Ja. Is mijn eerste keuze wat betreft ADC (en ik main ADC).quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:53 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha, ik kijk nu ook.
(Is Jinx een goede adc om te kopen of..)
Nieteens vayne of caitlynquote:Op dinsdag 14 januari 2014 22:39 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja. Is mijn eerste keuze wat betreft ADC (en ik main ADC).
In de scale van OP'ness in huidige ADC's:quote:
Najah. Tijdens laning phase moet je gewoon jinx denyen voordat final build als caitlynquote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de scale van OP'ness in huidige ADC's:
Jinx > Caitlyn > Vayne zou ik zeggen.
ik heb iets met caitlyn. Ik kan er niet tegen spelen. Zelfs niet met jinx.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:22 schreef Salamando het volgende:
[..]
In de scale van OP'ness in huidige ADC's:
Jinx > Caitlyn > Vayne zou ik zeggen.
Caitlyn heeft een grotere range dan bijna elke adc. Dus ik kan het wel begrijpen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 23:27 schreef blow... het volgende:
[..]
ik heb iets met caitlyn. Ik kan er niet tegen spelen. Zelfs niet met jinx.
Ik zou btw zeggen: sivir > jinx > lucian > vayne. Maarja dat is van wat ik rond 30 mmr gezien heb.![]()
Ik heb Vayne wel eens geprobeerd, maar de speelstijl ligt me niet lekker. Dat is denk ik niet geheel onbelangrijk als je fijn wil kunnen spelen met een champquote:
Dat klopt! ^^quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:15 schreef ProblemExcel het volgende:
na een tijdje lvl 30 te zijn heb ik me gewaagd in de solo rankedtot nu toe 2 wins 2 loses ik zie dat je eerst 10 matches moet spelen wordt daarna bepaald ofzo in welke tier je zit?
Dan zijn hun niet zo goed als Cho Gath gok ik. ;pquote:Op woensdag 15 januari 2014 14:39 schreef Neo-Mullen het volgende:
Kan iemand me trouwens uitleggen waarom er zo weinig met Cho Gath wordt gespeeld? Ik kan er redelijk goed mee overweg, maar zie 'm nooit als tegenstander
Ja, en ze weten wat hun champion nodig heeft afhankelijk van het enemy team. builds bestaan uit een aantal onmisbare items voor de champion die gespeeld wordt, en 1 of 2 situational items.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef GlenSpey het volgende:
Heren, hoe doen jullie het met items in de shop? Ik probeer me minder vast te houden aan fixed build orders, maar merk dat dit nog moeizaam gaat. Vaak weet ik niet goed welke items het beste voor mij zijn in een potje, en dan koop ik uiteindelijk toch weer de items die ik meestal al haalook weet ik vaak niet goed of ik nou met meer dmg moet beginnen, of met resists o.i.d. in een moeilijke lane.
Als ik video's op YT bekijk dan lijkt het ze makkelijk af te gaan, kennen ze dan die hele shop uit hun hoofd?
Als ik guides opzoek dan staan er bij iedere guide zoveel verschillende dingen. Hoe weet ik nou welke items echt onmisbaar zijn?quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:56 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Ja, en ze weten wat hun champion nodig heeft afhankelijk van het enemy team. builds bestaan uit een aantal onmisbare items voor de champion die gespeeld wordt, en 1 of 2 situational items.
Ligt er ook aan hoeveel je speelt, ik weet voor nagenoeg iedere champion wel wat je moet halen.quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:51 schreef GlenSpey het volgende:
Heren, hoe doen jullie het met items in de shop? Ik probeer me minder vast te houden aan fixed build orders, maar merk dat dit nog moeizaam gaat. Vaak weet ik niet goed welke items het beste voor mij zijn in een potje, en dan koop ik uiteindelijk toch weer de items die ik meestal al haalook weet ik vaak niet goed of ik nou met meer dmg moet beginnen, of met resists o.i.d. in een moeilijke lane.
Als ik video's op YT bekijk dan lijkt het ze makkelijk af te gaan, kennen ze dan die hele shop uit hun hoofd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |