Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef richolio het volgende:
Goed topic einzWaarom heb je dat knappe jonge meisje niet gewoon geneukt? 35 eu is helemaal niet zo veel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht![]()
Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd
Dus nehh... Toch maar niet.
Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht?
Ik werd niet echt genegeerd hoor!quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS komt van zolderkamer af en word zelfs genegeerd door een hoer
Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden.
Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'.
Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer![]()
Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van
Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee!
Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten
Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden!quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jij een redelijke prijs vindt voor zo'n meisje, TS.
Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja!
En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam.Dank uquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Robophatt het volgende:
Hmm op de een of andere manier vind ik dit wel een schattig verhaal. Goed topicSpanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :pquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef NietDoen het volgende:
Maar was alleen de spanning van de hele ervaring al niet genoeg?
Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen.
Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan![]()
Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer![]()
(De waarheid mag ook gezegd worden vind ik)Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!
Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.Cindy De Vuyst
Persoonlijk archief!quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier?
Oh noquote:
Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld.quote:
Ben niet zo bekend in die wereld. Ik bezoek nooit hoeren (ib4 hahaha wel je moeder lol xD).quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld.
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!
Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blankequote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit
Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Oké zwakken we het af met mediocre geklaag. Zo goed?quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:55 schreef Dingflofbips het volgende:
Grappig hoe jij dit topic toch weet te kwalificeren als een triomf
quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit.
Maar voor 35 euro schimmel op de pimmel vind ik wat te veel.
Ze zag er ong. zo uit, echt waar! Een fotomodel achter het raam!Wat een knap meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht![]()
Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd
Dus nehh... Toch maar niet.
Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht?
[..]
Ik werd niet echt genegeerd hoor!
Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden.
Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'.
Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer![]()
Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van
Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee!
Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten
[..]
Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden!
Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja!
En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam.
[..]
Dank u
[..]
Spanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :p
Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen.
Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan![]()
Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer![]()
(De waarheid mag ook gezegd worden vind ik)
[..]
Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!
Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.Had t dan gedaan man!
Zonde dat zulke meisjes dat doen dan hè. En dat je daar aan dacht is volkomen normaal. Maar wat vind jij dan een goed bedrag voor 20 min?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,....quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit
Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Boobyburger op het falconpleinquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blanke
Natuurlijk val je dan meteen op.
Welke broodjeszaak op de hoek? Ik zag 2 pitazaken op de hoek en het was 3,6 euro voor een Bicky burger, de afzetters!!
Als ik 10 Bicky's eet kan ik evengoed m'n zaad in dat knappe meisje lozen.
Serieus? Naja goed dat is jouw mening. Ik vind het meer het afvoerputje van België (eigenlijk heel Wallonië). Wel ooit een naakte, bloedende man op handen en voeten voor m'n auto zien kruipen over een zebrapad, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,....
Bazenstad
35 euro is niet veel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat een knap meisjeHad t dan gedaan man!
Zonde dat zulke meisjes dat doen dan hè. En dat je daar aan dacht is volkomen normaal. Maar wat vind jij dan een goed bedrag voor 20 min?
Ik hou het best lang vol eigenlijkquote:
Dure hobby dan, naar de hoeren gaanquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Ik hou het best lang vol eigenlijk
Maar ik denk dat 6 keer per dag rukken een soort immuniteit opbouwt, ben nogal seksverslaafd
Welke site? Hookers.nl?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je ook reviews geschreven op die site, TS? ben wel benieuwd nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |