Ik ben retetrots op je!quote:
Zoek maar in KPDquote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
Oke, dames mogen nu een foto van hun bips naar mij verzenden waarna ik ten laatste deze avond nog een bekendmaking van de winnaressen in de verscheidene categorieën zal geven.
TheGirlNextDoor begint.
Drilbilliesquote:Op maandag 6 januari 2014 14:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is nu nog ongetrainde blubber. Als ik een tijdje bezig met sporten zal ik het opnieuw overwegen. Maar ben net één dag bezig, dus daar is nog niets van te zien.
+1.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:23 schreef Fascination het volgende:
Ik kijk gewoon of het strategische foto's zijn of niet. Zijn het geen strategische foto's en vind ik diegene op de foto wel iets hebben, al is het maar een beetje, dan vind ik diegene irl meestal wel leuk, merk ik.
Liever wat strakker.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Welke categorieën zijn er dan dven?
Ja heel geloofwaardigquote:Op maandag 6 januari 2014 14:25 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]ik zal het noooooooooooooooit meer doen
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?quote:
Naar jou welquote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
TGND heeft mij net een hele naaktfotoserie van haarzelf gestuurd.
je moet er wat voor over hebben hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?
Best wel simpel.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Weet je hoe lastig het is een goede foto van je eigen kont te maken?
Daar heb ik een fotograaf voor.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
ja fuck dat dacht ik dus ook alquote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Tjaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe veel je dan zoeken moet tussen al dat misselijkmakende gekwijl van randfiguren?
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:22 schreef Dven het volgende:
Oke, dames mogen nu een foto van hun bips naar mij verzenden waarna ik ten laatste deze avond nog een bekendmaking van de winnaressen in de verscheidene categorieën zal geven.
TheGirlNextDoor begint.
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, Jofu kijkt er altijd tegenaan, zitten op zijn hoogte
Nicequote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ze doet gewoon een beetje lastig tegen me. Draait nog wel bij. Goedschikt. Of niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben he
voor niets gaat de zon op, etc.
Wat heb je nou aan foto's?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:27 schreef Fascination het volgende:
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.quote:
Niet met een timer!quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Buurpoes het volgende:
Dat moet jij weten met je 2 pandapuntenquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet jij weten met je 2 pandapunten
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.![]()
Ohja, dat herinnert mij eraan dat ik weer op werk.nl moet gaan kijken..quote:Op maandag 6 januari 2014 14:29 schreef Fera het volgende:
Ik ben me trouwens aan het inschrijven bij uitzendbureaus. Nu ben ik bij StartPeople een profiel aan het maken en moest ik de dichtstbijzijnde vestiging kiezen. in Nijmegen zit er dus één, maar die is gesplitst in Start People LA en Start People MGB. Ik kan er maar één selecteren. Wat is het verschil tussen die twee?
Dat dusquote:Op maandag 6 januari 2014 14:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb ervaren dat je meer ten hoogte van iets anders zit.![]()
quote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Niet met een timer!
En met een spiegel vereist het een beetje oefening
Fuckquote:Op maandag 6 januari 2014 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat moet jij weten met je 2 pandapunten
Jaquote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat een gedoe.
ps. alle billenpraat even terzijde. ik vind een mooi koppie veel belangrijker dan een strakke kont. kijk je toch vaker tegenaan enzo
Benen zijn lelijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 14:36 schreef Myraela het volgende:
Ik vind mannenbenen belangrijker dan mannenbillen. Mannenbillen zijn niet tof.
met een spiegel moet je over je schouder schieten, nou poe hequote:Op maandag 6 januari 2014 14:33 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]wat een gedoe.
ps. alle billenpraat even terzijde. ik vind een mooi koppie veel belangrijker dan een strakke kont. kijk je toch vaker tegenaan enzo
Die van mij niet, geloof ik.quote:
Mijn ex had lelijke benen. Heel groot en plomp. D heeft wel mooie benen. Slank en gespierd.quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 6 januari 2014 14:38 schreef rival het volgende:
[..]
Die je 2 weken geleden ook nog spaarde
Je zit in Japan of hebt nachtdienst?quote:
Nachtdienst.quote:
Dat verklaart het e.e.aquote:
Welke wel dan?quote:
Laat hem squattenquote:Op maandag 6 januari 2014 14:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn ex had lelijke benen. Heel groot en plomp. D heeft wel mooie benen. Slank en gespierd.Alleen geen kont die er mooi bij past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |