Maar ik wil helemaal geen kinderenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel he, zwanger en hop OUD in, zonder ons er hier lastig mee te vallen. Waren er meer die dat deden
Ook niet oefenen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal geen kinderen
Die kwam meer in SEXquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of Cynthia (maar die was hier ook niet zo lang)
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
Waarom?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:00 schreef stbabylon het volgende:
Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Ik raakte laatst ergens met haar in discussie. Wat een walgelijk irritant kutkind is het nu.
[..]
Rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Indeedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Sommige zie je helemaal niet meer terug op FOK! en daar ben ik dan weer niet zo rouwig om.
Manier van discussie. Weet niet eens meer waar het over ging, maar weet wel dat ik haar toen kon schieten.quote:
Namen en rugnummers HW!!'quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ripley?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:06 schreef HeatWave het volgende:
Ik denk dat ik fokkers pas mis op het moment dat ze terug zijn en ik denk van "owja, jij was ook wel leukquote:
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FBquote:
Air alleen op maandag. Twist is andere topicsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik mis Twist. En Air. En de Misses. En Plaat. En dawg. En Kuuk.
Was ook maar een grap.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, die spreek ik nog wel eens via FB.
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Was ook maar een grap.
Maar wie mis je dan totaal neit?
He hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.
Dat maakt toch geen reet uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet belangrijk verder, dat soort dingen komen via via toch alweer wel weer bij die persoon terecht.
Ja daarom juist, leuk toch.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat maakt toch geen reet uit.
Jouw kennende heb je die persoon/personen vast laten weten dat ze geen favoriet zijn
Das wel weer waar al was het dan alleen maar om te pestenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet he
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je loopt dan wel het risico dat ze terug komen, en hier weer gaan posten. Dat wil je niet he
Je hebt ze wel op FB danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.
FB berichten? Echt? Sneuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat, of dat ik weer pissige FB berichten oid krijg terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden.
Nee, niet meerquote:
quote:
Arme HWquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
terwijl ik gewoon niet meer aan die persoon herinnerd wil worden
Die post nog wel op FOK!quote:
Olie op het vuurde heatwave gooien. Altijd een goed idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die loopt vast nog ergens meiden te hosselenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Cue_ het volgende:
Zou dawg helemaal gekapt zijn of onder een kloon ergens nog ronddwalen?
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die loopt vast nog ergens meiden te hosselen
Flauw hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Druk maken, druk maken. Gewoon geen zin in gedoe is het meer.
O maar ik had het niet specifiek over jou hoorquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Druk maken, druk maken. Gewoon geen zin in gedoe is het meer.
Mensen houden gewoon niet van conflicten. vinden het lastig daarmee om te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef Tally het volgende:
O maar ik had het niet specifiek over jou hoor
Onmogelijk, derhalve niet de moeite waard om te proberen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
En willen graag aardig gevonden worden door 'iedereen'.
Vandaar ook de quotes erom.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Pheno het volgende:
Onmogelijk, derhalve niet de moeite waard om te proberen.
Dat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onmogelijk, derhalve niet de moeite waard om te proberen.
Het laatste wat ik meekreeg was dattie z'n account door de shredder had gehaald...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die loopt vast nog ergens meiden te hosselen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:57 schreef KomtTijd... het volgende:
Duurt het een keer lang, is het weer niet goed.
Ja, maar genoeg kloon mogelijkheden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het laatste wat ik meekreeg was dattie z'n account door de shredder had gehaald...
Idd hij kon zich nogal opwinden om niets.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, maar genoeg kloon mogelijkheden.
Al lijkt het mij voor zijn hart beter van niet om hier te zijn
Ik ben benieuwd of ze nog met date isquote:
Ja, onbegrijpelijk dat iemand zich zo druk kan maken op een forum.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd hij kon zich nogal opwinden om niets.
Die twee gaan nog wel een keer trouwen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog met date is
Volgens mij is ze allang met jong geschopt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die twee gaan nog wel een keer trouwen.
Al vijf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is ze allang met jong geschopt.
JA MAAR HET IS ALLEMAAL HEEL BELANGRIJK!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat iemand zich zo druk kan maken op een forum.
Meer bier drinkenquote:
Die jaloezie staat je niet Q.quote:
Het scheelt geld. En als je op een drukke dag na 09:00 binnen komt mag je weer naar huis. Dus win-win.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Flexplekken
.
Weer zo'n middenkader "oplossing" om maar ergens een beslissing over te kunnen nemen. Echt, niemand zit erop te wachten....
Hier hebben ze het in 1 pand ook ingevoerd, resultaat is overal teringzooi, kabels en andere onderdelen die "even" geleend worden waardoor andere plekken incompleet zijn etc.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Het scheelt geld. En als je op een drukke dag na 09:00 binnen komt mag je weer naar huis. Dus win-win.
1.2 FTE per bureau, elk 6de bureau kan wegquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:06 schreef HeatWave het volgende:
Flexplekken
.
Weer zo'n middenkader "oplossing" om maar ergens een beslissing over te kunnen nemen. Echt, niemand zit erop te wachten....
Niet dit jaarquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wanneer ging jij ook alweer naar de sneeuw?
Dan is de inrichting verkeerd. Niet het idee van de flexplekken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hier hebben ze het in 1 pand ook ingevoerd, resultaat is overal teringzooi, kabels en andere onderdelen die "even" geleend worden waardoor andere plekken incompleet zijn etc.
Oh, dat dacht ik. Sorry voor het lekker makenquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maart 2013 ja. Ga dit wintersortseizoen niet
Ik weet het niet, ik vind het hele idee onzinnig. Waarom mensen het expres minder comfortabel maken? Zal wel weer een studie aan vooraf gegaan zijn mbt productiviteit ofzo, maar hier vindt iedereen het voornamelijk irritant.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan is de inrichting verkeerd. Niet het idee van de flexplekken.
Geld. Je hebt met flexplekken minder plekken nodig. Een bureau kost algauw 100 euro per uur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het hele idee onzinnig. Waarom mensen het expres minder comfortabel maken? Zal wel weer een studie aan vooraf gegaan zijn mbt productiviteit ofzo, maar hier vindt iedereen het voornamelijk irritant.
Ik ben er van gevrijwaard gelukkig.
Er is geen bureau weggehaald er zijn alleen een zooi extra docking stations gekocht.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geld. Je hebt met flexplekken minder plekken nodig. Een bureau kost algauw 100 euro per uur.
Het gaat om het papier werk he. Op papier haal je bureau's weg. Houten euro's.quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is geen bureau weggehaald er zijn alleen een zooi extra docking stations gekocht.
Omdat je de bezetting beter kunt reguleren. Waarom parttimers een fulltime bureau geven?quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik vind het hele idee onzinnig. Waarom mensen het expres minder comfortabel maken? Zal wel weer een studie aan vooraf gegaan zijn mbt productiviteit ofzo, maar hier vindt iedereen het voornamelijk irritant.
Ik ben er van gevrijwaard gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |