Inderdaad, ik zat ook te wachten...quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Het duurt ff maar dan heb je ook wat
ja nou ehh, ik wist niksquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat ook te wachten...
Samen met een ander een serie volgen is wel zo gezellig.quote:
Ik heb dat met een paar series en vind dat wel zo leuk. Niet de grote, die wil ik zo snel mogelijk zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Samen met een ander een serie volgen is wel zo gezellig.
Maar diegene kan dan weer niet altijd wanneer jij wel kan bijvoorbeeld... moet je weer wachten oid... Ach, maar wel zo gezellig.
Hahaha, zo hebben we een keer de TT 'rolklem luie hond' gehad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:57 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ja nou ehh, ik wist niksen eerste keer
Wie maakt er nou zo'n TT?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:01 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Hahaha, zo hebben we een keer de TT 'rolklem luie hond' gehad.
Ik begin een vermoeden te krijgen...quote:
Jij maakt eigen naamtopicsquote:
Het was Faxiequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:03 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik begin een vermoeden te krijgen...
En ik kan het terugzoeken, internet vergeet nooit.
Schaam ik mij nog steeds voorquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef rolklem het volgende:
[..]
Jij maakt meerdere d/t fouten op één dag
Verdronken bij zijn ochtend zwemmen?quote:
Weer coke nodig?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef fietsie het volgende:
Rompompom. Boterham maken voor kind. Schuldgevoel dat ik er haast bij heb omdat ik naar de dealer wil...
Drugsverslavingen hebben soms zulke gevolgen. Arm kind, inderdaad.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef fietsie het volgende:
Rompompom. Boterham maken voor kind. Schuldgevoel dat ik er haast bij heb omdat ik naar de dealer wil...
zondequote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Verdronken bij zijn ochtend zwemmen?
Boterham kan best op de achterbank opgegeten worden hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef fietsie het volgende:
Wat is tekken?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Scharrel heeft Tekken van de week op zn playstation gezet.
Is het heel erg dat ik stiekem nu al uitkijk naar een potje Tekken spelen van het weekend?![]()
je kunt beter uitkijken naar een potje trekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Is het heel erg dat ik stiekem nu al uitkijk naar een potje Tekken spelen van het weekend?![]()
Vechtspelletjequote:
Dat mag ie zelf doen als ik druk bezig ben met Tekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je kunt beter uitkijken naar een potje trekken
Tekkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Halloquote:
Auto steriel schoon dit dat netjes zus en zo dus geeeeeeen kruimels!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:09 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Boterham kan best op de achterbank opgegeten worden hoor.
Je speelt toch wel tegen elkaar?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat mag ie zelf doen als ik druk bezig ben met Tekken
Tot hij in een hoekje gaat huilen omdat hij niet kan winnen van mequote:
Ik vind het zo'n heerlijk spelquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tekkenspeelde ik altijd katje lam toen ik nog in t studentenhuis woonde. Lekker met mn huisgenoten helemaal los gaan
quote:
Kruimeldief mee...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Auto steriel schoon dit dat netjes zus en zo dus geeeeeeen kruimels!![]()
(Ookal gaatie naar de export)
Moet die betere combinaties oefenenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tot hij in een hoekje gaat huilen omdat hij niet kan winnen van me
*pakt popcorn*quote:
Mijn ex was zuid-hollands kampioen met streetfighter en tekken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet die betere combinaties oefenenWij waren altijd flink aan elkaar gewaagd, was erg leuk, wat minder voor de rest van het huis bij een toernooitje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |