Nope. Citibank, post en 7 eleven allemaal geen probleemquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:46 schreef KingLysandus het volgende:
[..]
Nog problemen met betaalpassen gehad?
羨ましいquote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:38 schreef IntensiveGary het volgende:
Een paar fotootjes
Odaiba:
[ afbeelding ]
Yoyogi:
[ afbeelding ]
Een uitgestorven Shinjuku. Middenin de nacht
[ afbeelding ]
Odaiba
[ afbeelding ]
Meer Odaiba:
[ afbeelding ]
Jut en Jul op Odaiba
[ afbeelding ]
Shibuya style boodschappenautootje
[ afbeelding ]
Kraantje in het Ghiblimuseum
[ afbeelding ]
Kopje koffie in het Ghibli Museum, Mitaka
[ afbeelding ]
Voor het Mori Building, Roppongi
[ afbeelding ]
Brandweermannen bij de Meiji Shrine in Yoyogi Park
[ afbeelding ]
Eten, lekker
[ afbeelding ]
Lunch op Moskou
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shibuya
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Takeshita-Dori
[ afbeelding ]
Vissies
[ afbeelding ]
Yoyogi
[ afbeelding ]
Shinjuku
[ afbeelding ]
Stukkie hotelkamer met rooie chick die zich aanpast aan de lokale look; korte jurk & slutty schoenen
[ afbeelding ]
Oh ben je er al joh? Dacht dat je pas over een half jaar ging ofzo. Veel plezier, 楽しんでね!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Craptacular het volgende:
Vandaag in Tokyo. Morgen exploren.
[ afbeelding ]
Heh, bij mij staat Moskou ook op het programma.quote:Op donderdag 9 januari 2014 12:06 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Succes. Wij doen het nooit meer. Op de heenweg viel het nog wel mee. Gisteren, echter, heb ik ook twee Aeroflut vluchten gedaan met een tussenstop op Moskou en ben voorgoed genezen. Op de vlucht van Tokio naar Moskou was het personeel écht vreselijk. Nog onvriendelijker dan de dames van middelbare leeftijd die je als flight attendants op Amerikaanse binnenlandse vluchten tegenkomt. Het personeel op de luchthaven van Moskou slaat echt alles. Wat een onbeschoftheid ik daar gezien heb hou je niet voor mogelijk. Nooit, nooit, nooit meer. Vlucht van Moskou naar Amsterdam was redelijk.
Maar de volgende keer pak ik gewoon weer een directe vlucht.
veel plezier!quote:Op vrijdag 10 januari 2014 15:24 schreef Craptacular het volgende:
Vandaag in Tokyo. Morgen exploren.
[ afbeelding ]
Niemand?quote:Op vrijdag 10 januari 2014 04:16 schreef Drxx het volgende:
Hoi, vraagje aan de regulieren hier: Ik meen mij een user te herinneren die door Japan backpackte, maakte er ook filmpjes van voor zijn blog en Youtube. Heeft iemand enig idee wie dit ook alweer was?
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=84260quote:Op zaterdag 11 januari 2014 02:50 schreef Drxx het volgende:
[..]
Niemand?
Blonde, lange (althans vergeleken met die Japanners) jongeman. Volgens mij had ie ook blonde krullen
Thanks!quote:Op zaterdag 11 januari 2014 08:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=84260
Kloptquote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:13 schreef DownBusiness het volgende:
Bij Fly Emirates kan je tot 31 oktober 2014 vliegen vanaf 594 euro retour.
Dan vlieg je wel naar Haneda airport. Kan het nergens vinden maar lijkt mij dat ze een stopover doen op Dubai?
't is inderdaad wat je wilt. Zou het zelf _nooit_ doen, ik ga hooguit via Parijs met Air France als het écht niet anders kan. Anders altijd rechtstreeks met KLM. Dat Emirates dan een geweldige airline is weegt voor mij niet op tegen het feit dat je dan bijna 24 uur onderweg bent.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:43 schreef DownBusiness het volgende:
Thx!
Haha, ja je kan het zien als een nadeel of als voordeel![]()
Volgens mij staat Emirates trouwens goed aangeschreven of heb ik het verkeerd. Beter als onze trots de KLM.
Maar geef mij maar een directe vlucht 10 uurtjes.
JAL is inderdaad top. Heerlijk eten, vriendelijk personeel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 14:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Vroeger ging ik met Japan Airlines! Wat een genot was dat, jammer dat ze niet meer op Amsterdam vliegen.
Wanneer is KLM echt "duur" dan? Ik reis altijd rond de 800¤ met KLM, sowieso richting JP rechtstreeks, soms via Parijs naar NL. Vorig jaar iets meer betaald omdat ik een week van te voren pas wist dat ik naar Tokyo moest, middenin de GW. Was nog geen 1000¤, heen en terug rechtstreeks. Rond de kerstdagen kwam ik ook rond 800¤ uit, en ook niet zo gek lang van te voren geboekt.quote:Op woensdag 15 januari 2014 06:44 schreef matthijst het volgende:
Ga met Finnair dit keer. Eerder 4x KLM, 1x met tussenlanding in Düsseldorf, 3x rechtstreeks. Rechtstreeks is mooi, maar soms zo belachelijk duur met KLM (als je in een bepaalde periode wilt boeken en zeker wilt zijn dat je dan ook echt weg gaat).
hehe vakantie aanvraag ingediend gister.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:41 schreef KingLysandus het volgende:
Krijg binnenkort informatiepakket van de Japanse VVV.
Met info van de stadjes waar ik heen ga. Ben benieuwd.
interessant, hoe werkt dat precies?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:41 schreef KingLysandus het volgende:
Ja, maar je kan beter vliegen met bijvoorbeeld Air Busan denk ik. Dan betaal je misschien 15 euro meer(160 euro ofzo). Of je moet graag een hele nacht op een boot zitten dat was dacht ik 100 euro. De snelle boot iets van 140.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Either way, iemand ervaring met de boot/ferry van Fukuoka naar Busan?
Ik zie nu allemaal prijzen staan beneden de 700 euro naar Japan met KLM en als je start in Antwerpen beneden de 600-550. Voor mij is tot nu toe altijd KLM de goedkoopste gebleken dus ik begrijp ook niet zo waarom zoveel mensen klagen over de hoge prijzen van KLM. Tickets voor oost-azie met KLM heb ik altijd aan kunnen kopen beneden de 600 euro.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:55 schreef Negentiendertig het volgende:
Wanneer is KLM echt "duur" dan? Ik reis altijd rond de 800¤ met KLM, sowieso richting JP rechtstreeks, soms via Parijs naar NL. Vorig jaar iets meer betaald omdat ik een week van te voren pas wist dat ik naar Tokyo moest, middenin de GW. Was nog geen 1000¤, heen en terug rechtstreeks. Rond de kerstdagen kwam ik ook rond 800¤ uit, en ook niet zo gek lang van te voren geboekt.
Zo romantisch ouderwets, informatie opvragen bij het verkeersbureau.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 01:41 schreef KingLysandus het volgende:
Echt nooit "last" van gehadquote:Op woensdag 15 januari 2014 12:53 schreef matthijst het volgende:
Bijna elke keer dat ik kijk? Nu bijvoorbeeld van 27 maart tot 10 april.
KLM rechtsreeks: TotaalprijsEUR 1.111,11, met Finnair 750. Scheelt toch 360 euro pp
En een keer gehad dat het via Amsterdam 1250 was en vanaf Dusseldorf 750 (en dan eerst naar Amsterdam en dan dezelfde vlucht naar Tokyo)![]()
Was ook in het voorjaar.
Als het 750 vs 800 euro was zou ik ook rechtsreeks vliegen, maar voor 700 euro meer, neu...
En via Parijs naar NL is niet rechtstreeks heh
Hoe is het op zo'n boot? Schoon? Doe het meer voor de journey hoor, niet omdat ik snel in Busan moet zijn. Vind Busan ook helemaal niet zo leuk, maar het is gewoon een "weekendje weg"-trip ofzo.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:20 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ja, maar je kan beter vliegen met bijvoorbeeld Air Busan denk ik. Dan betaal je misschien 15 euro meer(160 euro ofzo). Of je moet graag een hele nacht op een boot zitten dat was dacht ik 100 euro. De snelle boot iets van 140.
Het is een beetje zoeken soms maar ze zitten er wel tussen. Voor Osaka zie ik ze staan voor 700 en als je start vanaf Antwerpen met de thalys voor 586 in Februari.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 12:52 schreef matthijst het volgende:
"Ik zie nu allemaal prijzen staan beneden de 700 euro naar Japan met KLM"
Ja, ik ook, maar als je rechtstreeks wil kom je boven de 800 uit. Het is niet dat KLM op zich duur is, het ging erom dat ze rechtstreeks duur zijn
Rechtstreeks heen en met overstap terug zijn we zel goedkoop. Misschien volgende keer eens voor kijken
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_fp_02quote:Op vrijdag 17 januari 2014 14:24 schreef Negentiendertig het volgende:
Hoe is het op zo'n boot? Schoon? Doe het meer voor de journey hoor, niet omdat ik snel in Busan moet zijn. Vind Busan ook helemaal niet zo leuk, maar het is gewoon een "weekendje weg"-trip ofzo.
