Heb er veel zien gebeuren in het ziekenhuis. Veel jankende baby's en moeders.quote:
Ja, allemaal.quote:
Tuurlijk wel. De Jaap Edenbaan, heel bekend zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef arjan1112 het volgende:
heb je geen echte ijsbanen in amsterdam
hiero heb elk dorp een ijsbaan enzo
kantine erbij en alles
Nice, neem ik mijn camera mee en meetlat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja, allemaal.
Met de volgende meet ga ik dit ook voorstellen.
Waar gaat het over? Penis opmeten?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nice, neem ik mijn camera mee en meetlat.
Ja dus ik zit me al te verheugen op de komende meet. Zie ik ook eens wat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Penis opmeten?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Vieze witte stukjes in de worst in de OP
Ik leg hem er gewoon naast. Zo op tafel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Ja, allemaal.
Met de volgende meet ga ik dit ook voorstellen.
Dat hoop je maar, dat het wat is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dus ik zit me al te verheugen op de komende meet. Zie ik ook eens wat.
het is sowieso beter dan helemaal niks.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat hoop je maar, dat het wat is.
Doe jij naast roken ook veel coke, Arnie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef arjan1112 het volgende:
nou nou
pff
komt karina binnen 'ja jongens broek uit' ff opmeten die handel
Lijkt op wormpjes.quote:
Bij baby's al ja?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb er veel zien gebeuren in het ziekenhuis. Veel jankende baby's en moeders.
Precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik leg hem er gewoon naast. Zo op tafel.
Ja jonge, het is gewoon allemaal kut.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef arjan1112 het volgende:
ben weer moe
godver
eerst kon ik altijd heel lang opblijven
gezeik
Flappentap, alles.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
Dit is wel een beter plaatje voor Team Opzij.
Meestal doen ze het zo vroeg mogelijk is mij verteld. Vanaf 6 maanden 'mag' het meestal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Bij baby's al ja?
De Turkse jongens vroeger bij mij in de klas werden volgens mij pas besneden op hun 6e of 7e. En dan werden ze overladen met cadeau's.
Misschien moet je toch eens coke gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:19 schreef arjan1112 het volgende:
ben weer moe
godver
eerst kon ik altijd heel lang opblijven
gezeik
Momenteel vind ik ook alles kut. Bah.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja jonge, het is gewoon allemaal kut.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Misschien moet je toch eens coke gaan gebruiken.
Gewoon meer pigmentcellen denk ik? Schijnt dat dat ook een regio is waar melanomen vaker onstaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef Kentoet het volgende:
Njosenvlan, hoe komt het dat sommige vrouwen bruine rosbief hebben?
Jij weet dat.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Momenteel vind ik ook alles kut. Bah.
Jaja, gewoon iets vaker een washandje door de voeg halen helpt ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gewoon meer pigmentcellen denk ik? Schijnt dat dat ook een regio is waar melanomen vaker onstaan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:26 schreef Karina het volgende:
En van dat plaatje word ik misselijk joh. Sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |