Er is wel verbinding, lampjes branden en dergelijke.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan bel ik meestal mijn provider... maar daar zal het bij jou vast niet aan liggen..
Wie is je provider?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel verbinding, lampjes branden en dergelijke.
Vanmorgen bijvoorbeeld deed wifi op desktop het goed en rond etenstijd werd het ineens kut.
Kan netwerk niet vinden, dat soort meldingen.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmorgen bijvoorbeeld deed wifi op desktop het goed en rond etenstijd werd het ineens kut.
Meer mensen in huis ? Buren dichtbij die hun wifi aanzetten ? Telefoons kunnen storen ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Heb je al gekeken op http://allestoringen.nl of het internet buitenshuis verstoord is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Niemand in huis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Meer mensen in huis ? Buren dichtbij die hun wifi aanzetten ? Telefoons kunnen storen ?
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
Wel mooi dit.
Hoezo desktop met wifi?
Zit er een dongle in dan? Waar staat de router. Ik zit bv 1 kamer verder en mijn wifi hapert al op mijn mobiel.
1 Wifi geval verplaatsen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....
Storing door beton, tegelwerk en waarschijnlijk pijpleidingen. ;/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....
Owja, telford was het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op http://allestoringen.nl of het internet buitenshuis verstoord is?
Waarom kon het eerst wel dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
Wel mooi dit.
Hoezo desktop met wifi?
Zit er een dongle in dan? Waar staat de router. Ik zit bv 1 kamer verder en mijn wifi hapert al op mijn mobiel.
In dit huis of het oude huis?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom kon het eerst wel dan?
En waarom geeft mijn laptop dan ook soms fouten of is keitraag terwijl ik naast dat doosje zit?
Waarom ben ik zo'n noob?
Wifi versterkertje ergens plaatsen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik of in de keuken, of in de huiskamer zonder wifi.
Heb je het alleen op het WiFi en niet via een kabel? Probeer dan het kanaal ipv automatisch eens vast te zetten op een ander kanaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, telford was het.
Het is niet iets van vandaag, maar al tijden.
[..]
Waarom kon het eerst wel dan?
En waarom geeft mijn laptop dan ook soms fouten of is keitraag terwijl ik naast dat doosje zit?
Waarom ben ik zo'n noob?
Oude huis sowieso geen problemen.quote:
Ach, hoe vaak wil ik nou internetten in de badkamer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wifi versterkertje ergens plaatsen?
Ik heb er 1tje in mijn schuur om het terras te bedienen...
Gaat hij elke avond in bad? Verwendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak wil ik nou internetten in de badkamer?![]()
Elke avond, als zoonlief in bad zit en ik moet wachten tot ie klaar is.
Via kabel gaat het prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je het alleen op het WiFi en niet via een kabel? Probeer dan het kanaal ipv automatisch eens vast te zetten op een ander kanaal
Hmm apart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ook desktop opengemaakt, maar alles zit gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |