Dus Andrea wist het al, maar had de brief van haar zus nog niet gekregen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:30 schreef iBenny het volgende:
Tijdlijntje:
20:51 Andrea huilt
21:39 Op de Telegraaf verschijnt een bericht dat de stiefdochter van Andrea is overleden.
(websites die koppen van de Telegraaf overnemen, bevestigen het tijdstip)
22:00 Er wordt in de COS melding gemaakt van een brief
22:03 Brief wordt voorgelezen en melding gemaakt van sterfgeval
22:11 In de COS wordt melding gemaakt van het bericht op de Telegraaf
twitter:WilmaNanninga twitterde op maandag 06-01-2014 om 21:25:25Eerste menselijk drama in Utopia. Stiefdochter Andrea overleden aan slepende borstkanker. reageer retweet
Ja, of de anderen zijn gewoon meer "haatbaar"quote:Op maandag 6 januari 2014 22:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik begin ook op mijn eerdere mening terug te komen. Ze is af en toe doodvermoeiend met haar ADHD, maar de aversie die ik in het begin tegen haar had begint langzaam te slinken merk ik.
Dus de reactie was een en al toneel voor de TV ? Sjon heeft een probleempjequote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
Dus Andrea wist het al, maar had de brief van haar zus nog niet gekregen.
Blijft het wel apart dat in de telegraaf staat dat ze steun zocht bij Billy.
Ik denk dat dit aardig in de buurt zit. Jammere manier van doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef iBenny het volgende:
Mijn scenario...
Ze werd al naar de kamer geroepen. Daar kreeg ze het te horen. Gaat vervolgens huilend weer terug. Voor TV wordt er gedaan alsof ze van niks weet (OMG) wanneer de brief verschijnt. Die wordt voorgelezen en iedereen huilt. De Telegraaf heeft in de tussentijd een berichtje geschreven. Er zit tenslotte een half uur tussen de eerste huilbeelden en de brief.
Dat is slependquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit aardig in de buurt zit. Jammere manier van doen.
Zo, Nanninga was nog vroeger dan de Telegraafquote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O, trouwens:twitter:WilmaNanninga twitterde op maandag 06-01-2014 om 21:25:25Eerste menselijk drama in Utopia. Stiefdochter Andrea overleden aan slepende borstkanker. reageer retweet
Ach ja, Talpa stelt de persberichten op, en ze staan bij Talpa onder contract. Maar ik had niet meegekregen dat ze al eerder aan het huilen was, dat maakt het een stuk duidelijkerquote:Op maandag 6 januari 2014 22:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze zien me al aankomen "Neuh, ik heb niet om een reactie gevraagd bij dit precaire onderwerp. Die kan ik zelf immers ook wel verzinnen uit zijn of haar naam."
De laksheid waar mee iedereen centraal ging zitten zag er niet gescript uit, het vinden van de brief wel. Zeker omdat Bil iedereen vertelde dat ze ging pissen en nu nog steeds niet heeft gepist BIL wist er dus vanquote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dit aardig in de buurt zit. Jammere manier van doen.
Die was dus nog eerder.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:36 schreef Gert het volgende:
[..]
O, trouwens:twitter:WilmaNanninga twitterde op maandag 06-01-2014 om 21:25:25Eerste menselijk drama in Utopia. Stiefdochter Andrea overleden aan slepende borstkanker. reageer retweet
Hmmm. Het is wel door iemand anders geschreven. Nanninga wordt met naam genoemd als schrijver, dit bericht is geschreven door 'redactie'quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo, Nanninga was nog vroeger dan de Telegraaf
Scherp, ik had niet naar die tijd gekekenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Nanninga streamt als een dolle.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:38 schreef tonja het volgende:
Hakim lijkt op de huisbaas van The Young Ones
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:39 schreef Jian het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.nl/?p=101222quote:Wilma Nanninga, hoofd entertainment bij De Telegraaf, vindt dat de AVRO en SBS niet respectvol omgaan met hun kijkers. Ze vindt dat de omroepen hun publiek serieuzer moeten nemen.
Ennnn allemaal in de eerste week.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Injetta het volgende:
[..]
Die was dus nog eerder.
Los van of het wel/niet toneel is, is het duidelijk dat John deals heeft gesloten met dit soort partijen om gebeurtenissen in Utopia te melden ( snel en als eerste) om zo het programma zoveel mogelijk in de spotlights te krijgen.
Dit soort gebeurtenissen zijn dus koren op de molen van John.
Je zou bijna denken dat ze Andrea mede daarom erin gezet hebben. Stiefdochter terminaal, dus kans op dit drama 100%.
Ze heeft inderdaad nog steeds niet gepist... maar ja die is inmiddels genoeg vocht verloren middels haar neptranen en dat gezeik van d'r.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Speedball het volgende:
[..]
De laksheid waar mee iedereen centraal ging zitten zag er niet gescript uit, het vinden van de brief wel. Zeker omdat Bil iedereen vertelde dat ze ging pissen en nu nog steeds niet heeft gepist BIL wist er dus van
Welnee. Daar wordt ff om gelachen, de verantwoordelijke moet morgen gebak meebrengen en over twee dagen is iedereen het weer vergeten.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef Speedball het volgende:
[..]
hehe
Blunder die baantjes gaat kosten denk ik
Ze wisten toch niet dat ze al dood was toen Nanninga twitterde ......quote:Op maandag 6 januari 2014 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Nanninga streamt als een dolle.
De inwoners hebben het al voor die brief erover gehad.
Het telegraaf-artikel is na het lezen van de brief door Andrea geupdate.
Tegenwoordig zorgt het internet wel steeds vaker voor het staan of vallen van een tv-programmaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef Toverheks het volgende:
Geniet nog maar ff mensen, J de Mol maakt na Utopia nooit meer een RLS, die bloggers en streamers ook die alles zo scherp steeds zien
Dit krijgt nog wel een staartje denk ikquote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Welnee. Daar wordt ff om gelachen, de verantwoordelijke moet morgen gebak meebrengen en over twee dagen is iedereen het weer vergeten.
Utopia?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ennnn allemaal in de eerste week.
Schelden(aardbeiengate), zoenen(Billy vs Paul), geldgedoe, sterfgevalletje(Andrea).
Wat missen we nog voor in de eerste week?
Andreaquote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Wie doet er nou aan zoiets mee als je stiefdochter ieder moment kan sterven?
Ze mag weg. Ze heeft waarschijnlijk al afscheid genomen en once in a lifetimeding. Simple as that.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Misschien was dat juist de reden ....quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Een normaal iemand niet, en dat weten de meesten hier al jarenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Dit vatl Benny als een baksteen, in de 1e week gebeurt dit al, weet niet of John de meeste een jaar kan vasthouden om het te volgenquote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tegenwoordig zorgt het internet wel steeds vaker voor het staan of vallen van een tv-programma
quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef MPC60 het volgende:
Dus we krijgen een nieuwe bewoner morgen? Ofmag ze naar buiten en weer terug erin?quote:Op maandag 6 januari 2014 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze mag weg. Ze heeft waarschijnlijk al afscheid genomen en once in a lifetimeding. Simple as that.
zie mijn post. nanninga is verbonden aan de televaag! ze kon dus eerder twitteren dan het artikel online kwam.quote:Op maandag 6 januari 2014 22:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze wisten toch niet dat ze al dood was toen Nanninga twitterde ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |