894? Volgens mij gebruikt bijna niemand Gox hier.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef -mosrednA het volgende:
Nu uit BTC stappen
Zolang die niet onder de 950 zakt is er niets aan de hand. Staat momenteel op 1000.
Tja, men kan de toekomst helaas niet voorspellenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mn orders waren niet echt geluktBehalve de 28.5 buy. Dom.
Ooit kon dit in een dag, of nog minderquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:12 schreef Zith het volgende:
Is in 1 week 300 USD gestegen, iets eraf is geen issue.
Ik houd Gox aan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
894? Volgens mij gebruikt bijna niemand Gox hier.
Dit.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef Happel het volgende:
Druktemakers, joh. Dan zakt die wat, nou en? Twee weken terug stond die nog ergens op $540.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ooit kon dit in een dag, of nog minder
Nope. Neerwaarste trend enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
hmm niet echt iets om op in te stappen nu he?
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelfquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
Als je al van plan was in te stappen (en 900 USD een redelijke prijs vond) dan is over 5-10min een goed moment.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:16 schreef Murdera het volgende:
dacht ik ook ja.quote:
900USD vind ik een redelijke prijs, maar niet om winst op te makenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Zith het volgende:
[..]
Als je al van plan was in te stappen (en 900 USD een redelijke prijs vond) dan is over 5-10min een goed moment.
Of de algemene tendens de komende 5 dagen omhoog is weet ik niet.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelf
18nov +200, 19 nov daling.quote:
Niet als je op het juiste moment je buy en sellorders had staan. Spreiding van ruim 300 beide dagen. Bijna 400 zelfs.quote:
Klopt gaan morgen live dacht ikquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef ulq het volgende:
https://www.unocoin.com/news.php
BTC komt naar India?
Was gisteren al bekend. Waarom we daarom niet omhoog gaan, snap ik niet. Snap eigenlijk het gehele koersverloop niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:27 schreef ulq het volgende:
https://www.unocoin.com/news.php
BTC komt naar India?
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:29 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Was gisteren al bekend. Waarom we daarom niet omhoog gaan, snap ik niet. Snap eigenlijk het gehele koersverloop niet.
Nee LTC is voorbij hahahahaquote:
Maar dan nog heb je wel in 1x miljoenen extra mensen die mee kunnen spelen..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.
Dat heb ik echt al TE vaak gehoord. Bij 9 ging ik het even geloven, maar zie, weer tegen de 30.quote:
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:11 schreef -mosrednA het volgende:
Zolang die niet onder de 950 zakt is er niets aan de hand. Staat momenteel op 1000.
Waarom 965, waarom niet 973 of 958.40?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:18 schreef Stryder het volgende:
Ik ben in de gaten aan het houden of op gox de 965 houdt, maar iedereen bepaalt voor zichzelf
Omdat het mijn geld isquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.
[..]
Waarom 965, waarom niet 973 of 958.40?
Echt, die quatsch van die technische analysten altijd
Er is iets negatiefs aan de hand als alle westerse banken en overheden ineens massaal Bitcoin gaan verbieden. Of als ECDSA is gekraakt. Er is iets positiefs aan de hand als China en India en Brazilië ineens massaal in Bitcoin springen. Of als Amazon en Google het gaan accepteren.
Maar dat koers nu even onder of boven de x schiet? Geen FUCK boeit dat. Alleen voor paniekerige angsthazen. Bulls make money, bears make money, pigs get slaughtered.
Sst anders zet ik je terug op je kamer en dan kun je in je puzzelboekje gaan kijken tot vanmiddag 4 uurquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Stryder het volgende:
Nee Ltc is van vroeg, 6 januari 2014. Back in the days
India heeft een huge ass ICT sector met een shitload aan rijke lui die iets met hun geld willen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:31 schreef Zith het volgende:
Omdat India niet gaat helpen. Ze zijn 4x armer dan Chinezen, 4x minder internettoegang, en men is niet modern genoeg om bitcoin door te voeren.
Sure, is je goed recht. Maar puur uit nieuwsgierigheid (en misschien verkrijg ik er nieuwe inzichten door), wat is jouw redenering achter die waarde 965?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:35 schreef Stryder het volgende:
Omdat het mijn geld is, wat ik al zei, iedereen maakt zijn eigen keuzes.
Denk dat veel mensen de invloed van India onderschattenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:36 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
India heeft een huge ass ICT sector met een shitload aan rijke lui die iets met hun geld willen.
Als dit inderdaad doorgaat en de Indiase regering gooit geen roet in het eten, zullen we over een aantal weken eens zien hoe weinig India heeft geholpen.
Anders pin je me even vast op de dollar precies.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:34 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Waarom 950. Waarom zou er wel iets aan de hand zijn bij 949, maar niet bij 951 of bij 999.
Prima plek om in te kopen dusquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef GTAnoob het volgende:
btc-e is telkens veel te laag (btc)
Net een $135 verschil met mtgox wtf
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?quote:
Inkopen via bitonic (bitstamp staat nog lager), omzetten naar BTC, naar je wallet, naar Gox, verkopen. Vervolgens als bitstamp omhoog gaat kan je weer in BTC, daarnaartoe en uit laten betalen via bitonic.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?
Ik had vernomen dat dat niet mogelijk was om een of andere reden?
Anders is het natuurlijk wel heel erg makkelijk om winst te maken, toch?
Volgens mij wil niemand geld op Gox hebben omdat die niet kunnen uitbetalen. (Of niet binnen korte tijd (weken, maanden dus))quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:50 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Is dat mogelijk dan? Inkopen op BTC-e, verkopen op MtGox, van MtGox naar BTC-e etc. etc.?
Ik had vernomen dat dat niet mogelijk was om een of andere reden?
Anders is het natuurlijk wel heel erg makkelijk om winst te maken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |