Er is wel verbinding, lampjes branden en dergelijke.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:13 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan bel ik meestal mijn provider... maar daar zal het bij jou vast niet aan liggen..
Wie is je provider?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is wel verbinding, lampjes branden en dergelijke.
Vanmorgen bijvoorbeeld deed wifi op desktop het goed en rond etenstijd werd het ineens kut.
Kan netwerk niet vinden, dat soort meldingen.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vanmorgen bijvoorbeeld deed wifi op desktop het goed en rond etenstijd werd het ineens kut.
Meer mensen in huis ? Buren dichtbij die hun wifi aanzetten ? Telefoons kunnen storen ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Heb je al gekeken op http://allestoringen.nl of het internet buitenshuis verstoord is?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Niemand in huis.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef ActualFantasy het volgende:
[..]
Meer mensen in huis ? Buren dichtbij die hun wifi aanzetten ? Telefoons kunnen storen ?
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
Wel mooi dit.
Hoezo desktop met wifi?
Zit er een dongle in dan? Waar staat de router. Ik zit bv 1 kamer verder en mijn wifi hapert al op mijn mobiel.
1 Wifi geval verplaatsen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....
Storing door beton, tegelwerk en waarschijnlijk pijpleidingen. ;/quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik heb hier twee wifi-gevallen staan, maar kan niet skypen vanuit de badkamer. Zo irritant, buiten op straat kan wel, maar de badkamer....
Owja, telford was het.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Heb je al gekeken op http://allestoringen.nl of het internet buitenshuis verstoord is?
Waarom kon het eerst wel dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:19 schreef muhahaha het volgende:
Wel mooi dit.
Hoezo desktop met wifi?
Zit er een dongle in dan? Waar staat de router. Ik zit bv 1 kamer verder en mijn wifi hapert al op mijn mobiel.
In dit huis of het oude huis?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom kon het eerst wel dan?
En waarom geeft mijn laptop dan ook soms fouten of is keitraag terwijl ik naast dat doosje zit?
Waarom ben ik zo'n noob?
Wifi versterkertje ergens plaatsen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan zit ik of in de keuken, of in de huiskamer zonder wifi.
Heb je het alleen op het WiFi en niet via een kabel? Probeer dan het kanaal ipv automatisch eens vast te zetten op een ander kanaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, telford was het.
Het is niet iets van vandaag, maar al tijden.
[..]
Waarom kon het eerst wel dan?
En waarom geeft mijn laptop dan ook soms fouten of is keitraag terwijl ik naast dat doosje zit?
Waarom ben ik zo'n noob?
Oude huis sowieso geen problemen.quote:
Ach, hoe vaak wil ik nou internetten in de badkamer?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wifi versterkertje ergens plaatsen?
Ik heb er 1tje in mijn schuur om het terras te bedienen...
Gaat hij elke avond in bad? Verwendquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ach, hoe vaak wil ik nou internetten in de badkamer?![]()
Elke avond, als zoonlief in bad zit en ik moet wachten tot ie klaar is.
Via kabel gaat het prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je het alleen op het WiFi en niet via een kabel? Probeer dan het kanaal ipv automatisch eens vast te zetten op een ander kanaal
Hmm apart.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.
Ook desktop opengemaakt, maar alles zit gewoon goed.
FF handleiding van je router opzoeken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Via kabel gaat het prima.
Hoe kies ik een ander kanaal dan?
Ik typte tot 3 keer toe kaneel
quote:
Tot dat je betrapt wordtquote:
Ok, zoek ik morgen wel op dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
FF handleiding van je router opzoeken.
Zit ergens bij je geavanceerde instellingen voor wifi
quote:
Ben blij toequote:
Niet te veel fappen dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ben blij toe![]()
Straks weer verder met huiswerk
Maarja gisteren 2 opdrachten gedaan, moet er in totaal nog 4. Met een beetje geluk doe ik er straks 3
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Kijk maar niet op facebook dan
Niks, ik wilde je slechts plagen en nieuwsgierig maken.quote:
Pff ik wilde al zeggen ja... niks te zien op FB hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks, ik wilde je slechts plagen en nieuwsgierig maken.
Whehehehe. Prachtig.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pff ik wilde al zeggen ja... niks te zien op FB hoor
Het is alleen omdat ik weet dat ik bepaalde updates wel zie die jij niet ziet.quote:
Ow?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is alleen omdat ik weet dat ik bepaalde updates wel zie die jij niet ziet.
Moet je ze ook niet verwijderen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?Omdat ik die bepaalde personen niet meer in m'n vriendenlijstje heb?
Over wie?quote:
Wat, wie hebben we het over?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow?Omdat ik die bepaalde personen niet meer in m'n vriendenlijstje heb?
Wat? Wie?quote:
Welke updates zie jij dan die ik niet zie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, wie hebben we het over?
[..]
Wat? Wie?
Ik ben ook een handvol vriendjes kwijt ineens. Geen idee wie, dus het zal niet zo belangrijk zijn.
Sinds wanneer heb jij eisen? :"Dquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oooow die....tjaWat heb je daar nou aan?
Is niet eens een Fokster
Ik mistte vooral ineens een heel aantal jank posts van mn feed, nouja missen is een groot woord, zag het pas na een paar weken eigenlijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat, wie hebben we het over?
[..]
Wat? Wie?
Ik ben ook een handvol vriendjes kwijt ineens. Geen idee wie, dus het zal niet zo belangrijk zijn.
Hebben we het over dezelfde ofzo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mistte vooral ineens een heel aantal jank posts van mn feed, nouja missen is een groot woord, zag het pas na een paar weken eigenlijk
Over mezelf.quote:
Te harig.quote:
Weet je dat niet meerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Welke updates zie jij dan die ik niet zie?
Ow wacht, ik spot er al 1 die ik niet meer heb, heheh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik mistte vooral ineens een heel aantal jank posts van mn feed, nouja missen is een groot woord, zag het pas na een paar weken eigenlijk
goh.. Jij hier? Das ook toevallig!!quote:
Nee....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over mezelf.
Inb4 je bent niet lelijk.
[..]
Te harig.
[..]
Weet je dat niet meer
[..]
Ow wacht, ik spot er al 1 die ik niet meer heb, heheh.
Je bent niet oninteressant.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Over mezelf.
Inb4 je bent niet lelijk.
[..]
Te harig.
[..]
Weet je dat niet meer
[..]
Ow wacht, ik spot er al 1 die ik niet meer heb, heheh.
Mooi is dat hè.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Tochtstrip geplakt (en dicht af), maar ik voel het nog steeds tochten
Nou echt he!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goh.. Jij hier? Das ook toevallig!!
nee, ik vind het niet leuk meer sinds ik er niet meer over mag praten..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou echt he!!
Maar vertel... nog geneukt?
Ga dan neuken in een autoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik vind het niet leuk meer sinds ik er niet meer over mag praten..
Jij?
Ik ga as weekend weer los en ik heb er schijt aan dat ik er niet over mag pratenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik vind het niet leuk meer sinds ik er niet meer over mag praten..
Jij?
Nee, wel over een krat HJquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die die Huppel! Ben je in een regenboog gestruikeld?
Dat ding heb je zeker nog staan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ga dan neuken in een auto
Een Cinquecento veert wel lekker
He made a punquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja, maar mijn interesses liggen niet bepaald in het verlengde van de gemiddelde vrouw.quote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
snap ik.. Ik hoop nooit zo bejaard te worden..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga as weekend weer los en ik heb er schijt aan dat ik er niet over mag praten![]()
Op mijn leeftijd is het hebben van seks zo zeldzaam dat je dat wil delen met de wereld!!
[..]
Nee, wel over een krat HJ
Jouw leeftijd? Je bent nog geen 50 toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga as weekend weer los en ik heb er schijt aan dat ik er niet over mag praten![]()
Op mijn leeftijd is het hebben van seks zo zeldzaam dat je dat wil delen met de wereld!!
[..]
7/8 jaar schat!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik.. Ik hoop nooit zo bejaard te worden..
Bier voor Huppelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Bijna jonguh, bijna!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw leeftijd? Je bent nog geen 50 toch?
Daar kan ik je bij helpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik.. Ik hoop nooit zo bejaard te worden..
Wanneer sloten vrouwelijke en mannelijke interesses ooit naadloos op elkaar aan? Meestal moet je het hebben van de overlappingen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, maar mijn interesses liggen niet bepaald in het verlengde van de gemiddelde vrouw.
[..]
[..]
Ik ben vrijdag in de buurt maar dan ben jij vast aan het werkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bier voor HuppelIk heb gelukkig ook nog genoeg pijpjes liggen, dus mocht je short zitten kun je altijd hier je paniekbiertje pakken.
dan ben ik nog geen 40quote:
Je moet eigenlijk iets hebben wat erg makkelijk wappert/waait, dan kan je het makkelijk zien. Grote kans dat het langs ramen die open kunnen, kozijnen/muur e.d. ergens lekt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:55 schreef Vinniiee het volgende:
Tochtstrip geplakt (en dicht af), maar ik voel het nog steeds tochten
Wow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |