SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vast nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef WitteMuur het volgende:
http://rt.com/usa/obama-nsa-reform-meeting-288/
Zal hij ze gaan vergiftigen?
Jaja. Uit de PB zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik heb dan liever een konijntje denk ik. Een bunny.
Ja is ook lief en leuk maar je trouwt er niet mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Neenee.
Of een kat die gezellig op schoot komt spinnen...
wat een baasquote:
Nee dat poetsen moet jij doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed plan. Paarden zijn sneller tevreden dan de gemiddelde vrouw.
Helaas kunnen ze niet poetsen
Dan wordt het huis heel vies denk ik.quote:
Dat paard moet gepoetst worden jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het huis heel vies denk ik.
Ik ben toch maar tegen.. :xquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat paard moet gepoetst worden ja
Jandinoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand waar ik echt niet naar kan kijken is Jandino Desperaat. Verschrikkelijk.
Erg he? Word er helemaal nerveus van als die gast op tv is. En dat is ie veel te vaak tegenwoordig.quote:
Vergeleken met hem is raymann een god.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg he? Word er helemaal nerveus van als die gast op tv is. En dat is ie veel te vaak tegenwoordig.
Zeker weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is raymann een god.
Hoi Lquote:
Heb je zomaar de 100ste SC gemistquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Klopt was even een poosje uit logeren(haha lijkt vroegah wel) dus heb maar weinig op FOK! gezeten. Maar ik was jou en BNW nog niet vergeten hoor.
Neeeee, beste peerd van stal en ik heb alles gemist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je zomaar de 100ste SC gemist![]()
Moet je echt even teruglezen, was hartstikke leuk
Je werd nog wel genoemd hoor en je stond in een rijtje UI'squote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neeeee, beste peerd van stal en ik heb alles gemist.
Ehm...jij was toch niet zo'n fan van dat soort rijtjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je werd nog wel genoemd hoor en je stond in een rijtje UI's
Nee, ben ik ook helemaal niet. Maar neemt niet weg dat het daar even over ging en dat Blaadjes UI er ook bij stond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ehm...jij was toch niet zo'n fan van dat soort rijtjes?
We hebben ook de gemoedelijkste SC denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
haha ach ja toch een fijne gedachte
top 5000 2013
0867 ____ 003590 Blaadjes
WTF en ik heb bijna alleen maar in BNW SC gepost.nou ja voor 85% dan
Ik heb hem wel meegemaaktquote:
Ik stond iets hogerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is de afterpartymet veel vishapjes
Ik totaal nietquote:
Oei, wat heb je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb dat natuurlijk niet alleen gedaan hè? Ik heb alleen veel bijgedragen en het aan elkaar geschreven
[..]![]()
![]()
Maar ik sla wel even overIk ben ziek
Buikgriep-achtige verschijnselen.quote:
Ahhquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buikgriep-achtige verschijnselen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik hebben een band.
Thnxquote:
haha serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja mooi, eh liedje/ gedichtje ess
Hey Divje morgen avond word lachen met hardlopen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Divje morgen avond word lachen met hardlopen.
2 dames die niet vooruit te branden zijn.
1 jongen die afgelopen weekend mee heeft gedaan met de survival run in beltrum en van de 800 deelnemers 40ste werd en ik.
2x mee gedaan junioren 15 jaar geleden, daar ken ik m ook van, en is echt slopend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]Dat lijkt me een leuk groepje om langs te zien komen
Zit ff te kijken naar die survival runlijkt me zeer zwaar!
Allebei aan de vis geweest en nu buikklachten ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik hebben een band.
Heb je 'm toen ook uitgelopen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
2x mee gedaan junioren 15 jaar geleden, daar ken ik m ook van, en is echt slopend.
Purmerend is wel echt saai ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess het gaat hier in college over purmerend.
Gaap
Ik heb nog nooit echt voedselvergiftiging gehad denk ik.. Hoe snel is dat meestal over?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allebei aan de vis geweest en nu buikklachten ?
Nee een Belg meen ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je 'm toen ook uitgelopen?
Knap dat die jongen 40ste is geworden! De persoon die 1ste is geworden was zeker een marinier?
Respect! Was ik maar zo fitquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee een Belg meen ik.
En ja die gast is echt een harde doe m niet na.
Hij doet zelf al jaren mee in de top 30 van Nederland dus echt een bikkel
Ik zie net dat ik hier ben binnen komen stormen op plek 25quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Respect! Was ik maar zo fit
Enige soort fit die bij mij past is een slim-fit
laatste dag 3equote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik hier ben binnen komen stormen op plek 25
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' postquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ik wil jullie even een leuk feitje delen
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
ik kan je cv niet openen kan je die nog een keer sturen
verder had ik nog twee vragen
wanneer kom je op gesprek?
en wanneer ga je bij ons beginnen?![]()
![]()
![]()
Uh. Okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
goedemiddag
[..]
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' post
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
goedemiddag
[..]
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' post
Das alleen in de SC he. Voor heel BNW hebben wij stuivertje gewisseld.quote:
''oh dat gaat de goede kant op tjacka''quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
''oh dat gaat de goede kant op tjacka''
Bij voedselvergiftiging kun je het beste dit doen:quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt voedselvergiftiging gehad denk ik.. Hoe snel is dat meestal over?
Maar nu is het 'gewoon' buikgriep
Ik ga zometeen proberen wat kip te etenquote:
je wilt een voedselvoedselvergiftiging?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zometeen proberen wat kip te eten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je wilt een voedselvoedselvergiftiging?
Ja dat probeerde ik vanmiddag..quote:
Kut heb mijn PS3 nog niet weer anders had ik wel ff mee gedaan..quote:
Beterschap!quote:
Zolang je plezier hebt, anders was ik al jaren gestopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kut heb mijn PS3 nog niet weer anders had ik wel ff mee gedaan..
Niet dat ik goed ben
Mijn broertje en ik delen de wii en Xbox360 voor de xbox heeft hij 25 voetbal games.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je plezier hebt, anders was ik al jaren gestopt.
WK en EK spellen sla ik altijd over, maar de demo van WK10 was best tof, ook dat je de coaches kon zien.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik delen de wii en Xbox360 voor de xbox heeft hij 25 voetbal games.
En ook al speel ik ze nooit ik hak m 9 op de 10 x in de pan,
Ik heb ook maar 1 voetbal ps3 spel wk2010 volgens velen is het niet een echte voetbal game.
Maar wat is het dan wel.... :p
Ja, ik hoor het overal jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:05 schreef theguyver het volgende:
[..]owjeee, je bent de zoveelste al.
Thnxquote:
Waarom? ik houd altijd een beetje nog van het arcade gevoel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
WK en EK spellen sla ik altijd over, maar de demo van WK10 was best tof, ook dat je de coaches kon zien.
60 euro is teveel voor 'slechts' een kleine update en tevens kwam FIFA 10 volgensmij 2 maanden later uit.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarom? ik houd altijd een beetje nog van het arcade gevoel.
Ben begonnen met FIFA 96 en heb er heel veel gespeeld sinds 1998 tot nu zijn wel paar dingen veranderd maar niet zo heel erg,
daarom, mja huisgenoot heeft de laatste wel dus vandaar kan ik wel een keert je doen tegen tjackaquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
60 euro is teveel voor 'slechts' een kleine update en tevens kwam FIFA 10 volgensmij 2 maanden later uit.
Of een wietzoldertjequote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef essnhills het volgende:
Er zit hier illuminatie in de buurt denk ik
Er hangt hier al een half uur een helikopter in de lucht te cirkelen en dat ding werkt op m'n zenuwen
Dan weten ze ondertussen toch wel eens waar die is?quote:
Ikzelf zou dit denkenquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:56 schreef essnhills het volgende:
Er zit hier illuminatie in de buurt denk ik
Er hangt hier al een half uur een helikopter in de lucht te cirkelen en dat ding werkt op m'n zenuwen
Ik beeld me jou nu zo inquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan weten ze ondertussen toch wel eens waar die is?Hup weg met dat ding
ja nou ik kan slecht dingen hebben als ik ziek benquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:00 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik beeld me jou nu zo in
[ afbeelding ]
Namen ze maar iemand mee, dan waren ze tenminste wegquote:
Begrijpelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja nou ik kan slecht dingen hebben als ik ziek ben
Neequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Gaat het nog niet veel beter dan?
Hmm, naar is datquote:
Zoiets jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm, naar is dat
Maar je kan wel lekker veel in bed liggenmet af en toe een sprintje naar de pot?
Niet echt een tijdsbesteding waar je zin in hebt lijkt mequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zoiets jaBeetje tv kijken, beetje surfen, beetje wat eten, naar de wc. In die volgorde zo ongeveer
Neequote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet echt een tijdsbesteding waar je zin in hebt lijkt me
TV is altijd baggerquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee![]()
Af en toe gooi ik er wat haken of borduren door voor de variatie. Meestal tijdens het tv kijken, want zo boeiend is de tv niet
Ik ben m'n poef aan het bekleden met variant van een granny square en ik heb bij de action laatst van die hele simpele bloemenborduurpakketjes gekocht. Ik heb eentje al bijna af.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:17 schreef Divje het volgende:
[..]
TV is altijd baggerUSA series
Wat haak/borduur je? M'n oma haakt zo'n 20 mutsen in de week volgens mij
Moest ff googlen wat een granny square is, maar dat is tof iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben m'n poef aan het bekleden met variant van een granny square en ik heb bij de action laatst van die hele simpele bloemenborduurpakketjes gekocht. Ik heb eentje al bijna af.
Ik wil eigenlijk een grote maar die zijn altijd zo duur
Ik heb een paar jaar geleden een hele mooie gemaakt van een adelaar. Daar ben ik maanden mee bezig geweest. Supermooi, maarja, zo'n pakket kost ook gelijk meer dan 50 euro
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Moest ff googlen wat een granny square is, maar dat is tof idd
Zie ook dat die borduurpakketten erg duur zijn ja
Nog ~50 jaar oefenen, kan je alles uit je hoofd
Ik heb heel veel geborduurd, vind het zo leuk om te doen. Helaas te weinig tijd voor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met borduurpakketten niet natuurlijk![]()
Gewoon een mooie lap borduurlinnen en een telpatroon erbij en aan de slag
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb heel veel geborduurd, vind het zo leuk om te doen. Helaas te weinig tijd voor.
Hoe moeilijker hoe beter
Kan je ook zo'n illuminatie oog borduren?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met borduurpakketten niet natuurlijk![]()
Gewoon een mooie lap borduurlinnen en een telpatroon erbij en aan de slag
Die is wel mooi jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:27 schreef essnhills het volgende:
Deze heb ik toen gemaakt http://www.onlineborduurp(...)/silent-flight/1286# (alleen het plaatje kopiëren lukt niet)
Geen idee of daar pakketten van zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Kan je ook zo'n illuminatie oog borduren?
Zouden daar pakketten voor zijn?
[..]
Die is wel mooi ja
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan is hij razendsnel naar hier gevlogen
Hmm.. Dit ga ik eens bij m'n oma neer leggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee of daar pakketten van zijnmaar je kan natuurlijk ook los borduurzijde en borduurlinnen kopen natuurlijk
![]()
Ik heb 1 keer zelf zoiets gedaan. Ik had een plaatje van Dora uitgezocht op internet, daar zelf een raster overheen gegooid met paint geloof iken zo dus zelf een patroon gemaakt..
Stukje borduurlinnen, zelf de kleurtjes erbij zoeken en aan de slag
Dat principe kan met alles natuurlijk
Er zijn ook bedrijven die dit doen..Heb ik ook een keer gedaan. Had ik een foto van m'n vriend en mij naar opgestuurd, en toen hebben zij daar een mooi pakket van gemaakt en naar me opgestuurd, inclusief het borduurlinnen en een uitgetelde hoeveelheid borduurzijde
Jeejquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Hmm.. Dit ga ik eens bij m'n oma neer leggenzal je tip ook ff proberen
Goed dat die heli weg is, kan je eindelijk weer rusten
I know rightquote:
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is het grootste borduurwerk wat ik ooit gemaakt heb. 60 bij 70.
[ afbeelding ]
Heb er 2 maanden over gedaan.
Ik heb net even een foto gemaakt op zolder. Had hem alweer opgeborgen tot volgend jaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik heb zelf geen foto van mijn adelaar gemaakt
Heb hem wel zelf ingelijstHij hangt in mijn ouders huis.
Nicequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Dit is het grootste borduurwerk wat ik ooit gemaakt heb. 60 bij 70.
[ afbeelding ]
Heb er 2 maanden over gedaan.
Het is juist heel erg ontspannend om te doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice
Hoe kan je daar het geduld voor opbrengen?
Wat Ess zegt. Het is heel rustgevend. Je ziet iets groeien onder je handen en dat is zo mooi.quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Nice
Hoe kan je daar het geduld voor opbrengen?
Ah, vandaag dat ik het me haast niet voor kan stellen.. Als ik productief bezig wil moet het zo snel en perfect mogelijkquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het is juist heel erg ontspannend om te doen![]()
Het is een hobby, je bent productief, en het is heerlijk rustgevend om te doen![]()
Stiekem is het heel opwindend gewoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat Ess zegt. Het is heel rustgevend. Je ziet iets groeien onder je handen en dat is zo mooi.
edit: dit kan heel verkeerd geinterpreteerd worden![]()
Handwerkquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah, vandaag dat ik het me haast niet voor kan stellen.. Als ik productief bezig wil moet het zo snel en perfect mogelijkmeestal is 't alles behalve rustgevend dus
En Lavje toch
Vroeger, toen ik een klein Divje was, heb ik wel gebreid en gepunnikt op schoolquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Handwerk
Als ik aan het klussen oid ben wil ik het ook gewoon af hebben hoor![]()
maar met handwerk hoeft dat nietDe ontspanning van het maken is veel leuker eigenlijk dan het eindresultaat
En idd ook dat groeiproces van LavjeDat het steeds 'voller' wordt enzo
Nee joh gekkiequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik een klein Divje was, heb ik wel gebreid en gepunnikt op schoolVond het geweldig
Weet niet meer precies wat ik toen gemaakt heb, volgens mij een luchtballon die richting een zon zweeft, 's nachts omdat ik geen andere lap stof dan een zwarte kon vinden
![]()
![]()
Vond het niet echt opwindend ofzo.. Is dat iets vrouwelijks?En.. hoe wat. Kan me er ff geen voorstelling bij maken
![]()
Grr ik wil nieuwe schoenen maar kan geen leuke vinden
Ghehequote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee joh gekkieNatuurlijk is het niet opwindend
![]()
Maar zie je welook jij weet waarom handwerken zo fijn is
quote:Op woensdag 8 januari 2014 21:25 schreef Divje het volgende:
[..]
Ghehei know
dat heeft een andere reden dan mijn gepruts op de basisschool hoor
Uhuhquote:
Blame it all on lovely Lavjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
quote:
Met zo'n paddestoel? Ik ookquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik een klein Divje was, heb ik wel gebreid en gepunnikt op schoolVond het geweldig
Weet niet meer precies wat ik toen gemaakt heb, volgens mij een luchtballon die richting een zon zweeft, 's nachts omdat ik geen andere lap stof dan een zwarte kon vinden
![]()
![]()
Vond het niet echt opwindend ofzo.. Is dat iets vrouwelijks?En.. hoe wat. Kan me er ff geen voorstelling bij maken
![]()
Grr ik wil nieuwe schoenen maar kan geen leuke vinden
Je gaat goed Scrumquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, weer gelopen. Nu douchen en een hypnose sessie luisteren voor lucide dromen.
voor iedereen.
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met zo'n paddestoel? Ik ookHet moment dat er ineens zo'n dingetje uitkomt is zo super
Lekker hoorquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Scrummie het volgende:
Zo, weer gelopen. Nu douchen en een hypnose sessie luisteren voor lucide dromen.
voor iedereen.
Waar wil je over gaan dromen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:06 schreef Scrummie het volgende:
voor iedereen.
Hehe, nee, doe om de dagquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaheb die paddestoel nog steeds ergens in een doos.. Dat moment inderdaad
Altijd zo'n '![]()
![]()
' momentje.. Al was die
er na 2 keer wel af..
[..]
Lekker hoor3de avond op rij nu?
Dank Lavquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je gaat goed Scrum![]()
*trots op je is![]()
Zo meteenquote:
Ahquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hehe, nee, doe om de dag. Ma, wo, vrij
.
Ah dat is waar ook.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat beslis ik als ik droom, da's het toffe
En nodig ook, vel hangt nu ook alweer los op m'n hak. Krijg, als ik tijdje niet heb gelopen, altijd blaren. Maar bikkel dat ik ben (ahum) loop ik gewoon door de pijn heen, en kan ik de volgende dag met moeite vooruit komenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Zo meteentwijfel tussen gewoon brood en pizza
[..]
Ahzo'n 'herstel-momentje' is ook wel fijn idd
goed bezig!
Dus jij hebt het lucide dromen onder de knie? Oh wacht dat heb ik weleens van je gelezen ooit op TRU.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat beslis ik als ik droom, da's het toffe
Ohh daar kan ik zo slecht tegenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nodig ook, vel hangt nu ook alweer los op m'n hak. Krijg, als ik tijdje niet heb gelopen, altijd blaren. Maar bikkel dat ik ben (ahum) loop ik gewoon door de pijn heen, en kan ik de volgende dag met moeite vooruit komen
Zorg ervoor dat de blaren niet gaan ontsteken. Misschien even in een sodabadje?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En nodig ook, vel hangt nu ook alweer los op m'n hak. Krijg, als ik tijdje niet heb gelopen, altijd blaren. Maar bikkel dat ik ben (ahum) loop ik gewoon door de pijn heen, en kan ik de volgende dag met moeite vooruit komen
Nee, verre van, ik wil het heel erg graag, daarom probeer ik nu 'de easy way', een hynose sessie. Ik kan die wel ergens uploaden trouwens, mocht je daar interesse in hebben?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij hebt het lucide dromen onder de knie? Oh wacht dat heb ik weleens van je gelezen ooit op TRU.
Ik kan wel soms mijn dromen sturen en dat is ook erg leuk.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, verre van, ik wil het heel erg graag, daarom probeer ik nu 'de easy way', een hynose sessie. Ik kan die wel ergens uploaden trouwens, mocht je daar interesse in hebben?
'Goedkope' Nikes, geen pure hardloopschoenen dus daar zal het vast ook mee te maken hebben, maar heb geen geld voor echte hardloopschoenen van 100+ euro helaas.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh daar kan ik zo slecht tegenzeker tegen de jeuk die volgt, jeuk aan m'n hak is alsof ik een gruweldood sterf
![]()
Wat voor schoenen loop je op?
Ja, alleen was het een tijd geleden dat ik ervan gehoord heb.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ben je bekend met lucide dromen of?
Ik ben altijd bang dat lucide dromen veel te vermoeiend zijn.. omdat je dan je dromen niet kan gebruiken om de dag te verwerken..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus jij hebt het lucide dromen onder de knie? Oh wacht dat heb ik weleens van je gelezen ooit op TRU.
Ik denk zelf dat ik dat soort dromen heb aan het einde van de nacht, dus dat ik het verwerken al eerder in die nacht gedaan heb. Maar dat is maar een vermoeden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben altijd bang dat lucide dromen veel te vermoeiend zijn.. omdat je dan je dromen niet kan gebruiken om de dag te verwerken..
'Goedkope' nikes lopen ook goedquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'Goedkope' Nikes, geen pure hardloopschoenen dus daar zal het vast ook mee te maken hebben, maar heb geen geld voor echte hardloopschoenen van 100+ euro helaas.
@Lav ja, da's een goeie, misschien moet ik dat maar even doen zo.
Kijk, dat zijn goeie tipsquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:26 schreef Divje het volgende:
Jaloers is op jullie droom-skills
[..]
'Goedkope' nikes lopen ook goedik liep eerst op air maxjes die ik nog had liggen, was geen succes
blaren en andere pijntjes te over.
Ben daarna naar run2day geweest, weet niet of die ook bij jou in de buurt zit? Daar hebben ze m'n voeten opgemeten en bekeken hoe ik loop/hardloop. Zo kreeg ik een mooi advies wat voor schoenen ik moest hebben
Schoenen gepast, gezegd dat ik toch een beetje twijfelde en later op internet dezelfde schoenen voor de helft van de prijs gekocht
http://run2day.nl/winkels zit vast wel 1 in de buurtquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn goeie tipsHaha.. zal als ik weer centjes in kas heb eens gaan kijken, want telkens in een bak met soda gaan zitten voor de ontsteking is ook geen doen. Geen run2day in Vroomshoop, maar vast ergens in Twente
Slaapverlamming heet dat toch? Lijkt me geen prettige ervaring nee..quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik werd een keer in mijn slaap wakker, dat was toch het raarste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik kon niet praten, bewegen etc. Het was weliswaar ongeveer 10 seconden maar toch heel erg apart zo'n ervaring.
Slaap verlamming is dat, heel bizar! Ook 1 keer gehad, werd 'wakker' en idd, kon niet bewegen, alleen kijken, werd heel bang, m'n vriendin sliep nog gewoon maar kon haar dus ook nie twakker maken want kon niet bewegen. Duurde vrij lang bij me, een minuut of 2 ofzo, en toen was er gekraak in mn hoofd, alsof je inbelt naar internet van vroeger en poef, weg was ik, weer terug in slaapwereld. Wel erg raar wakker worden dan!quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik werd een keer in mijn slaap wakker, dat was toch het raarste wat ik ooit heb meegemaakt. Ik kon niet praten, bewegen etc. Het was weliswaar ongeveer 10 seconden maar toch heel erg apart zo'n ervaring.
Slaapverlammingquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:32 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg al kippenvel als ik het lees, maar jij viel weer in slaap en 2 minuten nog poeh, pittig. Ik weet nog wel dat ik als een gek mijn bed uitsprong.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Slaap verlamming is dat, heel bizar! Ook 1 keer gehad, werd 'wakker' en idd, kon niet bewegen, alleen kijken, werd heel bang, m'n vriendin sliep nog gewoon maar kon haar dus ook nie twakker maken want kon niet bewegen. Duurde vrij lang bij me, een minuut of 2 ofzo, en toen was er gekraak in mn hoofd, alsof je inbelt naar internet van vroeger en poef, weg was ik, weer terug in slaapwereld. Wel erg raar wakker worden dan!
Of misschien begin je gewoon heel vroeg met dromenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Divje het volgende:
Heb wel vaak voordat ik in slaap val ik heel veel schimmen & schaduwen zie bewegen op de muren. Maar dat zal wel met vermoeidheid te maken hebben..
Ik weet het niet, ga soms praten tegen die schimmen om te kijken wat ze doen. Gebeurt niksquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien begin je gewoon heel vroeg met dromen
Ik heb wel heel vaak zo'n vallend gevoel![]()
1x vond ik wel eng. Toen 'viel' ik ook en ik lag dus op m'n rug dat ik wakker werd. Maar m'n rug was koud, en de rest van m'n lichaam niet
Jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:40 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ga soms praten tegen die schimmen om te kijken wat ze doen. Gebeurt niks
Dat vallen ken ik ook, had iets met rem-slaap te maken dacht ik..
Alleen je rug koud?dat is creepy..
Bij mij is elk geluidje verdacht, als ik dan op onderzoek uitga blijkt het altijd iets onschuldigs te zijn.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:37 schreef Divje het volgende:
Heb wel vaak voordat ik in slaap val ik heel veel schimmen & schaduwen zie bewegen op de muren. Maar dat zal wel met vermoeidheid te maken hebben..
Zoiets krijg je niet vaak toch? Ik heb het maar 1x gehad, was een tijd geleden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Slaapverlamming![]()
Er zijn ook veel ervaringen van mensen die op zo'n moment enge wezens zienAliëns bijvoorbeeld
![]()
Dan ben je heel abrupt wakker geworden uit je droom en dan is een deel van je hersenen nog aan het dromen, waardoor je brein je 'droomwezens' even in de realiteit plaatst
Herkenbaarquote:Deze stuiptrekkingen zijn overigens niet gevaarlijk voor de persoon zelf maar kan tot schrikreacties leiden van de persoon die zich ernaast bevindt.
Ga je dan weer helemaal je bed uit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij is elk geluidje verdacht, als ik dan op onderzoek uitga blijkt het altijd iets onschuldigs te zijn.
Dat had ik toen ik jong was vaak, mijn ouders vertelde me dat elke keer als je zo wakker werd dan groeit je lichaam een beetje.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of misschien begin je gewoon heel vroeg met dromen
Ik heb wel heel vaak zo'n vallend gevoel![]()
1x vond ik wel eng. Toen 'viel' ik ook en ik lag dus op m'n rug dat ik wakker werd. Maar m'n rug was koud, en de rest van m'n lichaam niet
Verschilt van persoon tot persoonquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij mij is elk geluidje verdacht, als ik dan op onderzoek uitga blijkt het altijd iets onschuldigs te zijn.
[..]
Zoiets krijg je niet vaak toch? Ik heb het maar 1x gehad, was een tijd geleden.
Als het van de gang komt wel, ik moet gewoon weten wat het is anders kan ik niet slapen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Herkenbaarje schrikt je dood!
[..]
Ga je dan weer helemaal je bed uit?
Heb altijd het raam open in de slaapkamer dus hoor altijd wel wat hier..
Snap ikquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaIk weet dat het ook iets 'normaals' is, dat vallen, maar die keer vond ik wel eng
![]()
En ik heb ook wel eens voorspellende dromen
Ben je dan niet elke keer weer klaarwakker?quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als het van de gang komt wel, ik moet gewoon weten wat het is anders kan ik niet slapen.
Ik ben eigenlijk blij dat die voorspellende dromen vrij saai zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Snap ikje schrikt toch elke keer weer
Voorspellende dromen wil ik ook!
De opluchting dat het niets blijkt te zijn doet veel goeds.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Ben je dan niet elke keer weer klaarwakker?
Als je gewoon half slapend gaat checken lijkt het me niet zo'n vervelend iets
Dat is wel geinigquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat die voorspellende dromen vrij saai zijn
Het gaat meestal over een ontmoeting met iemand, waar ik dan later bevriend mee raak
Het lijkt me vreselijk om over ongelukken of dood oid te gaan dromenwetende dat het gaat gebeuren en er niks aan kunnen doen
Want als er dan zo'n moment komt, dan kijk ik van een soort van afstandje, en ben ik op de automatische piloot die 'scene' aan het doen
Bestaat er ook een soort waarschuwingsdroom? Ik droom soms ook weleens dat iemand mijn telefoon steelt uit mijn broekzak. Sindsdien draag ik hem in mijn binnenzak.quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat die voorspellende dromen vrij saai zijn
Het gaat meestal over een ontmoeting met iemand, waar ik dan later bevriend mee raak
Het lijkt me vreselijk om over ongelukken of dood oid te gaan dromenwetende dat het gaat gebeuren en er niks aan kunnen doen
Want als er dan zo'n moment komt, dan kijk ik van een soort van afstandje, en ben ik op de automatische piloot die 'scene' aan het doen
Slaap lekkerquote:
Ahjaquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
De opluchting dat het niets blijkt te zijn doet veel goeds.
Trusten Scrumquote:
Ja zolang het vrolijk blijftquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is wel geinigals het vrolijk blijft enzo!
Ongelukken enzo moet je dan idd niet over dromenmaar je bent wel soort van 'voorbereid' misschien..
Droom eigenlijk nooit over ongelukken of veel doden.. Heb wel dromen dat al m'n tanden uit m'n mond vallen of dat m'n huid weg rotword je ook niet vrolijk wakker van
Dat denk ik welquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bestaat er ook een soort waarschuwingsdroom? Ik droom soms ook weleens dat iemand mijn telefoon steelt uit mijn broekzak. Sindsdien draag ik hem in mijn binnenzak.
ik heb ook wel eens zulke dromenquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:56 schreef essnhills het volgende:
Ik vind trouwens dat er verrassend veel mensen zijn die zulke dromen hebbenIk ken er 4
Om 1 of andere reden raakte ik met hen aan de praat en kwam het onderwerp vrij snel op zulke dromenAlsof we dat aanvoelden ofzo
quote:Op woensdag 8 januari 2014 22:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zolang het vrolijk blijftIk heb een dromenvanger, en sindsdien eigenlijk geen nachtmerries meer
![]()
Maar ik weet wel altijd direct of het zo'n voorspellende droom is ja of neeDie springen eruit, het voelt anders aan
Dat helpt echt zo'n dromenvanger? Tofquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:52 schreef essnhills het volgende:
Ik schijn trouwens ook hele verhalen te hebben in mijn slaap.
Ik heb m'n vriend weleens wakker gemaakt. Een ontzettend onsamenhangend, maar erg dringend, verhaal opgehangen en ben weer achterover gestort. Weet er niks van
En dat schijn ik dus wel vaker te doen
Zijn ze bij jou ook 'normaal'? Of droom je over nare dingen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens zulke dromen
en mijn moeder helemaal
Slaap lekkerquote:
hangt ervan af of ik een periode achter elkaar veel drinkquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zijn ze bij jou ook 'normaal'? Of droom je over nare dingen?
Dat heeft wel invloed (haha invloed) jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hangt ervan af of ik een periode achter elkaar veel drink
Bij mij hielp het enormquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:02 schreef Divje het volgende:
[..]
[..]
Dat helpt echt zo'n dromenvanger? Tofword je ook anders wakker uit zo'n voorspellende droom?
Dat praten lijkt me wel geniaal
Zou het kunnen dat die personen zo'n voorspellende droom hebben gehad over die ontmoeting
Ohquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hangt ervan af of ik een periode achter elkaar veel drink
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder had een droom dat mijn oma dood ging aan mijn moeders kant
ik en mijn pa gingen toen te voetballen, maar eerst even bij oma langs. toen belde mijn pa mijn moeder van ja ze is er niet. toen zei mijn moeder maak de deur is open en neem de kinderen niet mee want ik heb iets ernstigs gedroomd. toen was ze dood.
Zulke dromen zijn echt naarquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder had een droom dat mijn oma dood ging aan mijn moeders kant
ik en mijn pa gingen toen te voetballen, maar eerst even bij oma langs. toen belde mijn pa mijn moeder van ja ze is er niet. toen zei mijn moeder maak de deur is open en neem de kinderen niet mee want ik heb iets ernstigs gedroomd. toen was ze dood.
Zulke voorspellende dromen wil je dan zeker wel elke dag als je zo wakker wordtquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij mij hielp het enorm![]()
En het is inderdaad anders wakker worden![]()
Bij een normale droom wordt je altijd zo half half wakker en tegen de tijd dat je realiseert dat je aan het dromen was ben je de helft alweer vergeten.
Bij zo'n voorspellende droom dan is echt op een gegeven moment de 'scene' af en dan wordt ik direct helder wakker en weet ik elk detail, alsof ik tv aan het kijken benEn dan ben ik ook totaal niet slaperig ofzo. En als ik dan alles nog eens doorneem met mezelf dan kan ik daarna gewoon weer verder slapen
En misschien wel ja
maar ik ben er ook wel eens over begonnen tegen iemand die ik net een uur kende op een feestje ofzo'Ohjaa dat heb ik ook wel eens! Raar, ik praat daar nooit over want iedereen vind dat maar raar!'
Broodjes Shoarmaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als jullie niet kunnen slapen, gaan jullie dan ook schaapjes tellen?
Ik maak dan vaak een romantisch verhaaltje op in m'n hoofdquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef PontifexMaximus het volgende:
Als jullie niet kunnen slapen, gaan jullie dan ook schaapjes tellen?
Dat is wel chill jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Zulke voorspellende dromen wil je dan zeker wel elke dag als je zo wakker wordt
Hmm, dan zou het kunnen dat je zoiets aanvoelt, of gewoon toeval
Ik ga opzoek naar een hippe dromenvangerwant als ik nachtmerries heb droom ik dus over tanden en huid en andere gore dingen
Vergeet ze gelukkig wel snel.
Geen idee, maar dat maakt mij eigenlijk niks uit. Het werkt voor mij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef Doublepain het volgende:
Zo'n dromenvanger werkt of is het iets psychologisch waardoor je denkt dat het werkt en niet meer voorkomt?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:13 schreef PontifexMaximus het volgende:
Stukjes in een broodje, heb je wel meer telwerk ja.
Het voelt dus niet aan als een déjà vu? Kan me er niks bij voorstellenquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is wel chill jaDat wakker worden
Maar als het moment dan daar is is het weer heel andersdan kan ik dus echt niks, behalve 'meespelen' en achteraf mededelen dat het zo'n moment was
![]()
Dat is echt heel raar, dat werkt dus soort van omgekeerd. Dan ben ik even in een droomwereld en ben ik soort van toeschouwer.
Alsof ik het in die droom eigenlijk al in het echt doe, en dan als het echt gebeurt 'herinner'. Zo voelt het aan. Echt apart.
Een dromenvanger is vaak in de vorm van een web, met slingertjes eraan en een balletje of meerdere balletjes in het midden.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:15 schreef PontifexMaximus het volgende:
Is dat iets uit Wicca, zo'n dromenvanger? Weleens iets over gelezen.
van de wiki. Hmm.quote:Een dromenvanger (< Engels dream catcher) is een traditioneel object, oorspronkelijk afkomstig van de Ojibweg (Anishinaabeg), een indianenvolk uit Noord-Amerika. Vanwege de spirituele of esoterische associaties is dit voorwerp eind 20e eeuw ook in gebruik geraakt onder aanhangers van New Age-gedachtegoed.
Zou wel cool zijn als je het balletje dan weer kunt uitlezen, bv. met een USB-aansluiting. Bij daglicht, waarbij het allemaal niet zo eng lijktquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een dromenvanger is vaak in de vorm van een web, met slingertjes eraan en een balletje of meerdere balletjes in het midden.
De slingertjes eraan 'vangen' de nachtmerries als het ware, net zoals het web zelf. En het web begeleidt de nachtmerries dan naar het midden, naar het balletje, waar de nachtmerrie wordt vastgehouden.Dat is de gedachte erachter geloof ik.
Neequote:Op woensdag 8 januari 2014 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ga dan weer m'n bed uit om te eten denk ik..
Wacht meestal gewoon tot ik in slaap val
[..]
Het voelt dus niet aan als een déjà vu? Kan me er niks bij voorstellenlijkt me idd heel apart.
Zou volgens mij wel heel handig zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:21 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn als je het balletje dan weer kunt uitlezen, bv. met een USB-aansluiting. Bij daglicht, waarbij het allemaal niet zo eng lijkt
Je droomt elke nacht, maar helaas (of gelukkig?) merken de meeste mensen daar bijna niets van. Er zou dus idd. heel veel te leren zijn als je ze zou kunnen opslaan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zou volgens mij wel heel handig zijn
Ik denk dat er heel veel antwoorden over jezelf en over wat je allemaal meemaakt in je dromen te vinden zijnWe weten alleen niet hoe je die dromen moet 'lezen'
quote:Op woensdag 8 januari 2014 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeDéjà vu is heel anders
![]()
Mede hierdoor denk ik dat tijd zoals wij het ervaren, als een rechte lijn naar de toekomst, dus eigenlijk niet bestaat. Maar dat wij tijdens ons 'bewustzijn' tijd alleen op deze manier kunnen ervaren. Maar dat ons onderbewustzijn niet vastzit in zulke 'regeltjes'.
Ik heb soms het idee dat ik tijdens mijn dromen de tijd soms 'buig' zodat ik af en toe een stukje tijd van een stukje verderop zie. Maar omdat je iets maar 1x mee kan maken krijg ik dan dus een soort van 'herinnering' te zien als mijn bewustzijn mijn onderbewustzijn heeft ingehaald![]()
Does that make any sense?![]()
Uhuhquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:24 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Je droomt elke nacht, maar helaas (of gelukkig?) merken de meeste mensen daar bijna niets van. Er zou dus idd. heel veel te leren zijn als je ze zou kunnen opslaan.
quote:
Vind het heel helder wat je beschrijftquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Achja soms met zulke dingen dan is het voor mezelf heel helder wat ik bedoel, maar het kan lastig zijn om dat goed over te brengen naar anderen
Thnxquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Vind het heel helder wat je beschrijft
Ik ga nog even een serie kijken en dan naar bed, lekker dromen hopelijk
Slaap lekker & sweet dreams
Slaap lekker iedereen ik ga ook platquote:Op woensdag 8 januari 2014 23:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
Slaap lekkerEn inderdaad mooi dromen
![]()
![]()
't Kan ook liigen aan het # van deze chat: Room 101...where your imagination is the only limitquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:16 schreef Divje het volgende:
En weer wakkerzoveelste keer vannacht.
Al dat gepraat over slapen en dromen heeft ons allemaal geen goed gedaan volgens mij![]()
Ga nog eventjes liggen
Daar ben ik ook gekomen idd. Rond dezelfde tijd als jijquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:51 schreef Lavenderr het volgende:
Schaapje 442 schaapje 443 schaapje 444....
Mogguh,quote:
Ja de BNW sc word druk bezocht.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:24 schreef Blaadjes het volgende:
Oh ja en kappen met dat vele posten hier. Moet veel te veel terug lezen.
Zou dat het zijnquote:Op donderdag 9 januari 2014 07:49 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
't Kan ook liigen aan het # van deze chat: Room 101...where your imagination is the only limit
Hardloop schoenen?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:32 schreef Divje het volgende:
Goedemorgen
[..]
Zou dat het zijn
stomme imagination![]()
![]()
Na zo'n kutnacht had ik ff een opsteker nodig, toch geslaagd in de schoenenjacht![]()
Alledaagsquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:34 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hardloop schoenen?
of gewoon alledaags
Haha, Ik lijk net een wijf..quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Alledaagsal zijn m'n hardloopschoenen dat ook geweest de laatste tijd
Ja wat is dat nou. Eerst dacht ik dat het een private chat was tussen mij en L. Toen bleek er ook ineens een TGV in te zitten(plus een enkele verstekeling).quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja de BNW sc word druk bezocht.
Van overal en nergens komen ze
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Eerst dacht ik dat het een private chat was tussen mij en L. Toen bleek er ook ineens een TGV in te zitten(plus een enkele verstekeling).
Maar goed dan denk je...een TGV gaat snel die is zo weg. Maar nee hoor...Blijkt dat de TGV allerlei leuke dingetjes laat zien die nog meer mensen aantrekken.
Ok kan.
Zodra we bij station cent zijn zal het wel over zijn.
niet dus.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha, Ik lijk net een wijf..
heb
1 paar hardloop schoenen.
2 paar lak schoenen voor werk.
1 paar werk schoenen met stalen neuzem
1 paar Spiderman schoenen voor alledaags.
1 paar All stars voor uitgaan.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja wat is dat nou. Eerst dacht ik dat het een private chat was tussen mij en L. Toen bleek er ook ineens een TGV in te zitten(plus een enkele verstekeling).
Maar goed dan denk je...een TGV gaat snel die is zo weg. Maar nee hoor...Blijkt dat de TGV allerlei leuke dingetjes laat zien die nog meer mensen aantrekken.
Ok kan.
Zodra we bij station cent zijn zal het wel over zijn.
niet dus.
Ja dat we prive waren maar toch niet helemaal. Er kwam wel eens een TGV langs maar dat was alleen maar op bepaalde tijdstippen. Meestal zwaaiden de inzitten dan even, soms riepen ze zelfs wat, maar dan was ie weer weg. De machinist liet wel wat meer en langer van zich horen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:42 schreef theguyver het volgende:
[..]ahw... je mist je prive onderonsje met lavje..
ja, vond ze bij klein pruts winkeltje.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:43 schreef Divje het volgende:
[..]Ik wijf lekker met je mee, dit is m'n 17de paar..
Spiderman schoenen?
Hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja, vond ze bij klein pruts winkeltje.
Waar ik de eigenaar goed van ken, ik zei ik neem ze alleen mee als ze werken.
had ze daarna met dubbelzijdig plakband en photo shoop ge-edit alsof ze echt werkten en de foto er van naar de eigenaar van de winkel gestuurd
Uitgaan op all stars is eigenlijk not dun he.quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
Haha, Ik lijk net een wijf..
heb
1 paar hardloop schoenen.
2 paar lak schoenen voor werk.
1 paar werk schoenen met stalen neuzem
1 paar Spiderman schoenen voor alledaags.
1 paar All stars voor uitgaan.
quote:
haha ehm heb je de laatste paar maanden niet goed opgelet?quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Jij bent ook niet van de mannen liefde zeker?
Denk ik vraag het even want ik ook niet maar als 2 er niet van houden dan wordt het wel een heel moeilijke relatie.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 09:59 schreef sararaats het volgende:
Het wordt nog zotter. Zojuist kwam er een halfnaakte buurman buiten *gruweldegruwel*
Bah
jawel maar wat heeft goed opletten met plotselinge uitspattingen te maken?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha ehm heb je de laatste paar maanden niet goed opgelet?
wat zijn ze waard?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand met geld te veel die me deze wil schenken?
Ah zo... eh niksquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
jawel maar wat heeft goed opletten met plotselinge uitspattingen te maken?
Ziet er gaaf uit, wat is de schade?quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Louboutin's.. Niet mijn smaakquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zal zo richting de 1100 lopenquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:05 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit, wat is de schade?
pfff voor die prijs zou ik er niet op durven te lopen..quote:
Ik zal ze de komende 20 jaar in ieder geval toch wel niet kunnen betalen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:06 schreef theguyver het volgende:
[..]
pfff voor die prijs zou ik er niet op durven te lopen..
Eerder in een kluis stopppen.
Mijnes wel, maar ik heb dan ook een over the top pleb smaak.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijnes wel, maar ik heb dan ook een over the top pleb smaak.
Nee die niet echt. Te sneaker-ishquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:08 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook iets voor jou?
Ah okequote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee die niet echt. Te sneaker-ish
Ik draag ze nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:11 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah okedat verklaart wel iets. ofzo. ik hou van sneakers
![]()
Hahaquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:10 schreef theguyver het volgende:
Vind altijd grappig ik zelf in een schoenen winkel.
8 minuten max
Met vriendinnen.
8 schoenen winkels 5 uur later en zwaar uitgehongerd/ uitgedroogt later.
Kerel je moest eens weten, hoe vaak ik door de stad dender met een kinderwagen met 8 tassen 4 balonnen, en nog 2 dozen met schoenen onder de armen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahaal eens gehad dat ze zonder schoenen weer naar huis gingen?
Brrrquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kerel je moest eens weten, hoe vaak ik door de stad dender met een kinderwagen met 8 tassen 4 balonnen, en nog 2 dozen met schoenen onder de armen.
Maar inderdaad 2 steden af geweest tig winkels gehad, en de dag er op kopen ze de eerste laarsen of schoenen die ik ze in de eerste winkel na 3 minuten had aangeraden.
Ow integendeel ik heb daar nooit problemen mee, vind het erg gezellig.quote:Op donderdag 9 januari 2014 10:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Brrrje bent m'n held! moet er niet aan denken dat te doorstaan elke keer
Dat lijkt het me ook wel. Op die ergernissen naquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow integendeel ik heb daar nooit problemen mee, vind het erg gezellig.
Ik erger me er nooit zo aanquote:Op donderdag 9 januari 2014 10:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat lijkt het me ook wel. Op die ergernissen na
Blij dat wij mannen wat zulke zaken betreft heel snel kunnen beslissen of we iets wel of niet kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |