Ze worden anders wel geslooptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Gaap, weer Mundo & Shyvana, nerf graag want de streams worden saai :/
Nou die heeft het wel waargemaakt lijkt me.quote:
wel een beetje laag hoor denk ik...quote:Op dinsdag 14 januari 2014 10:28 schreef Liandri het volgende:
[..]
Als je rond de 20 min op 70 - 80 zit doe je het volgends mij toch wel aardig goed
Nee was alleen even om te restarten.quote:
? LB deed het imo prima. Duo-lane van gambit werd gewoon keihard in hun bil genomen en ook de solo-bot ging alles behalve rooskleurig. Verder pakte fnatic het als team gewoon heel goed aan en zag elke kans schoon om objectives/torens te pakken.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:21 schreef yamiown het volgende:
Wat was Alex Ich matig als LB.
Zie hem toch liever met Evelynn/Ryze oid.
halverwege februari? of soon™quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:41 schreef Munchlax het volgende:
Is het al bekend wanneer S4 begint :/
Haha, ik kijk nu ook.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Keselo het volgende:
Jezus die interface die zo trilt en het geluid dat alleen op de linker kant van m'n headset komt, zo irritant
Kijk je op twitch?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:48 schreef Keselo het volgende:
Jezus die interface die zo trilt en het geluid dat alleen op de linker kant van m'n headset komt, zo irritant
Als je een goede adc bent is elke adc een goede om te kopen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:53 schreef Munchlax het volgende:
[..]
Haha, ik kijk nu ook.
(Is Jinx een goede adc om te kopen of..)
Ik kijk de stream van Twitch in VLC en hier is het ook niet bepaald vlekkeloosquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:55 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kijk je op twitch?
Ik heb die problemen nl niet.
Ja.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:55 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kijk je op twitch?
Ik heb die problemen nl niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |