quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Een bestand wat ik gemaakt had. IT'S GOOOOOOOOOOOOOOOOONE.
Miumiumiu.
Teringquote:
Wij hebben er 1 hierquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Bagels en Beans. Dat is pas tof. En lekker. En goed.
Beste wat je bij de Turk kan vinden zijn die gigantische radijsjesquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet naar de Turk gaan om een Durum Doner te halen is moeilijk.
Ik ken er alleen 1 in Almere..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Bagels en Beans. Dat is pas tof. En lekker. En goed.
Ja, het is een echte hipstertent, maar zo lekker. Je kan ook afhalen he.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 hier![]()
Wel altijd te druk
Wij hebben er hier 3 geloof ik.quote:
Zegt me even niks. Foto?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste wat je bij de Turk kan vinden zijn die gigantische radijsjes
Hm zal ik onthouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is een echte hipstertent, maar zo lekker. Je kan ook afhalen he.
Carpaccio of zalm.quote:
Waar zij je foto's dan?quote:
quote:
Die zijn eng?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben er alleen nooit geweest, want hipsters.
2 vage foto's waar je niks op zietquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan ik natuurlijk wel uit haar FoBo halen
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 vage foto's waar je niks op zietzou haar er niet van herkennen
Er zit er één in Nijmegen, maar ik heb dat ding nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben er alleen nooit geweest, want hipsters.
Mensen zijn soberso eng toch....quote:
Hoe kunnen we jou herkennen dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 vage foto's waar je niks op zietzou haar er niet van herkennen
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben er hier 3 geloof ik.
[..]
Zegt me even niks. Foto?
Sjaaltjes.quote:
Wat zeg je nou hetzelfde als ik.... Nu voel ik me niet meer uniek.quote:
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missenquote:
Vinden andere mensen soms ook vast van wel.quote:
Excuses moi stranger? Hoe bedoel je?quote:
Beetje met hun Macbookjes en Iphones daar zitten, met hun stomme zinloze brillen, ironische baarden en skinny jeansquote:
Hehehe. Ach, als je met D weer eens bij zijn vader (?) bent, ze zitten hier in het centrum. Zelfs 1 op de drukste winkelstraat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zit er één in Nijmegen, maar ik heb dat ding nog nooit gezien.
Oh ja, jij kan mijn facebook zienquote:
Is geen John Travolta, dus voor mij niet weggelegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missen
Zo ben je hier nog niet overgekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinden andere mensen soms ook vast van wel.
Maar billenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missen
Jij papegaait mij ehh...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zeg je nou hetzelfde als ik.... Nu voel ik me niet meer uniek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die in Leiden heb ik volgens mij wel gezien. Die in Den Bosch ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met hun Macbookjes en Iphones daar zitten, met hun stomme zinloze brillen, ironische baarden en skinny jeans
[..]
Hehehe. Ach, als je met D weer eens bij zijn vader (?) bent, ze zitten hier in het centrum. Zelfs 1 op de drukste winkelstraat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |