Ik als super linkshandige zou je als je toch helemaal vanaf het begin moet leren haken adviseren het met rechts te doen. Dat scheelt zoveel als je straks met patronen/instructies bezig gaat. Ik zeg altijd maar zo: je gebruikt je bestek ook in beide handen, dan is het ook mogelijk om je haaknaald rechts vast te houden. Ik ben mijn oma nog altijd dankbaar dat ze heeft doorgezet om mij rechtshandig te laten haken en breien.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:01 schreef moeraskikker het volgende:
enige ding is dat ik links ben en alles om moet draaien, haha.
Deze ja, ook die kleurtjesquote:Op vrijdag 10 januari 2014 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze? http://www.echtstudio.nl/(...)deken-orange-blossom
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes
ik hbe 3,5 klos gebruikt en de poef is iets van 85 cm doorsneequote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:48 schreef Susie het volgende:
En die poef heb ik ook gemaakt, knal roze kleur. Ik had er maar 2,5 klos Zpaghetti voor nodig trouwens. En zo'n vulling kocht ik direct bij de workshop (waar ik deze dus gemaakt hebt, handig achterop de fiets) voor 17.95 uit mijn hoofd gezegd.
Tof!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:23 schreef kwakz0r het volgende:
Dit is de mijne, best een bonk, maar we hebben een enorme pijpela waardoor t wel past
[ afbeelding ]
ja, ik heb geen levenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Mirjam het volgende:
Jij bent echt lekker bezig SQ!
Ik heb al lang meerdere WIP's liggen,l ik moet echt weer aandacht eraan gaan besteden, doorhaken dus
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
(je houdt veel tijd over jonge, zonder slowchats![]()
)
Ik mis jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
)
Het is opmerkelijk dat er zoveel tijd in een sc gaat eikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
)
zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook gewoon meer gaan zitten en m'n werkjes pakken hoor, heb een deken, sjaal, 2 cols, uilenhoesjes en wat al niet meer
Geen zin is een flupargument natuurlijk, je kàn wel verder maar je wil het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rn ik zit weer eens zonder garenik dacht slim te zijn en de koe in wit te maken ipv in creme, want ik dacht dat ik daar nog een reserve bol van had. maar nu blijkt dus dat ik twee bollen creme heb
![]()
nu even geen zin om naar de winkel te gaan, maar ik kan dus nog niet verder
ik heb woensdag 32 kilometer gefietst voor een paar bolletjes garen, your argument is invalidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja klopt ook wel. misschien kan ik me dadelijk even oppakken om te gaan. Vind het gewoon zo irritant om voor 1bolletje naar het dorp te gaan (zo'n 5km verderop)...
Tsjakka, go with that banana!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik haat fietsenmijn kont doet al pijn als ik er aan denk.
Ik was gisteren nog aant denken om ook even naar de Greef te gaan, maar dat was toch iets te ver om....
maar ja verder is het lekker weer buiten.
In L? Welke?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:34 schreef Mirjam het volgende:
De hobbywinkel hier op de hoek stopt ermee, die winkel zit er al honderdmiljoenmiljard jaar
Ben je er geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik wist heul niet dat de greef zoveel garen hadOok zzzzpaghetti
Zo'n poef is misschien ook wel tof als we straks de woonkamer verbouwenMeh te veel haakideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |