https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Dit jaquote:
Friet bestel ik hier ook, en in de lelijke randstad ookquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
friet bestel je maar in belgie.
Omdat patat asociaal en dom overkomtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:47 schreef Maxbet het volgende:
Ik weet ook niet waarom ik het wel friet noem als ik ABN praat
Beter dan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Kipfilet is ook beter als een zak patat.
De bodem is bereikt, koop maar snelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:05 schreef roislecxe het volgende:
Oke, de VS is wel wakker mogen we hopen nu zo'n beetje. Verandert dus weinig aan het beeld.
Denk dat een order rond 25 zetten voor vanmiddag/vanavond nog niet zo gek is. Mocht hij doorschieten naar beneden, dan is dat nog altijd een punt waar het wel weer overheen komt. (tot nu toe dan)
Het is nu al de scherpste daling sinds half decemberquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De bodem is bereikt, koop maar snel
Ik weet niet wat verstandig is, we gaan het zienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga erin hoor. Vind het te saai om fiat te zitten.
Deze uitspraak wordt altijd gevolgd door spijt
Ik twijfel nog steedsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik weet niet wat verstandig is, we gaan het zien
fiat zitten is ook risicovoller dan nu kopen. langetermijndenken jongens!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga erin hoor. Vind het te saai om fiat te zitten.
Deze uitspraak wordt altijd gevolgd door spijt
Jamaar vastzitten op een te hoog cijfer lijkt wel, maar is zeker níet mijn hobbyquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:18 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
fiat zitten is ook risicovoller dan nu kopen. langetermijndenken jongens!
Hoevaak heb ik dit al gelezen... hmmmm....quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:43 schreef ulq het volgende:
Dus ik ga ook niet meer posten in dit forum
Haha nee ik heb dit 1 keer gezegd tot nu toequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik dit al gelezen... hmmmm....
Verstandige praat dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Als een bloederige en geslagen hond trek ik mij terug van Coinedup. Heb een behoorlijk pak slaag gekregen van TIPS en Mooncoin al met al. Vanaf nu alléén nog BTC, LTC, NMC, PPC en héél misschien XPM voor mij.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoevaak heb ik dit al gelezen... hmmmm....
En ook geen daytrading meer, ik staar me blind op die grafieken. Misschien is 'weektrading' meer voor mijquote:
Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef ulq het volgende:
Ok vaarwel bitcoinvrienden. Ik ga mij vanaf nu focussen op mijn studie.
okey, tot morgenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef ulq het volgende:
Kom maar snel weer terugquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:47 schreef ulq het volgende:
quote:
Twijfel ik ook over, ben bang dat doge straks op 10 staat ofzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Als een bloederige en geslagen hond trek ik mij terug van Coinedup. Heb een behoorlijk pak slaag gekregen van TIPS en Mooncoin al met al. Vanaf nu alléén nog BTC, LTC, NMC, PPC en héél misschien XPM voor mij.
Ach, het rijmt in ieder geval met je usernamequote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:45 schreef MissionPhailed het volgende:
Als een bloederige en geslagen hond trek ik mij terug van Coinedup. Heb een behoorlijk pak slaag gekregen van TIPS en Mooncoin al met al.
Alles daalt op die kleine exchangesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dalende... nog steeds. En CoinedUp doet het niet..
Ik heb nog steeds hoop dat het ooit $0,001 waard is en dan lachen Robin, Toto en ik jullie allemaal uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:46 schreef Nattekat het volgende:
Hoe eerder je je TIPS dumpt, hoe meer geld het nog oplevert
TIPS/LTC bijna niks meer waard...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat het ooit $0,001 en dan lachen Robin, Toto en ik jullie allemaal uit.
Als het ooit op cryptsy komt enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:21 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds hoop dat het ooit $0,001 waard is en dan lachen Robin, Toto en ik jullie allemaal uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TIPS/USD op cryptsy.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Als het ooit op cryptsy komt enzo, maar volgens mij slapen ze daar ofzo
Zelfs dit zal nog meer waard wordenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
TIPS/USD op cryptsy.
Als die krengen dan 10 cent worden....!!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Zelfs dit zal nog meer waard worden
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fwww.fairpools.com%2Fcoinye.png&t=535&c=q6MjQsX4CYU0dg]afbeelding[/url] ]
Dat logo is nu zo slecht
"You like Fishdicks?"quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:36 schreef Sands het volgende:
[..]
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fwww.fairpools.com%2Fcoinye.png&t=535&c=q6MjQsX4CYU0dg]afbeelding[/url] ]
Dat logo is nu zo slecht
Ik ga stukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:36 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat logo is nu zo slecht
Ga jij jezelf aanbieden in ruil voor TIPS op Cryptsy? Als je dan toch bezig ben vraag dan ook meteen even om dat ook voor EAC te doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:47 schreef Toto69 het volgende:
Eens kijken of ik Cryptsy op skype kan krijgen
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga jij jij jezelf aanbieden in ruil voor TIPS op Cryptsy? Als je dan toch bezig ben vraag dan ook meteen even om dat ook voor EAC te doen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Die vent van Cryptsy zit volgens mij gewoon op de Bahama's van al zijn verdiende geld.
als jij de beveiliging doetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef Toto69 het volgende:
Kunnen wij geen soort Cryptsy opzetten met een paar mensen?
Opbrengsten verdelen
Hij heeft ook al een week niks getweet, dus dat zou best eens kunnen kloppenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Die vent van Cryptsy zit volgens mij gewoon op de Bahama's van al zijn verdiende geld.
Jaaa ik vind het ook echt niet handig werken, crack site. zelf coined up vind ik nog makkelijkerquote:
Dat gaat mij te ver.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het ook echt niet handig werken, crack site. zelf coined up vind ik nog makkelijker
Of ligt nu ergens in een martelkelder.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Coinedup, voor het laten inslapen van al uw altcoins.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:01 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Jaaa ik vind het ook echt niet handig werken, crack site. zelf coined up vind ik nog makkelijker
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Coinedup, voor het laten inslapen van al uw altcoins.
Welke exchange doe jij dat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef Nattekat het volgende:
8,2% winst met EAC > BTC > LTC > EAC zodra mijn laatste buy-order wordt verwerkt
1 punt?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef roislecxe het volgende:
Door m'n ongeduld alweer een punt te hoog ingekocht inmiddels op LTC.
Dom.
CoinedUp. Inmiddels niet meer erg winstgevend, LTC/BTC is gestegen.quote:
Nou in zoverre dat ik weer inkoop als ik een lijn zie die 6 uur stabiel omhoog gaat, zet geen cent meer in in deze kermisquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gelukkig niet, of heb je een vooruitziende blik
Eigenlijk zou je daar een programmatje voor moeten schrijven. Die de koersen van verschillende coins in de gaten houd, de fees meeneemt en zodra er verschuiving is dat hij een rondje trade voor profit. Maar denk dat er al wel mensen zijn met zo'n programma.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
CoinedUp. Inmiddels niet meer erg winstgevend, LTC/BTC is gestegen.
Fan is een groot woord, maar heb me er zeker mee vermaakt.quote:
Leuk!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef Stryder het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, maar heb me er zeker mee vermaakt.
Boeken als films.
CoinedUp heeft geen feequote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:15 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je daar een programmatje voor moeten schrijven. Die de koersen van verschillende coins in de gaten houd, de fees meeneemt en zodra er verschuiving is dat hij een rondje trade voor profit. Maar denk dat er al wel mensen zijn met zo'n programma.
Boeken zijn een aanrader imoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb enkel de films gezien. Vond het goed, maar wwl overgewaardeerd. Vooral het einde.
er kwam gister nog een 9gag post voorbij met alle dingen die anders waren in de film dan als in het boek. Ik voelde me echt keihard genaaid..... Nu toch misschien boek maar eens oppakken.quote:
Ja in de films moesten ze ook behoorlijk wat inkorten, waardoor het wat meer actie georiënteerd werd. Maar heb me er zeker mee vermaakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:16 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb enkel de films gezien. Vond het goed, maar wwl overgewaardeerd. Vooral het einde.
Vond het begin van het eerste boek even wat lastig om doorheen te komen, best wel veel uitleg.quote:
Begin is inderdaad best veel ineens, maar dat is ook wel nodig voor het verhaal. Juist mooi dat je veel meer van de achtergrond meekrijgt in de boekenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:21 schreef Stryder het volgende:
[..]
Vond het begin van het eerste boek even wat lastig om doorheen te komen, best wel veel uitleg.
Maar daarna ben ik volgens mij niet meer gestopt met lezen.
ik heb vorige week de hobbit in de bios gezien. toen was de dag erna lord of the rings 3 op tv. Die ziet er echt knaken uit vergeleken met de beeldkwaliteit van de hobbit. jammer is dat altijd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja in de films moesten ze ook behoorlijk wat inkorten, waardoor het wat meer actie georiënteerd werd. Maar heb me er zeker mee vermaakt.
Zijn op het moment maar weinig goede reeksen/films, slechtste films die ik de laatste tijd heb gezien waren Hellbaby en Sharknado. Beide niet aan te raden
Gewoon oude films kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja in de films moesten ze ook behoorlijk wat inkorten, waardoor het wat meer actie georiënteerd werd. Maar heb me er zeker mee vermaakt.
Zijn op het moment maar weinig goede reeksen/films, slechtste films die ik de laatste tijd heb gezien waren Hellbaby en Sharknado. Beide niet aan te raden
Suits.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Sharknado heb ik ook voor de ´lol´ gekeken. Dat was oprecht de meest stompzinnige film die ik ooit heb gezien. Overal water behalve bij hun auto en waar ze lopen. Haaien zwemmen langs ze heen als ze nog niet tot hun enkels in het water staan. Haaien die mensen in z´n geheel opeten en er levend weer uitkomen, slaat er helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:20 schreef Stryder het volgende:
[..]
Omdat bitcoin door de grond moet!! (misschien zit ik fiat)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef daankes het volgende:
Waarom kan BTC nou niet eens gewoon een dag normaal doen.
FFS!
Omdat China natuurlijk weerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:33 schreef daankes het volgende:
Waarom kan BTC nou niet eens gewoon een dag normaal doen.
FFS!
Klinkt longterm positief, meer coins voor de niet Chinezenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/c(...)ins-and-mining-gear/
Vrees? Gewoon lekker bijkomen, hij herstelt toch welquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Hmm, dus weer paar honderd $ terug vrees ik
Spatie weet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vrees? Gewoon lekker bijkomen, hij herstelt toch wel
Ik wil m'n fiets terug.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Het is de schuld van China en Duitsland samen dus deze keer
Die film keek ik ook niet omdat ik er iets van verwacht had, maar men was hem aan t hypen dat het echt een goede B film was, maar zelfs dat was het niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sharknado heb ik ook voor de ´lol´ gekeken. Dat was oprecht de meest stompzinnige film die ik ooit heb gezien. Overal water behalve bij hun auto en waar ze lopen. Haaien zwemmen langs ze heen als ze nog niet tot hun enkels in het water staan. Haaien die mensen in z´n geheel opeten en er levend weer uitkomen, slaat er helemaal nergens op.
Maar goed, dat wist ik van tevoren ook wel, maar dat iemand een film zo bizar achterlijk kan maken is me echt een raadselx10000
Gewoon rustig wachten totdat ie onder de 10 dollar valtquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:40 schreef Sands het volgende:
[..]
http://www.coindesk.com/c(...)ins-and-mining-gear/
Wutt?quote:The statement specifies three categories of items, including a list of cryptocurrencies and related items:
1. Bitcoin, Litecoin, Beaocoin, Quarkcoins, Infinitecoin, Colossuscoin, CENT, PPCoin, Namecoin and other virtual currencies.
2. Tutorials on bitcoin mining.
3. Hardware and software that are used for mining bitcoin. !!!!!``1!`!einz!@2
Eigenlijk heel normaal?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Wutt?
Wat is dat voor een land?![]()
Mao Zedong is er niks bijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Wutt?
Dus je mag geen computers meer kopen, ook leuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Wutt?
china bant pikhouweelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Gewoon dan maar pikhouweel pakken en BTC minen
Dus als ik 10x R9's bestel omdat ik serieus een fanatiek gamer ben, krijg ik al gezeik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme inwoners.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon bang om de macht te verliezen.
Was?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook niet geheel ontevreden toen ik hier weg was.
Mja.
Geëmigreerd ... ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daarom was ik ook niet geheel ontevreden toen ik hier weg was.
Mja.
Friesland?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb (helaas kort) in het buitenland gewoond.
Een land met weinig vrijheid. En mensen hier gaan al klagen als er een beetje internet privacy ontbreekt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
[..]
Wutt?
Dus we mogen hier niet klagen als ons rechten en/of vrijheden afgenomen worden omdat aan de andere kant van de wereld mensen het slechter hebben?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Een land met weinig vrijheid. En mensen hier gaan al klagen als er een beetje internet privacy ontbreekt.
Nee mag niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus we mogen hier niet klagen als ons rechten en/of vrijheden afgenomen worden omdat aan de andere kant van de wereld mensen het slechter hebben?
Oh je had een buitenlandse vriend? Wat leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Daar woonde ik ook een tijdje half zou ik haast zeggen, toen ik met 'n Fries ging.
Maar nee.
Tuurlijk mogen we dat wel, ik zeg alleen dat we het doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dus we mogen hier niet klagen als ons rechten en/of vrijheden afgenomen worden omdat aan de andere kant van de wereld mensen het slechter hebben?
Vriendinquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh je had een buitenlandse vriend? Wat leuk
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Toto69 het volgende:
Even ter vergelijking met dit landDurf je je kop niet op FOK! te posten omdat je het te lelijk vind ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Ik zet mijn kop niet open en bloot op FOK! nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Durf je je kop niet op FOK! te posten omdat je het te lelijk vind ofzo
Nee het is nog veel erger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:13 schreef Stryder het volgende:
Uch als 4900 ook nog wordt gebroken, bah bah.
Schijnt trouwens dat taobao de toko is waar je via vouchers toch geld op de exchanges kon storten, dus de workaround is zeg maar aangepakt.
*Geen officiële bron trouwens.
Ik was in fiat, nog wat verloren vandaag met trades, maar winst veilig gezet.quote:
het gaat op en neer met het nieuws enzo.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:17 schreef Stryder het volgende:
Ja net al een 325 dump op gox, dit is Chinacrash 2, geen goede hoop
[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2014 20:20:35 ]
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:20 schreef -mosrednA het volgende:
Hodlen als een baas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
Dat de koers rond nieuwjaar een duik naar beneden maakt ALS de chinezen naast een inkoopverbod ook een verkoopverbod zouden krijgen.quote:
SELL SELL SELL!!!1``1!quote:
Die kans is wel schieronmogelijk, maar het kanquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:30 schreef NickR1 het volgende:
Hij kan morgen natuurlijk ook weer op 1200 staan, wie weet
heeey magnet, volvo rijker?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:32 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zou wel een Wegenwacht abo erbij doen dan.
Chinacrashje, huobi is de enige exchange nog waar Chinezen "vrij" op kunnen handelen zoals ik e.e.a. begrijp. Als dat geblokkeerd gaat worden door pboc, dan komt er nog een dipje vermoed ik zo.quote:
Of nu verkopen is meer winstquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:34 schreef mike-amersfoort het volgende:
HODL, nu verkopen is... minder verlies![]()
... maar, ik sta achter het concept, long-term is long-term... 2016, here we come!
Dat weet niemand echt precies, want huobi heeft een hoog volume dat fake kan zijn, maar ook een hoop westerlingen die daar zitten ivm de fee's.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
Maar hoeveel gebeurt er nog in China, is dat enorm verminderd sinds de China crash?
Een eigen coin masturberen en verkopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is het, ik neem de plaatselijke snackbar over, en laat mensen alleen betalen met Bitcoins. Ook geef ik ze de keuze om te betalen met euro's, maar dat ze dan extra moeten betalen, dat is of dikke winst of steeds meer mensen die Bitcoins gaan betalen waardoor de waarde omhoog gaat waardoor ook dikke winst.
Ik ben een Genie.
Maar hoe kom ik aan genoeg geld om de snackbar te kopen?
Mee eens. Ik heb ongeveer 1900 euro in BTC gestoken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef -mosrednA het volgende:
Ondanks dat ik bitcoins heb hoop ik echt op een zieke crash. Dan maar paar honderd euro verlies om 10x zo hard in te kopen.
Kontje verkopen achter het stationquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
Dat is het, ik neem de plaatselijke snackbar over, en laat mensen alleen betalen met Bitcoins. Ook geef ik ze de keuze om te betalen met euro's, maar dat ze dan extra moeten betalen, dat is of dikke winst of steeds meer mensen die Bitcoins gaan betalen waardoor de waarde omhoog gaat waardoor ook dikke winst.
Ik ben een Genie.
http://www.marktplaats.nl(...)VOxPKCI73TKUNwV0E5wsquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een Genie.
Een lening afsluiten bij de bank.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een Genie.
Zo'n zaak waar mensen nu gaan als ze honger hebben ipv een duur restaurant of naar huis.quote:
Dit!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef -mosrednA het volgende:
Ondanks dat ik bitcoins heb hoop ik echt op een zieke crash. Dan maar paar honderd euro verlies om 10x zo hard in te kopen.
Zo doe ik het al op marktplaats.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:42 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ben een Genie.
Ohjaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een eigen coin masturberen en verkopen
wel betalen in bitcoins hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, de proefrit is pas zaterdag
Hoe kan het dat je dat niet weetquote:
Volgens een of andere Rob had ik een jaar of 5 geleden een 'lekker bekkie'. Die Rob maakt beetje erge grapjes bij 12 jarige. Oude mannetjes pijpenquote:
Zou ook kunnen, maar ik had het meer over de plaatstelijke snackbar in mijn dorp, die zeg maar niet echt concurrentie heeft ,anders gaan ze gewoon naar een andere als ik de prijzen zo hoog maak.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)VOxPKCI73TKUNwV0E5ws
Dan zou ik kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Voorlopig gaat 'ie alleen maar omhoog.
Vuile slet!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgens een of andere Rob had ik een jaar of 5 geleden een 'lekker bekkie'. Die Rob maakt beetje erge grapjes bij 12 jarige. Oude mannetjes pijpen
Maar het verdient goed, dus toch maar even gedaan, maar ik werd het zat
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Zo doe ik het al op marktplaats.
Korting als je met cryptocurrency betaald.
Beetje achterlijk misschien, maar alle kleine beetjes helpen, toch? Al 2x mee betaald gekregen
Trouwens...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dit!
De laatste chinacrash duurde ruim 2 dagen, dus we hebben nog even.
Ik wacht lekker
Hoe kan het dat je hem serieus neemt?!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:44 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je dat niet weet?
Maar zoiets is wel een kutstreek tegenover andere mensen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Een eigen coin masturberen en verkopen
Hahaha ja inderdaad, ik kan goed leven met beidequote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Trouwens...
Het is sowieso een win-win.
Een stijging is goed
Een crash is beter
Rare wereld is dit.
Fuck die andere mensen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar zoiets is wel een kutstreek tegenover andere mensen.
Correctedquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef A321456 het volgende:
Tja, als we toch allemaal verwachten dat BTC over X jaar Y keer zoveel waard is maakt is die 500 euro hogere of lagere inkoopprijs ook niet uit
1btc blijft meer waard dan 0.9quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef A321456 het volgende:
Tja, als we toch allemaal verwachten dat BTC over X jaar Y keer zoveel waard is maakt is die 50 euro hogere of lagere inkoopprijs ook niet uit
Maar het zal altijd twee keer de helft blijven.quote:
Maakt zeker wel uit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef A321456 het volgende:
Tja, als we toch allemaal verwachten dat BTC over X jaar Y keer zoveel waard is maakt is die 50 euro hogere of lagere inkoopprijs ook niet uit
Vanmiddag 300k verkocht, sorryquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef NickR1 het volgende:
Ik stel voor dat jullie allemaal investeren in DOGE
Al gedaan, ik heb mijn beetje vermogen dat er in gestopt heb gedeeld door 4 met wachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef NickR1 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef NickR1 het volgende:
Je moet laag instappen, niet hoogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef apacalipto het volgende:
ik heb de nmc trend omhoog gemistinstappen of niet... twijfels.. blijf nog even fiat denk ik
Maar hij gaat misschien nog wel lager...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Je moet laag instappen, niet hoog
Inderdaad, dus je moet even wachten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:57 schreef apacalipto het volgende:
[..]
Maar hij gaat misschien nog wel lager...
Oohhhdat einde was vet ja! "Einde"-lijk weer eens (huhuhuuh get it?)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:24 schreef Stryder het volgende:
Ja absoluut, zag de film ook meer als een aanvulling en visualisatie op hetgeen dat ik al gelezen had.
Leuk om dan te zien waar ze de nadruk op leggen, wat ze niet vertellen, wat ze erbij bedenken
Maar al met al heb ik me goed vermaakt met de films.
Einde was nogal erg zoetsappig, maarja kan niet altijd zoals The Mist zijn
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef smiths het volgende:
Adventures of Doge, was ik een tijdje terug tegen gekomen. Ik vond m wel grappig.
Ja de hele film was ok~ish en toen kwam dat einde, ik zat echt even van wtf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:59 schreef kthxbye het volgende:
[..]
Oohhhdat einde was vet ja! "Einde"-lijk weer eens (huhuhuuh get it?)
een kwart???quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef smiths het volgende:
[..]
Maar het zal altijd twee keer de helft blijven.
Mee eens, misschien moet ik ook maar eens NMC kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Vind hem aardig duur nog als je ziet hoeveel NMC is gedaald.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, idioot.
de helft is 50%
2 keer 50 = 100
100%
twee keer de helft is heel.
?? Van 200 is het toch een kwartquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, idioot.
de helft is 50%
2 keer 50 = 100
100%
twee keer de helft is heel.
Bizar, misschien maar wat TIPS kopen, staat lekker laag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
?? kan alles zijn, het is onbekend.
Ja, sowieso TIPS worden later miljarden waard.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Bizar, misschien maar wat TIPS kopen, staat lekker laag.
Ik snap het niet meer
Dit is alles wat TIPS isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Bizar, misschien maar wat TIPS kopen, staat lekker laag.
Ik snap het niet meer
Megaman 3 nog gespeeld hebbenquote:
25quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Stryder het volgende:
[..]
Megaman 3 nog gespeeld hebben![]()
Sands is ook oud
Heb je al een kist uitgezocht?quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je al een kist uitgezocht?
Nog eens 400 eraf zou fijn zijnquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Het is al met 100$ gezakt, wat wil je nog meer!
Ben je 40 ofzo....quote:
Nee, maar ik vind retro games super tof. Heb ook nog een NES op mijn kamer.quote:
I dunno, maar het volume lijkt mij laag voor de stijging die er nu is.quote:
ATARI/SEGA/NES, SNES/N64quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind retro games super tof. Heb ook nog een NES op mijn kamer.
Met vrienden doe ik soms ook nog Mario Party op de N64.
Geen DLCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
ATARI/SEGA/NES, SNES/N64
Click en play/ niks patches downloaden, bende installeren, vastlopen en dat soort meuk.
Ik mis de NES.
Lekker blazen in je cartridges.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
ATARI/SEGA/NES, SNES/N64
Click en play/ niks patches downloaden, bende installeren, vastlopen en dat soort meuk.
Ik mis de NES.
Precies, dlc is de aids van de gaming industrie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:26 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Beter toch, een hele game kopen ipv een halve!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |