ja, ik heb geen levenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:28 schreef Mirjam het volgende:
Jij bent echt lekker bezig SQ!
Ik heb al lang meerdere WIP's liggen,l ik moet echt weer aandacht eraan gaan besteden, doorhaken dus
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
(je houdt veel tijd over jonge, zonder slowchats![]()
)
Ik mis jequote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
)
Het is opmerkelijk dat er zoveel tijd in een sc gaat eikquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb geen leven
)
zo herkenbaar...quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook gewoon meer gaan zitten en m'n werkjes pakken hoor, heb een deken, sjaal, 2 cols, uilenhoesjes en wat al niet meer
Geen zin is een flupargument natuurlijk, je kàn wel verder maar je wil het nietquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:18 schreef Tyler-Girl het volgende:
Rn ik zit weer eens zonder garenik dacht slim te zijn en de koe in wit te maken ipv in creme, want ik dacht dat ik daar nog een reserve bol van had. maar nu blijkt dus dat ik twee bollen creme heb
![]()
nu even geen zin om naar de winkel te gaan, maar ik kan dus nog niet verder
ik heb woensdag 32 kilometer gefietst voor een paar bolletjes garen, your argument is invalidquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:29 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja klopt ook wel. misschien kan ik me dadelijk even oppakken om te gaan. Vind het gewoon zo irritant om voor 1bolletje naar het dorp te gaan (zo'n 5km verderop)...
Tsjakka, go with that banana!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:33 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik haat fietsenmijn kont doet al pijn als ik er aan denk.
Ik was gisteren nog aant denken om ook even naar de Greef te gaan, maar dat was toch iets te ver om....
maar ja verder is het lekker weer buiten.
In L? Welke?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:34 schreef Mirjam het volgende:
De hobbywinkel hier op de hoek stopt ermee, die winkel zit er al honderdmiljoenmiljard jaar
Ben je er geweest?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
Holy crap ik wist heul niet dat de greef zoveel garen hadOok zzzzpaghetti
Zo'n poef is misschien ook wel tof als we straks de woonkamer verbouwenMeh te veel haakideeën
Mol en de Groot. Perfecte winkel voor alle kleine dingen, naalden, knoopjes, haaknaalden, etc. Geen idee waar ik dat soort dingen hier voortaan zou moeten halenquote:
Heeft deze winkel niet iets? (google search ftwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mol en de Groot. Perfecte winkel voor alle kleine dingen, naalden, knoopjes, haaknaalden, etc. Geen idee waar ik dat soort dingen hier voortaan zou moeten halen
Jawel, maar niet de gebruikelijke fournituren, steekje los heeft enkel haaknaalden en wol enzo.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heeft deze winkel niet iets? (google search ftwZou ook vlakbij moeten zijn)
http://www.nsteekjelos.nl/
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Mol en de Groot. Perfecte winkel voor alle kleine dingen, naalden, knoopjes, haaknaalden, etc. Geen idee waar ik dat soort dingen hier voortaan zou moeten halen
Op de markt een optie?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:53 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Jawel, maar niet de gebruikelijke fournituren, steekje los heeft enkel haaknaalden en wol enzo.
Ik heb regelmatig ritsen, knopen, naalden, stopnaalden etc. nodig, dat houdt dus op
Neuj was effe op de site aan het kijken; maar moet er duidelijk dríngend heenquote:
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Neuj was effe op de site aan het kijken; maar moet er duidelijk dríngend heen
auwquote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:21 schreef Mirjam het volgende:
aids
mezelf eindelijk zover dat ik vanavond zou gaan haken, verbrand ik ongenadig mn duim en wijsvinger door een loeihete pan beet te pakken zonder na te denken, brandblaren all over the place
Die is tof! Welk garen en hoeveel had je gebruikt?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 18:52 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
auw![]()
succes ermee
Ik vond vanmiddag toch nog iets im te doen. Ik had nog wat garen en een on af gemaakt sjaal. die besloot ik uit te halen en nu heb ik een coole muts van gemaakt![]()
dit is het patroon, heb hem gemaakt in een bruine kleur.
http://www.michaels.com/Slouchy-Hat/30236,default,pd.html
denk dat ik deze ook nog met andere kleuren wil gaan maken. foto's volgen moegen bij daglicht.
Ja het was hier ook slecht met royal, er lag wel veel nieuw katoen? garen. Amy geloof ik. Zwart en grijs van royal was ook niet aan te komen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:03 schreef BakkieDoen het volgende:
Balen Space, ben deze week in 2 Zeemannen (?) geweest, maar heb natuurlijk niet gelet op de crèmekleur. In Den Bosch op het Rivierenplein was het trouwens helemaal bijzonder slecht gesteld met de bolletjes. Als ik tijd heb de komende week zal ik voor je kijken.
Op de wikkel staat kleur nummer 03. Lot nummer maakt niet zoveel uit aangezien het een ripple deken is. Ik hoop dat ik snel antwoord krijg met zoiets erin inderdaad, maar ik ben een stresskip dus nu denk ik meteen dat er een complot is om alle gangbare kleuren uit het assortiment te halen om mij te pesten ofzoquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:20 schreef BakkieDoen het volgende:
Je kan ook bestellen bij de Zeeman, heb ik vorig jaar ofzo ook een keer gedaan.
Zat net te denken dat ik toen ook een mailtje had gestuurd, en toen kreeg ik als antwoord dat ik het gewoon in de winkels kon bestellen.
Heb je nog wikkels van de kleuren?
Als je dit zeker weet dan ga ik komende week naar Eindhovenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:04 schreef Stormqueen het volgende:
In Eindhoven centrum lagen er nog bakken volgens mij.
Ik kijk maandag ook hier wel even voor je.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 15:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand enig idee hoe het met zeeman royal en de kleuren zit?
Ik ben op zoek naar creme maar in Boxtel, Eersel en Leiden hebben ze niks (zwart lijkt ook op, er was alleen maar roze, groen en paars?). Ik hoop dat de creme nog terug komt want ik heb niet genoeg voor mijn ripple
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |