abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135305325
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef KingLysandus het volgende:

[..]

Nog problemen met betaalpassen gehad? :D
Nope. Citibank, post en 7 eleven allemaal geen probleem
pi_135305938
Een paar fotootjes

Odaiba:

Yoyogi:

Een uitgestorven Shinjuku. Middenin de nacht

Odaiba

Meer Odaiba:

Jut en Jul op Odaiba

Shibuya style boodschappenautootje

Kraantje in het Ghiblimuseum

Kopje koffie in het Ghibli Museum, Mitaka

Voor het Mori Building, Roppongi

Brandweermannen bij de Meiji Shrine in Yoyogi Park

Eten, lekker

Lunch op Moskou

Shibuya

Takeshita-Dori

Vissies

Yoyogi

Shinjuku

Stukkie hotelkamer met rooie chick die zich aanpast aan de lokale look; korte jurk & slutty schoenen :P

pi_135318220
Vandaag in Tokyo. Morgen exploren.

vrijdag 10 januari 2014 @ 15:58:11 #54
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_135319543
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Een paar fotootjes

Odaiba:

[ afbeelding ]

Yoyogi:

[ afbeelding ]

Een uitgestorven Shinjuku. Middenin de nacht

[ afbeelding ]

Odaiba

[ afbeelding ]

Meer Odaiba:

[ afbeelding ]

Jut en Jul op Odaiba

[ afbeelding ]

Shibuya style boodschappenautootje

[ afbeelding ]

Kraantje in het Ghiblimuseum

[ afbeelding ]

Kopje koffie in het Ghibli Museum, Mitaka

[ afbeelding ]

Voor het Mori Building, Roppongi

[ afbeelding ]

Brandweermannen bij de Meiji Shrine in Yoyogi Park

[ afbeelding ]

Eten, lekker

[ afbeelding ]

Lunch op Moskou

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Shibuya

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Takeshita-Dori

[ afbeelding ]

Vissies

[ afbeelding ]

Yoyogi

[ afbeelding ]

Shinjuku
[ afbeelding ]

Stukkie hotelkamer met rooie chick die zich aanpast aan de lokale look; korte jurk & slutty schoenen :P

[ afbeelding ]
羨ましい :P
僕も行きたいよ
でもまだ八月待っていますね :P
pi_135320204
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:58 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

羨ましい :P
僕も行きたいよ
でもまだ八月待っていますね :P
Gelukkig zijn 8 maanden zo om, ね?
pi_135320279
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Craptacular het volgende:

[ afbeelding ]
Oh ben je er al joh? Dacht dat je pas over een half jaar ging ofzo. Veel plezier, 楽しんでね!
pi_135332981
Toffe pics Gary, altijd leuk om zo af en toe wat foto's voorbij te zien komen ;)
pi_135333237
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:06 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Succes. Wij doen het nooit meer. Op de heenweg viel het nog wel mee. Gisteren, echter, heb ik ook twee Aeroflut vluchten gedaan met een tussenstop op Moskou en ben voorgoed genezen. Op de vlucht van Tokio naar Moskou was het personeel écht vreselijk. Nog onvriendelijker dan de dames van middelbare leeftijd die je als flight attendants op Amerikaanse binnenlandse vluchten tegenkomt. Het personeel op de luchthaven van Moskou slaat echt alles. Wat een onbeschoftheid ik daar gezien heb hou je niet voor mogelijk. Nooit, nooit, nooit meer. Vlucht van Moskou naar Amsterdam was redelijk.

Maar de volgende keer pak ik gewoon weer een directe vlucht.
Heh, bij mij staat Moskou ook op het programma.
Wat onbeleefde mensen heb ik in Nederland ook wel gezien, dus dat overleef ik wel.
Vrees alleen voor een evt. vertraging bij de 1,5 uur overstap, straks zit ik nog 24 u vast op het vliegveld -O-
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_135340541
toffe fotos, intensivegary!

quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Craptacular het volgende:

[ afbeelding ]
veel plezier!
pi_135345939
quote:
4s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 04:16 schreef Drxx het volgende:
Hoi, vraagje aan de regulieren hier: Ik meen mij een user te herinneren die door Japan backpackte, maakte er ook filmpjes van voor zijn blog en Youtube. Heeft iemand enig idee wie dit ook alweer was?
Niemand? ;(

Blonde, lange (althans vergeleken met die Japanners :')) jongeman. Volgens mij had ie ook blonde krullen :+
  zaterdag 11 januari 2014 @ 08:01:33 #61
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_135346804
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 08:02:40 #62
28167 matthijst
pi_135346811
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 02:50 schreef Drxx het volgende:

[..]

Niemand? ;(

Blonde, lange (althans vergeleken met die Japanners :')) jongeman. Volgens mij had ie ook blonde krullen :+
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=84260
pi_135346814
quote:
Thanks!

FOK-profiel, zeer recentelijk nog actief geweest zo te zien :P Vond z'n filmpjes wel heel leuk :Y
pi_135477930
Bij Fly Emirates kan je tot 31 oktober 2014 vliegen vanaf 594 euro retour.
Dan vlieg je wel naar Haneda airport. Kan het nergens vinden maar lijkt mij dat ze een stopover doen op Dubai?
pi_135478874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef DownBusiness het volgende:
Bij Fly Emirates kan je tot 31 oktober 2014 vliegen vanaf 594 euro retour.
Dan vlieg je wel naar Haneda airport. Kan het nergens vinden maar lijkt mij dat ze een stopover doen op Dubai?
Klopt

Op de heenweg moet je dus wel de nacht spenderen in Dubai- is toch weer een hotelovernachting die je moet betalen. Of je maakt er een kort tripje van, als je er toch bent :)
pi_135479327
Thx!
Haha, ja je kan het zien als een nadeel of als voordeel :s)
Volgens mij staat Emirates trouwens goed aangeschreven of heb ik het verkeerd. Beter als onze trots de KLM.

Maar geef mij maar een directe vlucht 10 uurtjes.
pi_135479803
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef DownBusiness het volgende:
Thx!
Haha, ja je kan het zien als een nadeel of als voordeel :s)
Volgens mij staat Emirates trouwens goed aangeschreven of heb ik het verkeerd. Beter als onze trots de KLM.

Maar geef mij maar een directe vlucht 10 uurtjes.
't is inderdaad wat je wilt. Zou het zelf _nooit_ doen, ik ga hooguit via Parijs met Air France als het écht niet anders kan. Anders altijd rechtstreeks met KLM. Dat Emirates dan een geweldige airline is weegt voor mij niet op tegen het feit dat je dan bijna 24 uur onderweg bent.

Vroeger ging ik met Japan Airlines! Wat een genot was dat, jammer dat ze niet meer op Amsterdam vliegen.
pi_135483981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Vroeger ging ik met Japan Airlines! Wat een genot was dat, jammer dat ze niet meer op Amsterdam vliegen.
JAL is inderdaad top. Heerlijk eten, vriendelijk personeel.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_135507858
Ik ga met Lufthansa. Op de heen- en terugvlucht 2 stoelen (zonder buren) achterin het vliegtuig . ^O^
Alleen wel beide keren tussenlanding in Duitsland. Ik haat opstijgen. :{
----
  woensdag 15 januari 2014 @ 06:44:58 #70
28167 matthijst
pi_135508762
Ga met Finnair dit keer. Eerder 4x KLM, 1x met tussenlanding in Düsseldorf, 3x rechtstreeks. Rechtstreeks is mooi, maar soms zo belachelijk duur met KLM (als je in een bepaalde periode wilt boeken en zeker wilt zijn dat je dan ook echt weg gaat).
pi_135514161
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 06:44 schreef matthijst het volgende:
Ga met Finnair dit keer. Eerder 4x KLM, 1x met tussenlanding in Düsseldorf, 3x rechtstreeks. Rechtstreeks is mooi, maar soms zo belachelijk duur met KLM (als je in een bepaalde periode wilt boeken en zeker wilt zijn dat je dan ook echt weg gaat).
Wanneer is KLM echt "duur" dan? Ik reis altijd rond de 800¤ met KLM, sowieso richting JP rechtstreeks, soms via Parijs naar NL. Vorig jaar iets meer betaald omdat ik een week van te voren pas wist dat ik naar Tokyo moest, middenin de GW. Was nog geen 1000¤, heen en terug rechtstreeks. Rond de kerstdagen kwam ik ook rond 800¤ uit, en ook niet zo gek lang van te voren geboekt.

Either way, iemand ervaring met de boot/ferry van Fukuoka naar Busan?
  woensdag 15 januari 2014 @ 12:53:09 #72
28167 matthijst
pi_135516023
Bijna elke keer dat ik kijk? Nu bijvoorbeeld van 27 maart tot 10 april.
KLM rechtsreeks: TotaalprijsEUR 1.111,11, met Finnair 750. Scheelt toch 360 euro pp :)

En een keer gehad dat het via Amsterdam 1250 was en vanaf Dusseldorf 750 (en dan eerst naar Amsterdam en dan dezelfde vlucht naar Tokyo) 8)7
Was ook in het voorjaar.

Als het 750 vs 800 euro was zou ik ook rechtsreeks vliegen, maar voor 700 euro meer, neu...

En via Parijs naar NL is niet rechtstreeks heh *)
pi_135564960
Deze zomer drie weken naar Japan :D
Kan echt niet wachten. Vlieg met Finnair via Helsinki naar Tokyo en terug vanaf Fukuoka via Tokyo en Helsinki.
pi_135590424
Krijg binnenkort informatiepakket van de Japanse VVV. :o
Met info van de stadjes waar ik heen ga. Ben benieuwd.

[ Bericht 4% gewijzigd door KingLysandus op 17-01-2014 01:47:21 ]
----
  vrijdag 17 januari 2014 @ 06:45:21 #75
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_135591455
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 01:41 schreef KingLysandus het volgende:

hehe vakantie aanvraag ingediend gister.
zodra dat er doorheen komt dan lekker me tickets bestellen.
*looks at usericon*
ZOMG een Yuko fan _O_
  vrijdag 17 januari 2014 @ 08:28:49 #76
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_135592051
Wij vlogen eind september en waren ook 800 euro per persoon kwijt. Rechtstreeks.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_135592267
quote:

interessant, hoe werkt dat precies?
pi_135597969
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Either way, iemand ervaring met de boot/ferry van Fukuoka naar Busan?
Ja, maar je kan beter vliegen met bijvoorbeeld Air Busan denk ik. Dan betaal je misschien 15 euro meer(160 euro ofzo). Of je moet graag een hele nacht op een boot zitten dat was dacht ik 100 euro. De snelle boot iets van 140.
pi_135598284
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Wanneer is KLM echt "duur" dan? Ik reis altijd rond de 800¤ met KLM, sowieso richting JP rechtstreeks, soms via Parijs naar NL. Vorig jaar iets meer betaald omdat ik een week van te voren pas wist dat ik naar Tokyo moest, middenin de GW. Was nog geen 1000¤, heen en terug rechtstreeks. Rond de kerstdagen kwam ik ook rond 800¤ uit, en ook niet zo gek lang van te voren geboekt.
Ik zie nu allemaal prijzen staan beneden de 700 euro naar Japan met KLM en als je start in Antwerpen beneden de 600-550. Voor mij is tot nu toe altijd KLM de goedkoopste gebleken dus ik begrijp ook niet zo waarom zoveel mensen klagen over de hoge prijzen van KLM. Tickets voor oost-azie met KLM heb ik altijd aan kunnen kopen beneden de 600 euro.

Ik heb ook weer een ticket met verschillende steden voor 530 met KLM(aankomst Japan en terug komst vanuit Korea. Op dat moment zag ik dat enkel Japan net zoveel kostte)

Goede momenten om tickets te kopen zijn veelal jan-feb, oktober-nov en vaak ook eind augustus-september. Je moet soms wel het geduld weten op te brengen maar als ik maanden van te voren weet dat ik naar oost azie ga dan wacht ik zeker tot de prijzen beneden de 700 euro liggen. Je kan daar ook pech mee hebben natuurlijk maar dat heb ik nog niet gehad.
  vrijdag 17 januari 2014 @ 12:52:18 #80
28167 matthijst
pi_135599153
"Ik zie nu allemaal prijzen staan beneden de 700 euro naar Japan met KLM"

Ja, ik ook, maar als je rechtstreeks wil kom je boven de 800 uit. Het is niet dat KLM op zich duur is, het ging erom dat ze rechtstreeks duur zijn :)

Rechtstreeks heen en met overstap terug zijn we zel goedkoop. Misschien volgende keer eens voor kijken :)
pi_135601422
quote:

Zo romantisch ouderwets, informatie opvragen bij het verkeersbureau. _O- :D
pi_135602548
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef matthijst het volgende:
Bijna elke keer dat ik kijk? Nu bijvoorbeeld van 27 maart tot 10 april.
KLM rechtsreeks: TotaalprijsEUR 1.111,11, met Finnair 750. Scheelt toch 360 euro pp :)

En een keer gehad dat het via Amsterdam 1250 was en vanaf Dusseldorf 750 (en dan eerst naar Amsterdam en dan dezelfde vlucht naar Tokyo) 8)7
Was ook in het voorjaar.

Als het 750 vs 800 euro was zou ik ook rechtsreeks vliegen, maar voor 700 euro meer, neu...

En via Parijs naar NL is niet rechtstreeks heh *)
Echt nooit "last" van gehad :D Zoals ik al zei, 4 van de 5 keer dat ik tussen JP en NL vlieg, vlieg ik rechtstreeks. Die ene keer dan naar NL via Parijs. Zal wel geluk hebben ofzo :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Ja, maar je kan beter vliegen met bijvoorbeeld Air Busan denk ik. Dan betaal je misschien 15 euro meer(160 euro ofzo). Of je moet graag een hele nacht op een boot zitten dat was dacht ik 100 euro. De snelle boot iets van 140.
Hoe is het op zo'n boot? Schoon? Doe het meer voor de journey hoor, niet omdat ik snel in Busan moet zijn. Vind Busan ook helemaal niet zo leuk, maar het is gewoon een "weekendje weg"-trip ofzo.
pi_135608443
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef matthijst het volgende:
"Ik zie nu allemaal prijzen staan beneden de 700 euro naar Japan met KLM"

Ja, ik ook, maar als je rechtstreeks wil kom je boven de 800 uit. Het is niet dat KLM op zich duur is, het ging erom dat ze rechtstreeks duur zijn :)

Rechtstreeks heen en met overstap terug zijn we zel goedkoop. Misschien volgende keer eens voor kijken :)
Het is een beetje zoeken soms maar ze zitten er wel tussen. Voor Osaka zie ik ze staan voor 700 en als je start vanaf Antwerpen met de thalys voor 586 in Februari.

Hoe dat systeem verder werkt weet ik niet want echt logisch komt het niet over. Bijvoorbeeld overstappen in tokio naar bijvoorbeeld Osaka is weer goedkoper dan rechtstreeks maar op Tokio zelf vliegen zonder die overstap is weer veel duurder
pi_135608998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoe is het op zo'n boot? Schoon? Doe het meer voor de journey hoor, niet omdat ik snel in Busan moet zijn. Vind Busan ook helemaal niet zo leuk, maar het is gewoon een "weekendje weg"-trip ofzo.
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_fp_02

Die heb ik eens gedaan en is voor zover ik weet de snelste (2u). Vergelijkbaar met die je hebt in NL. Hoe het met de rest zit weet ik niet. Ik vlieg liever dan 6 tot 12u op zee

Hier een overzicht:
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_01
pi_135615331
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_fp_02

Die heb ik eens gedaan en is voor zover ik weet de snelste (2u). Vergelijkbaar met die je hebt in NL. Hoe het met de rest zit weet ik niet. Ik vlieg liever dan 6 tot 12u op zee

Hier een overzicht:
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_01
Ziet er idd niet geweldig uit. Dan maar vliegen :)
pi_135627359
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 06:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

hehe vakantie aanvraag ingediend gister.
zodra dat er doorheen komt dan lekker me tickets bestellen.
*looks at usericon*
ZOMG een Yuko fan _O_
Takamina is eerder mijn oshimen. Maar daar kon ik geen leuke .gif van vinden. :)
----
pi_135627451
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 08:47 schreef Cara het volgende:

[..]

interessant, hoe werkt dat precies?
Ze staan op de vakantiebeurs in Utrecht.
----
pi_135632677
Nu in Kyoto. Vanavond Sanjo ff checken. Schijnt dat je daar tig barretjes hebt.
pi_135653192
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Ziet er idd niet geweldig uit. Dan maar vliegen :)
:)

Waarom eigenlijk Busan? Zeker als je gaat vliegen zou ik eens in Jeju of seoul gaan kijken mocht Busan al bekend zijn voor je.
pi_135653220
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Straatklinker op 18-01-2014 20:34:47 ]
pi_135666467
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 20:34 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

:)

Waarom eigenlijk Busan? Zeker als je gaat vliegen zou ik eens in Jeju of seoul gaan kijken mocht Busan al bekend zijn voor je.
Busan is wel aardig, Seoul vind ik zelf te overweldigend maar voor een paar dagen is het prima te doen en een leuk avontuur. Kan trouwens nu wel steenkoud zijn daar. Ben twee keer 's winters naar Seoul geweest, en dat doe ik liever niet meer. Jeju is lekker wat dat betreft wat relaxter, omdat het zuidelijker ligt. Sowieso wel een relaxed eiland.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_135674944
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 04:42 schreef Lyrebird het volgende:
Busan is wel aardig, Seoul vind ik zelf te overweldigend maar voor een paar dagen is het prima te doen en een leuk avontuur. Kan trouwens nu wel steenkoud zijn daar. Ben twee keer 's winters naar Seoul geweest, en dat doe ik liever niet meer. Jeju is lekker wat dat betreft wat relaxter, omdat het zuidelijker ligt. Sowieso wel een relaxed eiland.
Ik doelde er eigenlijk een beetje op dat je in Seoul verschillende paleizen hebt en meer wat historische waarde heeft, dat is in Busan veel minder. Zelf zie ik al die grote steden meer als een noodzakelijk kwaad. Als je tijd hebt en in Busan bent zou ik eens naar Geoje of Namhae gaan voor een paar dagen.

Als je in Fukuoka of Osaka zit en iets van Korea wil zien kun je dat ook vrij goedkoop doen in een dag of 3-4.
pi_135675161
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef Straatklinker het volgende:

[..]

Ik doelde er eigenlijk een beetje op dat je in Seoul verschillende paleizen hebt en meer wat historische waarde heeft, dat is in Busan veel minder. Zelf zie ik al die grote steden meer als een noodzakelijk kwaad. Als je tijd hebt en in Busan bent zou ik eens naar Geoje of Namhae gaan voor een paar dagen.

Als je in Fukuoka of Osaka zit en iets van Korea wil zien kun je dat ook vrij goedkoop doen in een dag of 3-4.
Wat vind je van Namhae? Mijn schoonfamilie komt van dat eiland. Misschien dat we er nog eens een huis(je) kopen/bouwen.
pi_135675805
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Wat vind je van Namhae? Mijn schoonfamilie komt van dat eiland. Misschien dat we er nog eens een huis(je) kopen/bouwen.
Ik vind het er heel mooi en kom er graag. Ik heb ook familie wonen daar in de buurt. In de zomer kun je er rustig rondfietsen, varen, over de bergen lopen, vissen etc.

Ze eten er alleen wel erg zout dus restaurants bezoeken doe ik eigenlijk niet zoveel maar dat is eigenlijk overal in zuid-zuid korea aan de kust.
  maandag 20 januari 2014 @ 11:35:17 #95
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_135712282
Iemand die iets weet over de overstap op Moskou Sheremetyevo ?
Blijf je in dezelfde terminal of moet je moeilijk gaan lopen doen?
Sta te dubben tussen emirat en aeroflot >_> ;;;
pi_136052065
http://www.japan-guide.com/e/e2011.html

Eerste Cherryblossoms forecast van 2014 is uit.
Ziet er supergunstig uit voor mijn reis, maar weet niet hoeveel weken ze er naast kunnen zitten?
pi_136081188
Ik Japan voor 3 weken een beetje te doen in je eentje als je geen woord Japans kan? Ik het verblijf er een beetje betaalbaar?
pi_136082393
Ja en ja. En je 's' doet het niet, er komt een k voor in de plaats :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_136089662
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Iemand die iets weet over de overstap op Moskou Sheremetyevo ?
Blijf je in dezelfde terminal of moet je moeilijk gaan lopen doen?
Sta te dubben tussen emirat en aeroflot >_> ;;;
Wij moesten zowel heen als terug naar een andere terminal. Maar dat is geen enkel probleem. Staat allemaal goed aangegeven. Alleen bij eten en drinken kopen even opletten dat je niet meer dan twee euro voor een half litertje frisdrank betaalt. Da's bij de tax-free shops. Alle andere zaken verzinnen ter plekke hun prijzen, meestal een euro of vijf. Waarna er drie euro in de zak van de verkoper verdwijnt. Ook proberen ze je van je wisselgeld te ontdoen door te zeggen dat ze geen wisselgeld hebben. Ons boden ze heel vriendelijk een pakje aardbeienkauwgom aan als equivalent van een paar euro :D
  woensdag 29 januari 2014 @ 15:37:39 #100
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_136096650
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wij moesten zowel heen als terug naar een andere terminal. Maar dat is geen enkel probleem. Staat allemaal goed aangegeven. Alleen bij eten en drinken kopen even opletten dat je niet meer dan twee euro voor een half litertje frisdrank betaalt. Da's bij de tax-free shops. Alle andere zaken verzinnen ter plekke hun prijzen, meestal een euro of vijf. Waarna er drie euro in de zak van de verkoper verdwijnt. Ook proberen ze je van je wisselgeld te ontdoen door te zeggen dat ze geen wisselgeld hebben. Ons boden ze heel vriendelijk een pakje aardbeienkauwgom aan als equivalent van een paar euro :D
ah ok
mja twijfel nog steeds of ik het moet doen of niet lol.
ze hebben hun reputatie nog altijd tegen ^^;;;
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')