Ook geen Hockey of voetbal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zomers is er geen veldrijden dus ja.
Dat er een wintersop is wil nog niet zeggen dat er geen voetbal is. 22 Jan beginnen ze in Nederland weer en dat is gewoon nog ruimschoots winter. In Engeland spelen ze ook gewoon door en in Spanje ook.quote:
Ze beginnen toch ook in augustus weer met de Eredivisie?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat er een wintersop is wil nog niet zeggen dat er geen voetbal is. 22 Jan beginnen ze in Nederland weer en dat is gewoon nog ruimschoots winter. In Engeland spelen ze ook gewoon door en in Spanje ook.
Neequote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef sp3c het volgende:
laten we het even bij dat veldrijden houden en er niet sporten bij betrekken die al vertegenwoordigd worden op de zomerspelen
Nee meneer bedoel je?quote:
Veldlopen is nog niet vertegenwoordigd op de zomerspelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:31 schreef sp3c het volgende:
laten we het even bij dat veldrijden houden en er niet sporten bij betrekken die al vertegenwoordigd worden op de zomerspelen
Ah, je post even verkeerd begrepen. Ben ik met je eens, voetbal/hockey/etc. horen gewoon op de zomerspelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef sp3c het volgende:
daarom zegt de TT ook Veldlopen en veldrijden denk ik
dus niet voetbal, hockey en/of handbal, zou een beetje onzinnig zijn om dat ook op de winterspelen te gaan doen
Want? Ik ben het er dan wel mee eens dat ze erbij mogen maar je moet wel aan je formulering gaan denken wat je gaat toe laten. Elke andere sport die niet op de zomerspelen staat en ook wedstrijden in de winter heeft zal zijn kans grijpen. Denk aan zaalvoetbal, zaalhockey. Waarom niet... als veldrijden mag waarom zaalvoetbal dan niet? Beide niet op ijs of sneeuwquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef sp3c het volgende:
zou een beetje onzinnig zijn om dat ook op de winterspelen te gaan doen
omdat een olympisch toernooi om het jaar teveel van het goede is, geen idee hoe het bij het zaalhockey gaat maar bij het ijshockey kost het al genoeg problemen om eens in de 4 jaar alle topspelers present te hebbenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Want? Ik ben het er dan wel mee eens dat ze erbij mogen maar je moet wel aan je formulering gaan denken wat je gaat toe laten. Elke andere sport die niet op de zomerspelen staat en ook wedstrijden in de winter heeft zal zijn kans grijpen. Denk aan zaalvoetbal, zaalhockey. Waarom niet... als veldrijden mag waarom zaalvoetbal dan niet? Beide niet op ijs of sneeuw
Maar dan wel echt marathon en geen mass startquote:Op dinsdag 7 januari 2014 12:00 schreef sp3c het volgende:
als je bij deze sporten verplicht dat er sneeuw en/of ijs op het parcours ligt ben ik niet per se tegendan moet je daar echt wel op gaan trainen en het materiaal erop afstemmen enzo
kun je bandy ook meenemen, das een soort zaalhockey op het ijs maar volgens mij is het een beetje stervende atm
Marathonschaatsen zou er wel direct bijmoeten wmb
Dat is natuurlijk geen argument, het gaat om de omstandigheden waarin gesport wordt niet de periode.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:28 schreef Godtje het volgende:
Dat er een wintersop is wil nog niet zeggen dat er geen voetbal is. 22 Jan beginnen ze in Nederland weer en dat is gewoon nog ruimschoots winter. In Engeland spelen ze ook gewoon door en in Spanje ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |