894? Volgens mij gebruikt bijna niemand Gox hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef -mosrednA het volgende:
Nu uit BTC stappen
Zolang die niet onder de 950 zakt is er niets aan de hand. Staat momenteel op 1000.
Tja, men kan de toekomst helaas niet voorspellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mn orders waren niet echt geluktBehalve de 28.5 buy. Dom.
Ooit kon dit in een dag, of nog minderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Zith het volgende:
Is in 1 week 300 USD gestegen, iets eraf is geen issue.
Ik houd Gox aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
894? Volgens mij gebruikt bijna niemand Gox hier.
Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
Druktemakers, joh. Dan zakt die wat, nou en? Twee weken terug stond die nog ergens op $540.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit kon dit in een dag, of nog minder
Nope. Neerwaarste trend enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
hmm niet echt iets om op in te stappen nu he?
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
Als je al van plan was in te stappen (en 900 USD een redelijke prijs vond) dan is over 5-10min een goed moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
dacht ik ook ja.quote:
900USD vind ik een redelijke prijs, maar niet om winst op te makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je al van plan was in te stappen (en 900 USD een redelijke prijs vond) dan is over 5-10min een goed moment.
Of de algemene tendens de komende 5 dagen omhoog is weet ik niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelf
18nov +200, 19 nov daling.quote:
Niet als je op het juiste moment je buy en sellorders had staan. Spreiding van ruim 300 beide dagen. Bijna 400 zelfs.quote:
Klopt gaan morgen live dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef ulq het volgende:
https://www.unocoin.com/news.php
BTC komt naar India?
Was gisteren al bekend. Waarom we daarom niet omhoog gaan, snap ik niet. Snap eigenlijk het gehele koersverloop niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef ulq het volgende:
https://www.unocoin.com/news.php
BTC komt naar India?
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend. Waarom we daarom niet omhoog gaan, snap ik niet. Snap eigenlijk het gehele koersverloop niet.
Nee LTC is voorbij hahahahaquote:
Maar dan nog heb je wel in 1x miljoenen extra mensen die mee kunnen spelen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.
Dat heb ik echt al TE vaak gehoord. Bij 9 ging ik het even geloven, maar zie, weer tegen de 30.quote:
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef -mosrednA het volgende:
Zolang die niet onder de 950 zakt is er niets aan de hand. Staat momenteel op 1000.
Waarom 965, waarom niet 973 of 958.40?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Stryder het volgende:
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelf
Omdat het mijn geld isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.
[..]
Waarom 965, waarom niet 973 of 958.40?
Echt, die quatsch van die technische analysten altijd
Er is iets negatiefs aan de hand als alle westerse banken en overheden ineens massaal Bitcoin gaan verbieden. Of als ECDSA is gekraakt. Er is iets positiefs aan de hand als China en India en Brazilië ineens massaal in Bitcoin springen. Of als Amazon en Google het gaan accepteren.
Maar dat koers nu even onder of boven de x schiet? Geen FUCK boeit dat. Alleen voor paniekerige angsthazen. Bulls make money, bears make money, pigs get slaughtered.
Sst anders zet ik je terug op je kamer en dan kun je in je puzzelboekje gaan kijken tot vanmiddag 4 uurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Stryder het volgende:
Nee Ltc is van vroeg, 6 januari 2014. Back in the days
India heeft een huge ass ICT sector met een shitload aan rijke lui die iets met hun geld willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.
Sure, is je goed recht. Maar puur uit nieuwsgierigheid (en misschien verkrijg ik er nieuwe inzichten door), wat is jouw redenering achter die waarde 965?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Stryder het volgende:
Omdat het mijn geld is, wat ik al zei, iedereen maakt zijn eigen keuzes.
Denk dat veel mensen de invloed van India onderschattenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
India heeft een huge ass ICT sector met een shitload aan rijke lui die iets met hun geld willen.
Als dit inderdaad doorgaat en de Indiase regering gooit geen roet in het eten, zullen we over een aantal weken eens zien hoe weinig India heeft geholpen.
Anders pin je me even vast op de dollar precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.
Prima plek om in te kopen dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef GTAnoob het volgende:
btc-e is telkens veel te laag (btc)
Net een $135 verschil met mtgox wtf
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?quote:
Inkopen via bitonic (bitstamp staat nog lager), omzetten naar BTC, naar je wallet, naar Gox, verkopen. Vervolgens als bitstamp omhoog gaat kan je weer in BTC, daarnaartoe en uit laten betalen via bitonic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?
Ik had vernomen dat dat niet mogelijk was om een of andere reden?
Anders is het natuurlijk wel heel erg makkelijk om winst te maken, toch?
Volgens mij wil niemand geld op Gox hebben omdat die niet kunnen uitbetalen. (Of niet binnen korte tijd (weken, maanden dus))quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?
Ik had vernomen dat dat niet mogelijk was om een of andere reden?
Anders is het natuurlijk wel heel erg makkelijk om winst te maken, toch?
Bedankt voor je antwoord, maar je instructies zijn erg onduidelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inkopen via bitonic (bitstamp staat nog lager), omzetten naar BTC, naar je wallet, naar Gox, verkopen. Vervolgens als bitstamp omhoog gaat kan je weer in BTC, daarnaartoe en uit laten betalen via bitonic.
Een soort Gox/Bitonic trade dus.
1. Inkopen via bitonic (gaat volgens bitstamp koers)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar je instructies zijn erg onduidelijk.
Volgens mij is dat alleen op papier zo. Is deze theorie niet al vele malen ontkracht hier? Ik weet het zelf niet precies, speel alleen op BTCe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Inkopen via bitonic (gaat volgens bitstamp koers)
2. Omzetten naar BTC en naar je wallet sturen
3. Op Gox je bitcons verkopen.
4. Wachten tot de Bitstamp/Gox verhouding stijgt.
5. Het tegenovergestelde doen.
6. Profit.
Dat zijn meer de echte beursmannen denken, kan je traden op leverage enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
fuck you bitstamp
ID document does not meet our verification standards - the document is not visible in its entirety.
vieze nsb-ers
Iemand hier die überhaupt iets doet op bitstamp ?
Zou niet weten waarom het niet zou werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen op papier zo. Is deze theorie niet al vele malen ontkracht hier? Ik weet het zelf niet precies, speel alleen op BTCe.
Ik kijk alleen maar of ik trends kan ontdekken, maar trends kunnen op schaal van 1 uur/1 dag/1 week/ etc. zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Sure, is je goed recht. Maar puur uit nieuwsgierigheid (en misschien verkrijg ik er nieuwe inzichten door), wat is jouw redenering achter die waarde 965?
Hoe kan dat nou weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef NoWayNL het volgende:
Een maat van me wou voor de gein even minen met zijn GTX 780 en tot mijn grote verbazing haal hij gewoon 610 hash met die kaart...
Ongelovelijk voor Nvidia als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Het grootste deel van ons ontwikkelingsbudget gaat naar India. Nuff said.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef ulq het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de BTC-koers niet ontploft na dat nieuws uit India? Als het ook maar enigzins hetzelfde effect heeft als de opening in China zou de BTC toch zo maar weer kunnen verdubbelen?
(China deed de koers ook vervijfvoudigen)
Hij is de afgelopen week 300 USD gestegen. Denk je dat mensen met geld dit soort dingen niet wat sneller horen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef ulq het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de BTC-koers niet ontploft na dat nieuws uit India? Als het ook maar enigzins hetzelfde effect heeft als de opening in China zou de BTC toch zo maar weer kunnen verdubbelen?
(China deed de koers ook vervijfvoudigen)
Niet voor je LTC'tjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef roislecxe het volgende:
Van de 5min tot 1u grafiek lijkt het allemaal een dalend zootje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen week 300 USD gestegen. Denk je dat mensen met geld dit soort dingen niet wat sneller horen?
Verder, India gaaat ons niet helpen, dat land is 4x armer dan china en heeft 4x minder internettoegang.
Ja had me een beetje verkeken. Dat '4x armer' is dus blijkbaar nog een understatement.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef ulq het volgende:
Ja. Ik ging het ff opzoeken daarnet.
India > 25% onder armoede grens
China > 2.8% onder armoede grens
Wist niet dat het verschil zo groot was
Dacht eerder iets van 20% India en 10% China.
Ik heb voor BTC 1000 buy orders op 1 dollar gezetquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb voor BTC 1000 buy orders op 1 dollar gezet
Snel omzetten naar fiat en all in op PPCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:24 schreef Revolution-NL het volgende:
Fuck vergeten mijn sell order voor vannacht klaar te zitten. Was een mooi verkoop kansje voor LTC op 29.6
Welke danquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:30 schreef Stryder het volgende:
En 1 dappere exchange bleef dapper weerstand bieden
Daarom heb ik met een fractie verlies verkocht om straks weer mee te kunnen doen als de daling een beetje voorbij isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:31 schreef Cliffie1976 het volgende:
Het worden saaie dagen, lang hodlen
Cuda miner gebruikt hij, met settings : i13 -g 2 -w 256 geen TCquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:04 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou weer.
Welke settings gebruikt hij?
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:34 schreef NoWayNL het volgende:
[..]
Cuda miner gebruikt hij, met settings : i13 -g 2 -w 256 geen TC
Heb je ook een 780 Ti liggen?quote:
Nee maar een vriend van me volgens mij wel. Dus heb m die settings ff doorgestuurd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:38 schreef NoWayNL het volgende:
[..]
Heb je ook een 780 Ti liggen?
Ik kan nog steeds niet berijpen hoe deze rates mogelijk zijn met die kaart.
wel cuda miner pakken, alle andere miners kwamen niet boven de 150 uitquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:41 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Nee maar een vriend van me volgens mij wel. Dus heb m die settings ff doorgestuurd.
En ik begrijp 't ook niet.Geb zelf een 660Ti in mijn eigen pc, ik ga daar ff mee kloten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |