| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 04:31 |
| Zoals jullie wel weten houdt Einzeinz wel van een mooi en jong dametje. Maar aangezien hij een echte 'zolderkamernerd' is TS kijkt wel met de regelmaat van de klok porno, maar als je dan eens in het echt een blote buik ziet dan maakt zijn hart precies een sprongetje. Hebben jullie dat ook? Om eens een bloot lichaamsdeel te zien moet TS dus 'noodgedwongen' naar de hoeren Zo ook vandaag, de nood was hoog en TS heeft ff een stad gedaan waar hij nog nooit geweest is... Antwerpen FF met de Aifeun het red light district opzoeken en er dan lekker heen. Aangezien jullie toch steeds pics vragen, alstublieft Meteen na het nemen van deze foto kwam er al direct zo'n onguur type op mij afgestapt, dus sorry mannen. Meer foto's durfde ik ook niet nemen. Ik feun nog veel te graag met mijn telefoon om die door een pooier te laten verneuken. Langs de andere kant wel heel spijtig dat ik geen foto's meer heb, heb werkelijk 7 keer heen en weer gewandeld op zoek naar leuke damesch Meesten zijn draken, maar ik heb er in Antwerpen welgeteld eentje gevonden. Jong meisje, vermoedelijk 22 of 23 jaar en echt een pareltje van een meisje. Had echt medelijden met haar en ondertussen keek ik het meisje aan met een pik in m'n broek. Ben 6 keer gepasseerd en de 7de keer haar aangesproken, haar deur ging open en ze vroeg of ik zin had in iets spannend? (Ik zei ' Maar ik vond het nog wat te duur, heb haar wel gezegd dat ik haar heel knap vond en ik wel zo'n knappe vriendin wil Uiteindelijk ben ik dan weggegaan en heb ik me 500m. verder afgetrokken in m'n auto Maar na mijn ruksessie kreeg ik weer zin in damesch, helaas dacht ik toen van 'The hell, een 8ste keer passeren zal ik toch maar niet doen'. Dan heb ik nog wat hoerenbuurtjes opgezocht en ik vond er eentje in Gent (plaats waar ik veel kom) dus ik lekker Glazen straatje gedaan, maar daar zaten alleen maar dikke vrouwen. Maar toen zag ik er terug een pareltje Lekker lichaam, een jaar of 24. En ze sprak alleen Engels en Frans, wel jammer want wou wel iets met haar gaan drinken. hihi, stiekem een foto genomen Haar gezicht is er wel uitgeknipt, kwestie van privacy natuurlijk. Dat begrijpen jullie wel. Heb haar dan ook aangesproken en ik zei dat ze er leuk uitzag. Ik vroeg of ik mocht voor 30 euro maar ze gaf standaard 40 euro aan. Daarop vroeg ik of ze ff wilde draaien om dat leuke kontje van der te zien. Maar dat weigerde ze. Ik ben 9 keer langs deze dame gepasseerd Na de 7de keer was ze het kotsbeu dat ze zich draaide toen ik langskwam Ben dan 2 keer met m'n auto voorbij haar raam gepasseerd, helaas had ze dat de 2de keer ook al door. Maar heb haar wel 11 keer kunnen bewonderen Maar m'n eigenlijke klacht is nu Klacht: Mooie damesch gezien, maar hen niet kunnen neuken. Klacht 2: Het lef niet hebben om te vragen of ze een pornofilm met me wilde opnemen voor 150 euro? [ Bericht 0% gewijzigd door einzeinz op 08-01-2014 04:38:47 ] | |
| Fylax | woensdag 8 januari 2014 @ 04:35 |
| Dude... | |
| Bluurgh | woensdag 8 januari 2014 @ 04:35 |
Die zin moet je op een tegeltje zetten en op je wc hangen! | |
| wenfer2 | woensdag 8 januari 2014 @ 04:40 |
TS:![]() | |
| WammesWaggel | woensdag 8 januari 2014 @ 05:12 |
Goede OP | |
| Trebo | woensdag 8 januari 2014 @ 05:15 |
| Elan | woensdag 8 januari 2014 @ 05:50 |
| KwaliteitsOP. eindelijk weer | |
| pl4kkie | woensdag 8 januari 2014 @ 06:25 |
| Hier moet ik gepost hebben | |
| DroogDok | woensdag 8 januari 2014 @ 07:26 |
| Dus je wil naar de hoeren ben te gierig om er voor te betalen wat het kost..... | |
| Sauslepel | woensdag 8 januari 2014 @ 07:42 |
| Met zo'n instelling kom je er nooit. | |
| M0cr1nat0r | woensdag 8 januari 2014 @ 07:47 |
| Dus TS wat heeft deze dag je opgeleverd? | |
| Enfatruskiloin | woensdag 8 januari 2014 @ 07:48 |
| TS probeert zijn gefaal in het echte leven te compenseren door te triomferen op FOK! | |
| Dingflofbips | woensdag 8 januari 2014 @ 07:55 |
Grappig hoe jij dit topic toch weet te kwalificeren als een triomf | |
| Grundlichkeit | woensdag 8 januari 2014 @ 08:02 |
| Had ik ook zo gedaan. | |
| Cucum | woensdag 8 januari 2014 @ 08:16 |
| Falen bij de hoeren | |
| richolio | woensdag 8 januari 2014 @ 08:27 |
| Goed topic einz [ Bericht 0% gewijzigd door richolio op 08-01-2014 08:33:09 ] | |
| koffiemetmelkensuiker | woensdag 8 januari 2014 @ 08:29 |
| adnapekkid | woensdag 8 januari 2014 @ 08:29 |
| HaywoodJablome | woensdag 8 januari 2014 @ 08:31 |
| Jemig ts | |
| TangleFuZZ. | woensdag 8 januari 2014 @ 08:32 |
| TS komt van zolderkamer af en word zelfs genegeerd door een hoer | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 08:43 |
| Ach joh, volgende keer gewoon beter he. | |
| cablegunmaster | woensdag 8 januari 2014 @ 08:46 |
| xzaz | woensdag 8 januari 2014 @ 08:47 |
| 100/100 voor OP. | |
| Ambicioso | woensdag 8 januari 2014 @ 08:50 |
haha mooie plotwending Goed topic btw TS. Wilde net bagger openen maar dit houdt me wel tegen. | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 08:55 |
| Nu ben ik wel benieuwd wat jij een redelijke prijs vindt voor zo'n meisje, TS. | |
| harrievankempen | woensdag 8 januari 2014 @ 08:56 |
| Kneus. | |
| BlauweTijger | woensdag 8 januari 2014 @ 08:58 |
| Niet kunnen neuken omdat je teveel op zolder zit en vervolgens faal je ook nog is bij de hoerenn | |
| Jano9 | woensdag 8 januari 2014 @ 09:04 |
| |
| amst3l | woensdag 8 januari 2014 @ 09:18 |
| SgtPorkbeans | woensdag 8 januari 2014 @ 09:24 |
| Nou TS misschien moet je je iets minder nerderig opstellen zodat je wel normale meisjes kan naaien? Trouwens wel een top OP Maarja we blijven wel allemaal autistische zolderkamerFOK!kers | |
| Robophatt | woensdag 8 januari 2014 @ 09:25 |
| Hmm op de een of andere manier vind ik dit wel een schattig verhaal. Goed topic | |
| White_Flower | woensdag 8 januari 2014 @ 09:25 |
| Dit topic. | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 09:42 |
| Wat een topic | |
| datismijnmening | woensdag 8 januari 2014 @ 09:48 |
| Oh oh oh ts, waar is het mis gegaan gr gr Je moeder | |
| NietDoen | woensdag 8 januari 2014 @ 09:49 |
| Maar was alleen de spanning van de hele ervaring al niet genoeg? | |
| Twiitch | woensdag 8 januari 2014 @ 09:52 |
| Eindelijk weer een parel gevonden in het strontmoeras dat KLB heet. Chapeau TS, jammer dat je niet hebt kunnen neuken. | |
| Tocqueville | woensdag 8 januari 2014 @ 10:03 |
| Kolere, wat ben jij een sociaal kneusje Wel een parel van een OP, maar waar is de TL;DR? | |
| pl4kkie | woensdag 8 januari 2014 @ 10:07 |
Dat is niet nodig in pareltjes. Je leest het helemaal of niet. | |
| Matip | woensdag 8 januari 2014 @ 10:10 |
| Goed topic. | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 10:14 |
| Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel. | |
| eend112 | woensdag 8 januari 2014 @ 10:23 |
Idd, kijk die benen dan | |
| Tocqueville | woensdag 8 januari 2014 @ 10:29 |
Ik lees graag samenvattingen, dan kan ik mijn prioriteiten stellen. | |
| H.FR | woensdag 8 januari 2014 @ 11:12 |
| Waarom ben je zo'n cheapo TS? | |
| Drizzt_DoUrden | woensdag 8 januari 2014 @ 11:31 |
| vogeltjesdans | woensdag 8 januari 2014 @ 11:41 |
| Foutje in de TT. Einzeinz is niet Einz. | |
| DonnieDarkno | woensdag 8 januari 2014 @ 12:10 |
| Parel dit Zeer herkenbaar, dat beren op een afstandje. | |
| WammesWaggel | woensdag 8 januari 2014 @ 12:58 |
| * Leuke gesprekken gehad. * het buitenland gezien * mooie vrouwen bekeken * ballen kunnen legen * geld kunnen besparen Nu mis ik alleen nog even een alinea welke het verorberen van friet in een huispak van Roy Donders behandelde. | |
| Nestalgie | woensdag 8 januari 2014 @ 13:31 |
| 35 eu voor 20 min is een goeie dealio En wat een topic | |
| PBateman1978 | woensdag 8 januari 2014 @ 13:33 |
| Maar vrouwelijk schoon niet van einz, zeker? | |
| MangoLotion | woensdag 8 januari 2014 @ 13:42 |
[ Bericht 7% gewijzigd door MangoLotion op 08-01-2014 13:50:42 ] | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 13:50 |
Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit. Maar voor 35 euro schimmel op de pimmel vind ik wat te veel. Ze zag er ong. zo uit, echt waar! Een fotomodel achter het raam! Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd Dus nehh... Toch maar niet. Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht? Ik werd niet echt genegeerd hoor! Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden. Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'. Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee! Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden! Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja! En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam. Dank u Spanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :p Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen. Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer (De waarheid mag ook gezegd worden vind ik) Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent. Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja! Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor! Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit? https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62 Ze zat in die rode deur, net naast die witte. | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 13:56 |
| Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier? | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 13:59 |
Persoonlijk archief! | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 14:02 |
Oh no | |
| Catkiller | woensdag 8 januari 2014 @ 14:03 |
Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld. | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 14:03 |
| Hahaha | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 14:04 |
Ben niet zo bekend in die wereld. Ik bezoek nooit hoeren (ib4 hahaha wel je moeder lol xD). Mijn excuses. | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 14:18 |
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 14:19 |
| Heb je ook reviews geschreven op die site, TS? ben wel benieuwd nu | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 15:21 |
Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blanke Natuurlijk val je dan meteen op. Welke broodjeszaak op de hoek? Ik zag 2 pitazaken op de hoek en het was 3,6 euro voor een Bicky burger, de afzetters!! Als ik 10 Bicky's eet kan ik evengoed m'n zaad in dat knappe meisje lozen. | |
| Panzermaus | woensdag 8 januari 2014 @ 15:23 |
| Triest, typisch en erg goed + vermakelijk verhaal. | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 15:29 |
| Een OP van een échte wandelaar. Bedankt voor het toelichten van de prijs, ik heb nog nooit hoeven te betalen voor seks, dus ik ben er niet bekend mee. | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 15:32 |
Oké zwakken we het af met mediocre geklaag. Zo goed? | |
| Nemeosis | woensdag 8 januari 2014 @ 15:39 |
| Verzonnen topic, hoop ik. | |
| #ANONIEM | woensdag 8 januari 2014 @ 15:42 |
Dat boeit in deze werkelijk geen ene flikker. | |
| richolio | woensdag 8 januari 2014 @ 15:51 |
Wat een knap meisje | |
| Fushia2 | woensdag 8 januari 2014 @ 15:57 |
Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,.... Bazenstad | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 16:02 |
Boobyburger op het falconplein Serieus? Naja goed dat is jouw mening. Ik vind het meer het afvoerputje van België (eigenlijk heel Wallonië). Wel ooit een naakte, bloedende man op handen en voeten voor m'n auto zien kruipen over een zebrapad, dat dan weer wel. | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 16:04 |
35 euro is niet veel. Maar weet je hoe snel 20 min. gepasseerd zijn? Kijk, de dame neemt je mee naar binnen, daar zet ze meteen zo'n keukenklokje op. Vervolgens moet je je uitkleden en wast ze je pikkie aan de lavabo. Dan ben je toch al snel 2-3 min. kwijt. Vervolgens flikkert ze een zakje om jouw fiere rechtopstaande prins en die begint ze dan gedurende 5 min. te likken. Dan heb je welgeteld nog 10 min. om haar te neuken. Dus ff haar strelen, haar zalige buikje aanraken en kussen zit er niet in. Op zo'n moment telt maar één ding! 'klaarkomen binnen de tijd!' Dus wat doe je? Je kegelt dat wijf neer in bed. Plant je eikel tegen haar vagijn en ramt hem naar binnen en neukt haar de moeder in. Je kwakt je zaad in dat stuk plastiek. En vervolgens trek je je broek weer aan! Dame verfrist zich ondertussen ff, geeft je een kus en je mag oprotten want de volgende man staat al klaar om net zoals jou zijn zaad te lozen in haar. In 20 min. mag je echt niet veel verwachten. En hoewel ik het echt een zeer mooie dame vind en haar best wel eens wou nemen vind ik 35 euro nog steeds een te hoog bedrag. Maar had ze 10 euro gevraagd had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan! Want ziektes??? Mocht ze de hele nacht bij me blijven voor 50 euro deed ik het meteen, dan heb je wat tijd om het één en ander te doen. Maar nu kom je enkel binnen om je zak te legen, that's it! | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 16:06 |
| Net of jij het zolang volhoud | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 16:07 |
Ik hou het best lang vol eigenlijk Maar ik denk dat 6 keer per dag rukken een soort immuniteit opbouwt, ben nogal seksverslaafd | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 16:08 |
Dure hobby dan, naar de hoeren gaan | |
| antfukker | woensdag 8 januari 2014 @ 16:08 |
| Goeie | |
| Geerd | woensdag 8 januari 2014 @ 16:10 |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 16:11 |
Welke site? Hookers.nl? Nee, heb wel vannacht nog recensies gelezen kwestie om te weten of die knappe vrouwen ook goed zijn in bed. Maar heb geen recensie gevonden Trouwens ben ik ook geen pro om meteen alle namen te weten, ik kan hun amper herkennen aan de straatnaam en huisnummer en als de beschrijving overeen komt. Voor de rest ben ik een leek | |
| 2NutZ | woensdag 8 januari 2014 @ 16:12 |
Hahaha ja idd Jammer. Nee, daar gnig ik ook niet vanuit eigenlijk | |
| einzeinz | woensdag 8 januari 2014 @ 16:18 |
Aarschotstraat bedoel je? Wel ja, daar is het van mij begonnen. Telkens met opzet een trein missen zodat je een uur moet wachten. Wandelde dan steeds 3-4 keer door de straat. En dan op de trein de recensies gaan lezen. Er zitten wel leuke dames hoor, maar heb al gehoord dat daar heel wat ziektes zitten. Brussel is op dat vlak echt een pest. Het Schipperskwartier in Antwerpen is een klein beetje kleiner, maar veel gezelliger. En de 'wandelbuurt' in Gent is fucking klein man! Dat Glazen straatje stelt echt niets voor, Schepenenvijversstraat ofzo zat die lekkere mokkel! Maar ik zeg altijd, beter 5 bloedmooie dames in een kleine 'wandelstraat' dan 50 lelijke draken in een lange 'wandelstraat', want uiteindelijk blijf je maar wandelen en zie je niets! Oh ja, een aanrader is Berlijn!!! Daar staan ze op straat, kun je lekker een tikje op de kont geven van de damesch (Deed ik ook alleen maar omdat ze mij niet kennen en mij daar ook nooit iemand zal kennen hoor) | |
| EDMAN- | woensdag 8 januari 2014 @ 16:50 |
En Keulen en Frankfurt. En sowieso Praag. Op zich een goed idee, een hoeren-roadtrip. | |
| Cucum | woensdag 8 januari 2014 @ 20:52 |
Jij moet echt een keertje naar Pattaya gaan man! Of nog beter Angeles in de Filipijnen, niet zo groot als Pattaya maar wat een mooie meiden daar. | |
| einzeinz | donderdag 9 januari 2014 @ 22:18 |
| Het is nu 2 dagen geleden dat ik deze dametjes bezocht heb, de gedachte dat er ondertussen al tientallen mannen hun nageslacht in haar hebben gespoten is eigenlijk best wel vies! | |
| ikbeneenkiwi | donderdag 9 januari 2014 @ 22:23 |
| Kwaliteits-OP. | |
| Pharkus | donderdag 9 januari 2014 @ 22:28 |
| Voor een retourtje antwerpen ben je meer kwijt zo'n beetje | |
| WammesWaggel | donderdag 9 januari 2014 @ 22:31 |
Een beetje wandelaar neemt natuurlijk niet de trein... | |
| gargamelnl | donderdag 9 januari 2014 @ 22:45 |
| Antwerpen is duur man. Ik moest de laatste keer 75 euro betalen om zo'n wijf over haar tieten te schijten. Werd ze nog boos ook omdat ik aan de spetterpoep was. | |
| einzeinz | vrijdag 10 januari 2014 @ 00:10 |
Wat kut voor je! Was dat in het Schipperskwartier? | |
| EvanStone | vrijdag 10 januari 2014 @ 00:12 |
| Dit zijn pas goed topics, hulde. | |
| Le_Professeur | vrijdag 10 januari 2014 @ 00:17 |
TS verwacht geld toe te krijgen. Tevens hoeren.. how low can you go. | |
| Le_Professeur | vrijdag 10 januari 2014 @ 00:19 |
| 7 en 11x voor het raam staan kijken.. | |
| einzeinz | vrijdag 10 januari 2014 @ 01:18 |
Ik verwacht helemaal niets! Heb jij al eens gezien dat daar ook heel knappe dames (lees: potentieel fotomodel) achter het raam staan en die jij met een vingerknip kan neuken | |
| #ANONIEM | vrijdag 10 januari 2014 @ 01:41 |
( | |
| einzeinz | vrijdag 10 januari 2014 @ 13:21 |
| |
| einzeinz | zondag 12 januari 2014 @ 16:17 |
| Leg uit dan? Als je geld geef neem ik wel foto's ja |