Ziet er idd niet geweldig uit. Dan maar vliegenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 17:09 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_fp_02
Die heb ik eens gedaan en is voor zover ik weet de snelste (2u). Vergelijkbaar met die je hebt in NL. Hoe het met de rest zit weet ik niet. Ik vlieg liever dan 6 tot 12u op zee
Hier een overzicht:
http://www.busanpa.com/Service.do?id=bptguide_it_01
Takamina is eerder mijn oshimen. Maar daar kon ik geen leuke .gif van vinden.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 06:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
hehe vakantie aanvraag ingediend gister.
zodra dat er doorheen komt dan lekker me tickets bestellen.
*looks at usericon*
ZOMG een Yuko fan
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 20:01 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Ziet er idd niet geweldig uit. Dan maar vliegen
Busan is wel aardig, Seoul vind ik zelf te overweldigend maar voor een paar dagen is het prima te doen en een leuk avontuur. Kan trouwens nu wel steenkoud zijn daar. Ben twee keer 's winters naar Seoul geweest, en dat doe ik liever niet meer. Jeju is lekker wat dat betreft wat relaxter, omdat het zuidelijker ligt. Sowieso wel een relaxed eiland.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 20:34 schreef Straatklinker het volgende:
[..]![]()
Waarom eigenlijk Busan? Zeker als je gaat vliegen zou ik eens in Jeju of seoul gaan kijken mocht Busan al bekend zijn voor je.
Ik doelde er eigenlijk een beetje op dat je in Seoul verschillende paleizen hebt en meer wat historische waarde heeft, dat is in Busan veel minder. Zelf zie ik al die grote steden meer als een noodzakelijk kwaad. Als je tijd hebt en in Busan bent zou ik eens naar Geoje of Namhae gaan voor een paar dagen.quote:Op zondag 19 januari 2014 04:42 schreef Lyrebird het volgende:
Busan is wel aardig, Seoul vind ik zelf te overweldigend maar voor een paar dagen is het prima te doen en een leuk avontuur. Kan trouwens nu wel steenkoud zijn daar. Ben twee keer 's winters naar Seoul geweest, en dat doe ik liever niet meer. Jeju is lekker wat dat betreft wat relaxter, omdat het zuidelijker ligt. Sowieso wel een relaxed eiland.
Wat vind je van Namhae? Mijn schoonfamilie komt van dat eiland. Misschien dat we er nog eens een huis(je) kopen/bouwen.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:23 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Ik doelde er eigenlijk een beetje op dat je in Seoul verschillende paleizen hebt en meer wat historische waarde heeft, dat is in Busan veel minder. Zelf zie ik al die grote steden meer als een noodzakelijk kwaad. Als je tijd hebt en in Busan bent zou ik eens naar Geoje of Namhae gaan voor een paar dagen.
Als je in Fukuoka of Osaka zit en iets van Korea wil zien kun je dat ook vrij goedkoop doen in een dag of 3-4.
Ik vind het er heel mooi en kom er graag. Ik heb ook familie wonen daar in de buurt. In de zomer kun je er rustig rondfietsen, varen, over de bergen lopen, vissen etc.quote:Op zondag 19 januari 2014 14:28 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat vind je van Namhae? Mijn schoonfamilie komt van dat eiland. Misschien dat we er nog eens een huis(je) kopen/bouwen.
Wij moesten zowel heen als terug naar een andere terminal. Maar dat is geen enkel probleem. Staat allemaal goed aangegeven. Alleen bij eten en drinken kopen even opletten dat je niet meer dan twee euro voor een half litertje frisdrank betaalt. Da's bij de tax-free shops. Alle andere zaken verzinnen ter plekke hun prijzen, meestal een euro of vijf. Waarna er drie euro in de zak van de verkoper verdwijnt. Ook proberen ze je van je wisselgeld te ontdoen door te zeggen dat ze geen wisselgeld hebben. Ons boden ze heel vriendelijk een pakje aardbeienkauwgom aan als equivalent van een paar euroquote:Op maandag 20 januari 2014 11:35 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Iemand die iets weet over de overstap op Moskou Sheremetyevo ?
Blijf je in dezelfde terminal of moet je moeilijk gaan lopen doen?
Sta te dubben tussen emirat en aeroflot >_> ;;;
ah okquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Wij moesten zowel heen als terug naar een andere terminal. Maar dat is geen enkel probleem. Staat allemaal goed aangegeven. Alleen bij eten en drinken kopen even opletten dat je niet meer dan twee euro voor een half litertje frisdrank betaalt. Da's bij de tax-free shops. Alle andere zaken verzinnen ter plekke hun prijzen, meestal een euro of vijf. Waarna er drie euro in de zak van de verkoper verdwijnt. Ook proberen ze je van je wisselgeld te ontdoen door te zeggen dat ze geen wisselgeld hebben. Ons boden ze heel vriendelijk een pakje aardbeienkauwgom aan als equivalent van een paar euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |