quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd welke kant het op gaat, laat dat bureau ze hier langer rondlopen in de hoop op een flinke klapper of wil hij ze zo snel mogelijk onderbrengen in een grote competitie om van daaruit richting de jackpot te gaan.
Ik vrees dat laatste.
Als bale voor 100m lukt, dan ook Vilhena, Boetius e.d. voor 100m per stuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:31 schreef Jimbo het volgende:
die gaan naar duitsland en dan hoor je er nooit meer iets van
helaas
quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als bale voor 100m lukt, dan ook Vilhena, Boetius e.d. voor 100m per stuk.![]()
Zo had ik er nog ieteens over gedachtquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
3 miljard miljoen is ook wel lekker hoor. Kun je zelfs nog betere spelers voor terughalen.
Zul je zien dat hij daar de pannen van het dak af speelt.quote:Volgens sportief directeur Gunter Jacob heeft Racing Genk geen versterking nodig, maar de kans dat tester Sekou Ciss eind deze week tekent, is toch groot. De Ivoriaanse flankaanvaller (28) wil zelf heel graag.
Hij laat een goeie indruk op de Genkse oefenstage, Sekou Ciss. Het valt op dat hij zich als een vis in het water voelt. Ciss heeft zijn glimlach teruggevonden. Bij Feyenoord, waar hij zijn contract vorige week verbrak, was hij het voetbalplezier allang kwijt na blessureleed.
Intussen is Ciss al een tijdje blessurevrij. Hij mist matchritme, maar oogt topfit. ‘Doordat ik tijdens de vakantie met Kalou in Afrika aan mijn conditie gewerkt heb. Goed dat ik dat gedaan heb. Zo wordt het makkelijker om de directie van Genk te overtuigen. Want voor alle duidelijkheid: ik hoop dat ik hier een contract kan tekenen. Mijn manager vertelde me dat er ook interesse is van NEC, Cambuur en Franse en Duitse clubs, maar mijn voorkeur gaat uit naar Genk.’
Dat is de factor-Been. ‘Ik wil opnieuw met een trainer werken die in me gelooft. Twee weken geleden belde Mario me tijdens de vakantie op om te vragen of ik kon komen testen. Zo komt het dat ik nu hier zit. Ik zou bij Genk graag revanche willen nemen op iedereen die de voorbije jaren kritiek had. En misschien kan ik straks dan alsnog een WK meemaken.’
Maar die heb je niet in de reeks geopend. Stond dan bij niemand in MyAt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Luni het volgende:
Maruh, effe wat anders, ik was eerder met deze![]()
VBL / FEIJENOORD #1296: Wat duurt die winterstop lang
Joh, open nooit wat man, weet toch niet hoe dat allemaal werktquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Maar die heb je niet in de reeks geopend. Stond dan bij niemand in MyAt.
Daar was ik bij.. vakkie H als ik het mij goed herinner. Goede oude tijdquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Stuitte net hierop, sfeerbeelden Feyenoord - Spartak Moskou (Uefa Cup seizoen)
Mooie beelden
Toch maar even beantwoorden dan:quote:
twitter:BenDudley88 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 14:45:16@Vak_Y I'm going to be in Vak W, but I've also heard that Y is very good! I think I'll try a cup game in there. reageer retweet
Vorige keer tegen ADO zat 'ie in W1.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Toch maar even beantwoorden dan:twitter:BenDudley88 twitterde op dinsdag 07-01-2014 om 14:45:16@Vak_Y I'm going to be in Vak W, but I've also heard that Y is very good! I think I'll try a cup game in there. reageer retweet
Europese beelden in kleur, zeldzaam!quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Mooie beelden
Champions League-tune in de Kuipquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Europese beelden in kleur, zeldzaam!
Snap de ophef niet zo. Raiola, deze kerel. Same shit, different name.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:24 schreef Lastpost het volgende:
Ben wel benieuwd welke kant het op gaat, laat dat bureau ze hier langer rondlopen in de hoop op een flinke klapper of wil hij ze zo snel mogelijk onderbrengen in een grote competitie om van daaruit richting de jackpot te gaan.
Ik vrees dat laatste.
Ze verdienen bakken en bakken met geld door die types, zo dom zijn ze dan toch niet...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de ophef niet zo. Raiola, deze kerel. Same shit, different name.
Voetballers zijn nou eenmaal over het algemeen te dom om te poepen en dus vatbaar voor dergelijke types.
Mooiste van het verhaal is nog wel dat de Nederlandse FIFA makelaars (lees Raiola en co) geschokt zijn door dit nieuws. Alsof die heel veel anders handelen
Trage 'Mijn Feyenoord' en YNWAquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Mooie beelden
Jammer dat er inderdaad zo weinig integere spelermakelaars zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap de ophef niet zo. Raiola, deze kerel. Same shit, different name.
Voetballers zijn nou eenmaal over het algemeen te dom om te poepen en dus vatbaar voor dergelijke types.
Mooiste van het verhaal is nog wel dat de Nederlandse FIFA makelaars (lees Raiola en co) geschokt zijn door dit nieuws. Alsof die heel veel anders handelen
Komt regelmatig voor he, dat ze beginnen met Pa of Ma als zaakwaarnemer. Dat gaat goed als je je eerste contract moet tekenen. Daarna heb je toch graag iemand met een goed (buitenlands) netwerk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat er inderdaad zo weinig integere spelermakelaars zijn.
Snap ook niet dat zoveel voetballers zo nodig een spelersmakelaar in de arm moeten nemen. Kunnen ze gewoon niet hun vader, moeder of ander familielid als belangenbehartiger benoemen? Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
Tevens had ik Boetius weldegelijk slimmer ingeschat.
Volgende overbodige speler die waarschijnlijk weg gaatquote:Interesse in Feyenoord-aanvaller Elvis Manu
Elvis Manu vertrekt deze transferperiode mogelijk bij Feyenoord. Volgens technisch directeur Martin van Geel hebben meerdere clubs interesse getoond in de overbodige aanvaller. Manu zou voor de rest van het seizoen verhuurd worden. Rondom Jordy van Deelen is het nog wel stil.
Van Geel verwacht verder Harmeet Singh te slijten aan een club. Hij is deze week al niet mee op trainingskamp in het Spaanse Marbella. Hij zit met Noorwegen in Abu Dhabi, waar de Noren twee oefeninterlands afwerken tegen Moldavi en Polen.
Feyenoord nam vorige week al afscheid van Sekou Ciss. De 28-jarige Ivoriaan probeert nu bij het Belgische Racing Genk, de club van voormalig Feyenoord-trainer en speler Mario Been, een contract af te dwingen.
Ja al gaat snel geld vaak boven een juiste carriereplanning.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze verdienen bakken en bakken met geld door die types, zo dom zijn ze dan toch niet...
Vond hem meer brengen dan Verhoek.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgende overbodige speler die waarschijnlijk weg gaat
Is niet altijd de meest wijze beslissing, maar wel begrijpelijk. Voor hetzelfde geld loop je een zware blessure op of blijkt dat je toch niet het talent bent dat anderen in je zagen. Dan heb je toch maar mooi de eerste bulk nog kunnen binnenhalen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja al gaat snel geld vaak boven een juiste carriereplanning.
Lekker blikkie pils nog mee het stadion inquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Grifte het volgende:
Mooie beelden
En dat kwam dan met veel poeha uit de heli deze zomer...quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Caland het volgende:
GERUCHT: het contract van Elvis Manu is zojuist ontbonden.
Lijkt me sterk. Komt van een obscuur twitter-accountje. Excusez moi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:56 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En dat kwam dan met veel poeha uit de heli deze zomer...
Africasoccernet vind ik anders heel betrouwbaar overkomenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Komt van een obscuur twitter-accountje. Excusez moi.
3e keus, willen ze meer ervaring laten opdoenquote:
Ok, is dus twitteraccount van zijn moeder in combi met Google translate...quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:00 schreef Caland het volgende:
He managed four first appearances in the Dutch top-flight and scored once for Feyenoord but he was mainly an architect of goals for the 14-time Dutch champions
Mmkay.
Cool, wie/wat volg je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef PIETR het volgende:
Overleg gaat de goede kant op volgens aanwezigen, als ik Twitter mag geloven ..
Welk overleg?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef PIETR het volgende:
Overleg gaat de goede kant op volgens aanwezigen, als ik Twitter mag geloven ..
Zijn wel opvallend vaak de donkere jongens die moeilijk doen of gevoelig zijn voor dubieuze figuren.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer dat er inderdaad zo weinig integere spelermakelaars zijn.
Snap ook niet dat zoveel voetballers zo nodig een spelersmakelaar in de arm moeten nemen. Kunnen ze gewoon niet hun vader, moeder of ander familielid als belangenbehartiger benoemen? Zo moeilijk lijkt me dat toch niet.
Tevens had ik Boetius weldegelijk slimmer ingeschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |