Dan de stoeprand jaquote:
Wordt het je te heet onder de voeten Jimbo?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik herinner me iemand die gister zei dat ie vandaag weer lekker in vbl zou zitten ipv in 'grtd'
:w
Verbinding naar zolder heeft een te lange afstandquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is mijn internet zo kut
Zelfs de Taliban heeft betere verbinding dan ik
Meid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom is mijn internet zo kut
Zelfs de Taliban heeft betere verbinding dan ik
Ik zit naast de router snotjong.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Verbinding naar zolder heeft een te lange afstand
Geef me BTC om goed internet te kopen plzquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef xcachet het volgende:
https://www.facebook.com/(...)82332&type=1&theater
Die wimpers![]()
Nee , ik vind je gewoon een irritant ventje, als je zegt dat je hier niet graag komt, of weg wilt blijven..rot dan gewoon een eind opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt het je te heet onder de voeten Jimbo?
Watquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef xcachet het volgende:
Ryan?
gewoon doen, kan je een boerin scorenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar toto wilde mij dus op die pagina zetten
haha teringquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef xcachet het volgende:
Ryan?
Ben je zelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit naast de router snotjong.
[..]
Geef me BTC om goed internet te kopen plz
heb niks meer, ben in een scamcoin getraptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zit naast de router snotjong.
[..]
Geef me BTC om goed internet te kopen plz
"zoekt jongen" had ik gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gewoon doen, kan je een boerin scoren
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat Rens zijn foto ook heeft ingestuurd.
[ afbeelding ]
Dat zal beter passen iddquote:
met dr broertje op de achtergrond.quote:
die gast op de achtergrondquote:
Die in de studiekamer doet het nog slechterquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben je zelf.en naast een router zitten is ook niet goed
Jeetje, wat ingewikkeld allemaalquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb niks meer, ben in een scamcoin getrapt
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb knut ook gevonden.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
"like als je het ziet"
[ afbeelding ]
Dromenvangertje
Rens gaat dit niet leuk vinden als hij rond 22:12 zijn dagelijkse rondje sherlockt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zie dat Rens zijn foto ook heeft ingestuurd.
[ afbeelding ]
Hij doet dan ook niet of het vrijwillig is, terwijl ie er maar al te graag bij wiltquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:43 schreef Tjacka het volgende:
mm
apart dat kapi in deze sc komt
dit staat niet goed op zijn cv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze ga ik Roy Donders taggen in de comments
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 17:46:24 ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef xcachet het volgende:
Bescheiden steentje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij deze ga ik Roy Donders taggen in de commentsblablablabla
naamquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
iemand voegt me toe op fb die ik niet ken en uit gelderland komt
misschien van die pagina
wrmquote:
nopequote:
dat was in portugal tochquote:
Jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want jij kent iedereen uit Gelderland
Whehehehe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
misschien van die pagina
Dat was ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
misschien van die pagina
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik heb wel eens een vriendverzoek gekregen van een vrouw van een jaar of 60-70 die op Arachide (dacht ik) haar lijst stond.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Whehehehe.
Ik heb wel eens een vriendverzoek gekregen van een vrouw van een jaar of 60-70 die op Arachide (dacht ik) haar lijst stond.
'Bij wilt'.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij doet dan ook niet of het vrijwillig is, terwijl ie er maar al te graag bij wilt
Nee hoorquote:
oke man, goed verhaalquote:
echt wel, al mn fotos hier op fok zijn tenslotte nepquote:
Was wel raar.quote:
Had je hem wel eens gesproken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:49 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
opa van een vriendin wilde mij een keer toevoegen
Alfa bier jaquote:
Nee nog nooitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel raar.Heb het maar genegeerd.
[..]
Had je hem wel eens gesproken?
tjacka is blauwquote:
ik heb toch gezegd dat ik je nu wel geloofquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
echt wel, al mn fotos hier op fok zijn tenslotte nep
don't....ever.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb toch gezegd dat ik je nu wel geloof
Je bent door naar de volgende rondequote:
hey joh , jij jij jij...aapquote:
Feitelijk ben jij de enige die het topic dicht kan doen of posts kan verwijderen.quote:
quote:
als ik stijn mag geloven is LR hetquote:Op maandag 6 januari 2014 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jimbo en Littlerabbit zijn de stamleiders daar.
het is wel duidelijk dat jij niet snapt wat een moderator moet doenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Feitelijk ben jij de enige die het topic dicht kan doen of posts kan verwijderen.
Dus als er hier al een baas of machthebber zou zijn dan zou jij dat moeten zijn.
Hem moet je niet geloven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
als ik stijn mag geloven is LR het
Want het is een.quote:
gekke gastquote:
en joden moeten?quote:
hoe oud denk je dat we zijn? 14?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig als de rest allemaal uit pubers bestaat.
In de context van je gedrag van vannacht vind ik dit een vermakelijke post.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
het is wel duidelijk dat jij niet snapt wat een moderator moet doen
maar dat je sociaal gestoord ben was allang duidelijk natuurlijk
https://www.google.nl/sea(...)10&es_sm=93&ie=UTF-8quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef supersof het volgende:
waarom noemen jullie fans van ajax een jood
Tjacka is 20 hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is nogal lastig als de rest allemaal uit pubers bestaat.
50 first datesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
Straks maar eens een film kijken iemand een interessante suggestie?
quote:
Precies, maar die aboutaleb zal dat niet laten gebeuren voorlopigquote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
In de context van je gedrag van vannacht vind ik dit een vermakelijke post.
Zelfde vraag eigenlijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:56 schreef Elan het volgende:
Straks maar eens een film kijken iemand een interessante suggestie?
Te vaak gezien.quote:
Het is nep he.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Te vaak gezien.
Lijkt me wel kut als je zo'n meisje ontmoet en er gek op zou worden
dit had ik niet verwachtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Te vaak gezien.
Lijkt me wel kut als je zo'n meisje ontmoet en er gek op zou worden
quote:Hoi dit is kelly al een tijdje vrijgezel 23 jaar woont in de omgeving van arnhem ben jij spontaan eerlijke en houwt van een grapje op zun tijd reageer dan xx anoniem
jaquote:
Sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef supersof het volgende:
misschien van die pagina
stuur eens fotoquote:
Ik vind het wel jammer dat netflix niet een beetje recentere films heeft. Horrible bosses wil ik nog een keer zien. Had jij die laatst ook gekeken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
laatst een vergelijkbare film gedownload, remember sunday volgens mij. Maar daar kon ik me nie top concentrerenwas beetje saai. Van de week maar weer eens proberen
Die is niet grappig maar om te huilen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Jimbo het volgende:
waarom is deze nog niet gepost
[ afbeelding ]
Ja daar ben ik nu op de helftquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat netflix niet een beetje recentere films heeft. Horrible bosses wil ik nog een keer zien. Had jij die laatst ook gekeken?
Hey lr, wat voor les heb je?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga binnen 5 minuten in het klaslokaal inslaap vallen denk ik.
Einde bericht
ik vroeg me net af waar je wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
Ik vaak ook nietquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja daar ben ik nu op de helftkijk ik vrijdag af denk ik
Die is wel leuk, had niet verwacht dat hij zo zou lopen. maar ik lees geen beschrijvingen van films
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:03 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik beloof je hem te sturen vandaag, anders mag je een banaanvraag indienen.
Gr
hey, zo denk ik ook over jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die is niet grappig maar om te huilen.
Zorg dat je boek er voor staat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Einde bericht
ja die vond ik niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:04 schreef Elan het volgende:
supersof heb je 500 days of summer gecheckt
Als ik jou was, zou ik mij gewoon een kans geven.quote:
Oke dan geef ik je een kansquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik mij gewoon een kans geven.
Ik vind jou vies.quote:
ik ga het niet kijken, maar met 25k zou ik weer even terug naar school gaan en mn studie afmaken / uitbreidenquote:
spreek uit "gagagaga"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
Spanjaarden typen altijd "jajajaja" in plaats van "hahaha"
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
quote:
Zo'n man had 25 duizend dollar gekregen om een promotiefilmpje te maken voor een nieuwe film. In plaats van een promotiefilmpje te maken, is hij naar de Filipijnen gegaan om eten uit te delen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga het niet kijken, maar met 25k zou ik weer even terug naar school gaan en mn studie afmaken / uitbreiden
Ik sprak laatst even een Portugees meisje en die deed dat ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
wat een baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n man had 25 duizend dollar gekregen om een promotiefilmpje te maken voor een nieuwe film. In plaats van een promotiefilmpje te maken, is hij naar de Filipijnen gegaan om eten uit te delen.
Serieus? Dat zou je bij een Portugees juist niet verwachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik sprak laatst even een Portugees meisje en die deed dat ookIrritant. JAJAJAJA
Oke. Rijd maar met Elan en Inso meequote:
Ze is Braziliaans, weet niet of dat wat uitmaakt. Spreekt wel Portugees dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou je bij een Portugees juist niet verwachten
Bulgaren typen altijd xaxaxaxaxaxaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
Braziliaans is alweer anders ja. Portugezen zijn niet zo gek op Spaans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze is Braziliaans, weet niet of dat wat uitmaakt. Spreekt wel Portugees dus.
Dat doet ie goedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n man had 25 duizend dollar gekregen om een promotiefilmpje te maken voor een nieuwe film. In plaats van een promotiefilmpje te maken, is hij naar de Filipijnen gegaan om eten uit te delen.
Elan haat mij. Dus dat gaat niet werken.quote:
het is joda tu madre, cabrķnquote:
ZE DRAGEN EEN ANDER SHIRT ZE MOETEN DOOOOODDDquote:
nee. Jada niet.quote:
Ze zeggen altijd dat Brazilianen Huehuehuehue typen als ze lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze is Braziliaans, weet niet of dat wat uitmaakt. Spreekt wel Portugees dus.
Ik zou daar ook niet zo snel aan denken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat doet ie goed
toch had ik t in mn studie gestoken
Thuis ook,quote:
dat jaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZE DRAGEN EEN ANDER SHIRT ZE MOETEN DOOOOODDD
oh dacht dat dat nog niet besloten wasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen geen supporters mee dus zal wel meevallen.
had t al ge ninja editquote:
Jij bent dan ook een 818jequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat ja
[..]
oh dacht dat dat nog niet besloten was
Zelfs dat niet (meer)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een 818je
mwah, dit filmpje gaat viral, uiteindelijk is dat een betere promotie voor je video dan een teaser uitbrengen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik zou daar ook niet zo snel aan denken.Echt ontzettend mooi dat er zulke mensen bestaan.
Hijo de puta is populairder.quote:
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
dat ja
[..]
oh dacht dat dat nog niet besloten was
X klinkt als K?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wut. Jajaja snap ik nog, maar er zit echt geen K-klank in gelach.
baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef Toto69 het volgende:
Jimbo, ik heb wat voor je getekend![]()
[ afbeelding ]
Oh, dan aan mij de taak jouw saaie dag onsaai te maken.quote:
klopt, maar ook genoeg mensen die niet viral gaanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mwah, dit filmpje gaat viral, uiteindelijk is dat een betere promotie voor je video dan een teaser uitbrengen.
zo kan je het ook zien
Гевоон оордопйес инquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Elan haat mij. Dus dat gaat niet werken.
of gewoon puta madre, met dat klotemerkquote:
Je deed gewoon alsof je ajax-fan was om indruk te maken op Tjacka.quote:
In het Latijnse alfabet wel, ja.quote:
Ah, kijk. Dan is 't wel logisch.quote:Enfin, ik zal het je even uitleggen. In het Cyrillisch, gebruiken ze de X-symbool voor de H.
Net zoals ze 'ya' of 'ja' als een 'q' neer zullen zetten omdat het lijkt op de Cyrillische letter die staat voor de ja-klank : Я
oh zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.
Gaat pas weer los als er duizend of meer mee mogen en het niet meer onder controle te houden is met die treinen.
ik hoop dat aboutaleb dit nog twee jaar vol houdtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Als het al zou mogen zal het waarschijnlijk maximaal een paar 100 zijn die dan streng worden afgeschermd en trouwens de clubs zijn het ook beu dat Klassieker al jaren zonder publiek is.
Gaat pas weer los als er duizend of meer mee mogen en het niet meer onder controle te houden is met die treinen.
Gewoon oordopjes in, dusquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
klopt, maar ook genoeg mensen die niet viral gaan
blijft![]()
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Oh, dan aan mij de taak jouw saaie dag onsaai te maken.
sssstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je deed gewoon alsof je ajax-fan was om indruk te maken op Tjacka.
Gevoon oordopjes inquote:
Dat gebeurd al, alleen blijft het nu uit de mediaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik hoop dat aboutaleb dit nog twee jaar vol houdt
dan krijgen we beverwijkse taferelen
Maakt nu niet meer uit tochquote:
neuken = follar. Yo me follo tu madre.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik bedoelde "ik neuk je de moeder"
Mijn Spaans is verslechterd sinds Portugal.
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu ben ik weer gewoon voor F'noordquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maakt nu niet meer uit toch
haar 818 gedrag zorgt juist voor een gigantische afknapperquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je deed gewoon alsof je ajax-fan was om indruk te maken op Tjacka.
Daar kwam het op neerquote:
neuken = joderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Muto het volgende:
[..]
neuken = follar. Yo me follo tu madre.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet elan per se mee dan?quote:
beverwijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sum peoplequote:
gewoon Zwart-Wit '63 toch :s :Squote:
Chupaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neuken = joder
chopar pollas of zo is pijpen
goed zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef Muto het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met het aanmelden voor workshops, dinners en interviews bij bedrijven.
Daarom is ze er mee gestopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
haar 818 gedrag zorgt juist voor een gigantische afknapper
diequote:
VAAAHAAAquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon Zwart-Wit '63 toch :s :S
Oke, ik als Spanjaard zal het wel fout hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
neuken = joder
chopar pollas of zo is pijpen
ik ookquote:
fotoquote:
Als ik zie hoe veel Nederlanders het NEderlands amper beheersen, zegt dat weinigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Oke, ik als Spanjaard zal het wel fout hebben?
Wel spannend allemaal. Je moet CV + motivatie insturen. En er zijn zoveel aanmeldingen dat er slechts weinig worden uitgenodigd.quote:
Alleen Joder wordt gebruikt. Of Jodete. Maar yo jodo a tu madre wordt echt niet gebruikt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik zie hoe veel Nederlanders het NEderlands amper beheersen, zegt dat weinig
kuch jimbo kuchquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik zie hoe veel Nederlanders het NEderlands amper beheersen, zegt dat weinig
spannend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Wel spannend allemaal. Je moet CV + motivatie insturen. En er zijn zoveel aanmeldingen dat er slechts weinig worden uitgenodigd.
En het zijn allemaal grote bedrijven die jaarlijks 20 academici aannemen. Maar die krijgen met zulke recruitmentdagen 300 studenten te zien. Nou, ik weet van mezelf wel dat ik daar niet bij hoor.
Doe het dan ook meer voor de ervaring met interviews en assesments etc.
nee ik heb geen pijnquote:
Niemand wil toto.quote:
Mijn arm.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik heb geen pijn
waar heb jij pijn?
Ik geef je nergens gelijk of ongelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Alleen Joder wordt gebruikt. Of Jodete. Maar yo jodo a tu madre wordt echt niet gebruikt.
Ja die schijtreacties eronder heb ik wat aan wil je zeggen godverdommequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niemand wil toto.
Wel leuke reactie van je ex op je nieuwe profielfoto. Helemaal in love
wat dan?quote:
Ik ga dan ook voor de borrels.quote:
Met een beetje geluk geeft hij je dat kusje met een barkrukquote:
Haaaaannnnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja die schijtreacties eronder heb ik wat aan wil je zeggen godverdomme
waar kan je je aanmelden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ga dan ook voor de borrels.
En ik kreeg bij mijn aanmelding een tas met allemaal leuke spulletjes.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Met een beetje geluk geeft hij je dat kusje met een barkruk
trap hem in zijn ballenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Iemand gaf mij een elleboog met basketbal gisteren. Hele bult en blauw
Op mijn universiteit.quote:
Het heeft een vagijn, boeit jouw niet. Die reactie van mijquote:
Ja, klopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:30 schreef Ezell het volgende:
[..]Kom je er wel eens? Zie dat je uit Haarlem komt.
Sorry maar die is net zo debiel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het heeft een vagijn, boeit jouw niet. Die reactie van mij
quote:
Ik lach op mijn foto'squote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry maar die is net zo debiel.
Als ik het andersom doe lig ik van je fb af.
ik wil ook een tas met leuke spulletjesquote:
vandaag nogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
Ik sla alleen Tjacka als ie gerookt heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |