hehequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@TT: het is wel grillig weer voor januari
Pas de TT maar aan, doe je (of een andere MOT) normaal ook al vaak genoeg...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Bijna? Het is altijd een goed moment om te gaan bbqen.
Zit je hoog he?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pas de TT maar aan, doe je (of een andere MOT) normaal ook al vaak genoeg...
nicequote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:33 schreef TradeMarkie het volgende:
@TT: het is wel grillig weer voor januari
Tukkie doen dan maar?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
de 2e slechte nacht begint me op te breken
dat lijkt me geen gewenst gedrag hierquote:
Geen idee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt regelmatig, dus waarom nu niet?
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net hebeld door Omroep MAX. Ik ben morgen tussen 7 en kwart over 7 jullie tijd op radio 5 om te vertellen over het Chicago weerallemaal luisteren hoor!
Tof.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Net hebeld door Omroep MAX. Ik ben morgen tussen 7 en kwart over 7 jullie tijd op radio 5 om te vertellen over het Chicago weerallemaal luisteren hoor!
Ik kijk het niet maar ik had wel al begrepen dat Rienk uit Groningen schijnt te komen, dus het is wel mogelijjk dat je 'm eens gezien hebtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Soempie het volgende:
Kijkt iemand hier Utopia? Ik zat met Wiebel mee te kijken () en volgens mij ken ik die Rienk.
Maakt niet uit. Radio5 zit op de middengolf.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaaf - alleen jammer van de ouwelullenomroep
Ik ga eens proberen of ik radio kan streamen dan - mijn telefoon heeft geen FM-ding en ik zit dan in de bus.
Denk je echt dat ik dat weetquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Radio5 zit op de middengolf.
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef Soempie het volgende:
Kijkt iemand hier Utopia? Ik zat met Wiebel mee te kijken () en volgens mij ken ik die Rienk.
Toch wel. In de uitzending ging hij naar Drenthe, naar z'n vader om nog spullen te halen. Toen ging ik twijfelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik kijk het niet maar ik had wel al begrepen dat Rienk uit Groningen schijnt te komen, dus het is wel mogelijjk dat je 'm eens gezien hebt
Radio 5?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Als er iets in de media is geweest de afgelopen dagen...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.
Er waren tijden dat je graag aan wilde komen, dus nu weer alleen sla eten...quote:Ik ben trouwens een kilo aangekomen deze weekmaar niet gerookt
Nu maar weer op mijn eten letten
Ehm, ik heb geen idee. SBS6 volgens mij? Weet niet of het dagelijks is of niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
waar en wanneer wordt het uitgezonden? Ik wilde het gaan volgen maar op de site staat er niets over uitzendtijden dus ik dacht dat het nog niet begonnen was.
Ik ben trouwens een kilo aangekomen deze weekmaar niet gerookt
Nu maar weer op mijn eten letten
ik ben natuurlijk een expert nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:39 schreef Cobra4 het volgende:
Hoe komt het dat radio 5 jou gaat uithoren PS?
ik kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]gaaf - alleen jammer van de ouwelullenomroep
Ik ga eens proberen of ik radio kan streamen dan - mijn telefoon heeft geen FM-ding en ik zit dan in de bus.
senioren, volgens de mevrouw! Het gaat om het idee hequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Radio 5?
Daar luistert toch geen hond naar...![]()
Zet het maar even online, dan luister ik later wel.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben natuurlijk een expert nu
Goed om te weten dat ik kennelijk nog niet tot de doelgroep behoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
senioren, volgens de mevrouw! Het gaat om het idee he
Arme oudjes..quote:
nee via de FB pagina van het consulaat. Of de Dutch Club Chicago. Of dat is geloof ik hetzelfdequote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:53 schreef Soempie het volgende:
Hoe hebben ze je gevonden, PS? Of luister je zelf naar omroep MAX?
Ga Pinterestenquote:
ik doe wel een middag-majootjequote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:00 schreef MadMaster het volgende:
Nu moet je wel tot na middernacht wakker blijven.
Maar goed dat Red niet in Chicago zit...
Neuh. Ik wil gewoon werken, ben helemaal opgeladen van die vakantie en dan zit ik op het werk te niksen. Maar collega 1 is ziek en collega 2 is elders bezig. Zij zijn de enigen die mij de stand van zaken van het project kunnen vertellenquote:
De hele dag een majootje aan, lijkt me nu daar ook niet verkeerd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik doe wel een middag-majootje
Ugh de Packersquote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De hele dag een majootje aan, lijkt me nu daar ook niet verkeerd.
Zag gisteren opTV fans van de Greenbay Packers bij het stadion staan. Dat leken wel Michelin-poppetjes, zo dik waren die aangekleed om de wedstrijd toch live mee te kunnen maken...
Cheeseheads, ja, net als wij Nederlanders...quote:
Hup Etcie, hup!!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Etcie mag op gesprek - vooral ter kennismaking trouwens, op dit moment.
Bij een werving- en selectiebureau, ik had gereageerd op de eerste vacature en ze belden of ik eventueel ook interesse had in de tweede. We zullen het zien
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Bij een werving- en selectiebureau, ik had gereageerd op de eerste vacature en ze belden of ik eventueel ook interesse had in de tweede. We zullen het zien
Hoera!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:56 schreef Etcetera het volgende:
quote:
quote:
quote:
al een paar dagen geen tv aan gehadquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als er iets in de media is geweest de afgelopen dagen...
Online continue, dagelijks op SBS6 van 19.30 tot 20.00uur.
[..]
Er waren tijden dat je graag aan wilde komen, dus nu weer alleen sla eten...
Thanksquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Hemel, dat ik hier al meer energie van krijg dan van m'n werk momenteel is veelzeggend
quote:
oh? Hoe vaak dan?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar het gebeurt regelmatig, dus waarom nu niet?
hey! Long time no see!quote:
Vind je je werk daar nu ook minder uitdagend/ leuk/ enz.? Of zou je wel willen blijven als ze je -EINDELIJK- een vast contract aanbieden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Hemel, dat ik hier al meer energie van krijg dan van m'n werk momenteel is veelzeggend
fijn he, tokkies in je buurtquote:
Hebben jullie een rechtbijstandsverzekering?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Buurman die niet kan parkeren en altijd half in een vak staat is tegen de auto van Wiebel aangereden. Z'n auto staat er schuin in het vak naast, z'n lak zit in de kras op onze auto. Kan niet missen. Wiebel belt aan en hij krijgt als reactie dat hij weg moet gaan.Wiebel heeft foto's gemaakt.
En nu komt de politie dus langs.![]()
Ben benieuwd naar het vervolg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Buurman die niet kan parkeren en altijd half in een vak staat is tegen de auto van Wiebel aangereden. Z'n auto staat er schuin in het vak naast, z'n lak zit in de kras op onze auto. Kan niet missen. Wiebel belt aan en hij krijgt als reactie dat hij weg moet gaan.Wiebel heeft foto's gemaakt.
Succes!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze week een sollicitatiegesprek en volgende week ook eentje
Goed bezig! Wat voor werk?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:20 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze week een sollicitatiegesprek en volgende week ook eentje
Vrijwilligerswerk met toestemming van het UWV.quote:
Als het enigzins kan, beidenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:33 schreef Soempie het volgende:
Mooi ER! Waar gaat je voorkeur naar uit?
Leuk...quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
Gaat de goede kant op zo!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vrijwilligerswerk met toestemming van het UWV.
1tje voor werk in een bejaardentehuis hier letterlijk om de hoek
De ander voor medewerker preventieteam Gorinchem
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Bart het volgende:
Afgelopen 25 delen enkel een TT-wijziging voor het aftellen van oud en nieuw, en voor de geboorte van wiebelsoempie 2.0. Valt best mee dus MM.
Rijbewijs innemen en auto de deur uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Soempie het volgende:
Er zijn trouwens ook getuigen van de parkeeractie. Hij heeft eerst de auto van een andere buurvrouw geraakt (waar ze bij stond). En direct daarop die van ons (hij parkeerde tussen die twee auto's).
Zij zegt er iets van en zijn reactie: had je maar ruimte moeten maken!
Hij vindt dat hij altijd voor z'n eigen huis moet parkeren, dat die plek van hem is. Wat helemaal niet het geval is. Daarom staat hij ook altijd half nog op de weg, omdat er heel vaak geen plek is en hij toch daar wil staan.
Echt zo'n idioot. Hij heeft de gordijnen dichtgetrokken ook toen Wiebel voor de deur stond.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:36 schreef Soempie het volgende:
Er zijn trouwens ook getuigen van de parkeeractie. Hij heeft eerst de auto van een andere buurvrouw geraakt (waar ze bij stond). En direct daarop die van ons (hij parkeerde tussen die twee auto's).
Zij zegt er iets van en zijn reactie: had je maar ruimte moeten maken!
Hij vindt dat hij altijd voor z'n eigen huis moet parkeren, dat die plek van hem is. Wat helemaal niet het geval is. Daarom staat hij ook altijd half nog op de weg, omdat er heel vaak geen plek is en hij toch daar wil staan.
Echt zo'n idioot. Hij heeft de gordijnen dichtgetrokken, toen Wiebel voor de deur stond.
Die is wel toepasselijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen en auto de deur uit![]()
M'n vader zegt dan wel eens "if you can't drive it, park it. If you can't park it, don't be in one"
Welnee. Was er zelf nieuwsgierig naar door je post.quote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:55 schreef Soempie het volgende:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Rijbewijs innemen en auto de deur uit![]()
M'n vader zegt dan wel eens "if you can't drive it, park it. If you can't park it, don't be in one"
al in de meterkast gekeken of de groep nog aan staat?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef B.ertha het volgende:
De twee plafondlampen in mijn woonkamer doen het niet. Spots en gloeilamp. Moet dus haast wel iets mis zijn met de groep
automaatje klik omhoogquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:12 schreef B.ertha het volgende:
De twee plafondlampen in mijn woonkamer doen het niet. Spots en gloeilamp. Moet dus haast wel iets mis zijn met de groep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |