Oke dan geef ik je een kansquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik mij gewoon een kans geven.
Ik vind jou vies.quote:
ik ga het niet kijken, maar met 25k zou ik weer even terug naar school gaan en mn studie afmaken / uitbreidenquote:
spreek uit "gagagaga"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
Spanjaarden typen altijd "jajajaja" in plaats van "hahaha"
kloptquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
quote:
quote:
quote:
Zo'n man had 25 duizend dollar gekregen om een promotiefilmpje te maken voor een nieuwe film. In plaats van een promotiefilmpje te maken, is hij naar de Filipijnen gegaan om eten uit te delen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ga het niet kijken, maar met 25k zou ik weer even terug naar school gaan en mn studie afmaken / uitbreiden
Ik sprak laatst even een Portugees meisje en die deed dat ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
wat een baasquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo'n man had 25 duizend dollar gekregen om een promotiefilmpje te maken voor een nieuwe film. In plaats van een promotiefilmpje te maken, is hij naar de Filipijnen gegaan om eten uit te delen.
Serieus? Dat zou je bij een Portugees juist niet verwachtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik sprak laatst even een Portugees meisje en die deed dat ookIrritant. JAJAJAJA
Oke. Rijd maar met Elan en Inso meequote:
Ze is Braziliaans, weet niet of dat wat uitmaakt. Spreekt wel Portugees dus.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus? Dat zou je bij een Portugees juist niet verwachten
Bulgaren typen altijd xaxaxaxaxaxaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
Braziliaans is alweer anders ja. Portugezen zijn niet zo gek op Spaans.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze is Braziliaans, weet niet of dat wat uitmaakt. Spreekt wel Portugees dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |