abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135230611
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:27 schreef richolio het volgende:
Goed topic einz _O_ Waarom heb je dat knappe jonge meisje niet gewoon geneukt? 35 eu is helemaal niet zo veel!
Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit.
Maar voor 35 euro schimmel op de pimmel vind ik wat te veel.

Ze zag er ong. zo uit, echt waar! Een fotomodel achter het raam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht :N
Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd :(

Dus nehh... Toch maar niet.
Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht? *O*

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
TS komt van zolderkamer af en word zelfs genegeerd door een hoer _O-
Ik werd niet echt genegeerd hoor!
Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden.
Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'.

Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer :')
Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van :P
Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee!
Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten c_/

quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jij een redelijke prijs vindt voor zo'n meisje, TS.
Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden!
Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja!

En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam.

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:25 schreef Robophatt het volgende:
Hmm op de een of andere manier vind ik dit wel een schattig verhaal. Goed topic ^O^
Dank u :)

quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 09:49 schreef NietDoen het volgende:
Maar was alleen de spanning van de hele ervaring al niet genoeg?
Spanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :p
Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen.

Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan :7
Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer ^O^
(De waarheid mag ook gezegd worden vind ik)

quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 10:14 schreef EDMAN- het volgende:
Vriend, ik woon vlakbij het schipperskwartier. Je weet dat de blauwe lampen she-males zijn toch? Wel gegarandeerd anaal, dat wel.
Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!

Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:56:36 #52
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135230803
Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier? :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135230882
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn die foto's voor je persoonlijke archief? of was je al van plan een topic te maken hier? :')
Persoonlijk archief!
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:02:46 #54
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231043
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:59 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Persoonlijk archief!
Oh no :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:03:41 #55
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135231076
quote:
10s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh no :')
Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld. :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_135231081
Hahaha :D
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:04:36 #57
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231107
quote:
13s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:03 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Geen fotoboeken hebben van je bezoekjes aan hoerenbuurten over de hele wereld. :')
Ben niet zo bekend in die wereld. Ik bezoek nooit hoeren (ib4 hahaha wel je moeder lol xD).
Mijn excuses.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:18:27 #58
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135231667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!

Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit :'(

Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  woensdag 8 januari 2014 @ 14:19:39 #59
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135231717
Heb je ook reviews geschreven op die site, TS? ben wel benieuwd nu :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135234147
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit :'(

Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blanke :')
Natuurlijk val je dan meteen op.
Welke broodjeszaak op de hoek? Ik zag 2 pitazaken op de hoek en het was 3,6 euro voor een Bicky burger, de afzetters!!
Als ik 10 Bicky's eet kan ik evengoed m'n zaad in dat knappe meisje lozen.
Cindy De Vuyst
pi_135234233
Triest, typisch en erg goed + vermakelijk verhaal. :') Chapeau.
pi_135234444
Een OP van een échte wandelaar. Bedankt voor het toelichten van de prijs, ik heb nog nooit hoeven te betalen voor seks, dus ik ben er niet bekend mee.
pi_135234538
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 07:55 schreef Dingflofbips het volgende:

Grappig hoe jij dit topic toch weet te kwalificeren als een triomf
Oké zwakken we het af met mediocre geklaag. Zo goed? ;)
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:39:36 #64
403474 Nemeosis
Not from this world
pi_135234876
Verzonnen topic, hoop ik.
Did i found the knowledge, or did the knowledge found me
pi_135234984
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef Nemeosis het volgende:
Verzonnen topic, hoop ik.
Dat boeit in deze werkelijk geen ene flikker.
  woensdag 8 januari 2014 @ 15:51:59 #66
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_135235444
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:50 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ze was heel mooi, en waarschijnlijk zal ik nooit zo'n goedgevormde en mooie dame kunnen krijgen in m'n leven, dat is een feit.
Maar voor 35 euro schimmel op de pimmel vind ik wat te veel.

Ze zag er ong. zo uit, echt waar! Een fotomodel achter het raam!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al door het feit dat ik maar 20 min. binnen mocht :N
Als ik dat lekkere buikje van haar wil aanraken en eens kussen ben ik al 2 minuten kwijt. Als ze m'n pikkie vervolgens nog 5 minuten ligt te wassen met haar tong als een kind die een lolly likt ben ik bijna in de helft van m'n tijd :(

Dus nehh... Toch maar niet.
Maar is de gedachte normaal dat ik daarna meteen aan Thaise meisjes dacht? 150 euro voor de hele nacht? *O*

[..]

Ik werd niet echt genegeerd hoor!
Weet je, de straat liep vol ongure types en daar zag ik er een brave en verzorgde man uit. Ik merkte zelfs op dat veel damesch op het raam aan het kloppen waren als ik passeerde terwijl die dat bij de anderen niet deden.
Want mijn eerste topictitel ging zijn 'Succes bij de damesch'.

Ze negeerden me omdat ik bij de één 7 keer ben langsgeweest en ff voor het raam heb gestaan. En bij dat ander meisje 11 keer :')
Die laatste vond dat niet zo leuk en draaide zich op den duur om. Heb er ook pics van :P
Dus ik denk mocht ik haar geneukt hebben dat ze het snel zou afwerken en weg er mee!
Maar dan had ik toch maar lekker m'n nageslacht in haar gespoten c_/

[..]

Een redelijke prijs? 35 euro vind ik niet zo veel! Maar je moet het dan wel in proportie houden!
Ff een snelle pijp en vervolgens wippen en na 20 min. terug buiten vind ik veel ja!

En geloof me, 20 min. is 20 min. Want ik heb daar wel anderhalf uur rondgelopen in Gent en zag die dames weggaan en na 15-20 min. waren ze al terug. Zaten ze weer wanhopig te dansen aan hun raam.

[..]

Dank u :)

[..]

Spanning?? Ff door die straat wandelen vind ik geen spanning hoor. Doe ik wel vaker als ik in een grote straat ben :p
Of in Amsterdam, ff anderhalf uurtje uittrekken om alle straatjes te bewonderen.

Maar deze keer ging ik iets verder. Deze keer sprak ik hen ook effectief aan, dan voelt dat nog wat onwennig. Maar kijk, iedereen moet leren met vrouwen omgaan :7
Op een bepaald moment vond ik het eigenlijk leuk dat ik gewoon zelf op het raampje tikte en de vrouw naar buiten riep, dan zei ik enkel dat ze er leuk uitzag en toen vertrok ik weer ^O^
(De waarheid mag ook gezegd worden vind ik)

[..]

Ooowww echt? Haha, er stond daar zo'n draak van een dame achter het raam keihard op dat raam te slaan. Het leek wel een echte vent.
Toen keek ik even en had ze nog zo'n half gasmasker voor der kut ook! Waarschijnlijk dus een vent ja!
Gelukkig was er maar 1. De andere zagen er toch echt wel vrouwtjes uit hoor!

Kun je anders ff kijken of mijn knappe dame er nog zit?
https://maps.google.be/ma(...)A&cbp=12,258,,2,1.62
Ze zat in die rode deur, net naast die witte.
Wat een knap meisje :@ Had t dan gedaan man! ;( Zonde dat zulke meisjes dat doen dan hè. En dat je daar aan dacht is volkomen normaal. Maar wat vind jij dan een goed bedrag voor 20 min?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_135235687
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:18 schreef EDMAN- het volgende:

[..]

Prima hoor, ik loop er altijd een extra blokje voor om. Helaas loopt er bijna maar kutvolk rond (lees: buitenlandse pooiers / kut****kanen). Gelukkig is het nog niet zo erg als Brussel, daar durfde ik de auto niet uit :'(

Tip voor volgende keer: ga een Bicky burger halen daar bij die broodjeszaak op de hoek, lekker voor na het blaffen
Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,....

Bazenstad _O_
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:02:39 #68
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135235914
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:21 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Idd, veel pooiers en quasi 99% allochtonen daar. Was de enige blanke :')
Natuurlijk val je dan meteen op.
Welke broodjeszaak op de hoek? Ik zag 2 pitazaken op de hoek en het was 3,6 euro voor een Bicky burger, de afzetters!!
Als ik 10 Bicky's eet kan ik evengoed m'n zaad in dat knappe meisje lozen.
Boobyburger op het falconplein

quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,....

Bazenstad _O_
Serieus? Naja goed dat is jouw mening. Ik vind het meer het afvoerputje van België (eigenlijk heel Wallonië). Wel ooit een naakte, bloedende man op handen en voeten voor m'n auto zien kruipen over een zebrapad, dat dan weer wel.
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_135236001
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:51 schreef richolio het volgende:

[..]

Wat een knap meisje :@ Had t dan gedaan man! ;( Zonde dat zulke meisjes dat doen dan hè. En dat je daar aan dacht is volkomen normaal. Maar wat vind jij dan een goed bedrag voor 20 min?
35 euro is niet veel.
Maar weet je hoe snel 20 min. gepasseerd zijn?

Kijk, de dame neemt je mee naar binnen, daar zet ze meteen zo'n keukenklokje op.
Vervolgens moet je je uitkleden en wast ze je pikkie aan de lavabo. Dan ben je toch al snel 2-3 min. kwijt.
Vervolgens flikkert ze een zakje om jouw fiere rechtopstaande prins en die begint ze dan gedurende 5 min. te likken.
Dan heb je welgeteld nog 10 min. om haar te neuken.

Dus ff haar strelen, haar zalige buikje aanraken en kussen zit er niet in. Op zo'n moment telt maar één ding!
'klaarkomen binnen de tijd!'

Dus wat doe je? Je kegelt dat wijf neer in bed. Plant je eikel tegen haar vagijn en ramt hem naar binnen en neukt haar de moeder in.
Je kwakt je zaad in dat stuk plastiek. En vervolgens trek je je broek weer aan!

Dame verfrist zich ondertussen ff, geeft je een kus en je mag oprotten want de volgende man staat al klaar om net zoals jou zijn zaad te lozen in haar.

In 20 min. mag je echt niet veel verwachten. En hoewel ik het echt een zeer mooie dame vind en haar best wel eens wou nemen vind ik 35 euro nog steeds een te hoog bedrag.
Maar had ze 10 euro gevraagd had ik het waarschijnlijk ook niet gedaan! Want ziektes???
Mocht ze de hele nacht bij me blijven voor 50 euro deed ik het meteen, dan heb je wat tijd om het één en ander te doen. Maar nu kom je enkel binnen om je zak te legen, that's it!
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:06:07 #70
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135236070
Net of jij het zolang volhoud :D
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_135236135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Net of jij het zolang volhoud :D
Ik hou het best lang vol eigenlijk :(
Maar ik denk dat 6 keer per dag rukken een soort immuniteit opbouwt, ben nogal seksverslaafd :O
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:08:06 #72
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135236153
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:07 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Ik hou het best lang vol eigenlijk :(
Maar ik denk dat 6 keer per dag rukken een soort immuniteit opbouwt, ben nogal seksverslaafd :O
Dure hobby dan, naar de hoeren gaan
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
pi_135236155
Goeie :D
pi_135236254
_O- _O_ Goedbezig ts jij durft tenminste nog langs de hoeren te lopen *O*
pi_135236297
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heb je ook reviews geschreven op die site, TS? ben wel benieuwd nu :)
Welke site? Hookers.nl? :')
Nee, heb wel vannacht nog recensies gelezen kwestie om te weten of die knappe vrouwen ook goed zijn in bed.
Maar heb geen recensie gevonden :')
Trouwens ben ik ook geen pro om meteen alle namen te weten, ik kan hun amper herkennen aan de straatnaam en huisnummer en als de beschrijving overeen komt. Voor de rest ben ik een leek :')
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')