SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
I think one of the reasons that we like conspiracy theories is I think that we like to feel like there is a group of people who are so smart and powerful that they can pull the wool over an entire country or in fact even an entire world's eyes. That certainly makes us feel like somehow we're protected, even if it's not in our best interest.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Vast nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:19 schreef WitteMuur het volgende:
http://rt.com/usa/obama-nsa-reform-meeting-288/
Zal hij ze gaan vergiftigen?
Jaja. Uit de PB zeker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:30 schreef PontifexMaximus het volgende:
Ik heb dan liever een konijntje denk ik. Een bunny.
Ja is ook lief en leuk maar je trouwt er niet mee.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:36 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Neenee.
Of een kat die gezellig op schoot komt spinnen...
wat een baasquote:
Nee dat poetsen moet jij doenquote:Op woensdag 8 januari 2014 12:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed plan. Paarden zijn sneller tevreden dan de gemiddelde vrouw.
Helaas kunnen ze niet poetsen
Dan wordt het huis heel vies denk ik.quote:
Dat paard moet gepoetst worden jaquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan wordt het huis heel vies denk ik.
Ik ben toch maar tegen.. :xquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat paard moet gepoetst worden ja
Jandinoquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iemand waar ik echt niet naar kan kijken is Jandino Desperaat. Verschrikkelijk.
Erg he? Word er helemaal nerveus van als die gast op tv is. En dat is ie veel te vaak tegenwoordig.quote:
Vergeleken met hem is raymann een god.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Erg he? Word er helemaal nerveus van als die gast op tv is. En dat is ie veel te vaak tegenwoordig.
Zeker weten.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is raymann een god.
Hoi Lquote:
Heb je zomaar de 100ste SC gemistquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:02 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L![]()
Klopt was even een poosje uit logeren(haha lijkt vroegah wel) dus heb maar weinig op FOK! gezeten. Maar ik was jou en BNW nog niet vergeten hoor.
Neeeee, beste peerd van stal en ik heb alles gemist.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je zomaar de 100ste SC gemist![]()
Moet je echt even teruglezen, was hartstikke leuk
Je werd nog wel genoemd hoor en je stond in een rijtje UI'squote:Op woensdag 8 januari 2014 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neeeee, beste peerd van stal en ik heb alles gemist.
Ehm...jij was toch niet zo'n fan van dat soort rijtjes?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je werd nog wel genoemd hoor en je stond in een rijtje UI's
Nee, ben ik ook helemaal niet. Maar neemt niet weg dat het daar even over ging en dat Blaadjes UI er ook bij stond.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:23 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ehm...jij was toch niet zo'n fan van dat soort rijtjes?
We hebben ook de gemoedelijkste SC denk ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
haha ach ja toch een fijne gedachte
top 5000 2013
0867 ____ 003590 Blaadjes
WTF en ik heb bijna alleen maar in BNW SC gepost.nou ja voor 85% dan
Ik heb hem wel meegemaaktquote:
Ik stond iets hogerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Dit is de afterpartymet veel vishapjes
Ik totaal nietquote:
Oei, wat heb je?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar ik heb dat natuurlijk niet alleen gedaan hè? Ik heb alleen veel bijgedragen en het aan elkaar geschreven
[..]![]()
![]()
Maar ik sla wel even overIk ben ziek
Buikgriep-achtige verschijnselen.quote:
Ahhquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Buikgriep-achtige verschijnselen.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik hebben een band.
Thnxquote:
haha serieusquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja mooi, eh liedje/ gedichtje ess
Hey Divje morgen avond word lachen met hardlopen.quote:
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:26 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hey Divje morgen avond word lachen met hardlopen.
2 dames die niet vooruit te branden zijn.
1 jongen die afgelopen weekend mee heeft gedaan met de survival run in beltrum en van de 800 deelnemers 40ste werd en ik.
2x mee gedaan junioren 15 jaar geleden, daar ken ik m ook van, en is echt slopend.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef Divje het volgende:
[..]Dat lijkt me een leuk groepje om langs te zien komen
Zit ff te kijken naar die survival runlijkt me zeer zwaar!
Allebei aan de vis geweest en nu buikklachten ?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Essnhills en ik hebben een band.
Heb je 'm toen ook uitgelopen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
2x mee gedaan junioren 15 jaar geleden, daar ken ik m ook van, en is echt slopend.
Purmerend is wel echt saai ja.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ess het gaat hier in college over purmerend.
Gaap
Ik heb nog nooit echt voedselvergiftiging gehad denk ik.. Hoe snel is dat meestal over?quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Allebei aan de vis geweest en nu buikklachten ?
Nee een Belg meen ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Heb je 'm toen ook uitgelopen?
Knap dat die jongen 40ste is geworden! De persoon die 1ste is geworden was zeker een marinier?
Respect! Was ik maar zo fitquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nee een Belg meen ik.
En ja die gast is echt een harde doe m niet na.
Hij doet zelf al jaren mee in de top 30 van Nederland dus echt een bikkel
Ik zie net dat ik hier ben binnen komen stormen op plek 25quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:33 schreef Blaadjes het volgende:
top 5000 2013
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Respect! Was ik maar zo fit
Enige soort fit die bij mij past is een slim-fit
laatste dag 3equote:Op woensdag 8 januari 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik hier ben binnen komen stormen op plek 25
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' postquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:52 schreef Tjacka het volgende:
ik wil jullie even een leuk feitje delen
er stuurt iemand terug
hoi tjacka,
ik kan je cv niet openen kan je die nog een keer sturen
verder had ik nog twee vragen
wanneer kom je op gesprek?
en wanneer ga je bij ons beginnen?![]()
![]()
![]()
Uh. Okéquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
goedemiddag
[..]
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' post
quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
goedemiddag
[..]
ik verwacht van iedereen een ''oh dat gaat de goede kant op tjacka'' post
Das alleen in de SC he. Voor heel BNW hebben wij stuivertje gewisseld.quote:
''oh dat gaat de goede kant op tjacka''quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:55 schreef Tjacka het volgende:
''oh dat gaat de goede kant op tjacka''
Bij voedselvergiftiging kun je het beste dit doen:quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit echt voedselvergiftiging gehad denk ik.. Hoe snel is dat meestal over?
Maar nu is het 'gewoon' buikgriep
Ik ga zometeen proberen wat kip te etenquote:
je wilt een voedselvoedselvergiftiging?quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga zometeen proberen wat kip te eten
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je wilt een voedselvoedselvergiftiging?
Ja dat probeerde ik vanmiddag..quote:
Kut heb mijn PS3 nog niet weer anders had ik wel ff mee gedaan..quote:
Beterschap!quote:
Zolang je plezier hebt, anders was ik al jaren gestopt.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kut heb mijn PS3 nog niet weer anders had ik wel ff mee gedaan..
Niet dat ik goed ben
Mijn broertje en ik delen de wii en Xbox360 voor de xbox heeft hij 25 voetbal games.quote:Op woensdag 8 januari 2014 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zolang je plezier hebt, anders was ik al jaren gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |