quote:Op maandag 6 januari 2014 15:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Een bestand wat ik gemaakt had. IT'S GOOOOOOOOOOOOOOOOONE.
Miumiumiu.
Teringquote:
Wij hebben er 1 hierquote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Bagels en Beans. Dat is pas tof. En lekker. En goed.
Beste wat je bij de Turk kan vinden zijn die gigantische radijsjesquote:Op maandag 6 januari 2014 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niet naar de Turk gaan om een Durum Doner te halen is moeilijk.
Ik ken er alleen 1 in Almere..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:36 schreef Tamashii het volgende:
Bagels en Beans. Dat is pas tof. En lekker. En goed.
Ja, het is een echte hipstertent, maar zo lekker. Je kan ook afhalen he.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 hier![]()
Wel altijd te druk
Wij hebben er hier 3 geloof ik.quote:
Zegt me even niks. Foto?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Beste wat je bij de Turk kan vinden zijn die gigantische radijsjes
Hm zal ik onthouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, het is een echte hipstertent, maar zo lekker. Je kan ook afhalen he.
Carpaccio of zalm.quote:
Waar zij je foto's dan?quote:
quote:
Die zijn eng?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben er alleen nooit geweest, want hipsters.
2 vage foto's waar je niks op zietquote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die kan ik natuurlijk wel uit haar FoBo halen
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
2 vage foto's waar je niks op zietzou haar er niet van herkennen
Er zit er één in Nijmegen, maar ik heb dat ding nog nooit gezien.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben er alleen nooit geweest, want hipsters.
Mensen zijn soberso eng toch....quote:
Hoe kunnen we jou herkennen dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij hebben er hier 3 geloof ik.
[..]
Zegt me even niks. Foto?
Sjaaltjes.quote:
Wat zeg je nou hetzelfde als ik.... Nu voel ik me niet meer uniek.quote:
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missenquote:
Vinden andere mensen soms ook vast van wel.quote:
Excuses moi stranger? Hoe bedoel je?quote:
Beetje met hun Macbookjes en Iphones daar zitten, met hun stomme zinloze brillen, ironische baarden en skinny jeansquote:
Hehehe. Ach, als je met D weer eens bij zijn vader (?) bent, ze zitten hier in het centrum. Zelfs 1 op de drukste winkelstraat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zit er één in Nijmegen, maar ik heb dat ding nog nooit gezien.
Oh ja, jij kan mijn facebook zienquote:
Is geen John Travolta, dus voor mij niet weggelegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missen
Zo ben je hier nog niet overgekomenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vinden andere mensen soms ook vast van wel.
Maar billenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben de jongere en knappere versie van mijn UI, niet te missen
Jij papegaait mij ehh...quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat zeg je nou hetzelfde als ik.... Nu voel ik me niet meer uniek.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die in Leiden heb ik volgens mij wel gezien. Die in Den Bosch ook.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje met hun Macbookjes en Iphones daar zitten, met hun stomme zinloze brillen, ironische baarden en skinny jeans
[..]
Hehehe. Ach, als je met D weer eens bij zijn vader (?) bent, ze zitten hier in het centrum. Zelfs 1 op de drukste winkelstraat.
Was het maar waarquote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is geen John Travolta, dus voor mij niet weggelegd.
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Excuses moi stranger? Hoe bedoel je?
I monitor EVERYTHINGquote:
Ik draag niet van die witte onderbroekenquote:
Nee maar dit is mijn internet innerlijk. Hier ben ik goed en zachtaardig en paars van kleur.quote:
ik heb trouwens een nieuwe foto hoor.. van gisteravond..quote:Op maandag 6 januari 2014 15:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Fuck die man is zo awesome.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het maar waarwil ook wel een Boeing 747 in mn garage parkeren
En die zijn lekker?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:44 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Formaatje je-kan-er-iemand-mee-doodslaan
Kan hij ook niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was het maar waarwil ook wel een Boeing 747 in mn garage parkeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoax.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar dit is mijn internet innerlijk. Hier ben ik goed en zachtaardig en paars van kleur.
Daarbuiten ben ik een zachtgrijze engel met een hooivork.
Ik zou jou echt zo gigantisch hard en ongelofelijk goed maar vooral ongenadig lekker knuffelen hequote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb trouwens een nieuwe foto hoor.. van gisteravond..
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 6 januari 2014 15:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee maar dit is mijn internet innerlijk. Hier ben ik goed en zachtaardig en paars van kleur.
Daarbuiten ben ik een zachtgrijze engel met een hooivork.
Buiten dan die geruchten dat hij het met mannen doet die het zelf liever niet doen en zoquote:
Ja hoor. Gewoon een uit de kluiten gewassen radijsje. Volgens mij één van de oudste gecultiveerde gewassen die er bestaanquote:
Is dit de mannelijke variant van de friendzone?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo gigantisch hard en ongelofelijk goed maar vooral ongenadig lekker knuffelen he![]()
![]()
![]()
![]()
Mogelijkquote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is dit de mannelijke variant van de friendzone?
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik zou jou echt zo gigantisch hard en ongelofelijk goed maar vooral ongenadig lekker knuffelen he![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm, die had ik nog niet gezien, cutequote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
ik heb trouwens een nieuwe foto hoor.. van gisteravond..
Lol, dat zijn geruchten. Het is een man die voor mij onbereikbaar is net als voor 99% van de wereldbevolking gok ik zo, dus dat interesseert me niet zo. Net als die scientology geruchten.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Buiten dan die geruchten dat hij het met mannen doet die het zelf liever niet doen en zo![]()
Ik wou dat ik zo goed kon dansen
Doe mij ff een ticket jouw kant op.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Kan hij ook niet.Hij heeft toch zo'n huis aan een vliegveld, waarbij de vliegtuigen in hangars bij huis staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, die had ik nog niet gezien, cute
Okey genoeg zo.quote:
Hyperactief watje?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef rival het volgende:
[..]
Het beeld dat ik heb is die van een hyperactief watje
Volgende keer zal ik eens kijken.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja hoor. Gewoon een uit de kluiten gewassen radijsje. Volgens mij één van de oudste gecultiveerde gewassen die er bestaanVooral bekend dus rondom de oostelijke middellandse zee
Ga eens doen dan!quote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Okey genoeg zo.![]()
Fuu ik moet nog teveel doen...Ramen lappen, dweilen, schoonmaken.
Jij bent knuffelziek?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Doe mij ff een ticket jouw kant op.
Ik meen mij een foto te herinneren van een eiland met strandhuis waar dat vliegtuig bij staat........quote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij heeft toch zo'n huis aan een vliegveld, waarbij de vliegtuigen in hangars bij huis staan?
Ik heb al zoveel gedaan. Inclusief een tering gesprek op stage.quote:
Nee ik dacht aan andere dingen eigenlijk.quote:
Wat een kut leven zeg, kan je niet eens je vliegtuig binnen parkerenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ik meen mij een foto te herinneren van een eiland met strandhuis waar dat vliegtuig bij staat........
/care verder
Zeker doen. Doet het goed met wat zout en peper op een net afgebakken broodje met ham, kaas en wat slaquote:Op maandag 6 januari 2014 15:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik eens kijken.
Awquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel gedaan. Inclusief een tering gesprek op stage.
Oh?quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee ik dacht aan andere dingen eigenlijk.
Gewoon neer laten storten en een nieuwe kopen. Wegwerpvliegtuigenquote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een kut leven zeg, kan je niet eens je vliegtuig binnen parkeren
Ja, ik stel voor dat het nu toch tijd wordt om de politiek in te gaan.quote:
De armoedequote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat een kut leven zeg, kan je niet eens je vliegtuig binnen parkeren
Ging jij mee karten??quote:Op maandag 6 januari 2014 15:53 schreef rival het volgende:
[..]
Watje is niet het juiste woord want ik denk wel dat je van alles durft....
Ciaoquote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De armoede![]()
Ik ga weer wat doen, misschien tot later Peu en anderen natuurlijk
Ik.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:54 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
wie houdt er nou niet van knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |