Haiquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in de Nijmegen vestiging geweest.
(Hoi)
Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov anderequote:Op donderdag 9 januari 2014 14:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb er 2x gegeten, maar dat was el vrij in het begin...mankeerde niks aan
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
lunch en een in te plannen vrije dag gewonnen
en m dan ook nog eens totaal niet aan zien komen
En een foto in de kantine?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
hell no!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
En een foto in de kantine?
Maar tof!
Cool! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
Ah je bent een echte allrounderquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het te veel rijst proportioneel gezien, de rijst was ook niet goed op smaak. De vis wordt uit dezelfde groothandel gehaald als bij alle sushi-all-you-can-eat, dus daar was weinig op aan te merken tov andere
Ik ben zelf meer fan van Koi, die zit hartje Arnhem. met ook altijd een surprise sushi die die elke maand anders is. En er is wat sashimi die wel zonder bij te betalen te bestellen is. En de rijst is duidelijk beter dan vele andere (tov sumo, shabu, en die op de waalkade). Arnhem had nog O-hashi, maar die is gesloten, en hebben Sakura, maar dat vond ik sowieso niets. Maar dat was een groupon, dus dan word je sowieso als plebs behandeldOrient Plaza is slapstick, alles ging mis en ik dacht dat ik een rijstbal kreeg ipv sushi. Echt grootste nigiri ooit, alsof een leek als chef bezig was.
En nu heb ik zin in sushi, dit weekend maar eens een poging doen
Ja, iedereen was not amusedquote:
De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:28 schreef indaha het volgende:
[..]Wat leuk
Ik ben 2x bij Shabu Nijmegen geweest en vond het prima
Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van allesquote:
Een halve dag is afgerond naar boven een dag, dus who cares, toch een veer in die reetquote:
Nou mijn darmen zijn nog steeds van slag, maar ik eet nu wel gewoon weer groente enzulks elke dag...merk dat mijn lichaam daar echt behoefte aan heeft...Lief van je om te vragenquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:37 schreef Oognip het volgende:
Laysa, ik ben eigenlijk wel benieuwd of je weer beter bent?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben een verwend nest als het om sushi gaat. Dus ja, ik probeer van alles
Je mag me er voor wakker maken, al gaat het gerucht dat ik nooit slaap.quote:
Cool, gefeliciteerdquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:25 schreef Ynske het volgende:
medewerker van de maand
medewerker van de maand
medewerker van de maand
Nee ik eet nooit de spicey versie, maar jij toch ook nietquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
De spicey Tuna was er toch niet of geef je daar niks om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |