abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:18:42 #201
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135262998
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef GotC het volgende:
Ik las wel op internet dat het dan 'officieel' luieruitslag is dat past bij spruw. Witte puntjes kunnen namelijk wijzen op schimmel. Vervelend Skips :
Jup, die kwam ik ook tegen. Blegh, waarom moet dit nou toch steeds. We hebben geen compleet Dettol-huis ofzo, maar toch zeker meer dan genoeg hygiene.

En niet dat het iets heel ernstigs is, maar het is gewoon zo vervelend steeds. -O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:36:15 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135263170
Flauw van je zeg, Gulara :{w :D

Tico, gefeliciteerd met Bram!!

Meh, Noor liet weer 70 staan vanochtend. En op het kdv drinkt ze al zo belabberd. Had verwacht dat ze wel goed zou drinken, omdat ze gisteravond maar 80 dronk.. maar helaas. Naja. Maar ff zien hoe het gaat vandaag.

Morgen over op het nieuwe menu!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135263225

Dat was het dan echt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135263305
Wat een leuke foto! Tico gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:04:50 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135263527
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mehhhhh, tweede keer voordat ze een maand is in dat geval. Mja, mijn instinct kickte ook in bij het zien van die plekjes (aka: 'dit klopt niet') dus ik zal ze zo even bellen.

Zijn er hier nog andere mensen die nuttige info hebben over de witte puntjes? :)
We moeten om 10.50 uur weer even langskomen bij de huisarts.

--

Awww Tico, die foto! O+
pi_135263573
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:18 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup, die kwam ik ook tegen. Blegh, waarom moet dit nou toch steeds. We hebben geen compleet Dettol-huis ofzo, maar toch zeker meer dan genoeg hygiene.

En niet dat het iets heel ernstigs is, maar het is gewoon zo vervelend steeds. -O-
Maar als je kleintje 'boven' spruw heeft, is de kans heel groot volgens mij als ze het 'beneden' ook zelf krijgt. Geen hygiene issue per se, meer weerstand denk ik, en pech.
Miconazol halen, weet niet of GV erop mag..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_135263580
Ticootje gefeliciteerd met Bram!

En inca, gefeliciteerd met Isabel *O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:17:14 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135263707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:08 schreef Morretje het volgende:

[..]

Maar als je kleintje 'boven' spruw heeft, is de kans heel groot volgens mij als ze het 'beneden' ook zelf krijgt. Geen hygiene issue per se, meer weerstand denk ik, en pech.
Miconazol halen, weet niet of GV erop mag..
:). Je hebt gelijk. Ik zat even te veel in m'n -O- -stand.

Miconazol gebruik ik nu zelf al voor m'n tepels. Toen ik de HA net belde verwachtte ik ook een beetje dat ze zou zeggen dat we dat moesten gaan smeren, maar ze willen haar toch nog weer eerst even zien. Gentiaan heb ik ook in huis, zal ook vragen straks of dat ook eventueel mag, mocht de miconazol bijvoorbeeld niet helpen.
pi_135263747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Miconazol gebruik ik nu zelf al voor m'n tepels. Toen ik de HA net belde verwachtte ik ook een beetje dat ze zou zeggen dat we dat moesten gaan smeren, maar ze willen haar toch nog weer eerst even zien. Gentiaan heb ik ook in huis, zal ook vragen straks of dat ook eventueel mag, mocht de miconazol bijvoorbeeld niet helpen.
Voor beneden? Je kan ook de dokter even vragen voor een receptje, dan maakt de apotheek gewoon een goede crème met zink en miconazol..
pi_135263889
w/ Tico gefeliciteerd met Bram! *G* Wat een leuke foto! O+

w/ Inca, gefeliciteerd met Isabel! *O*

Skippy, goed dat je de HA heb gebeld. Ik zou daar ook niet zomaar gaan smeren zonder doktersadvies.

Hier vannacht maar 1 nachtvoeding. Alleen J melde zich om 3 uur. En toen was het 07:30 uur :o
(en toen moest ik weer duovoeden want allebei Heel Erge Honger).

Straks naar het cb voor de 11 maanden afspraak.
pi_135263951
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik denk dat de huisarts niet veel op heeft met gentiaan, dat is 'alternatief'..

En wat Tico zegt idd.

-edit- Tico, gefeliciteerd met je dreumes! *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:37:25 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135264095
Kyara *O* fijn zo'n goede nachtrust!

Tico hij is zo stoer! Ook hier nog gefeliciteerd.

Skip, goed dat je gebeld hebt.

Is Isabel ook jarig?! Gefeliciteerd dan!
pi_135264311
Wat kan Bram toch lekker nonchalant/stoer kijken :D O+

Gefeliciteerd Tico en Joene met jullie zoon!!
Sarcasme. Herken het.
pi_135264363
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:27 schreef Kyara het volgende:
w/ Tico gefeliciteerd met Bram! *G* Wat een leuke foto! O+

w/ Inca, gefeliciteerd met Isabel! *O*

Skippy, goed dat je de HA heb gebeld. Ik zou daar ook niet zomaar gaan smeren zonder doktersadvies.

Hier vannacht maar 1 nachtvoeding. Alleen J melde zich om 3 uur. En toen was het 07:30 uur :o
(en toen moest ik weer duovoeden want allebei Heel Erge Honger).

Straks naar het cb voor de 11 maanden afspraak.
Multitasken ftw! Je hebt niet voor niks 2 boobs natuurlijk he :P ):O

Wat een heerlijkheid dat je maar 1 nachtvoeding hoefde te doen O+ Succes straks bij het cb! Bij 11 maanden horen er week prikjes bij he? ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_135264423
Ja, weer prikjes. Dus dit keer gaat mijn man mee want ik wil geen huilende baby weg moeten leggen om dat ik de volgende in een houtgreep moet houden. Hoop dat ze er niet teveel last van gaan hebben.
pi_135264474
Van harte gefeliciteerd Tico en Joene! *O* Het werd ook tijd, want hij lijkt allang geen baby meer op de foto's!

Kyara vervelend.. ik hoop dat ze er makkelijk doorheen fietsen!

Proj dat heeft volgens mij weinig met hygiene te maken toch? Mijn schoonzusje is nu al twee maanden met die spruw bezig, het gaat maar niet over. En ik zou zeker even naar de ha gaan als het ook naar andere gebieden uitbreidt ja.

F moest vanmorgen weer hard huilen toen mijn vriend hem afzette bij de gastouder :'( Echt stom is dat! Hij is nu vast gewoon aan het spelen of slapen, dat weet ik wel. Maar ik ben blij dat ik hem deze keren niet zelf wegbracht :@
pi_135264914
Isabel en Bram: gefeliciteerd! *O*
pi_135264964
Oh Inca ik vergeet Isabel helemaal :@
Hoera! *O* Hoeraaaa! *O*
pi_135265148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Van harte gefeliciteerd Tico en Joene! *O* Het werd ook tijd, want hij lijkt allang geen baby meer op de foto's!

Kyara vervelend.. ik hoop dat ze er makkelijk doorheen fietsen!

Proj dat heeft volgens mij weinig met hygiene te maken toch? Mijn schoonzusje is nu al twee maanden met die spruw bezig, het gaat maar niet over. En ik zou zeker even naar de ha gaan als het ook naar andere gebieden uitbreidt ja.

F moest vanmorgen weer hard huilen toen mijn vriend hem afzette bij de gastouder :'( Echt stom is dat! Hij is nu vast gewoon aan het spelen of slapen, dat weet ik wel. Maar ik ben blij dat ik hem deze keren niet zelf wegbracht :@
Ook dat blijf ik soms zo raar vinden. Ik heb gewoon een kind met J… Hoe hard is onze sneltrein gegaan. En onze twijfels. En kijk nou… als we naar m kijken kun je je gewoon niet voorstellen dat hij er niet is. Hij is echt papa's beste vriendje. Het is zo goed dat hij er is, hij maakt echt zoveel goed, door er gewoon te zijn.
pi_135265342
Gefeliciteerd met Bram!! *G*
Met een meidenkwartet
pi_135265534
*G* gefeliciteerd Bram!! Een heuse dreumes nu. Lieve foto!

*O* *O* Inca, van harte met je meisje!

Boh skips -O- wat balen weer. Zo naar de huisarts, beter dan zomaar gaan smerem hoor.

GotC ik zou echt pissed zijn. Geniet maar lekker van je vrije dag.

Succes met de prikjes Kyara.
pi_135265548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook dat blijf ik soms zo raar vinden. Ik heb gewoon een kind met J… Hoe hard is onze sneltrein gegaan. En onze twijfels. En kijk nou… als we naar m kijken kun je je gewoon niet voorstellen dat hij er niet is. Hij is echt papa's beste vriendje. Het is zo goed dat hij er is, hij maakt echt zoveel goed, door er gewoon te zijn.
O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:59:24 #223
381212 Gulara
From the future
pi_135266168
Oh Inca, vergeet ik helemaal je meisje. O+
Gefeliciteerd! *O*

Zeg die dentinox hè, is die er alleen in druppels. Ik vind het echt heel onhandig. -O-
pi_135266237
Inca gefeliciteerd met je kleine prinses *O*
pi_135266263
Kyara succes met de prikjes...
Lola mag de 24e, ben wel erg benieuwd hoe lang en zwaar ze dan is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')