Ja, of tot 6:00quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:22 schreef Roburtt het volgende: Tenzij het weekend is en ochtend tot 2 uur duurt
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik zeg bom op alles dat dialect, en alles dat niet dialect wippen als een mongool en een beter volk planten.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:31 schreef Roburtt het volgende:
Je woont verdomme in Nederland, spreek dan ook gewoon Nederlands.
Dit ken ik ergens vanquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
srsly?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Nee 14:00quote:
En dan een dialect niks vinden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:33 schreef Roburtt het volgende:
Ik vind een dialect geen Nederlands.
En ja bolluh jonguh, elke lente weer foto's op facebook van smatjes die in bollenvelden staan en boze boeren die dat niet waarderen
Ja ik zou er zo een hoop kunnen vinden tussen wat facebook chickies, maar ik wil niet dat jullie je dood gaan fappen.quote:
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan een dialect niks vinden._!
Sowieso magnetron popcornquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Lt.Surge het volgende:
* Lt.Surge pakt popcorn.
P.s; wel gewoon uit de magnetron.
Godver.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik was even aan het verlagen tot jouw niveau, zodat je ook mee kon doen aan het gesprek.
Nee doe maar niet, verloren zaak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Soberso dialect in het algemeen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moet ik weer opkomen voor mijn Drentsche/Groningsche broeders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |