Nami en Jinx gingen weg na 4 minuten omdat ze gerekt werden, Daarna mochten we mid pushen.quote:
 Vraag me af wie het zijn.
 Vraag me af wie het zijn.

ik had dat gisteren dus maar dan zat ik bij het losing teamquote:Op dinsdag 14 januari 2014 15:35 schreef Keselo het volgende:
[..]
Nami en Jinx gingen weg na 4 minuten omdat ze gerekt werden, Daarna mochten we mid pushen.
Die Ezreal en Thresh waren allebei smurf, 18 wins 1 lossVraag me af wie het zijn.

thx. Vraag me af wat ze doen als een potje meer dan ewn iur duurt.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 18:04 schreef Keselo het volgende:
[ afbeelding ]
CET is onze timezone, FYI.

same herequote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:13 schreef pl4kkie het volgende:
volgens mij flikkert heel de zooi eruit, Kan niet meer op twitch komen en lolesports ook niet
edit, kom er wel op. maar channels laden wil nog niet lukken

Staat nu please standby, we are having tech problemsquote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:16 schreef Neraice het volgende:
Hier staat Thanks for watching bij mij.

twitter:RiotMagus twitterde op dinsdag 14-01-2014 om 19:15:17Power failure at our home studio forcing us to reroute the broadcast. We'll be back in 10 minutes! #LCS reageer retweet

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |