Oh je bedoelt 1? Ik heb twee namelijk en daar had ik het overquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:19 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ach, het doodt de tijd. Ben benieuwd hoe deel 2 is, maar daar is nu geen sale van.
Ja, die bundle is deel 1.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:27 schreef b2py het volgende:
[..]
Oh je bedoelt 1? Ik heb twee namelijk en daar had ik het over
Hij is niet toevallig Wijhe en Olst zonder te stoppen voorbijgereden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De tering, de machinist van vanochtend wist echt wel van doorjakkeren. Met vertraging uit Zwolle weg en met -1 in Deventer aankomen. Ik wist niet dat je in ICR in je stoel gedrukt kon worden
Van Essen naar Charleroi met Desiro van maandag t/m vrijdagquote:Op maandag 6 januari 2014 23:11 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat is leuk in het weekend: de rangeerterreinen ('bundels') staan grotendeels vol met dubbeldekkers, M4's, etc en veel IC's... rijden met Desiro's.
Vandaag was er een Sprinter van Breda naar Utrecht waar de meester Culemborg voorbij reed, vervolgens bij Houten Castellum op het buitenste spoor belandde, en in Utrecht Lunetten ook niet kon stoppen. Nou, die reizigers waren niet blijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:02 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Hij is niet toevallig Wijhe en Olst zonder te stoppen voorbijgereden?
Helaas niet, dat had me nog meer reden gegeven om te klagen. Rij gewoon lekker door met die dingen, iets eerder aanwezig mag ook hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:54 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Maar: heeft dat geleid tot gemiste aansluitingen?
Dit is wel echt een opeenstapeling van fouten.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Vandaag was er een Sprinter van Breda naar Utrecht waar de meester Culemborg voorbij reed, vervolgens bij Houten Castellum op het buitenste spoor belandde, en in Utrecht Lunetten ook niet kon stoppen. Nou, die reizigers waren niet blij
Wel bijzonder verhaal, je gaat bijna denken dat er meer aan de hand was.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:18 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Dit is wel echt een opeenstapeling van fouten.Ik kan me goed voorstellen dat er heel wat lui boos zijn geweest.
ARI was vast in slaap gekukeld.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 15:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wel bijzonder verhaal, je gaat bijna denken dat er meer aan de hand was.
Waarschijnlijk komt rond die periode de vervangende verchipte versie van de (maand) Trajectkaart: Trajactvrijquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:44 schreef xcachet het volgende:
Hallo! Ik heb even een vraagje. Op mijn maandtrajectabonnement staat "Per Kw2niet meer te koop." Waar staat dit voor? Het is zo'n papieren kaartje wat gelinkt is aan je code op je persoonlijke OV-chipkaart.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef greavy het volgende:
Het 'Maandtrajectabonnement' verdwijnt straks. Daarvoor in de plaats komt het nieuwe abonnement 'Traject Vrij'.
Deze is er al voor de NS Business Card, en komt straks ook verder beschikbaar.
aha, bedankt ik snap het nuquote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt rond die periode de vervangende verchipte versie van de (maand) Trajectkaart: Trajactvrij
Het maakt wel degelijk een verschil. Het kan volgens mij nog behoorlijk wat schelen. Is het verschil tussen duwen en trekken van de trein.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
maakt dat echt een verschil en waarom?
Het duwen van een zwaar voorwerp is toch ook moeilijker dan het meeslepen van een zwaar voorwerp?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:49 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
maakt dat echt een verschil en waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |