Maar ik wil helemaal geen kinderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel he, zwanger en hop OUD in, zonder ons er hier lastig mee te vallen. Waren er meer die dat deden
Ook niet oefenen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen kinderen
Die kwam meer in SEXquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Indeedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Manier van discussie. Weet niet eens meer waar het over ging, maar weet wel dat ik haar toen kon schieten.quote:
Namen en rugnummers HW!!'quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ripley?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik fokkers pas mis op het moment dat ze terug zijn en ik denk van "owja, jij was ook wel leukquote:
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FBquote:
Air alleen op maandag. Twist is andere topicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis Twist. En Air. En de Misses. En Plaat. En dawg. En Kuuk.
Was ook maar een grap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FB.
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook maar een grap.
Maar wie mis je dan totaal neit?
He hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.
Dat maakt toch geen reet uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.
Ja daarom juist, leuk toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen reet uit.
Jouw kennende heb je die persoon/personen vast laten weten dat ze geen favoriet zijn
Das wel weer waar al was het dan alleen maar om te pestenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet he
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet he
Je hebt ze wel op FB danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.
FB berichten? Echt? Sneuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.
Nee, niet meerquote:
quote:
Arme HWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden
Die post nog wel op FOK!quote:
Olie op het vuurde heatwave gooien. Altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die loopt vast nog ergens meiden te hosselenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Zou dawg helemaal gekapt zijn of onder een kloon ergens nog ronddwalen?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die loopt vast nog ergens meiden te hosselen
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Druk maken, druk maken. Gewoon geen zin in gedoe is het meer.
O maar ik had het niet specifiek over jou hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Druk maken, druk maken. Gewoon geen zin in gedoe is het meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |