abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:18:42 #201
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135262998
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:02 schreef GotC het volgende:
Ik las wel op internet dat het dan 'officieel' luieruitslag is dat past bij spruw. Witte puntjes kunnen namelijk wijzen op schimmel. Vervelend Skips :
Jup, die kwam ik ook tegen. Blegh, waarom moet dit nou toch steeds. We hebben geen compleet Dettol-huis ofzo, maar toch zeker meer dan genoeg hygiene.

En niet dat het iets heel ernstigs is, maar het is gewoon zo vervelend steeds. -O-
  donderdag 9 januari 2014 @ 08:36:15 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135263170
Flauw van je zeg, Gulara :{w :D

Tico, gefeliciteerd met Bram!!

Meh, Noor liet weer 70 staan vanochtend. En op het kdv drinkt ze al zo belabberd. Had verwacht dat ze wel goed zou drinken, omdat ze gisteravond maar 80 dronk.. maar helaas. Naja. Maar ff zien hoe het gaat vandaag.

Morgen over op het nieuwe menu!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135263225

Dat was het dan echt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_135263305
Wat een leuke foto! Tico gefeliciteerd *O*
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:04:50 #205
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135263527
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 07:52 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Mehhhhh, tweede keer voordat ze een maand is in dat geval. Mja, mijn instinct kickte ook in bij het zien van die plekjes (aka: 'dit klopt niet') dus ik zal ze zo even bellen.

Zijn er hier nog andere mensen die nuttige info hebben over de witte puntjes? :)
We moeten om 10.50 uur weer even langskomen bij de huisarts.

--

Awww Tico, die foto! O+
pi_135263573
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 08:18 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Jup, die kwam ik ook tegen. Blegh, waarom moet dit nou toch steeds. We hebben geen compleet Dettol-huis ofzo, maar toch zeker meer dan genoeg hygiene.

En niet dat het iets heel ernstigs is, maar het is gewoon zo vervelend steeds. -O-
Maar als je kleintje 'boven' spruw heeft, is de kans heel groot volgens mij als ze het 'beneden' ook zelf krijgt. Geen hygiene issue per se, meer weerstand denk ik, en pech.
Miconazol halen, weet niet of GV erop mag..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_135263580
Ticootje gefeliciteerd met Bram!

En inca, gefeliciteerd met Isabel *O*
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:17:14 #208
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135263707
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:08 schreef Morretje het volgende:

[..]

Maar als je kleintje 'boven' spruw heeft, is de kans heel groot volgens mij als ze het 'beneden' ook zelf krijgt. Geen hygiene issue per se, meer weerstand denk ik, en pech.
Miconazol halen, weet niet of GV erop mag..
:). Je hebt gelijk. Ik zat even te veel in m'n -O- -stand.

Miconazol gebruik ik nu zelf al voor m'n tepels. Toen ik de HA net belde verwachtte ik ook een beetje dat ze zou zeggen dat we dat moesten gaan smeren, maar ze willen haar toch nog weer eerst even zien. Gentiaan heb ik ook in huis, zal ook vragen straks of dat ook eventueel mag, mocht de miconazol bijvoorbeeld niet helpen.
pi_135263747
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Miconazol gebruik ik nu zelf al voor m'n tepels. Toen ik de HA net belde verwachtte ik ook een beetje dat ze zou zeggen dat we dat moesten gaan smeren, maar ze willen haar toch nog weer eerst even zien. Gentiaan heb ik ook in huis, zal ook vragen straks of dat ook eventueel mag, mocht de miconazol bijvoorbeeld niet helpen.
Voor beneden? Je kan ook de dokter even vragen voor een receptje, dan maakt de apotheek gewoon een goede crème met zink en miconazol..
pi_135263889
w/ Tico gefeliciteerd met Bram! *G* Wat een leuke foto! O+

w/ Inca, gefeliciteerd met Isabel! *O*

Skippy, goed dat je de HA heb gebeld. Ik zou daar ook niet zomaar gaan smeren zonder doktersadvies.

Hier vannacht maar 1 nachtvoeding. Alleen J melde zich om 3 uur. En toen was het 07:30 uur :o
(en toen moest ik weer duovoeden want allebei Heel Erge Honger).

Straks naar het cb voor de 11 maanden afspraak.
pi_135263951
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:17 schreef ProjSkippy het volgende:

[..]

Ik denk dat de huisarts niet veel op heeft met gentiaan, dat is 'alternatief'..

En wat Tico zegt idd.

-edit- Tico, gefeliciteerd met je dreumes! *O*
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:37:25 #212
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_135264095
Kyara *O* fijn zo'n goede nachtrust!

Tico hij is zo stoer! Ook hier nog gefeliciteerd.

Skip, goed dat je gebeld hebt.

Is Isabel ook jarig?! Gefeliciteerd dan!
pi_135264311
Wat kan Bram toch lekker nonchalant/stoer kijken :D O+

Gefeliciteerd Tico en Joene met jullie zoon!!
Sarcasme. Herken het.
pi_135264363
quote:
2s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:27 schreef Kyara het volgende:
w/ Tico gefeliciteerd met Bram! *G* Wat een leuke foto! O+

w/ Inca, gefeliciteerd met Isabel! *O*

Skippy, goed dat je de HA heb gebeld. Ik zou daar ook niet zomaar gaan smeren zonder doktersadvies.

Hier vannacht maar 1 nachtvoeding. Alleen J melde zich om 3 uur. En toen was het 07:30 uur :o
(en toen moest ik weer duovoeden want allebei Heel Erge Honger).

Straks naar het cb voor de 11 maanden afspraak.
Multitasken ftw! Je hebt niet voor niks 2 boobs natuurlijk he :P ):O

Wat een heerlijkheid dat je maar 1 nachtvoeding hoefde te doen O+ Succes straks bij het cb! Bij 11 maanden horen er week prikjes bij he? ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_135264423
Ja, weer prikjes. Dus dit keer gaat mijn man mee want ik wil geen huilende baby weg moeten leggen om dat ik de volgende in een houtgreep moet houden. Hoop dat ze er niet teveel last van gaan hebben.
pi_135264474
Van harte gefeliciteerd Tico en Joene! *O* Het werd ook tijd, want hij lijkt allang geen baby meer op de foto's!

Kyara vervelend.. ik hoop dat ze er makkelijk doorheen fietsen!

Proj dat heeft volgens mij weinig met hygiene te maken toch? Mijn schoonzusje is nu al twee maanden met die spruw bezig, het gaat maar niet over. En ik zou zeker even naar de ha gaan als het ook naar andere gebieden uitbreidt ja.

F moest vanmorgen weer hard huilen toen mijn vriend hem afzette bij de gastouder :'( Echt stom is dat! Hij is nu vast gewoon aan het spelen of slapen, dat weet ik wel. Maar ik ben blij dat ik hem deze keren niet zelf wegbracht :@
pi_135264914
Isabel en Bram: gefeliciteerd! *O*
pi_135264964
Oh Inca ik vergeet Isabel helemaal :@
Hoera! *O* Hoeraaaa! *O*
pi_135265148
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:52 schreef Suikertante het volgende:
Van harte gefeliciteerd Tico en Joene! *O* Het werd ook tijd, want hij lijkt allang geen baby meer op de foto's!

Kyara vervelend.. ik hoop dat ze er makkelijk doorheen fietsen!

Proj dat heeft volgens mij weinig met hygiene te maken toch? Mijn schoonzusje is nu al twee maanden met die spruw bezig, het gaat maar niet over. En ik zou zeker even naar de ha gaan als het ook naar andere gebieden uitbreidt ja.

F moest vanmorgen weer hard huilen toen mijn vriend hem afzette bij de gastouder :'( Echt stom is dat! Hij is nu vast gewoon aan het spelen of slapen, dat weet ik wel. Maar ik ben blij dat ik hem deze keren niet zelf wegbracht :@
Ook dat blijf ik soms zo raar vinden. Ik heb gewoon een kind met J… Hoe hard is onze sneltrein gegaan. En onze twijfels. En kijk nou… als we naar m kijken kun je je gewoon niet voorstellen dat hij er niet is. Hij is echt papa's beste vriendje. Het is zo goed dat hij er is, hij maakt echt zoveel goed, door er gewoon te zijn.
pi_135265342
Gefeliciteerd met Bram!! *G*
Met een meidenkwartet
pi_135265534
*G* gefeliciteerd Bram!! Een heuse dreumes nu. Lieve foto!

*O* *O* Inca, van harte met je meisje!

Boh skips -O- wat balen weer. Zo naar de huisarts, beter dan zomaar gaan smerem hoor.

GotC ik zou echt pissed zijn. Geniet maar lekker van je vrije dag.

Succes met de prikjes Kyara.
pi_135265548
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ook dat blijf ik soms zo raar vinden. Ik heb gewoon een kind met J… Hoe hard is onze sneltrein gegaan. En onze twijfels. En kijk nou… als we naar m kijken kun je je gewoon niet voorstellen dat hij er niet is. Hij is echt papa's beste vriendje. Het is zo goed dat hij er is, hij maakt echt zoveel goed, door er gewoon te zijn.
O+
  donderdag 9 januari 2014 @ 10:59:24 #223
381212 Gulara
From the future
pi_135266168
Oh Inca, vergeet ik helemaal je meisje. O+
Gefeliciteerd! *O*

Zeg die dentinox hè, is die er alleen in druppels. Ik vind het echt heel onhandig. -O-
pi_135266237
Inca gefeliciteerd met je kleine prinses *O*
pi_135266263
Kyara succes met de prikjes...
Lola mag de 24e, ben wel erg benieuwd hoe lang en zwaar ze dan is :)
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:08:26 #226
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135266440
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:59 schreef Gulara het volgende:
Oh Inca, vergeet ik helemaal je meisje. O+
Gefeliciteerd! *O*

Zeg die dentinox hè, is die er alleen in druppels. Ik vind het echt heel onhandig. -O-
Je hebt ook Gengigel, dat is een gelletje. Smeert iets makkelijker maar onhandig blijft het (en pijnlijk :') )
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:11:01 #227
381212 Gulara
From the future
pi_135266517
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:08 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Je hebt ook Gengigel, dat is een gelletje. Smeert iets makkelijker maar onhandig blijft het (en pijnlijk :') )
Ja gel is awesome. *O* 's Nachts dat gepiel met druppels en een wattenstaafje. :'(
Haal ik dit ook bij de kruidvat?
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:13:50 #228
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135266611
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:11 schreef Gulara het volgende:

[..]

Ja gel is awesome. *O* 's Nachts dat gepiel met druppels en een wattenstaafje. :'(
Haal ik dit ook bij de kruidvat?
Durf ik niet te zeggen, in ieder geval wel bij de apotheek :Y
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:14:29 #229
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135266630
OMG, totaal niet doorgehad dat Isabel en Bram datumtweeling zijn!

Inca, van harte met je grote kleine meisje! *O* Is ze weer helemaal fit?
  donderdag 9 januari 2014 @ 11:21:32 #230
171422 LadyBlack
paint it black
pi_135266849
Nog even over de discussie van gisteravond. Ik was ineens zo blij met hoe mijn moeder is met oppassen dat ik haar dat even heb gezegd, en toen kreeg ik dit terug:

quote:
[...]
Ik denk er altijd aan dat ik ook mijn eigen ideeen had en dat jullie daar ook recht op hebben. En bovendien vind ik dat jullie het goed doen dus het kost me geen enkele moeite om jullie gewoontes te hanteren.
O+!

En misschien handig om dit in een gesprek te verwerken? Dat eerste punt snijdt sowieso wel hout natuurlijk.
pi_135267019
Tico, gefeliciteerd! *O*

Inca, ook gefeliciteerd! *O*

Hier weer een ruknacht en jawel, ze zijn er weer... Darmkrampjes -O-. Het is ongetwijfeld een fase :O.
Home is where the O+ is...
pi_135267660
LB wat lief van je moeder O+

Cwen balen joh, hopen op een korte faaaase.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:07:32 #233
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135268214
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:37 schreef Mabawa. het volgende:

Boh skips -O- wat balen weer. Zo naar de huisarts, beter dan zomaar gaan smerem hoor.
Jup, I know. Maar ik heb farmacie gestudeerd (heb er uiteindelijk niet mijn beroep van gemaakt) dus het is voor mij in de meeste gevallen nog al 'makkelijk' om te weten welk geneesmiddel ik kan gebruiken. Maar ondanks dat moet ik het eigenlijk niet doen. :@

Verder ben ik net weer terug. De HA had ruim 50 minuten uitloop. }:| Ik moet inderdaad gaan smeren met de Miconazol. GV niet eens meer over gehad, want ik mocht even snel tussendoor ivm de lange uitloop.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:15:04 #234
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135268430
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:21 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even over de discussie van gisteravond. Ik was ineens zo blij met hoe mijn moeder is met oppassen dat ik haar dat even heb gezegd, en toen kreeg ik dit terug:

[..]

O+!

En misschien handig om dit in een gesprek te verwerken? Dat eerste punt snijdt sowieso wel hout natuurlijk.
O+ Wat een lieve reactie! Mijn ouders zeggen regelmatig ongeveer hetzelfde, zo fijn om te horen he? O+

Yur heeft nog ff met z'n vader gepraat, en schijnbaar belde hij toen sm en zwager middenin een fikse discussie zaten. Volgens m'n sv heeft sm er veel spijt van etc. Nja, eerst zien dan geloven :{w
pi_135268497
Ah nee cwen, wat kut!! Sterkte voor jullie :*

Gotc, ik zou ook heel, heel erg boos worden! Ik ben al eens heel boos geworden toen mijn schoonmoeder E. water heeft gegeven bij een paar weken, laat staan rijstebloem :(

XM, wat een mooie curve! Ze groeit echt keurig he?

Bram is alweer 1 ja? :o Gefeliciteerd met jullie dreumes, tico en Joene!

En Isabel ook 1 jaar! Gefeliciteerd Inca!

Kyara, heel veel succes met de prikjes. En hoera voor je goede nacht *O*

FR, heel veel sterkte.. :*

Skip, vervelend zeg. Hopelijk helpt de miconazol..

Spirit, wat goed!

Sticker zwaait! Wat gaaf LE!! :D

LB, wat lief van je moeder O+

Gisteren met E. naar de kinderarts geweest en wat ik absoluut niet had verwacht is wel zo: ze heeft haar lijntje opgepakt!
6700 gram weegt mevrouw en ze is 68 cm, ze zit netjes op de -1,5 lijn nu. Als advies gekregen om tussen de middag een extra papfles in te voeren omdat ze nog geen brood eet en de extra calorieën goed kan gebruiken maar verder doorgaan zoals we nu doen. Dan ben ik wel een beetje jaloers op het schema van XM en Noor, geen laatste fles meer :o :@ Hier krijgt mevrouw na het avondeten nog een fles en rond 22-23 uur nog een voor de nacht omdat ze van die kleine hoeveelheden drinkt.
Maar het werkt zo dus we laten het zo.
En het allerbeste: omdat haar groei goed gaat hoeven we in principe niet terug te komen bij de kinderarts. Het CB gaat de controle nu overnemen en zolang haar curve niet weer afbuigt hoeven we niet terug te komen. Anders mogen we terugkomen zonder tussenkomst van een huisarts *O* *O* *O*

En verder heb ik E. vanochtend bijna van het bed laten vallen, ze was zo snel ineens. Ik kon haar nog net grijpen maar ze schaafde wel met haar wang langs het nachtkastje :'(
En alsof dat nog niet genoeg was bleef haar vinger ook haken in de mouw van haar trui bij het aankleden en ik trok best wel hard. En ze moest dus heel hard huilen :'(
E.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:18:40 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_135268555
Ik heb al voor je gejubeld op FB, maar hier ook even hoor Spark *O*

En niet jaloers zijn, voor hetzelfde geld worden we er nu om 03:00 uitgeblèrd ;). Eerst zien hoe het gaat!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_135268638
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb al voor je gejubeld op FB, maar hier ook even hoor Spark *O*

En niet jaloers zijn, voor hetzelfde geld worden we er nu om 03:00 uitgeblèrd ;). Eerst zien hoe het gaat!
Haha, is ook zo. Het maakt me ook eigenlijk niet uit, al lijkt het me wel lekker om langere tijden tussen de flessen te kunnen laten. Ik vind het trouwens wel een geruststelling dat nu nog maar 350 cc flesvoeding nodig is, ik dacht nog steeds 500. Aan 350 komt ze bijna altijd wel.

Maar we zijn echt zo blij dat ze gewoon groeit ondanks het slechte eten *O*
E.
pi_135268652
Ah Spark wat sneu, heeft ze er nu nog last van? Lijkt me niet goed voor je hart zoiets. Ik 'wacht' op het moment dat er zoiets bij ons gebeurt want volgens mij overkomt dat iedereen wel! :*
Wel goed nieuws van de KA!

Ja snap ik Skips, toch goed dat je het niet doet. Nou hopelijk is het snel weer weg.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:24:32 #239
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135268753
Ohhh Spark wat een fantastisch nieuws voor je Speedy Gonzalez ( :*)! Niet meer naar de KA en haar lijntje weer opgepakt *O*!
pi_135268775
Nee, geen last meer gelukkig. Toen het net gebeurde met haar vinger en ik wou kijken of ze hem nog kon bewegen begon ze nog harder te krijsen. Ik stond al bijna klaar om naar de huisarts te rennen :') Maar niets meer aan de hand. gelukkig.
E.
pi_135268804
tico en inca gefeliciteerd.
spark klinkt goed en ongelukjes bij kinderen gebeurt weleens.

Hier hebben we een dame die echt wel aan het doorslapen is. gisteren om19:00 de laatste voeding en vanmorgen om 05:30. Ze lacht nu ook als ik haar uit bedje haal ipv :'( honger.

Kyara *O* voor je nacht.

Hier het laatste onderzoek mbt mijn middenrif gehad hoop ik. wat een rot onderzoek zeg. Vraagt de arts toe de vpk de slang door mijn neus geboord had waar heeft u last van? nou van die slang in mijn neus :') Op dat anwoord zat hij niet te wachten.
pi_135268881
Lekker dat doorslapen he?
Je onderzoek klinkt ook heel naar, al moest ik gniffelen om je reactie :D
E.
pi_135269014
Inca hoera voor je meisje w/
Die gengigel vond ik irritant spul, het bleef gewoon plakken, kreeg het met geen mogelijkheid in zn mond. Ik doordrenk n wattenstaafje met dentinox en dan gaat L er vanzelf op kauwen, op de goede plek!
Spirit wat een geweldig nieuws *O* ben heel blij voor jullie. En de rest van je post :*
Skippy goed dat je gegaan bent

L is ziek :{ snot en koorts en krijsen. Zodra ik hem loslaat zet hij een keel op. Heb nog nooit zo snel geplast :+ Hij heeft zondag zijn eerste kinderfeestje dus hij moet wel opknappen!!
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:33:39 #244
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_135269039
Ohh Inca ook gefeliciteerd met je dame *O*!

En FR, naar onderzoek is dat :r Is er al duidelijk wanneer/of je aan je middenrif wordt geopereerd?

[ Bericht 19% gewijzigd door GotC op 09-01-2014 12:51:45 ]
pi_135269082
Oh ja FR, wat een naar onderzoek, maar wel lekker droog gereageerd hihi
pi_135269180
Beterschap voor de zieke. Skips spruw daar beneden is ook niet leuk wat zei de ha?

Ik heb geen idee wanneer ik wat hoor. Ik moest dit onderzoek ook in een ander ziekenhuis laten uitvoeren. En omdat ik langer dan 1 dag in "mijn" eigen ziekenhuis gelegen heb ben ik vp nog watte verdacht. een of andere bacterie dus vpk moest schort en alles aan. Ik zou nog een brief krijgen om te laten kweken maar niks van gehoord dus meteen gezegd.

Mijn slokdarm werkt goed maar de spier onderaan is een beetje zwak. Hij opent en sluit wel maar heeft wat moeite. Dat had ik wel verwacht was ook een spuugbaby en spuug sowieso vrij snel.
pi_135269745
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:21 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Haha, is ook zo. Het maakt me ook eigenlijk niet uit, al lijkt het me wel lekker om langere tijden tussen de flessen te kunnen laten. Ik vind het trouwens wel een geruststelling dat nu nog maar 350 cc flesvoeding nodig is, ik dacht nog steeds 500. Aan 350 komt ze bijna altijd wel.

Maar we zijn echt zo blij dat ze gewoon groeit ondanks het slechte eten *O*
Echt? Oh dat wist ik ook niet. Hoeveel vocht moet er verder dan nog bij?

En wat onwijs fijn zeg! Wat een geruststelling. Hoef je je daar iig niet meer zorgen om te maken!

Kyara fijne nacht zeg zo :o dat mag zo wel blijven!
pi_135269892
Jeetje Gotc! Ik las het gister al maar geen energie om even te reageren. Echt naar ook dat ze Het zelfs stiekem eerder wilde doen :( verder is alles er al o er gezegd.,

Jeej eetschema's!
Op.vroege werkdagen ziet K haar dag Er zo uit:
6:30 180/6
9 uur Fruit
Dan slapen tot 12 uur
12 uur 180/6
Spelen tot ze moe is. Dan slaapt ze ongeveer 2 uurtjes
16 uur 180/6
18 uur 180/6
Spelen en in bad/onder de douche
20 uur180/6 en dan naar Bed tot de volgende dag.

Vandaag zijn we thuis en heeft madame ernstig uutgeslapen tot half 10...
Dus nu verder. Om 12 uur fruit gehad.
Om 1600 fles 180/6
Om 1800 groente
Om 2000 fles 180/6 met rijstebloem en dan slapen tot de volgende dag.

Hoera voor Bram en Isa!
pi_135270248
Spirit *O* voor je meisje

LB jeetje die was vroeg wakker. Werkse vandaag :*

Proj is ook vervelend dat zulke dingen gebeuren :*
Riley had laatst ook een infectie bij haar billen en ik heb toen aan de ha gevraagd hoe dat nou kwam (want hygiene enzo) en zij zei dat het daar echt niks mee te maken heeft. Dat het inderdaad weerstand is

XM ik hoop ook dat het nieuwe schema gaat helpen. Maar probeer niet al je hoop daarop te richten, want dan valt het nog meer tegen als ze een keer haar fles niet drinkt. Vertrouw meer op de curve die je gisteren liet zien. Ze groeit hartstikke goed :*

Tico wat een leuke foto O+

Kyara wat een fijne nacht *O*
Duovoeden is dat echt aan elke borst 1 baby of doe je een flesje en eentje aan de borst?
En ik ben benieuwd naar de stats. Riley heeft helemaal geen last gehad van deze prikjes. Alleen maar gehuild tijdens het zetten van de prikjes en het aankleden.

Suiker, dat huilen bij wegbrengen doet Riley ook wel eens inderdaad. Heel niet leuk. Ik geef haar dan heel gauw een zoentje en loop dan gauw de deur uit. Ik weet dat ze binnen no time weer blij is, maar haar zo laten huilen vind ik echt zielig

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

O+

quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 11:14 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, totaal niet doorgehad dat Isabel en Bram datumtweeling zijn!

Inca, van harte met je grote kleine meisje! *O* Is ze weer helemaal fit?
Ik wist dat ook helemaal niet. Sorry Inca. :@
Gefeliciteerd *O*

LB wat ontzettend lief van je moeder. Zo is het maar net O+

Spark wat fijn dat ze haar lijntje weer heeft opgepakt. *O*
En wat een pech deze ochtend :*

Ferrari :* voor het onderzoek. Jouw reactie vond ik leuk :D

Fieder beterschap voor L :*

Aapie wat een goede slaper O+

Nog twee weken en dan heb ik geen baby meer
pi_135270660
Allebei tegelijk aan de borst.

CB ging prima. Weer kuddo's voor de borstvoeding, ze vond ze heel alert en communicatief. Geslaagd voor de propjestest (die vertikte M vorig jaar). Prikjes was -uiteraard- krijsen. Was erg blij dat ik niet alleen was. D was eerst en J wist dus al een beetje wat ze kon verwachten dus die was al niet blij voordat de spuit tevoorschijn kwam. Hopelijk niet al te veel last.

Stats:
D: 8391 gram en 72,5 cm (lengte is een meetfoutje gok ik)
J: 8710 gram en 72.5 cm

En dat ziet er zo uit in grafiekvorm:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')