abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135222798
Hmm op de een of andere manier vind ik dit wel een schattig verhaal. Goed topic ^O^
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
pi_135222799
Dit topic. :')
If you lie down with dogs, you get up with fleas.
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:42:48 #33
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135223270
Wat een topic _O_
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135223422
Oh oh oh ts, waar is het mis gegaan :N

gr gr
Je moeder
-XOXO-
pi_135223461
Maar was alleen de spanning van de hele ervaring al niet genoeg?
Soms
  woensdag 8 januari 2014 @ 09:52:29 #36
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_135223541
Eindelijk weer een parel gevonden in het strontmoeras dat KLB heet.
Chapeau TS, jammer dat je niet hebt kunnen neuken.
Graag op anoniem
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:03:43 #37
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_135223834
Kolere, wat ben jij een sociaal kneusje :')

Wel een parel van een OP, maar waar is de TL;DR?
pi_135223929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:03 schreef BenX_95 het volgende:
Kolere, wat ben jij een sociaal kneusje :')

Wel een parel van een OP, maar waar is de TL;DR?
Dat is niet nodig in pareltjes. Je leest het helemaal of niet.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_135224032
Goed topic. _O_
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:14:48 #40
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135224135
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_135224339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Idd, kijk die benen dan :{
Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
  woensdag 8 januari 2014 @ 10:29:14 #42
403665 Tocqueville
Rustig blijven
pi_135224464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Dat is niet nodig in pareltjes. Je leest het helemaal of niet.
Ik lees graag samenvattingen, dan kan ik mijn prioriteiten stellen.
pi_135225644
Waarom ben je zo'n cheapo TS?
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 januari 2014 @ 11:31:40 #44
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_135226202
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_135226533
Foutje in de TT. Einzeinz is niet Einz.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_135227409
Parel dit _O_

Zeer herkenbaar, dat beren op een afstandje.
pi_135228883
* Leuke gesprekken gehad.
* het buitenland gezien
* mooie vrouwen bekeken
* ballen kunnen legen
* geld kunnen besparen

Nu mis ik alleen nog even een alinea welke het verorberen van friet in een huispak van Roy Donders behandelde.
pi_135229995
35 eu voor 20 min is een goeie dealio

En wat een topic :') _O-
pi_135230077
Maar vrouwelijk schoon niet van einz, zeker?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_135230336
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 04:31 schreef einzeinz het volgende:
Had echt medelijden met haar en ondertussen keek ik het meisje aan met een pik in m'n broek.
:D :') !!

[ Bericht 7% gewijzigd door MangoLotion op 08-01-2014 13:50:42 ]
pi_135230611
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef richolio het volgende:
Goed topic einz _O_ Waarom heb je dat knappe jonge meisje niet gewoon geneukt? 35 eu is helemaal niet zo veel!
Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit.
Maar voor 35 euro schimmel op de pimmel vind ik wat te veel.

Ze zag er ong. zo uit, echt waar! Een fotomodel achter het raam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht :N
Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd :(

Dus nehh... Toch maar niet.
Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht? *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS komt van zolderkamer af en word zelfs genegeerd door een hoer _O-
Ik werd niet echt genegeerd hoor!
Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden.
Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'.

Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer :')
Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van :P
Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee!
Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten c_/

quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jij een redelijke prijs vindt voor zo'n meisje, TS.
Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden!
Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja!

En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Robophatt het volgende:
Hmm op de een of andere manier vind ik dit wel een schattig verhaal. Goed topic ^O^
Dank u :)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef NietDoen het volgende:
Maar was alleen de spanning van de hele ervaring al niet genoeg?
Spanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :p
Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen.

Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan :7
Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer ^O^
(De waarheid mag ook gezegd worden vind ik)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!

Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:56:36 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135230803
Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135230882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier? :')
Persoonlijk archief!
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:02:46 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Persoonlijk archief!
Oh no :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:03:41 #55
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135231076
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh no :')
Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_135231081
Hahaha :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:04:36 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231107
quote:
13s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld. :')
Ben niet zo bekend in die wereld. Ik bezoek nooit hoeren (ib4 hahaha wel je moeder lol xD).
Mijn excuses.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:18:27 #58
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135231667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!

Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit :'(

Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:19:39 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231717
Heb je ook reviews geschreven op die site, TS? ben wel benieuwd nu :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135234147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit :'(

Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blanke :')
Natuurlijk val je dan meteen op.
Welke broodjeszaak op de hoek? Ik zag 2 pitazaken op de hoek en het was 3,6 euro voor een Bicky burger, de afzetters!!
Als ik 10 Bicky's eet kan ik evengoed m'n zaad in dat knappe meisje lozen.
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')