Je had een goede TT in gedachte??quote:Op maandag 6 januari 2014 14:20 schreef rubbereend het volgende:
kak, vergeet ik weer op te letten als het einde van het topic nadert
quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef Ole het volgende:
Zomaar weer een kilo eraf in 2 weken. En dat terwijl feestdagen en zuipvakantie
gaat lekker. 10 kg minder dan mijn zwaarste. En belangrijker: ik kan weer normaal lopen zonder last van mijn rug en enkel. Het gaat stapje voor stapje en is volhouden, maar het werkt!quote:
Dat is wel prettig. UIteraard stapje voor stapje, als het te snel gaat, kan het zo weer verkeerd gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Ole het volgende:
[..]
gaat lekker. 10 kg minder dan mijn zwaarste. En belangrijker: ik kan weer normaal lopen zonder last van mijn rug en enkel. Het gaat stapje voor stapje en is volhouden, maar het werkt!
stapje voor stapje is het juiste tempoquote:Op maandag 6 januari 2014 16:10 schreef Ole het volgende:
[..]
gaat lekker. 10 kg minder dan mijn zwaarste. En belangrijker: ik kan weer normaal lopen zonder last van mijn rug en enkel. Het gaat stapje voor stapje en is volhouden, maar het werkt!
gelukkig geen Wendy van Dijk over de vloerquote:Op maandag 6 januari 2014 16:27 schreef Ole het volgende:
Tnx! Heb ook professionele hulp. Fysio helpt me bij het sporten, en ik volg een speciaal programma mbt eten. Is allemaal lange termijn gericht. Niet op spectakel zoals je ziet op tv bij programma's als obese. Integendeel zelfs.
*ril*quote:Op maandag 6 januari 2014 16:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig geen Wendy van Dijk over de vloer
Doe je goed. Ik ga gewoon weer wat meer wandelen en minder 'graaien' 's avond laat.quote:Op maandag 6 januari 2014 15:52 schreef Ole het volgende:
Zomaar weer een kilo eraf in 2 weken. En dat terwijl feestdagen en zuipvakantie
als je honger hebt wel eten. Maar neem dan een boterham of zo..quote:Op maandag 6 januari 2014 17:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik ga gewoon weer wat meer wandelen en minder 'graaien' 's avond laat.
Niet overdrijven Olequote:Op maandag 6 januari 2014 17:16 schreef Ole het volgende:
[..]
als je honger hebt wel eten. Maar neem dan een boterham of zo..
Het klonk ook als een erg goed ideequote:Op maandag 6 januari 2014 23:00 schreef borisz het volgende:
Neuh in de stadsschouwburg.
Overigens was het een zeer geslaagde actie. Andere partijen waren toch wel jaloers
. En de pers heeft mooie stukjes geschreven.
tis duidelijk kommer en kwel daar. Zo breek je langzaam je eigen bond af.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 09:17 schreef borisz het volgende:
Mogge
Wie doet de planning van Lakeside. De middag (!) beginnen met Adams - O'Shea
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:29 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Voor het avondeten al die lelijke gasten moeten verwerken.
ja dat was geweldig, ze had werkelijk geen schijn van kans. Maar ik twijfelde of die Schuur niet bij de mannen moest gooienquote:Op dinsdag 7 januari 2014 11:37 schreef borisz het volgende:
Die won met moeite van Karin Krappen. OVerigens Trina Gulliver (negenvoudig wereldkampioen) ging er hard af tegen Tamara Schuur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor Tong een foto in Spoiler
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
ik reken meer in bierquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:03 schreef borisz het volgende:
Een flesje wijn zullen we maar zeggen
Ik moet mijn oudejaarslot ook nog omruilen. 5 euro voor mijn nieuwe app/huisje voor als ik dit jaar uit huis ga
hoe is dat voor afgestudeerden in jouw richting? Is dat redelijk voor handen?quote:
welke richting wil je op in de sector want er is volgens mij vanalles mogelijkquote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:23 schreef borisz het volgende:
Ja en nee. Ja er is ieder jaar nieuwe aanwas nodig. Nee de sector heeft relatief meer klappen gekregen dan anderen.
Gaat je lukken.quote:
Gooide ie uit met 66 ?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef borisz het volgende:
Zowaar een fatsoenlijke partij gezien op Lakeside.
ik duim mee!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:15 schreef Againzender het volgende:
Vandaag met een aankoopmakelaar bij een woning wezen kijken. Vraagprijs over-the-top dachten wij, maar ja, wie zijn wij? Maar de makelaar vond het ook een belachelijk bedrag.
Dit gaat een take it or leave bod worden van ons denk ik. Ik dacht dat het gooien met dit soort bedragen voor de grote mensen was..... spannend...
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 16:43 schreef rubbereend het volgende:
bij het opruimen vond ik nog een staatslot uit mei waar 5 euro op gevallen is
ja, vergeten is ook moeilijk omdat je het eens in de zoveel tijd ergens postquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je het verhaal van de man die zijn EK-88 finale kaartjes had verstopt ?
Vond ze afgelopen jaar terug in een kookboek.
Sorryquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, vergeten is ook moeilijk omdat je het eens in de zoveel tijd ergens post
we overleven het welquote:
Alleen was het niet afgelopen jaar maar in 2008quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Zowaar een Duitse voetballer uit de kast! Nu hier nog een paarquote:Op woensdag 8 januari 2014 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
we overleven het wel
en weer wat te lezen:
[Roddelcorner] Een te sexy jurkje & een gekke voetbalvoorzitter
Als het weer eind november is en dan gaan we het over de Jaap Edens hebben dan krijgen we die verhalen weerquote:Op woensdag 8 januari 2014 14:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is altijd weer. Behalve in de winter in Nederland. Dan is het altijd lente.quote:Op woensdag 8 januari 2014 15:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Als het weer eind november is en dan gaan we het over de Jaap Edens hebben dan krijgen we die verhalen weer
dat is altijd met een verslavingquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:25 schreef tong80 het volgende:
Oud-voetballer Wim Kieft geeft drugsgebruik toe
Geruchten over het drugsgebruik deden al langer de ronde. Nu heeft Kieft echter zelf het gebruik en de verslaving toegegeven. De verslaving zou zo erg geweest zijn dat de drugs voor een gedeelte zijn leven ging bepalen.
quote:Op donderdag 9 januari 2014 14:58 schreef borisz het volgende:
OWS / [Snowboard Parallelslalom] #1 Twee kansen voor Nicolien.
Alleen de Cross-country, Figure skating, Freestyle skiing, Nordic combined en slopestyle + halfpipe snowboard moeten nog een topic krijgen
NCRV/KRO is wel te pruimen, want Jurgen van der Bergquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef borisz het volgende:
En wat vinden we van het nieuwe radio 1?
wennenquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef borisz het volgende:
Nog niet echt naar geluisterd. Zal wennen zijn.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:35 schreef borisz het volgende:
daar zijn we hier voor. Sterktequote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef tong80 het volgende:
Kom net bij m'n beste vriend vandaan. Heeft niet lang meer. Paar dagen gok ik.
Je zal zeggen waarom post je dat op FOK!. Ik post er ook mooie dingen en het is een uitlaatklep voor me.
Je zou Jackie moeten kennen. Jouw type. Tourmanager geweest van The Gathering en betrokken bij de laatste film met Theo Maassen. Het contrast is zo groot Ole. Iemand uit jouw vorige stamkroeg, om een beeld te schetsen. Nu een kasplantje.quote:
quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef tong80 het volgende:
Je zal zeggen waarom post je dat op FOK!. Ik post er ook mooie dingen en het is een uitlaatklep voor me.
dit is ook een prima plek om dat te delen, hier kan je het kwijt en er beetje over babbelen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef tong80 het volgende:
datquote:Op donderdag 9 januari 2014 21:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dit is ook een prima plek om dat te delen, hier kan je het kwijt en er beetje over babbelen.
Maar heftig dit, het einde zien naderen van een goede vriend. Dikke knuffel voor jou tong!
Sterkte tong..quote:Op donderdag 9 januari 2014 20:34 schreef tong80 het volgende:
nou snap ik dat ze gisteren zeiden dat je van niks moest uitgaan na de goede oefenwedstrijdenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef borisz het volgende:
Hockeymannen verliezen met 5-2 van Argentinië
Normaal gesproken is dat een winstpartij.
quote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:09 schreef borisz het volgende:
Argentinië is de zwakste broeder van de acht landen aanwezig in India. Maar goed, gelukkig in dit geval gaat de groepsfase nergens over. Iedereen gaat naar de kwartfinale.
Van der Horst: 'Weleens tijd om toernooi te winnen'quote:"Je speelt tegen Argentinië, Australië en België. Allemaal sterke tegenstanders. Dit zijn wedstrijden die je vol aan wil vliegen, die laat je niet lopen. Wij hebben ook wedstrijden nodig om in het toernooi te groeien. Dus; ja, ze doen niet mee, maar uiteindelijk zijn ze wel belangrijk want je kwalificeert je ook voor de kwartfinale. Hoe hoger je eindigt, hoe minder je tegenstander."
De missie luidt DUitsland ontwijkenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef rubbereend het volgende:
"Je speelt tegen Argentinië, Australië en België. Allemaal sterke tegenstanders. Dit zijn wedstrijden die je vol aan wil vliegen, die laat je niet lopen. Wij hebben ook wedstrijden nodig om in het toernooi te groeien. Dus; ja, ze doen niet mee, maar uiteindelijk zijn ze wel belangrijk want je kwalificeert je ook voor de kwartfinale. Hoe hoger je eindigt, hoe minder je tegenstander."
Van Velzen aan het dartenquote:Op vrijdag 10 januari 2014 13:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
Van der Horst: 'Weleens tijd om toernooi te winnen'
ze gaan in het toernooi groeien
Moet plots aan Patty Brard denken.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 23:57 schreef rubbereend het volgende:
hij wil wel een opening vinden dus. Is het gat naar de ondergrens groot?
the horrorquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet plots aan Patty Brard denken.
Goeiemorgen.
quote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:00 schreef borisz het volgende:
Mogge
Er is weer voor twee weken leven in Wijk Aan Zee.
Hoort Hoogovens te hetenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 10:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Schaken.
SPT / TATA Steel Schaaktoernooi te Wijk aan Zee 2014
Ja eigenlijk wel. Ik vond het al goed van mezelf dat ik schaaktoernooi in de TT heb gezet en niet Chess Tournamentquote:
Argentinië wint nu ook van Belgiëquote:Op vrijdag 10 januari 2014 12:58 schreef borisz het volgende:
Hockeymannen verliezen met 5-2 van Argentinië
Normaal gesproken is dat een winstpartij.
brrrrr ik nu ookquote:Op zaterdag 11 januari 2014 09:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet plots aan Patty Brard denken.
Goeiemorgen.
moet je dat wel hebbenquote:Op zaterdag 11 januari 2014 17:33 schreef borisz het volgende:
Voor de liefhebbers. Man UTD - Swansea vanaf 18.30 op het open kanaal van FOX
+1quote:
wat is het probleem? gooit voor de 3-2 nuquote:
Maniertjes.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat is het probleem? gooit voor de 3-2 nu
Brandsquote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef borisz het volgende:
Een miljoen voor 16 wedstrijden Ruiz. Ze zijn gek geworden in Eindhoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |