Maar je zag hem wel nog regelmatig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:37 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
31 2013 december voor het eerst in 5 jaar weer eens een echt gesprek met hem gevoerd.
Ja en dan wanneer we aan tafel bij het ontbijt zaten vroeg ik aan hem: "PAPS MAG IK DE SALAMI EN DE HAM?!"quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:38 schreef Germano het volgende:
[..]
Maar je zag hem wel nog regelmatig?
Probeer je nu durrr op te roepen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:49 schreef Nestalgie het volgende:
Chocolatebear, is jouw favoriete supermarkt toevallig 'Vomar'?
Heheheheheheh xd![]()
![]()
![]()
hurdurdurdurrrhur
Grappige naamquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:31 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee dwaas, basbousa
[ afbeelding ]
Niet boeiend, zo af en toe liken. Vaak een match,en dan een gesprek dat na 2 zinnen stil valt. Heb jij Tinder dan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
ntm, ben je bereid je Tinder-ervaringen met ons te delen?
Had, maar dat was in het begin van 2013. Maar hey, is dat alles?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:59 schreef ntm het volgende:
[..]
Niet boeiend, zo af en toe liken. Vaak een match,en dan een gesprek dat na 2 zinnen stil valt. Heb jij Tinder dan?
Gadver, klinkt echt als zo'n vies pubertje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:35 schreef ik-ben-een-fries het volgende:
[..]
haha (Ik loop er sportief bij (Merkkleding etc etc etc)
en altijd gel in mijn haar + 3 dagen baardje haha
bousa is kus toch? Hindarabischquote:
Oh toen het nog nieuw was enzoquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Had, maar dat was in het begin van 2013. Maar hey, is dat alles?Ik dacht na aanleiding van die posts in R&P dat je flink aan het daten was.
Ja, dat je dat weetquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
bousa is kus toch? Hindarabisch
moet je kk klapquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:58 schreef tetouaribo het volgende:
Choco is Egyptisch ja? Wat een zwerver.
gvd moet m'n roots toch wel een heel klein beetje respecterenquote:
Herkenbaar verhaal, nog niet veranderd dus. Ik kon daar zo goed op inspelen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh toen het nog nieuw was enzoNee...beetje saaie jongens daar allemaal, hebben niet echt wat te vertellen ofzo. Ja dan houdt het op he
Oh dat doe je wel gelukkig. Ben je volbloed Egyptisch of half?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
gvd moet m'n roots toch wel een heel klein beetje respecteren
Dit, maar dan inclusief onverzorgd baardje zie ik voor me.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Gadver, klinkt echt als zo'n vies pubertje.
En dan met groot merk voorop dat shirt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Dit, maar dan inclusief onverzorgd baardje zie ik voor me.
[ afbeelding ]
Liever iemand die zijn levensverhaal op tafel gooit, jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:04 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh toen het nog nieuw was enzoNee...beetje saaie jongens daar allemaal, hebben niet echt wat te vertellen ofzo. Ja dan houdt het op he
49.8quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:06 schreef ntm het volgende:
[..]
Oh dat doe je wel gelukkig. Ben je volbloed Egyptisch of half?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:07 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan met groot merk voorop dat shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |