tja.. beter juist.. tested/ untestedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef seto het volgende:
Dat is wel gaar aan powerliften, al die verschillende organisaties.
zal ff kijken..quote:
tested natty plsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zal ff kijken..
je hebt tested en untested records
raw lijkt mequote:
Dan is de eerste link die al gepost was degene die je zocht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
raw, geared is alleen voor beta's
Outdated man, laatste NK in Veldhoven is nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:36 schreef dreamerbulk het volgende:
hier staan wel de Raw (untested ga ik vanuit lol) zwaarste lifts die ooit gezet zijn in Nederland... sommige records stammen uit jaren 80 en zijn nog niet verbroken:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Powerlifting
onderaan
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
raw, geared is alleen voor beta's
serieus? is die 420 kg raw squat verbroken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:39 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Outdated man, laatste NK in Veldhoven is nog niet verwerkt.
haha deze echt? http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htmquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:38 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Dan is de eerste link die al gepost was degene die je zocht.
Nee, maar andere records wel.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:46 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
serieus? is die 420 kg raw squat verbroken?
Ik weet niet waar ik het las, maar een bekende PL'er verwoordde het heel mooi: zonder gear gebruik je je daadwerkelijke kracht, gear is gewoon een soort van cheaten. Volgens mij was het ook Brandon Lily.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Deze man is het niet met je eens
Ongetwijfeld, maar toch denk ik dat je heel erg sterk moet zijn, wil je 1300lbs verticaal kunnen verplaatsenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, maar een bekende PL'er verwoordde het heel mooi: zonder gear gebruik je je daadwerkelijke kracht, gear is gewoon een soort van cheaten. Volgens mij was het ook Brandon Lily.
Ja man, maat van me heeft afgelopen maand op het NK in Veldhoven een record gezet op de deadlift. Is tested (dus natty) en raw event.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha deze echt? http://www.wimwam.nl/records/NPB-Records.htm
kan ik niet geloven... 277,5kg deadlift op de 105kg klasse .. lmao
brandon was een geared lifter hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik het las, maar een bekende PL'er verwoordde het heel mooi: zonder gear gebruik je je daadwerkelijke kracht, gear is gewoon een soort van cheaten. Volgens mij was het ook Brandon Lily.
oh joh, dan ga ik daar over 2 jaar ook maar ff proberen te huishoudenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:50 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Ja man, maat van me heeft afgelopen maand op het NK in Veldhoven een record gezet op de deadlift. Is tested (dus natty) en raw event.
Je moet ook sterk zijn om 900 lbs raw te verplaatsen (wat hij waarschijnlijk ongeveer raw squat). Je begrijpt wat ik bedoel. Hij moet zichzelf eerst in pak hijsen voordat hij dat kan, dat is net zoals dat je als accountant tegen je cliënt zegt "Ik kan je financiën op orde brengen." en vervolgens gaat Googlen hoe je een balans moet opmaken. Je kan het niet uit jezelf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:49 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar toch denk ik dat je heel erg sterk moet zijn, wil je 1300lbs verticaal kunnen verplaatsen
Moet je gewoon doen, helemaal met jouw stats.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
oh joh, dan ga ik daar over 2 jaar ook maar ff proberen te huishouden
op pull en squats dan, die benches zijn wel sick
waar kan ik hun agenda zien? of hoe vaak per jaar hebben een meet ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:55 schreef Yamcha het volgende:
[..]
Moet je gewoon doen, helemaal met jouw stats.
Yeah, I know. Weet ook niet zeker of hij dat gezegd heeft. Hij zegt ook iets als: gebruik het alleen als het écht moet, maar blijf voor de rest bij de principes van het liften. Dit zegt hij ergens in het begin. Hij vindt dat PL te fancy geworden is, terwijl het gewoon een barbell en wat platen moet zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:51 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
brandon was een geared lifter he
true, ik vind raw ook het mooistequote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, I know. Weet ook niet zeker of hij dat gezegd heeft. Hij zegt ook iets als: gebruik het alleen als het écht moet, maar blijf voor de rest bij de principes van het liften. Dit zegt hij ergens in het begin. Hij vindt dat PL te fancy geworden is, terwijl het gewoon een barbell en wat platen moet zijn.
http://wimwam.nlquote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
waar kan ik hun agenda zien? of hoe vaak per jaar hebben een meet ?
ja best cool iddquote:Op woensdag 8 januari 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lijkt mij best tof om een record op je naam te hebben staan.
Wat is tested?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
tja.. beter juist.. tested/ untested
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |