, tegen jou ook al? Die jongen heeft echt delusionsquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja jij zei ook een keer dat als je wilde mij binnen een week op m'n rug kreeg, dit was mijn reactie:
[ afbeelding ]
Is dit een diss naar dwc?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja echt ongelofelijk knap van die kerel.Veel knapper dan reeds swag hebben en die behouden en geen enkele vooruitgang boeken.
Die opgeblazen grandeur komt alleen maar omdat het tot dusver altijd waarheid is geworden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Goh, tegen jou ook al? Die jongen heeft echt delusions
Delusions of illusions?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Haha shitquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moest me inhouden voor comeback , ze doet het eromquote:
Chloro ook, die had toen nog een hele dismiss-post van minstens 5 regels eraan gewijdquote:
Link?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest me inhouden voor comeback , ze doet het erom.
[..]
Chloro ook, die had toen nog een hele dismiss-post van minstens 5 regels eraan gewijd.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
Bij iedereen. Uit eindelijk hapt er wel een.(CY)
Nah, met CY was het vanaf het begin anders, was wel serieus daar. Dat met Chloro en Veer was zoals ze bizar komedianisch noemen, 'tong in tjiek'. Volgens mij heb ik Chai ook nog eens versierd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef tetouaribo het volgende:
Bij iedereen. Uit eindelijk hapt er wel een.(CY)
Maar je bent hebt toch ook weleens gelezen hoe die jongen vroeger leefde? Jij vindt het ook heel knap.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Moest me inhouden voor comeback , ze doet het erom.
jupquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je vader is zeker zo'n vieze Egyptische neger.
In 2009 misschien, toen was je nog zo slecht dat ik me het niet kan herinneren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nah, met CY was het vanaf het begin anders, was wel serieus daar. Dat met Chloro en Veer was zoals ze bizar komedianisch noemen, 'tong in tjiek'. Volgens mij heb ik Chai ook nog eens versierd.
Misschien moet je dan de lat wat hoger leggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Die opgeblazen grandeur komt alleen maar omdat het tot dusver altijd waarheid is geworden.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:27 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 misschien, toen was je nog zo slecht dat ik me het niet kan herinneren.
Viel wel mee man.quote:Op dinsdag 26 november 2013 23:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ohhh, wat een tijden man.De hele zomer van 2006 weggespeeld op de Russische Rivera PvP-server. Want ja, wat moest je anders.
Bloedheet op zolder. Buiten het geluid van grasmaaiers, sprinklers en barbequende buren. Binnen het geschreeuw van Murlocs en het geblaas van ventilatoren die op volle toeren draaien. Verwaaide AXE Pulse lucht tegen het zweten. Pakken ijsthee die omvallen, computers die uitvallen. De hamster die los in de kamer loopt. Restjes ovenfriet onder het bureau. Dag, nacht. Omgekeerd. Slapen zonder tandenpoetsen zodat je ouders niet wakkerworden. Het leven van een kankermuis.
Was al op zoek, kon niet vinden. Kowed ermee danquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:25 schreef ntm het volgende:
[..]
Juist ja, alleen bij CY heeft het gewerkt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |