Dat is niet nodig in pareltjes. Je leest het helemaal of niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:03 schreef BenX_95 het volgende:
Kolere, wat ben jij een sociaal kneusje
Wel een parel van een OP, maar waar is de TL;DR?
Idd, kijk die benen danquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Ik lees graag samenvattingen, dan kan ik mijn prioriteiten stellen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:07 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is niet nodig in pareltjes. Je leest het helemaal of niet.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 04:31 schreef einzeinz het volgende:
Had echt medelijden met haar en ondertussen keek ik het meisje aan met een pik in m'n broek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |