Ditquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:25 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of: "Gereserveerd voor de grote neger die je moeder doet".
Dat is misschien wel nog leuker, elke dag een nieuwe tekst
Dit, die container mag hij op zijn eigen terrein stallen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:10 schreef Fe2O3 het volgende:
Container op wieltjes? elke dag wegrollen. Niet op wieltjes? Elke dag liter wasbenzine erin en de fik erin.
Dat dus!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:16 schreef noutie het volgende:
[..]
Dit, die container mag hij op zijn eigen terrein stallen.
2.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
Niet zo moeilijk doen TS, wees dat bedrijf dankbaar dat ze zowel voor hunzelf als voor jou 3 plekken vrijhouden.
Ook dat nog inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:58 schreef MPG het volgende:
[..]
2.
En een mogelijkheid tot gratis afvoeren van afval bieden.
Dit dus. Wat een armoe dit topicquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:57 schreef hottentot het volgende:
Niet zo moeilijk doen TS, wees dat bedrijf dankbaar dat ze zowel voor hunzelf als voor jou 3 plekken vrijhouden.
Dit is trouwens wel briljant van die kerel. Elkaar allemaal iets gunnen is dus eigenlijk: jullie buurtbewoners schieten hier helemaal geen steek mee op, maar ik wel! En dat accepteert iedereen kennelijk gewoon.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
Ik heb dan ook de eigenaar hier op aangesproken maar zijn reactie was "niet te veel praat van maken, we moeten elkaar allemaal iets gunnen".
Is toch niet leukquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Artbij2 het volgende:
Je kunt de gemeente dwingen om te handhaven.
En hoe was je dat van plan te gaan doen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:45 schreef Artbij2 het volgende:
Je kunt de gemeente dwingen om te handhaven.
Eerst schriftelijk de gemeenteraad verzoeken om handhaving (als dat nog niet schriftelijk gedaan is).quote:
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de motivatie van de gemeente om dit niet te handhaven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:06 schreef 99.999 het volgende:
Je kan een formeel verzoek om handhaving indienen bij de gemeente. Dan moeten ze ook formeel op je reageren en motiveren waarom ze niet handhaven. Wellicht kan je het daarmee wat verder krijgen.
Totaal gebrek aan prioriteit vermoedelijk. Zeker wanneer er geen sprake is van grote krapte aan parkeerplaatsen of bv vergunningparkeren. Dan handhaaft men liever op andere zaken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar de motivatie van de gemeente om dit niet te handhaven.
Begin maar eens met het college te verzoeken. Dit is echt uitvoering, daar gaat de raad niet over.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:08 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Eerst schriftelijk de gemeenteraad verzoeken om handhaving (als dat nog niet schriftelijk gedaan is).
Gebrek aan personeel, waarschijnlijk ook. Magoed, na een verzoek mogen ze dat fijn gaan toelichtenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Totaal gebrek aan prioriteit vermoedelijk. Zeker wanneer er geen sprake is van grote krapte aan parkeerplaatsen of bv vergunningparkeren. Dan handhaaft men liever op andere zaken.
Dus gebrek aan prioriteit. Ze kunnen het beschikbare personeel maar beperkt inzetten. Dan is het dus zaak prioriteit te stellen. Bv waar de veiligheid in geding is of wanneer er sprake is van zware overlast.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:11 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gebrek aan personeel, waarschijnlijk ook. Magoed, na een verzoek mogen ze dat fijn gaan toelichten
Of gewoon parkeren op die parkeerplaatsen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Kun je niet gewoon elke keer weer die bordjes weghalen?
En wat zeggen de collega ondernemers van deze aso over het feit dat hij bijna 10% van het totale aantal parkeerplaatsen inpikt ? Waar een container of busje van hem staat parkeren namelijk geen klanten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het aantal parkeerplaatsen was al krap voordat dit bedrijf er kwam. Vooral op woensdagmiddag, vrijdagmiddag en zaterdag. Het gevolg van het bordje " Parkeerplaats bedrijf X" is ook dat iedereen er weg blijft. Mensen durven het schijnbaar niet aan om er te gaan staan.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een plug-in hybrid en die lekker opladen op kosten van bedrijf X.
Staat dat oplaadpunt op openbaar terrein?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:16 schreef _The_General_ het volgende:
een voor de Hybrid van de baas (incl. oplaadpunt)
Overdwars!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
al waren alle 40 plekken vrij dan nog zou ik hem op zo'n geclaimde plek neerzetten.
Bij de supermarkt hier is ook zo'n plek. Als ik daar parkeer met mijn benzineauto, kan ik dan een boete krijgen eigenlijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:34 schreef Gunner het volgende:
Interessante materie. In de toekomst kan dit nog wel vaker voorbij komen. Ik heb namelijk zo het gevoel dat berijders van elektrische voertuigen de plek bij de laadpaal (vaak op openbaar terrein) als hun privé-parkeerplaats gaan zien.
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd ja. Die plekken duiken links en rechts op, op openbare parkeerplaatsen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:34 schreef Gunner het volgende:
Interessante materie. In de toekomst kan dit nog wel vaker voorbij komen. Ik heb namelijk zo het gevoel dat berijders van elektrische voertuigen de plek bij de laadpaal (vaak op openbaar terrein) als hun privé-parkeerplaats gaan zien.
Staat er een bord bij dat het alleen voor het laden van elektrische auto's is? Dan wel. Staat zo'n bord er niet, dan niet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij de supermarkt hier is ook zo'n plek. Als ik daar parkeer met mijn benzineauto, kan ik dan een boete krijgen eigenlijk?
hoe ziet dat bord er uit?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Staat er een bord bij dat het alleen voor het laden van elektrische auto's is? Dan wel. Staat zo'n bord er niet, dan niet.
Is dat bord even rechtsgeldig als een invalideparkeerplaatsbord?quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Staat er een bord bij dat het alleen voor het laden van elektrische auto's is? Dan wel. Staat zo'n bord er niet, dan niet.
Daarover loopt de discussie nog. Moet er een onderbord onder meen ik.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is dat bord even rechtsgeldig als een invalideparkeerplaatsbord?
Iedereen kan namelijk borden knutselen.
in een grote parkeergarage in de stad waar ik woon zijn de 'beste' plekken voorzien van een bordje 'alleen opladen electrische voertuigen' maar ik vraag me al een tijd af of je een bekeuring kan krijgen als je daar met je 'normale' auto gaat staan.quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:55 schreef Luigi het volgende:
[..]
Dit heb ik me ook wel eens afgevraagd ja. Die plekken duiken links en rechts op, op openbare parkeerplaatsen...
Wel een goede idd.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
in een grote parkeergarage in de stad waar ik woon zijn de 'beste' plekken voorzien van een bordje 'alleen opladen electrische voertuigen' maar ik vraag me al een tijd af of je een bekeuring kan krijgen als je daar met je 'normale' auto gaat staan.
Parkeergarage zal geen openbaar terrein zijn, dan heb je dus te maken met de regels van de eigenaar van de parkeergarage.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
in een grote parkeergarage in de stad waar ik woon zijn de 'beste' plekken voorzien van een bordje 'alleen opladen electrische voertuigen' maar ik vraag me al een tijd af of je een bekeuring kan krijgen als je daar met je 'normale' auto gaat staan.
Als je een bekeuring krijgt, kun je je erop beroepen dat het bord niet wettelijk is. Maar als in de tussentijd het bord wel bij wet vastgelegd is, dan hang je. Volgens mij wordt er a 2 jaar over gesproken om een dergelijk bord vast te leggen in de wet, dus kan ook zomaar zijn dat het opeens wel wettelijk is.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Dat onderste bord staat bij ons volgens mij. Zal de volgende keer ff kijken. Niet dat ik er dan expres ga parkeren, maar als er verder niets is (zoals vorige week zaterdag) dan is 't wel handig om te weten.
Helemaal mee eens hoor!quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:20 schreef _The_General_ het volgende:
Voor de mensen die schrijven dat ik me niet druk moet maken! Normaal gesproken doe ik dat ook niet snel. Ik hou bijv. niet van ondernemertje pesten en ik vind dat je ondernemers veel ruimte moet geven, zeker in deze crisistijd.
Maar. Het gaat mij een beetje om de arrogantie en het gemak waarmee het gaat. Rondom deze parkeerplaats liggen veel meer bedrijven. Wat als iedereen zo denkt en overal parkeerplaatsen gaat claimen.
Ze zijn hier nog mee aan het rommelen. De ontwikkelingen gaan nu erg snel.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:13 schreef kanovinnie het volgende:
Dat onderste bord staat bij ons volgens mij. Zal de volgende keer ff kijken. Niet dat ik er dan expres ga parkeren, maar als er verder niets is (zoals vorige week zaterdag) dan is 't wel handig om te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |