Ik kan nergens vinden of die nog gebruikt wordt. Wat een indicatie geeft, dat ze er waarschijnlijk niks meer mee doen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:15 schreef Caws het volgende:
[..]
Oke, op die manier. En de bobbaan wordt dus nergens meer voor gebruikt?
In het specifieke geval van de Bobbaan zal dat ook te maken hebben met de dood van Kumaritashvili.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden of die nog gebruikt wordt. Wat een indicatie geeft, dat ze er waarschijnlijk niks meer mee doen.
Ik denk dat Zubkov er meer ter plekke heeft.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
Laatste in de eerste heat.Maar wel de meeste fans.
Op slechts 0.11!quote:Op zondag 16 februari 2014 18:16 schreef Cee het volgende:
Laatste in de eerste heat.Maar wel de meeste fans.
Hadden ze wel de snelste start?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Op slechts 0.11!
Er zijn mogelijkheden
Bij lange na niet, ze hadden de 22e starttijd van de 30.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hadden ze wel de snelste start?
22e start op 0,11 achter de Russen.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
4,97quote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
quote:
Ze hebben nog tijd nodig voor het maken van de samenvatting hèquote:
Niks mis met kunstrijdenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef chufi het volgende:
[..]
En straks bij de 2e run, zullen ze wel weer kunstrijden uitzenden.. Ga zo door
Ik constateer alleen iets, voor degenen die het willen zien. Niet per definitie iets negatiefs over de NOSquote:Op zondag 16 februari 2014 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze hebben nog tijd nodig voor het maken van de samenvatting hè
Mijn post is ook niet per definitie negatief over de NOSquote:Op zondag 16 februari 2014 18:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik constateer alleen iets, voor degenen die het willen zien. Niet per definitie iets negatiefs over de NOS
Weer genaaid door de duizendstenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:27 schreef heywoodu het volgende:
18:50 de tweede run, Nederland gaat als 22e naar beneden.
Hefti kan ook nog wel meedoen, die maakte onderin een grote fout.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:22 schreef Redefine het volgende:
Nederland 21e. Wel nog even de fotofinish afwachten voor de duizendsten![]()
Voor de medailles zijn de verschillen nog klein. En hopelijk maakt Holcomb er nog een mooi gevecht van met Zubkov voor goud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |