Nou maak je wel even die joodse Israelische speler voor leugenaar uit! Is dat niet antisemitisch?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:43 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Das vrij logisch. Hij kan moeilijk zeggen dat hij het heel kut vindt van de VAE en dat hij vindt dat Vitesse ook had thuis moeten blijven. Aangeven dat hij er weinig om geeft is voor hem de makkelijkste weg. Wat niet wil zeggen dat het niet waar is, maar echt veel waarde hecht ik er ook niet aan.
Geert Wilders. Tja.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Uitermate storend dat er zoveel figuren discriminatie ineens tolereren, wanneer het gedaan wordt door mensen uit het midden-oosten. Maar wanneer Geert Wilders alleen maar lijkt te discrimineren, doet iedereen wel weer moeilijk. Tevens was ons land te klein toen er iemand zei dat er geen homo's in de voetbal zitten. Tsja voor mensen uit het westen hoef je blijkbaar minder respect te hebben? En terecht, want decennia lang wordt er geroepen 'Nooit meer een WOII/holocaust', maar wanneer een land discrimineert op grond van afkomst, durft niemand muv Geert Wilders zijn/haar mond open te doen. En dan discrimineert een land ook nog eens op grond van Joodse afkomst. Waar blijven al die Linksche Menschen nu met hun WOII vergelijkingen!!!!
In januari is het juist heerlijk te doen denk ik, niet gek dat ze in de winter niet in Nederland willen voetballen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:58 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Geert Wilders. Tja.
Vitesse gaat in een land waar het sowieso al veel te warm is om aan voetballen te denken.
Ik vind het compleet belachelijk om een speler niet te accepteren alleen omdat je het land niet erkent. Maar dat heeft niet alleen te maken met dat hij jood is. Als hij een christelijke israelier is, kwam hij het land misschien ook niet in.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Uitermate storend dat er zoveel figuren discriminatie ineens tolereren, wanneer het gedaan wordt door mensen uit het midden-oosten. Maar wanneer Geert Wilders alleen maar lijkt te discrimineren, doet iedereen wel weer moeilijk. Tevens was ons land te klein toen er iemand zei dat er geen homo's in de voetbal zitten. Tsja voor mensen uit het westen hoef je blijkbaar minder respect te hebben? En terecht, want decennia lang wordt er geroepen 'Nooit meer een WOII/holocaust', maar wanneer een land discrimineert op grond van afkomst, durft niemand muv Geert Wilders zijn/haar mond open te doen. En dan discrimineert een land ook nog eens op grond van Joodse afkomst. Waar blijven al die Linksche Menschen nu met hun WOII vergelijkingen!!!!
De arabische landen boycotten israel omdat het een joodse staat is, niet omdat het een christelijke staat is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 08:56 schreef StarmanFR het volgende:
Ik vind het compleet belachelijk om een speler niet te accepteren alleen omdat je het land niet erkent. Maar dat heeft niet alleen te maken met dat hij jood is. Als hij een christelijke israelier is, kwam hij het land misschien ook niet in.
Maar als hij daar geboren is, hij is moslim maar geen etnische Palenstijn. Hadden ze hem dan ook geweigerd? Kan het me niet voorstellen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:01 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
De arabische landen boycotten israel omdat het een joodse staat is, niet omdat het een christelijke staat is.
Een moslim met paspoort van de Joodse staat?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:12 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Maar als hij daar geboren is, hij is moslim maar geen etnische Palenstijn. Hadden ze hem dan ook geweigerd? Kan het me niet voorstellen.
Die zijn er vast. Er wonen toch Arabieren in Israel?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Een moslim met paspoort van de Joodse staat?
Israel:quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:42 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Een moslim met paspoort van de Joodse staat?
Eerste die aantoont geen ruggegraat te hebben?quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:09 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spotprent kan niet beter, het is gewoon perfect.
De Arabische landen boycotten Israël omdat het juist een Joodse staat is.
En Vitesse is de eerste die aantoont hierin geen ruggengraat te hebben, alleen volgen er helaas nog vele anderen die ook geen ruggengraat hebben. Vitesse kan nu niet beter worden weergegeven.
En dan zou deze prent goedkope sensatielust zijn? Nou dat hoor ik nooit wanneer men anderen in het algemeen en Wilders in het bijzonder keihard aanpakt (terecht of onterecht). Maarja ik leef dan ook wel in Hypocriet NL.
Klopt, is ook algemeen bekend als je naar Israel reist.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:45 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik las in de krant een ingezonden stukje van een Nederlander (geboren in NL, Christen) die Israel niet in mag omdat hij een stempel van Libanon in zijn paspoort heeft staan. Of dit verhaal klopt weet ik niet maar zo ja dan pot verwijt de ketel reactie van Israel.
Waarom zijn die Joden dan op hun tenen getrapt? Ze verwijten anderen iets wat ze zelf ook doen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klopt, is ook algemeen bekend als je naar Israel reist.
Nee die 16% hebben een israelisch paspoort; dit zijn inwoners van Israel zelf niet de bezette gebiedenquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:50 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Israel:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Isra%C3%ABl
76% jood
16,6 % moslim
2,1% christen
1,7% druus (wat dat ook moge zijn)
Dus genoeg moslim en niet-joden in dat land. Maar de meeste moslims die binnen de staat wonen hebben waarschijnlijk een Palestijns paspoort. Maar dan zit je ook nog met de christenen etc.
"die Joden".quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zijn die Joden dan op hun tenen getrapt? Ze verwijten anderen iets wat ze zelf ook doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |