SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef kanovinnie het volgende:
Strava doet 't niet meer met instagram. Geen kekke foto's meer dus
Doet 't al een tijdje niet bij mij.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef muzas het volgende:
[..]
wuut.. als in werkt nu even niet of ze kappen met samenwerken?
Vind ik wel, vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:12 schreef the_critic het volgende:
[..]
Is dat nou echt fijner? Zo een kwak zalf in je broek? Nog nooit mee gereden, maar lijkt me ook 3x niets..
Mooi, doe ik nooitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef jsprbcn het volgende:
vooral op lange ritten met veel klimmen en warmte.
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Tommeke het volgende:
Ik doe bij lange ritten als het warm of met klimmen ook altijd van die Assos crème op m'n zeem.
Heb ook een paar broeken die wat ouder zijn waar de zeem niet meer super van is maar die ik gebruik voor crossen. Daar smeer ik dan ook ff wat van die crème op. Toch iets fijner.
Voorkomt irritatie's en is bactierdoden had ik vanmiddag gelezen.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:39 schreef the_critic het volgende:
[..]
Wat is precies de toegevoegde waarde? Wat doet het?
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 20:59 schreef the_critic het volgende:
Gewoon je broek op tijd wassen is ook bacterien dodend..Heb nooit last gehad van derde bal oid. (En voordat Patroon bijdehand komt doen... Ook niet toen ik nog wedstrijden reed en meer km;s maakte
)
Vraag me af of je door zo een vieze kleffe kwak zalf in je broek werkelijk lekkerder in het zadel zit. Als ik er nu aan denk, lijkt het me echt verschrikkelijk bah gevoel
Zo, dat was een half glas cola over m'n aaipet. En waarom moet ik dan toch aan die keeper van Duh Haag denken.....quote:Op maandag 6 januari 2014 21:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Je moet het ook goed in je hol masseren, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |