Farmer walks lijken mij echt epic.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:06 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha dikke onderarmen kweek je op de alpha manier door zwaar te pullen, en farmer walks
dingen zijn best zwaar, single handed farmer walks ook .. dan moet je je core ook nog recht houdenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Farmer walks lijken mij echt epic.
Damn, dat laatste lijkt mij nog zwaarder, en vervelend. Hetzelfde als je een zware tas moet tillen, hele tijd zwabberen lol. Voel je ook wel in je onderrug.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dingen zijn best zwaar, single handed farmer walks ook .. dan moet je je core ook nog recht houden
als je een echte baas bent doe je het met een barbell hwhaha wel moeilijk balancerenquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Damn, dat laatste lijkt mij nog zwaarder, en vervelend. Hetzelfde als je een zware tas moet tillen, hele tijd zwabberen lol. Voel je ook wel in je onderrug.
Ooit. Ooit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je een echte baas bent doe je het met een barbell hwhaha wel moeilijk balanceren
Nice man. Heb gisteren toevallig voor reps tireflips gedaan. Word je wel moe van man lol. Ook goed voor je deadlift.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:17 schreef dreamerbulk het volgende:
kga trouwens ergens volgende maand in Baarn met een dude van mijn sportschool op die Strongman baan een dagje trainen voor de lol in het weekend.
ben benieuwd lmao
nice ..tireflips wil ik ook wel doen voor de lol een keer .. inb4 bicep tearquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ooit. Ooit.
[..]
Nice man. Heb gisteren toevallig voor reps tireflips gedaan. Word je wel moe van man lol. Ook goed voor je deadlift.
angel dust .. no thanks jeffersonquote:Op donderdag 9 januari 2014 03:25 schreef ZetaOS het volgende:
Animal Rage uit de OPTrieste Pre-workout is dat dan.
Heel klein beetje PCP bij je favoriete PWO dat is pas een pre-workout!
Super Human Strengt!
Zie de Video http://www.komonews.com/n(...)1.html?tab=video&c=y
Een quote van een Neger ergens op een forum
"La Sombra Negra
24-02-2010, 06:43
Stimulants PCP. But dissociatives YES.
Best workouts ive ever had involved drinking PCP pre-workout. No weight felt like it had any weight to it, Deadlift 565!! Normally i couldnt even get off the ground in the first place. If I could lift it once, I could do 50 reps of it like lifting bags of air. Also would get me royally pumped up for the workout psychologically, but wouldnt give me the pounding heart and jitters like stimulants do. Probably a very easy way to injure yourself."
Aaah meneer is een kenner.. Angel Dust inderdaad.quote:Op donderdag 9 januari 2014 03:38 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
angel dust .. no thanks jefferson
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 januari 2014 04:07 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom vind ik PWO's dus ook bagger. Heb het twee keer genomen toen ik 's avonds naar een feestje wilde maar moe was.Voor het trainen heb ik dat soort zooi niet nodig.
Lees wel eens mensen die al een half jaar lang alleen met PWO trainen. Waarom vraag ik me dan af, je hebt toch wel genoeg energie van jezelf?
Haha bijna beter dan bitcoins, investeren in crazequote:Op donderdag 9 januari 2014 04:16 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik heb wel een PWO maar gebruik het Misschien 1x per maand, soms 1x per kwartaal.
Heb overigens Craze nooit geprobeerd, heb wel een potje laatst kunnen bemachtigen, maar ga het echt niet die Meth gebruiken.
Waarom gekocht?
Omdat de prijs nu 225 GBP per potje is. Heb er 70 euro voor betaald. En een cool item om te hebben.
Ja die nam ik ook alleen op feestjes, die rode ephedra supercaps, in zo'n zwart zakje. Goede shit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 04:25 schreef THEFXR het volgende:
vroeger deden die red caps het wel goed, maar zijn nu verboten!
Sterkte v.d. Bar, dubbel gelagerd of niet, kwaliteit lagers, kwaliteit v.d. Inprint en het chroomquote:Op donderdag 9 januari 2014 00:47 schreef BredeBroeder het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil met al die olympische barbell's? Ik zie ze van 100,- maar ook van 1000,-Een stang van 20KG is een stang van 20KG naast de grip toch
I hear ya broquote:Op donderdag 9 januari 2014 01:04 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Tyfus kut zooi. Ik moet eerder slapen. Precies om een uur krijg ik tering tyfus hoere kut zooj erge honger.
Wat een kut levrn. Ik train atm niet eens.
Hehe ik heb ook wel eens een oldskool Dexaprine met DMAA genomen voor een techno feest, omdat ik echt te moe wasquote:Op donderdag 9 januari 2014 04:07 schreef Sapstengel het volgende:
Daarom vind ik PWO's dus ook bagger. Heb het twee keer genomen toen ik 's avonds naar een feestje wilde maar moe was.Voor het trainen heb ik dat soort zooi niet nodig.
Lees wel eens mensen die al een half jaar lang alleen met PWO trainen. Waarom vraag ik me dan af, je hebt toch wel genoeg energie van jezelf?
Geheel oftopic maar zijn dat speakers naast je tv en zo ja wat heb je voor een set?quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
LoL
Je kan hier je eigen tanks/T-shirts laten maken:
'k heb er ook nog een met "Heavy Duty" "Food Processor"![]()
http://www.shirtcity.nl/?gclid=CIb_xcS98LsCFWbLtAodAV8ASw
special thanks to Dreamerbuffel voor makeagif.com
ff laten resizen door die goeroes in dat ene topic nu
en dan als UI
yupquote:Op donderdag 9 januari 2014 08:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Geheel oftopic maar zijn dat speakers naast je tv en zo ja wat heb je voor een set?
quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
LoL
en dan als UI
Ook leuk.quote:Op donderdag 9 januari 2014 01:16 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je een echte baas bent doe je het met een barbell hwhaha wel moeilijk balanceren
quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:40 schreef RaymondK het volgende:
[ afbeelding ]
LoL
en dan als UI
dan heb je die Japanse nog. Die zijn helemaal leip duur. Worden met de hand gemaakt.quote:Op donderdag 9 januari 2014 00:50 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dikte (meestal hoe dikker hoe slechter soort metaal), verschillende soorten grip (midden wel of niet knurl, wel knurl schuurt lekker bij powercleanen maar goed voor back squats bv), whip effect etc.
Als je 100 kg gewichten erop gooit boeit het nog niet veel, maar ga je flink daarboven dan doen de meeste budget barbells krak of buigen ze onomkeerbaar door.
Als ik de standaard fitness seller bars vergelijk met bijvoorbeeld een Ohio bar of Texas bar, dan zit er wel degelijk een gevoelsmatig verschil in. En dan praat je over bars van 250-400 ¤. Eleiko nog niet kunnen testen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:05 schreef star_gazer het volgende:
Vandaag dus voor het eerst direct rotator cuff werk gepakt. 3x15 zowel interne als externe rotatie op de cable machine. Dat was hard nodig zegik heb uiteindelijk de pin maar helemaal bovenin gezet
Echt totaal geen kracht in de subscapularis en infraspinatus. Zwaar ondertrained en waarschijnlijk vroeg of laat goed voor een blessure.
Doen!
dat soort gasten verslaat iedereen met armworstelenquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:31 schreef fathank het volgende:
Windsurfen voor dikke forearms. Vent Bij ons heeft dat 20 jaar op hoog niveau gedaan, als je die forearms.ziet, bijna angstaanjagend. Die gingen voor de lol met windkracht 8 vanaf scheveningen naar zeeland op d surfplank. De vrouw et achteraan met de auto om ze weer op te pikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |