Bedankt voor je antwoord, maar je instructies zijn erg onduidelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inkopen via bitonic (bitstamp staat nog lager), omzetten naar BTC, naar je wallet, naar Gox, verkopen. Vervolgens als bitstamp omhoog gaat kan je weer in BTC, daarnaartoe en uit laten betalen via bitonic.
Een soort Gox/Bitonic trade dus.
1. Inkopen via bitonic (gaat volgens bitstamp koers)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoord, maar je instructies zijn erg onduidelijk.
Volgens mij is dat alleen op papier zo. Is deze theorie niet al vele malen ontkracht hier? Ik weet het zelf niet precies, speel alleen op BTCe.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1. Inkopen via bitonic (gaat volgens bitstamp koers)
2. Omzetten naar BTC en naar je wallet sturen
3. Op Gox je bitcons verkopen.
4. Wachten tot de Bitstamp/Gox verhouding stijgt.
5. Het tegenovergestelde doen.
6. Profit.
Dat zijn meer de echte beursmannen denken, kan je traden op leverage enzoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:52 schreef Ame_thyst het volgende:
fuck you bitstamp
ID document does not meet our verification standards - the document is not visible in its entirety.
vieze nsb-ers
Iemand hier die überhaupt iets doet op bitstamp ?
Zou niet weten waarom het niet zou werkenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij is dat alleen op papier zo. Is deze theorie niet al vele malen ontkracht hier? Ik weet het zelf niet precies, speel alleen op BTCe.
Ik kijk alleen maar of ik trends kan ontdekken, maar trends kunnen op schaal van 1 uur/1 dag/1 week/ etc. zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:38 schreef Jace_TBL het volgende:
[..]
Sure, is je goed recht. Maar puur uit nieuwsgierigheid (en misschien verkrijg ik er nieuwe inzichten door), wat is jouw redenering achter die waarde 965?
Hoe kan dat nou weer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:53 schreef NoWayNL het volgende:
Een maat van me wou voor de gein even minen met zijn GTX 780 en tot mijn grote verbazing haal hij gewoon 610 hash met die kaart...
Ongelovelijk voor Nvidia als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Het grootste deel van ons ontwikkelingsbudget gaat naar India. Nuff said.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef ulq het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de BTC-koers niet ontploft na dat nieuws uit India? Als het ook maar enigzins hetzelfde effect heeft als de opening in China zou de BTC toch zo maar weer kunnen verdubbelen?
(China deed de koers ook vervijfvoudigen)
Hij is de afgelopen week 300 USD gestegen. Denk je dat mensen met geld dit soort dingen niet wat sneller horen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:11 schreef ulq het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de BTC-koers niet ontploft na dat nieuws uit India? Als het ook maar enigzins hetzelfde effect heeft als de opening in China zou de BTC toch zo maar weer kunnen verdubbelen?
(China deed de koers ook vervijfvoudigen)
Niet voor je LTC'tjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:14 schreef roislecxe het volgende:
Van de 5min tot 1u grafiek lijkt het allemaal een dalend zootje.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Hij is de afgelopen week 300 USD gestegen. Denk je dat mensen met geld dit soort dingen niet wat sneller horen?
Verder, India gaaat ons niet helpen, dat land is 4x armer dan china en heeft 4x minder internettoegang.
Ja had me een beetje verkeken. Dat '4x armer' is dus blijkbaar nog een understatement.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:13 schreef ulq het volgende:
Ja. Ik ging het ff opzoeken daarnet.
India > 25% onder armoede grens
China > 2.8% onder armoede grens
Wist niet dat het verschil zo groot was
Dacht eerder iets van 20% India en 10% China.
Ik heb voor BTC 1000 buy orders op 1 dollar gezetquote:
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:17 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik heb voor BTC 1000 buy orders op 1 dollar gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |