hehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@TT: het is wel grillig weer voor januari
Pas de TT maar aan, doe je (of een andere MOT) normaal ook al vaak genoeg...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna? Het is altijd een goed moment om te gaan bbqen.
Zit je hoog he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas de TT maar aan, doe je (of een andere MOT) normaal ook al vaak genoeg...
nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@TT: het is wel grillig weer voor januari
Tukkie doen dan maar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
de 2e slechte nacht begint me op te breken
dat lijkt me geen gewenst gedrag hierquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt regelmatig, dus waarom nu niet?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net hebeld door Omroep MAX. Ik ben morgen tussen 7 en kwart over 7 jullie tijd op radio 5 om te vertellen over het Chicago weerallemaal luisteren hoor!
Tof.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net hebeld door Omroep MAX. Ik ben morgen tussen 7 en kwart over 7 jullie tijd op radio 5 om te vertellen over het Chicago weerallemaal luisteren hoor!
Ik kijk het niet maar ik had wel al begrepen dat Rienk uit Groningen schijnt te komen, dus het is wel mogelijjk dat je 'm eens gezien hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Soempie het volgende:
Kijkt iemand hier Utopia? Ik zat met Wiebel mee te kijken () en volgens mij ken ik die Rienk.
Maakt niet uit. Radio5 zit op de middengolf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaaf - alleen jammer van de ouwelullenomroep
Ik ga eens proberen of ik radio kan streamen dan - mijn telefoon heeft geen FM-ding en ik zit dan in de bus.
Denk je echt dat ik dat weetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Radio5 zit op de middengolf.
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Soempie het volgende:
Kijkt iemand hier Utopia? Ik zat met Wiebel mee te kijken () en volgens mij ken ik die Rienk.
Toch wel. In de uitzending ging hij naar Drenthe, naar z'n vader om nog spullen te halen. Toen ging ik twijfelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar ik had wel al begrepen dat Rienk uit Groningen schijnt te komen, dus het is wel mogelijjk dat je 'm eens gezien hebt
Radio 5?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als er iets in de media is geweest de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.
Er waren tijden dat je graag aan wilde komen, dus nu weer alleen sla eten...quote:Ik ben trouwens een kilo aangekomen deze weekmaar niet gerookt
Nu maar weer op mijn eten letten
Ehm, ik heb geen idee. SBS6 volgens mij? Weet niet of het dagelijks is of niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.
Ik ben trouwens een kilo aangekomen deze weekmaar niet gerookt
Nu maar weer op mijn eten letten
ik ben natuurlijk een expert nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe komt het dat radio 5 jou gaat uithoren PS?
ik kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaaf - alleen jammer van de ouwelullenomroep
Ik ga eens proberen of ik radio kan streamen dan - mijn telefoon heeft geen FM-ding en ik zit dan in de bus.
senioren, volgens de mevrouw! Het gaat om het idee hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radio 5?
Daar luistert toch geen hond naar...![]()
Zet het maar even online, dan luister ik later wel.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk een expert nu
Goed om te weten dat ik kennelijk nog niet tot de doelgroep behoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
senioren, volgens de mevrouw! Het gaat om het idee he
Arme oudjes..quote:
nee via de FB pagina van het consulaat. Of de Dutch Club Chicago. Of dat is geloof ik hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Soempie het volgende:
Hoe hebben ze je gevonden, PS? Of luister je zelf naar omroep MAX?
Ga Pinterestenquote:
ik doe wel een middag-majootjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Nu moet je wel tot na middernacht wakker blijven.
Maar goed dat Red niet in Chicago zit...
Neuh. Ik wil gewoon werken, ben helemaal opgeladen van die vakantie en dan zit ik op het werk te niksen. Maar collega 1 is ziek en collega 2 is elders bezig. Zij zijn de enigen die mij de stand van zaken van het project kunnen vertellenquote:
De hele dag een majootje aan, lijkt me nu daar ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe wel een middag-majootje
Ugh de Packersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele dag een majootje aan, lijkt me nu daar ook niet verkeerd.
Zag gisteren opTV fans van de Greenbay Packers bij het stadion staan. Dat leken wel Michelin-poppetjes, zo dik waren die aangekleed om de wedstrijd toch live mee te kunnen maken...
Cheeseheads, ja, net als wij Nederlanders...quote:
Hup Etcie, hup!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Etcie mag op gesprek - vooral ter kennismaking trouwens, op dit moment.
Bij een werving- en selectiebureau, ik had gereageerd op de eerste vacature en ze belden of ik eventueel ook interesse had in de tweede. We zullen het zien
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij een werving- en selectiebureau, ik had gereageerd op de eerste vacature en ze belden of ik eventueel ook interesse had in de tweede. We zullen het zien
Hoera!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
quote:
quote:
quote:
al een paar dagen geen tv aan gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets in de media is geweest de afgelopen dagen...
Online continue, dagelijks op SBS6 van 19.30 tot 20.00uur.
[..]
Er waren tijden dat je graag aan wilde komen, dus nu weer alleen sla eten...
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Hemel, dat ik hier al meer energie van krijg dan van m'n werk momenteel is veelzeggend
quote:
oh? Hoe vaak dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt regelmatig, dus waarom nu niet?
hey! Long time no see!quote:
Vind je je werk daar nu ook minder uitdagend/ leuk/ enz.? Of zou je wel willen blijven als ze je -EINDELIJK- een vast contract aanbieden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Hemel, dat ik hier al meer energie van krijg dan van m'n werk momenteel is veelzeggend
fijn he, tokkies in je buurtquote:
Hebben jullie een rechtbijstandsverzekering?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Buurman die niet kan parkeren en altijd half in een vak staat is tegen de auto van Wiebel aangereden. Z'n auto staat er schuin in het vak naast, z'n lak zit in de kras op onze auto. Kan niet missen. Wiebel belt aan en hij krijgt als reactie dat hij weg moet gaan.Wiebel heeft foto's gemaakt.
En nu komt de politie dus langs.![]()
Ben benieuwd naar het vervolg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Buurman die niet kan parkeren en altijd half in een vak staat is tegen de auto van Wiebel aangereden. Z'n auto staat er schuin in het vak naast, z'n lak zit in de kras op onze auto. Kan niet missen. Wiebel belt aan en hij krijgt als reactie dat hij weg moet gaan.Wiebel heeft foto's gemaakt.
Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze week een sollicitatiegesprek en volgende week ook eentje
Goed bezig! Wat voor werk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze week een sollicitatiegesprek en volgende week ook eentje
Vrijwilligerswerk met toestemming van het UWV.quote:
Als het enigzins kan, beidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef Soempie het volgende:
Mooi ER! Waar gaat je voorkeur naar uit?
Leuk...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Gaat de goede kant op zo!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk met toestemming van het UWV.
1tje voor werk in een bejaardentehuis hier letterlijk om de hoek
De ander voor medewerker preventieteam Gorinchem
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Bart het volgende:
Afgelopen 25 delen enkel een TT-wijziging voor het aftellen van oud en nieuw, en voor de geboorte van wiebelsoempie 2.0. Valt best mee dus MM.
Rijbewijs innemen en auto de deur uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Soempie het volgende:
Er zijn trouwens ook getuigen van de parkeeractie. Hij heeft eerst de auto van een andere buurvrouw geraakt (waar ze bij stond). En direct daarop die van ons (hij parkeerde tussen die twee auto's).
Zij zegt er iets van en zijn reactie: had je maar ruimte moeten maken!
Hij vindt dat hij altijd voor z'n eigen huis moet parkeren, dat die plek van hem is. Wat helemaal niet het geval is. Daarom staat hij ook altijd half nog op de weg, omdat er heel vaak geen plek is en hij toch daar wil staan.
Echt zo'n idioot. Hij heeft de gordijnen dichtgetrokken ook toen Wiebel voor de deur stond.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Soempie het volgende:
Er zijn trouwens ook getuigen van de parkeeractie. Hij heeft eerst de auto van een andere buurvrouw geraakt (waar ze bij stond). En direct daarop die van ons (hij parkeerde tussen die twee auto's).
Zij zegt er iets van en zijn reactie: had je maar ruimte moeten maken!
Hij vindt dat hij altijd voor z'n eigen huis moet parkeren, dat die plek van hem is. Wat helemaal niet het geval is. Daarom staat hij ook altijd half nog op de weg, omdat er heel vaak geen plek is en hij toch daar wil staan.
Echt zo'n idioot. Hij heeft de gordijnen dichtgetrokken, toen Wiebel voor de deur stond.
Die is wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen en auto de deur uit![]()
M'n vader zegt dan wel eens "if you can't drive it, park it. If you can't park it, don't be in one"
Welnee. Was er zelf nieuwsgierig naar door je post.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen en auto de deur uit![]()
M'n vader zegt dan wel eens "if you can't drive it, park it. If you can't park it, don't be in one"
al in de meterkast gekeken of de groep nog aan staat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef B.ertha het volgende:
De twee plafondlampen in mijn woonkamer doen het niet. Spots en gloeilamp. Moet dus haast wel iets mis zijn met de groep
automaatje klik omhoogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef B.ertha het volgende:
De twee plafondlampen in mijn woonkamer doen het niet. Spots en gloeilamp. Moet dus haast wel iets mis zijn met de groep
Geen enkel knopje staat omlaag? Automaten en aardleks?quote:
Heb je automaten of smeltpatronen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:46 schreef B.ertha het volgende:
Geen idee, er ik weet niet welke stop waarvoor is en ik ga het niet testen door alles om te zetten. Niet mijn huis.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan zit de lamp in je meterkast vast op de zelfde groep.
het werk is niets veranderd, maar ik ben het beu om geen enige vorm van zekerheid te hebben over een periode van meer dan 3 of 6 maandenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:52 schreef Soempie het volgende:
Etcie, dat is al goed nieuws! Hopelijk mag je ook bij de bedrijven zelf langs.
[..]
Vind je je werk daar nu ook minder uitdagend/ leuk/ enz.? Of zou je wel willen blijven als ze je -EINDELIJK- een vast contract aanbieden?
goed bezigquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk met toestemming van het UWV.
1tje voor werk in een bejaardentehuis hier letterlijk om de hoek
De ander voor medewerker preventieteam Gorinchem
Over het algemeen 16A.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:59 schreef B.ertha het volgende:
Weet ik veel![]()
Ik kijk er later wel eens goed naar. Heb nu genoeg aan mijn staande lamp.
Wanneer is jullie buurt barbecue?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Wiebelkont het volgende:
Eaukay. Luistert.
Schlemiele oudere man, werkt voor de gemeente (plantsoendienst oid), heeft een opel combo busje waar hij mee naar zijn werk rijd. Moet en zal persé altijd voor zijn deur parkeren. Zet hem desnoods schuin op de stoep. Asociaal figuur, altijd sjagerijnig en hartstikke doof.
Enfin, ik sta al twee dagen op dezelfde plaats (die van mijn buurvrouw, die geen auto heeft) en Soempie is net gaan wandelen. Ze komt terug en ziet een buurvrouw van verderop tegen hem losgaan omdat hij de auto van haar dochter geraakt heeft. Hij roept wat en gaat naar binnen. Soempie controleert daarop ook mijn auto: Ja hoor, dikke kras.
Ik controleer de kras en de blauwe lak van zijn auto druipt er nog net niet vers uit. Hij heeft een poging gedaan toch in het vak te parkeren (het was eigenlijk te klein doordat die buurvrouw blijkbaar iets te weinig ruimte had gelaten) door er schuin in te rijden (met zijn rechtervoorwiel de stoep op) en heeft in dat proces met zijn linkervoorkant mijn rechterachterkant geraakt. Sporen zijn evident aan beide auto's.
Foto's gemaakt (dan komt zo'n 41MP camera op je telefoon ineens heel erg van pas) en aangebeld. Doet uiteraard niet open, dus ik sta voor zijn raam te kloppen en te zwaaien, hij doet alsof hij me niet ziet. Uiteindelijk wuift hij mij weg.
Dus ja, dan maar politie gebeld. Die heeft uiteindelijk zijn dochter te pakken gekregen die met een sleutel naar binnen ging (want voor de politie deed hij ook niet open). Hij wil nog steeds niet naar buiten komen dus uiteindelijk moeten die buurvrouw en ik onze half getekende en ingevulde schadeformulieren aan haar geven zodat hij ze binnen kan invullen en aan haar teruggeven.
Nu de hele rambam nog met de leasemaatschappij regelen.
Echt, sommige mensen...
Wauw! Kan dat iets zijn voor dat geld?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.sheinside.com/(...)ml?url_from=shepiner
Aha. De tweede en daar had ik al naar gekeken. Niets staat naar beneden.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Smeltpatronen. Kijk of er bij eentje het middelste zilverkleurige dingetje loshangt, naar voren toe. Die is stuk.
[ afbeelding ]
Automaten. Kijk of er een naar beneden staat. Die kun je dan omhoog zetten, dan zou ie weer moeten werken.
Wat een verhaal..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:02 schreef Wiebelkont het volgende:
Eaukay. Luistert.
Schlemiele oudere man, werkt voor de gemeente (plantsoendienst oid), heeft een opel combo busje waar hij mee naar zijn werk rijd. Moet en zal persé altijd voor zijn deur parkeren. Zet hem desnoods schuin op de stoep. Asociaal figuur, altijd sjagerijnig en hartstikke doof.
Enfin, ik sta al twee dagen op dezelfde plaats (die van mijn buurvrouw, die geen auto heeft) en Soempie is net gaan wandelen. Ze komt terug en ziet een buurvrouw van verderop tegen hem losgaan omdat hij de auto van haar dochter geraakt heeft. Hij roept wat en gaat naar binnen. Soempie controleert daarop ook mijn auto: Ja hoor, dikke kras.
Ik controleer de kras en de blauwe lak van zijn auto druipt er nog net niet vers uit. Hij heeft een poging gedaan toch in het vak te parkeren (het was eigenlijk te klein doordat die buurvrouw blijkbaar iets te weinig ruimte had gelaten) door er schuin in te rijden (met zijn rechtervoorwiel de stoep op) en heeft in dat proces met zijn linkervoorkant mijn rechterachterkant geraakt. Sporen zijn evident aan beide auto's.
Foto's gemaakt (dan komt zo'n 41MP camera op je telefoon ineens heel erg van pas) en aangebeld. Doet uiteraard niet open, dus ik sta voor zijn raam te kloppen en te zwaaien, hij doet alsof hij me niet ziet. Uiteindelijk wuift hij mij weg.
Dus ja, dan maar politie gebeld. Die heeft uiteindelijk zijn dochter te pakken gekregen die met een sleutel naar binnen ging (want voor de politie deed hij ook niet open). Hij wil nog steeds niet naar buiten komen dus uiteindelijk moeten die buurvrouw en ik onze half getekende en ingevulde schadeformulieren aan haar geven zodat hij ze binnen kan invullen en aan haar teruggeven.
Nu de hele rambam nog met de leasemaatschappij regelen.
Echt, sommige mensen...
ik waag het erop denk ik. Wel met een ander jurkje, want ik betwijfel of khaki mij zal staan, maar ze hebben keuze genoegquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:16 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Wauw! Kan dat iets zijn voor dat geld?
Nadat ik op de link had geklikt ben ik weer hier gaan kijken om te zien of het wel echt Etcie was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik waag het erop denk ik. Wel met een ander jurkje, want ik betwijfel of khaki mij zal staan, maar ze hebben keuze genoeg
apart. Mogelijk zijn er dan toch twee lampen stuk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Aha. De tweede en daar had ik al naar gekeken. Niets staat naar beneden.
geen verzendkosten, retour is binnen 30 dagen na levering en zelf de kosten betalen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nadat ik op de link had geklikt ben ik weer hier gaan kijken om te zien of het wel echt Etcie was.![]()
Die khaki staat waarschijnlijk niemand, nietsig kleurtje.
Hoe zit het met verzendkosten en retour sturen?
Ik weet niet of de lampen achter een dimmer schakelaar zitten. If so, dan kan die ook nog defect zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Bart het volgende:
[..]
apart. Mogelijk zijn er dan toch twee lampen stuk.
oh dus de maten zeggen niet veelquote:This was HUGE in size. This site is so inconsistent in size. I bought other dresses of the same size that I couldn't even get on, and this was like a tent.
Zoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:46 schreef Etcetera het volgende:
http://www.sheinside.com/(...)ml?url_from=shepiner
1 is dimmer, 1 is afstandsbediening. Ook met dimmer maar apart bediend.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet of de lampen achter een dimmer schakelaar zitten. If so, dan kan die ook nog defect zijn.
Heb ook zoiets aan de hand gehad en toen bleekmhet dus de schakelaar te zijn...
Heb je al 1 van de lampen vervangen als test?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
1 is dimmer, 1 is afstandsbediening. Ook met dimmer maar apart bediend.
Dan een maat (of 2) groter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geen verzendkosten, retour is binnen 30 dagen na levering en zelf de kosten betalen.
Hoe zit dat met schouderbreedte metenbuitenkant schouders zeker? Want dat is bij mij 43 cm, jurkje is 37 cm schouderbreedte
Nee, heb volgens mij verder alleen kleine fitting in huis. En de spots waren met 4,zou wel heel toevallig zijn als dat het is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je al 1 van de lampen vervangen als test?
Ik geef het even op...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:04 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Nee, heb volgens mij verder alleen kleine fitting in huis. En de spots waren met 4,zou wel heel toevallig zijn als dat het is.
is er nietquote:
Terrasje pakken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga de kou maar eens proberentis nu een schappelijk -17
Bikkelquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik ga de kou maar eens proberentis nu een schappelijk -17
Toch een peer gevonden en het blijkt toch toeval. Hanglamp werkt weerquote:
Blikseminslag, stroompiek?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Toch een peer gevonden en het blijkt toch toeval. Hanglamp werkt weer
Tast ik nog steeds in het duister () waarom de spots niet meer werken
Heb je nog een spiegelbeeld?quote:Op woensdag 8 januari 2014 01:58 schreef wyccie het volgende:
Val ik een keer vroeg in slaap, word ik natuurlijk weer midden in de nacht wakker.
En uiteraard weer trek. Ik begin me af te vragen of ik niet gewoon even iemand in zijn nek moet bijten en tussen zes planken hoor te slapen.
Wat is een meme, wat zijn tattas ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind deze meme zo leuk![]()
![]()
[ afbeelding ]
Een meme is een 'internetgrap'. Vaak in de vorm van een plaatjesreeks rondom een bepaald thema. Zo is er bijvoorbeeld 'Overly attached girlfriend'quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:06 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Wat is een meme, wat zijn tattas ?
ff opgezocht, het staat voor Nederlanders. De meme is dan dat ze de spot drijven met Nederlandse gebruiken/gewoontenquote:Op woensdag 8 januari 2014 02:11 schreef wyccie het volgende:
Memes zijn internethypes, een terugkerende grap in de vorm van bijvoorbeeld zo'n plaatje met tekst.
Tattas weet ik niet zeker, maar ik dacht dat het voor vrienden stond.
het leven van een weervrouw gaat niet over rozenquote:
I knowquote:Op woensdag 8 januari 2014 06:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het leven van een weervrouw gaat niet over rozen
idd, ik wacht geduldigquote:
leuk!! Volgens mij verdubbelen we hun luisteraantallenquote:
wat praat je netjes trouwensquote:
Is dat zo?quote:
ik vind van wel, maar het was een leuk gesprek hoor!quote:
Vond het heel leuk om te doen!quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:19 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik vind van wel, maar het was een leuk gesprek hoor!
We want more!quote:Op woensdag 8 januari 2014 07:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Vond het heel leuk om te doen!
als je het kan vinden post het dan hier, dan kan ik het ook horenquote:Op woensdag 8 januari 2014 07:34 schreef MaJo het volgende:
Ow ik was wakker maar helemaal vergetenlater maar even terugluisteren
Ik moet zo naar de dokter, bespreken of mijn neus rechtgezet moet worden
Het woord meme is veel ouder dan internet. Richard Dawkins gebruikte het al in de jaren '70 als eenheid van (culturele) informatie die via een informatiedrager (in dit geval de hersenen) wordt overgedragen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 02:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een meme is een 'internetgrap'. Vaak in de vorm van een plaatjesreeks rondom een bepaald thema. Zo is er bijvoorbeeld 'Overly attached girlfriend'
[ afbeelding ]
Philosoraptor
[ afbeelding ]
Maar ook Keyboar Cat, Rickroll en nog heel veel meer
huh dat is nieuw voor mequote:Op woensdag 8 januari 2014 08:05 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Het woord meme is veel ouder dan internet. Richard Dawkins gebruikte het al in de jaren '70 als eenheid van (culturele) informatie die via een informatiedrager (in dit geval de hersenen) wordt overgedragen.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Memequote:A meme (/ˈmiːm/; meem)[1] is "an idea, behavior, or style that spreads from person to person within a culture."[2] A meme acts as a unit for carrying cultural ideas, symbols, or practices that can be transmitted from one mind to another through writing, speech, gestures, rituals, or other imitable phenomena. Supporters of the concept regard memes as cultural analogues to genes in that they self-replicate, mutate, and respond to selective pressures.[3]
The word meme is a shortening (modeled on gene) of mimeme (from Ancient Greek μίμημα Greek pronunciation: [míːmɛːma] mīmēma, "imitated thing", from μιμεῖσθαι mimeisthai, "to imitate", from μῖμος mimos "mime")[4] and it was coined by the British evolutionary biologist Richard Dawkins in The Selfish Gene (1976)[1][5] as a concept for discussion of evolutionary principles in explaining the spread of ideas and cultural phenomena. Examples of memes given in the book included melodies, catch-phrases, fashion, and the technology of building arches.[6]
quote:Op woensdag 8 januari 2014 08:33 schreef ErwinRommel het volgende:
is dit ook een meme?
[ afbeelding ]
Bij jou verbaast me dat niks, jij plaatst dat soort dingen ook regelmatig.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken de term meme al heel wat jaren geloof ik
Ik wil het eventueel wel capturen en hier beschikbaar stellen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:18 schreef Etcetera het volgende:
Overigens, via de site van Radio 5 kun je het programma waar PS in zat terugluisteren, maar dat kan dan pas vanaf morgen blijkbaar of ergens later op de dag, nu nog niet in elk geval
Als ik het goed heb: Wekker-wakker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wil het eventueel wel capturen en hier beschikbaar stellen...
Hoe heet dat programma?
Gevonden, zal vanavond wel even kijken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik het goed heb: Wekker-wakker.
Ik heb het niet gehoord, maar als ik naar de posts kijk: tussen 7 en twintig over 7 ongeveerquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gevonden, zal vanavond wel even kijken.
Hoe laat ongeveer was PS te beluisteren?
Luikinga, Luikinga,quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja, ik ben 1 keer op de radio geweest. Was bij Wil Luikinga en ik was een jaar of 14
Ik op 14 februari 2009 in de avond op 3fmquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik speur vanavond wel even het fragment op.
Heb het eerder voor Diaan en MaJo gedaan...
Nog meer media-optredens hier?
Ik heb er minimaal één op YouTube staan, maar die heb ik al eens gepost...
Het was toeval maar daardoor heb ik het wel onthouden. Kaartjes gewonnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dat had te maken met Valentijnsdag of is dat toeval?
Dat dat al nieuws is...quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een keer op tv geweest bij de IKON en op de lokale radio. En ik heb ook al eens in de lokale krant gestaan vanwege een schoolmusical. Want ik zakte door het bed toen ik doornroosje speelde
Ik wacht het antwoord op Jojo's vraag af...quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik op 14 februari 2009 in de avond op 3fm
Ik stal de show natuurlijkquote:
Als onderdeel van een koor vaak genoegquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:35 schreef MadMaster het volgende:
Ik speur vanavond wel even het fragment op.
Heb het eerder voor Diaan en MaJo gedaan...
Nog meer media-optredens hier?
Ik heb er minimaal één op YouTube staan, maar die heb ik al eens gepost...
Bij "Wekker-Wakker" is ze te horen vanaf 07.12 uur.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, maar als ik naar de posts kijk: tussen 7 en twintig over 7 ongeveer
Ik hoor nu ook Op de stepquote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij "Wekker-Wakker" is ze te horen vanaf 07.12 uur.
http://www.radio5nostalgia.nl/uitzendingen/programmering.html#
Ik kan hier niet streamen...quote:Op woensdag 8 januari 2014 10:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij "Wekker-Wakker" is ze te horen vanaf 07.12 uur.
http://www.radio5nostalgia.nl/uitzendingen/programmering.html#
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En Campzone radio natuurlijk, live zelfs toen in beeld en geluid...
Faal!quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]dat was ik zelfs alweer vergeten
En gefigureerd bij Sirriejus Riekwestquote:Op woensdag 8 januari 2014 09:48 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben een keer op tv geweest bij de IKON en op de lokale radio. En ik heb ook al eens in de lokale krant gestaan vanwege een schoolmusical. Want ik zakte door het bed toen ik doornroosje speelde
Ik denk dat ik maar handtekeningen moet gaan uitdelenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En gefigureerd bij Sirriejus Riekwest
Ik heb er meerdere gehad hequote:Op woensdag 8 januari 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Tim, is jouw TV-optreden nog in omloop?
Meerdere?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gehad he. Voor allemaal geldt: vast wel ergens, maar ik ga ze niet opzoeken
Je kunt hem nog wel boeken.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Tim, is jouw TV-optreden nog in omloop?
Welke link?quote:
Gekkie, dat is een tekst en geen linkquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze:
[ Bericht 10% gewijzigd door Cobra4 op 08-01-2014 11:32 ]
Aanpassingen werken nu ook in quotes door...quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gekkie, dat is een tekst en geen link
Een applicatie die ik nodig heb, is de hele morgen al niet beschikbaar.quote:Ik zit testscripts te schrijven, saai klusje
Net toen ik het idee had om op huis aan te gaan, deed 'ie het weer...quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef Tinuviel het volgende:
Balen MM. Heb je zicht op wanneer de applicatie beschikbaar is of is dat onduidelijk?
Oh maar als het een onbetaald traineeship was had ik het sowieso niet gedaan, maar de 'omscholing' naar online marketing consulent kon geen kwaadquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Maar dat verhaal met "een mooie lans op vaste functie" hebben we ook eerder gehoord en dat moet je toch niet meer willen!
gotchaquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh maar als het een onbetaald traineeship was had ik het sowieso niet gedaan, maar de 'omscholing' naar online marketing consulent kon geen kwaad
ik denk appelmoes, maar het klinkt lekker.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Eigengemaakte applemouse (?) gemaakt voor straks bij de irish stew
Of deze:quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk appelmoes, maar het klinkt lekker.
31e, valt nog best mee dusquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Bekende info?
Top 500 subforum Mens erger je niet van 01-01-2013 t/m 30-12-2013
Maar om die bij een stoofpot te serveren lijkt me niet zo smakelijkquote:
whoa, 36 nog?quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Bekende info?
(i) Top 500 subforum Mens erger je niet van 01-01-2013 t/m 31-12-2013
quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:51 schreef Etcetera het volgende:
Hilarisch dit
bepaalde werkzaamheden die tot voor kort door tijdelijke krachten werden gedaan, die nu niet meer hier werken, worden nu niet gedaan. Niemand die weet wie het moet oppakken of hoe het opgepakt moet worden.
Ik verheug me bijna op de dag dat ik kan melden dat ik een andere baan heb gevonden want bij mij geldt precies hetzelfde
25ste nogquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Bekende info?
146 posts in 2013. Voor mn gevoel moeten dat er veel meer zijnquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Bekende info?
yoquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
25ste nogEn dat terwijl ik helemaal niet zoveel meer post hier
En wat sta jij hoog MM
G en ik zitten af en toe wat naar huisjes te kijken en we hebben nu wel een hele leuke gevondenIs alleen wel in Culemborg dus dat is niet mijn eerste keus. Maar aan de andere kant, we zitten toch meestal thuis en huisje is wel errug tof
Voor wie interesse heeft: linkje kan ik per PM versturen
Ik schrok er zelf van, maar ik post soms ook de meest debiele zaken hier.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En wat sta jij hoog MM
Shoot!quote:G en ik zitten af en toe wat naar huisjes te kijken en we hebben nu wel een hele leuke gevondenIs alleen wel in Culemborg dus dat is niet mijn eerste keus. Maar aan de andere kant, we zitten toch meestal thuis en huisje is wel errug tof
Is dat puur alleen in de SC of zit je ook in andere topics? Oh wacht, je quizzt ook gewoon nog mee toch? Dan schiet het ook wel opquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schrok er zelf van, maar ik post soms ook de meest debiele zaken hier.
En overal een mening over hebben is ook niet bevorderlijk..
Checkquote:Shoot!
Ja graag, stuur maar.quote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En wat sta jij hoog MM
G en ik zitten af en toe wat naar huisjes te kijken en we hebben nu wel een hele leuke gevondenIs alleen wel in Culemborg dus dat is niet mijn eerste keus. Maar aan de andere kant, we zitten toch meestal thuis en huisje is wel errug tof
ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 8 januari 2014 16:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
En wat sta jij hoog MM
quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:09 schreef MaJo het volgende:
DM's verstuurdIk wilde het linkje via CTRL-V in de DM zetten, zat er opeens een heel verhaal onder wat ik net naar een klant had verstuurd
![]()
Gelukkig wel nog gezien en linkje alsnog erin gezet
Maar ja misschien nog beter dit dan dat ik het linkje van het huis naar een klant stuurquote:
Hier ook graag.quote:Op woensdag 8 januari 2014 18:22 schreef MaJo het volgende:
Als het goed is heeft iedereen die erom heeft gevraagd nu een DM. If not: laat het me even weten
18e met 3635 postsquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:20 schreef MadMaster het volgende:
Bekende info?
Ik kan via de ING geen BIC nummer meer vermelden bij een buitenlandse overschrijving.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef iamredleader het volgende:
Euh, volgens mij heb je allebei nodig...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het hele idee van Iban is toch ook dat je dan makkelijker van en naar buitenlandse rkeningen kan betalen?quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan via de ING geen BIC nummer meer vermelden bij een buitenlandse overschrijving.
Ok, ik heb ook weer iets geleerdquote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
ING maar even gebeld, BIC nummer is niet meer nodig met een IBAN rekeningnummer.
Ja, maar ik loop nu al 2 maanden te bakkeleien met een theater in Duitsland die een BIC nummer eisen, waardoor ik maar geen kaarten kan bestellen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het hele idee van Iban is toch ook dat je dan makkelijker van en naar buitenlandse rkeningen kan betalen?
quote:Op woensdag 8 januari 2014 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Voor wie PS over het weer in Chicago wil horen brabbelen:WoohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |