Zomers wel leuk op het terras eten met aan je voorbij varende schepen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef DroogDok het volgende:
Pand en ligging is prachtig, maar ik vind het er, net als bij Dudok, te lawaaiig en onrustig om er lekker rustig te gaan zitten eten.
De zon in de haven zien zakkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zomers wel leuk op het terras eten met aan je voorbij varende schepen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:54 schreef De_Guidance het volgende:
Even wat kiekjes van Rotterdam voor mensen die denken dat het een betonnen stad. Ik sla de bekende mooie plekken als Kralingen en de parken en dergelijke over.
Oude Haven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Historisch Delfshaven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scheepvaartkwartier:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rotte:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nog ene fototje van de Koopgoot, de Kop van Zuid en de skyline. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tegenhanger van de Lonely Planet, hartstikke groot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:57 schreef sorcees het volgende:
En wie heeft er ooit gehoord van Rough Guides?
Waarvan bij de eerste de productie al in 1938 werd stilgelegd omdat de legerleiding besloot met een ander toestel in zee te gaan, en de tweede zijn eerste vlucht pas maakte in 1942, het bombardement op Rotterdam werd grotendeels uitgevoerd door Heinkels.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:22 schreef Revanches het volgende:
[..]
De Messerschmitt Bf 162 Jaguar en de Messerschmitt Me 264 waren wel degelijk bommenwerpers.
Klopt. Maaar ik had het ook niet over dat de messerschmitts het bombardement uitvoerden, maar dat er wel bommenwerpers geproduceerd werden naast de jagers (''Messcherschmits waren jagers, geen bommenwerpers'').quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waarvan bij de eerste de productie al in 1938 werd stilgelegd omdat de legerleiding besloot met een ander toestel in zee te gaan, en de tweede zijn eerste vlucht pas maakte in 1942, het bombardement op Rotterdam werd grotendeels uitgevoerd door Heinkels.
Ja, daarom komt het woord cities er niet in voor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef MakkieR het volgende:
Rough guides is dat niet een letterlijke vertaling voor gids voor ruige steden?
Onzin, zelfs Rio behoort niet tot de tien gevaarlijkste steden ter wereld.quote:Top tien gevaarlijkste steden zou dit lijstje beter staan lol.
Voor de echte toeristische ervaring pak je de metro, tram of fiets. Daarbij: alsof het in Amsterdam of Den Haag zo goedkoop parkeren is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:59 schreef RetepV het volgende:
Tja, maar ze vergeten dat de parkeerkosten hoger zullen zijn dan de kosten van drank en voedsel. Dit is Nederland, dat weten ze toch?
Toeristen moeten gewoon niet naar Roffa gaan. Tering wat lelijk zegquote:Op woensdag 8 januari 2014 17:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de echte toeristische ervaring pak je de metro, tram of fiets. Daarbij: alsof het in Amsterdam of Den Haag zo goedkoop parkeren is.
In Urk en Genemuiden loop je meer kans om polio op te lopen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:11 schreef MakkieR het volgende:
Top tien gevaarlijkste steden zou dit lijstje beter staan lol.
Van die ruige mannen. Met grote snorren en borsthaar en leren petten op hun hoofd en van die leren broeken zonder kont. Dan zal het wel kloppen dat Rotterdam hoog in het lijstje komt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:57 schreef sorcees het volgende:
En wie heeft er ooit gehoord van Rough Guides?
Wat een objectieve kijk van een Amsterdammer/Ajacied.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:31 schreef kurk_droog het volgende:
Echt een lelijke stad dat Rotterdam, daarnaast zijn de inwoners ook gewoon kut.
Ha, ik dacht dat ik de enige was die onderzoek deed naar de politieke gezindheid van reisgidsen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:44 schreef cempexo het volgende:
Rough Gides is een linkse club http://en.wikipedia.org/wiki/Rough_Guides
Deze beoordeling is dus uit de serie: Onze vrienden...
Lonely planet valt in de categorie links extremistisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat ik de enige was die onderzoek deed naar de politieke gezindheid van reisgidsen.
Dat klinkt behoorlijk sneu.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ha, ik dacht dat ik de enige was die onderzoek deed naar de politieke gezindheid van reisgidsen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:44 schreef cempexo het volgende:
Rough Gides is een linkse club http://en.wikipedia.org/wiki/Rough_Guides
Deze beoordeling is dus uit de serie: Onze vrienden...
Hehe dat dacht ik ook. Beetje treurig dit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:41 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Wat een objectieve kijk van een Amsterdammer/Ajacied.
Ook al uit de serie: Onze vrienden..., wat dat ook moge betekenen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:51 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Lonely planet valt in de categorie links extremistisch.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ook al uit de serie: Onze vrienden..., wat dat ook moge betekenen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:50 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |