om 17:00 staat zijn prakje klaar bij mams. s'Middags soep met broodje bij Het Leger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:52 schreef Ransjih het volgende:
hoe komt ie dan aan zn voedsel bedoel ik als ie de wereld ingegaan is
Daarentegen bv een Peter heul nog niet gezien/gehoord.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:53 schreef iBenny het volgende:
Rienk is wel heel nadrukkelijk aanwezig in de uitzending
Joh?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef UtopiaTV het volgende:
Dat 'er zijn geen regels' is echt overrated
Geen idee, vind hem op de stream niet veel aanwezig!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef iBenny het volgende:
Waarom zo de focus op Rienk? Gister ook al...
Maar die is zelfs op de streams heel weinig te zienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Daarentegen bv een Peter heul nog niet gezien/gehoord.
trekken van KRO EO en NCRV kijkersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef iBenny het volgende:
Waarom zo de focus op Rienk? Gister ook al...
Hmm. Zo ook wel hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Charlotte een kilootje of wat kwijtraakt is het best nog een mooie meid.
10K startkapitaal om dingen te bouwenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef kalinhos het volgende:
Ho ho. Ik heb t gemist waarschijnlijk maar ze zouden toch Utopia ingaan met 0 euro, met niks? En nu blijken ze ineens 10K te hebben?
Ook een dun verkuh blijft een verkuh...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Als die Charlotte een kilootje of wat kwijtraakt is het best nog een mooie meid.
UTO / De leugens van John de Molquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef kalinhos het volgende:
Ho ho. Ik heb t gemist waarschijnlijk maar ze zouden toch Utopia ingaan met 0 euro, met niks? En nu blijken ze ineens 10K te hebben?
Startbedragje voor de eerste weken dagen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef kalinhos het volgende:
Hij mag rond de Pasen wel uitkijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Rienk wil ook graag een beetje lijden. En wijze dingen zeggen. Net als Jezus.
Dat doet ze Achter Gesloten Deuren.quote:
Levenskunst.quote:
Ze pist figuren in het zand.quote:
Niet gezien, Wie liep er in australian?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha.. die chick heeft een Aussie aan. Ex gabberinnetje?
Die blonde... volgens mij kunstenares.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Niet gezien, Wie liep er in australian?
Lindyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Wat retesaai. Zitten er nog een beetje lekkere wijven in?
Kattenmeisjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Paul. Die huilt als een meisje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Lindy. Charlotte mag er ook wel wezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Itt tot wat Pearlbitch suggereert middels het promoten van haar topic, is er van tevoren wel degelijk gesteld dat er een startbedrag voor de deelnemers zou liggen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef kalinhos het volgende:
Boodsjappen!!!!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Oh de boodschappen. Boodschappen gate!
Ja, ze hebben de melk om weg te gooienquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doet ze Achter Gesloten Deuren.
Vollequote:
vollequote:
1.1 miljoenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
Ben erg benieuwd naar de kiekcyfers morgen.
Waarom heeft haast niemand het over Isabella? Dat is ook nog 1 van de meest normale mensen daar volgens mij. En liever haar dan Charlotte met d'r kekke mutsje.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lindy. Charlotte mag er ook wel wezen
Een Nathalietjequote:
Ho stop.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Mallika het volgende:
Half uur is gewoon te kort! Er gebeurd teveel op een dag
ik denk een heel stuk minder dan gisteren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
Nja ik heb de stukken in de krant gelezen van de week, daar werd het echt voorgesteld alsof de deelnemers alleen naar binnen gingen met wat ze aan hadden en dat er alleen een mob telefoon met 25,- eu beltegoed zou zijn. Nu blijkt dat ze dus 10K hebben en ook wat voorzieningen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Itt tot wat Pearlbitch suggereert middels het promoten van haar topic, is er van tevoren wel degelijk gesteld dat er een startbedrag voor de deelnemers zou liggen.
1,8 miljoen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Urb het volgende:
15 euro is genoeg, alleen voor noodzakelijke telefoontjes om eten en spullen te bestellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:58 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Die bestelling100 euro bel te goed
Uur met nabesprekingen en soms beelden van de mensen die ze achter hebben gelaten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Mallika het volgende:
Goeie. Hoe kon ik haar vergetenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef IPA het volgende:
[..]
Waarom heeft haast niemand het over Isabella? Dat is ook nog 1 van de meest normale mensen daar volgens mij. En liever haar dan Charlotte met d'r kekke mutsje.
Veel knippen en plakken. Handig toch?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Disana het volgende:
Een half uur is wel wat weinig. Het lijkt me echt kiezen wat je uitzendt en wat niet.
Lindyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:57 schreef marcodej het volgende:
Billy is nu al de meest gehate persoon samen met Rienkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef formerjellybean het volgende:
Niemand die degene wil meppen die de bijbel voorleest
Dat is al snelquote:
Dit waren zelfs 2 dagenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef Mallika het volgende:
Hab ja hat gamast?quote:
Wat dacht je van Hakim?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Billy is nu al de meest gehate persoon samen met Rienk
Die bagagekisten waren niet aangekondigd. De cash wel. Ook op de persbijeenkomst (waar ik bij was).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:00 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Nja ik heb de stukken in de krant gelezen van de week, daar werd het echt voorgesteld alsof de deelnemers alleen naar binnen gingen met wat ze aan hadden en dat er alleen een mob telefoon met 25,- eu beltegoed zou zijn. Nu blijkt dat ze dus 10K hebben en ook wat voorzieningen.
Gaat snel hè, ouwe.quote:
Ik ook hoor, maar met DGK was het idem dito. Mensen neerzetten zoals ze zelf willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef Disana het volgende:
Nou, vind 't toch fijn dat wij de streams een beetje kunnen volgen.
Ja, de persbijeenkomst. Hoe is 't nouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Die bagagekisten waren niet aangekondigd. De cash wel. Ook op de persbijeenkomst (waar ik bij was).
Ben wel benieuwd hoe dat hier gaat. Maar het zal wel hetzelfde liedje worden, want De Mol verdraait nu al feiten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar met DGK was het idem dito. Mensen neerzetten zoals ze zelf willen.
Veel te snel. Ik was wat vroeger met eten, en ik heb een kwartiertje gezien.quote:
ze zitten nu al fucking dom uit te gevenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef pfaf het volgende:
Saai vandaag. En met alle vooruit- en terugblikken is de effectieve tijd maar een kwartiertje en veel te kort.
Waarom bestellen ze trouwens koffiemelk terwijl ze melkkoeien hebben?
Zelfde hierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Een stuk minder als gisteren, maar ik geef het nog tot einde van de week de kans.
Ja als ze letterlijk niks hebben kan er ook niks gebouwd wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, de persbijeenkomst. Hoe is 't nouIk, als simpele consument én doelgroep, ben niet bij de bijeenkomst geweest. Ik baseer me op de promofilmpjes + interviews met JdM in alle grote nieuwsbladen.
Het zal me aan mn reet roesten of ze 10K krijgen of niks, maar ik was er alleen verbaasd over. Het programma is in de markt gezet als zijnde 'alle deelnemers beginnen op 0 en hebben ook helemaal niks, ze moeten alles vanaf de bodem opbouwen'
Dat ligt dus genuanceerder, thats all.
Ja duuuh. Hoe is't nou?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Ja, de persbijeenkomst. Hoe is 't nouIk, als simpele consument én doelgroep, ben niet bij de bijeenkomst geweest. Ik baseer me op de promofilmpjes + interviews met JdM in alle grote nieuwsbladen.
Het zal me aan mn reet roesten of ze 10K krijgen of niks, maar ik was er alleen verbaasd over. Het programma is in de markt gezet als zijnde 'alle deelnemers beginnen op 0 en hebben ook helemaal niks, ze moeten alles vanaf de bodem opbouwen'
Dat ligt dus genuanceerder, thats all.
Heb je het geprobeerd te leren? Is 10 minuten werk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:03 schreef Mallika het volgende:
[..]
d/t mijn zwakste punt. Begin maar met turven
danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Mascleta het volgende:
Een stuk minder als gisteren, maar ik geef het nog tot einde van de week de kans.
quote:Hoe hoog is het startkapitaal van de bewoners?
"Dat vertellen we nog niet. Daar komen ze achter als ze op 31 december het terrein op gaan en de kluis openen die in de loods staat. Ik kan wel zeggen dat ik eerder in een talkshow heb geroepen dat het iets van 50.000 euro zou zijn, maar het wordt veel minder."
Het is wel een heel stuk minder. Nog steeds teveel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef Gert het volgende:
In mijn eigen verslagje voor FOK! heb ik het trouwens ook genoemd:
[..]
Zeker geprobeerd, al diverse keren, wil gewoon niet. Compleet blinde vlekquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Travel. het volgende:
[..]
Heb je het geprobeerd te leren? Is 10 minuten werk.
Eens. Van mij had het nóg wel een keer door 5 gedeeld mogen worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is wel een heel stuk minder. Nog steeds teveel.
2000 is/was meer dan zatquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Eens. Van mij had het nóg wel een keer door 5 gedeeld mogen worden.
Of 10.
"Geen regels" is al achterhaald. Ze mogen nog geen boompje kappen op dat terrein.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag je niet gewoon iedereen neer meppen zodat je in je eentje zit?
Er gelden immers geen regels en wetten...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef IPA het volgende:
[..]
"Geen regels" is al achterhaald. Ze mogen nog geen boompje kappen op dat terrein.
Geweld mag nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
Mag je niet gewoon iedereen neer meppen zodat je in je eentje zit?
Er gelden immers geen regels en wetten...
Wat de neukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef IPA het volgende:
[..]
"Geen regels" is al achterhaald. Ze mogen nog geen boompje kappen op dat terrein.
De mol heeft diverse keren op TV gezegd dat er een klein geld bedrag zou zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja duuuh. Hoe is't nou?
Op die persbijeenkomst was PERS, en die hadden dat dus in hun kranten kunnen zetten in in hun programma's kunnen noemen.
Ik nuanceer alleen even dat er gezegd zou zijn dat er GEEN GELD voor de bewoners zou zijn. Want dat is gewoon niet waar.
Ze mogen volgens mij geen hout hakken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Zit nu te kijken. Een aantal zaken vielen op;
Erg veel focus op Rienke terwijl ik van de andere bewoners nog helemaal niets weet (heb eigenlijk maar twee uitzendingen gezien). Met wat ik nu van hem weet kan ik mij nauwelijks identificeren. Ze gaan een kub brandhout bestellen terwijl ze in een stuk bos zitten. Ik begrijp wel dat dat niet genoeg is voor een jaar, maar daar ligt de prioriteit toch niet? Sowieso begrijp ik niet waarom je een bijl mee zou nemen en vervolgens niet even een boompje goed te lijf kunt gaan.
Ik vond 't tofquote:
Dat is het decor. We moeten geloven dat ze ergens ver in de rimboe zitten. In het echt zitten ze bijna in de achtertuin van Linda de Mol in Crailo.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:34 schreef Dark_Killah het volgende:
Ah okay, dat bleek niet uit de laatste uitzending. Wat heeft dat bos dan voor praktisch nut?
OK, geen praktisch nut dus maar wel een ander nut. Dat is minder.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:08 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is het decor. We moeten geloven dat ze ergens ver in de rimboe zitten. In het echt zitten ze bijna in de achtertuin van Linda de Mol in Crailo.
Er zijn straks wel nominaties waar de bewoners gebruik van kúnnen maken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vond 't tof. Paar gasten waar je je flink aan kan irriteren, altijd goed. Ben alleen benieuwd waar 't heen gaat. Als de nieuwigheid eraf is, er zijn geen opdrachten, eliminaties of groter doel.
Ik ook. Hoe komt hij aan ¤20000 borg?quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:17 schreef utrecht1970 het volgende:
Als het acteurs zijn dan moet dat toch wel bekend worden, mensen uit hun omgeving die dat zeggen.
Hoelang zou Rienk al dakloos zijn? Dat verhaal vind ik nog wat wazig.
Mensen kunnen weggestemd worden en je kunt je nog aanmelden als nieuwe bewoner....quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik vond 't tof. Paar gasten waar je je flink aan kan irriteren, altijd goed. Ben alleen benieuwd waar 't heen gaat. Als de nieuwigheid eraf is, er zijn geen opdrachten, eliminaties of groter doel.
Huh? Waar haal je dát bedrag vandaan?quote:Op woensdag 8 januari 2014 17:22 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik ook. Hoe komt hij aan ¤20000 borg?
Misschien door zo vaak mogelijk "Wat zou ik nu toch graag Coca-Cola hebben" te zeggenquote:Op woensdag 8 januari 2014 18:20 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Huh? Waar haal je dát bedrag vandaan?
Iemand vertelde me dat. Geen idee of het waar is dus. Bij De Gouden Kooi was het ¤10,000, dus het leek me wel geloofwaardigquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:57 schreef Cynix ® het volgende:
Ik bedoel meer: waar haal jíj vandaan dat ze dát bedrag moesten betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |