abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:12:15 #76
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_135236339
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:11 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Welke site? Hookers.nl? :')
Nee, heb wel vannacht nog recensies gelezen kwestie om te weten of die knappe vrouwen ook goed zijn in bed.
Maar heb geen recensie gevonden :')
Trouwens ben ik ook geen pro om meteen alle namen te weten, ik kan hun amper herkennen aan de straatnaam en huisnummer en als de beschrijving overeen komt. Voor de rest ben ik een leek :')
Hahaha ja idd :') :D
Jammer.

Nee, daar gnig ik ook niet vanuit eigenlijk ^O^
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_135236590
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 15:57 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Brussel is vet, net Amsterdam maar dan veel kleiner. Je kan overal blowen, met flessen srerke drank over straat lopen,....

Bazenstad _O_
Aarschotstraat bedoel je?
Wel ja, daar is het van mij begonnen. Telkens met opzet een trein missen zodat je een uur moet wachten. Wandelde dan steeds 3-4 keer door de straat. En dan op de trein de recensies gaan lezen. :P

Er zitten wel leuke dames hoor, maar heb al gehoord dat daar heel wat ziektes zitten. Brussel is op dat vlak echt een pest.

Het Schipperskwartier in Antwerpen is een klein beetje kleiner, maar veel gezelliger.
En de 'wandelbuurt' in Gent is fucking klein man! Dat Glazen straatje stelt echt niets voor, Schepenenvijversstraat ofzo zat die lekkere mokkel!

Maar ik zeg altijd, beter 5 bloedmooie dames in een kleine 'wandelstraat' dan 50 lelijke draken in een lange 'wandelstraat', want uiteindelijk blijf je maar wandelen en zie je niets!

Oh ja, een aanrader is Berlijn!!!
Daar staan ze op straat, kun je lekker een tikje op de kont geven van de damesch :7
(Deed ik ook alleen maar omdat ze mij niet kennen en mij daar ook nooit iemand zal kennen hoor)
Cindy De Vuyst
  woensdag 8 januari 2014 @ 16:50:37 #78
38323 EDMAN-
Sinds 19-10-2002
pi_135237801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:18 schreef einzeinz het volgende:

[..]

En Keulen en Frankfurt. En sowieso Praag. Op zich een goed idee, een hoeren-roadtrip.
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
  woensdag 8 januari 2014 @ 20:52:14 #79
419251 Cucum
da's makkelijker
pi_135248993
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 16:18 schreef einzeinz het volgende:

[..]

Aarschotstraat bedoel je?
Wel ja, daar is het van mij begonnen. Telkens met opzet een trein missen zodat je een uur moet wachten. Wandelde dan steeds 3-4 keer door de straat. En dan op de trein de recensies gaan lezen. :P

Er zitten wel leuke dames hoor, maar heb al gehoord dat daar heel wat ziektes zitten. Brussel is op dat vlak echt een pest.

Het Schipperskwartier in Antwerpen is een klein beetje kleiner, maar veel gezelliger.
En de 'wandelbuurt' in Gent is fucking klein man! Dat Glazen straatje stelt echt niets voor, Schepenenvijversstraat ofzo zat die lekkere mokkel!

Maar ik zeg altijd, beter 5 bloedmooie dames in een kleine 'wandelstraat' dan 50 lelijke draken in een lange 'wandelstraat', want uiteindelijk blijf je maar wandelen en zie je niets!

Oh ja, een aanrader is Berlijn!!!
Daar staan ze op straat, kun je lekker een tikje op de kont geven van de damesch :7
(Deed ik ook alleen maar omdat ze mij niet kennen en mij daar ook nooit iemand zal kennen hoor)
Jij moet echt een keertje naar Pattaya gaan man!
Of nog beter Angeles in de Filipijnen, niet zo groot als Pattaya maar wat een mooie meiden daar.
pi_135295129
Het is nu 2 dagen geleden dat ik deze dametjes bezocht heb, de gedachte dat er ondertussen al tientallen mannen hun nageslacht in haar hebben gespoten is eigenlijk best wel vies!
Cindy De Vuyst
pi_135295465
Kwaliteits-OP.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
  Forum Admin donderdag 9 januari 2014 @ 22:28:14 #82
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_135295728
Voor een retourtje antwerpen ben je meer kwijt zo'n beetje
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_135295922
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:28 schreef Pharkus het volgende:
Voor een retourtje antwerpen ben je meer kwijt zo'n beetje
Een beetje wandelaar neemt natuurlijk niet de trein...
pi_135296648
Antwerpen is duur man. Ik moest de laatste keer 75 euro betalen om zo'n wijf over haar tieten te schijten. Werd ze nog boos ook omdat ik aan de spetterpoep was. -O-
pi_135300748
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 22:45 schreef gargamelnl het volgende:
Antwerpen is duur man. Ik moest de laatste keer 75 euro betalen om zo'n wijf over haar tieten te schijten. Werd ze nog boos ook omdat ik aan de spetterpoep was. -O-
Wat kut voor je! Was dat in het Schipperskwartier?
Cindy De Vuyst
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:12:05 #86
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_135300827
Dit zijn pas goed topics, hulde.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:17:04 #87
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135301006
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef hoink581 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat jij een redelijke prijs vindt voor zo'n meisje, TS.
TS verwacht geld toe te krijgen. :')

Tevens hoeren.. how low can you go.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 00:19:56 #88
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_135301113
7 en 11x voor het raam staan kijken.. :') Ben je verstandelijk gehandicapt of zo?
pi_135302781
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 00:17 schreef Le_Professeur het volgende:

[..]

TS verwacht geld toe te krijgen. :')

Tevens hoeren.. how low can you go.
Ik verwacht helemaal niets!
Heb jij al eens gezien dat daar ook heel knappe dames (lees: potentieel fotomodel) achter het raam staan en die jij met een vingerknip kan neuken ;)
Cindy De Vuyst
pi_135303308
_O_ stel als ik jou geld geef, kan jij foto's maken?

( :') )
pi_135313545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 01:41 schreef vigen98 het volgende:
_O_ stel als ik jou geld geef, kan jij foto's maken?

( :') )
:?
Cindy De Vuyst
pi_135398689
Leg uit dan? Als je geld geef neem ik wel foto's ja :P
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')